General Straw Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Ale tak naprawde to go tutaj parkuje, jak mi sie zechce to moze machne z niego normal mapki i pacne tekstury, ale narazie inne rzeczy mam w planach. Tak wiec, niech Heniu sobie spokojnie lezy pod lawka i sie kurzy.
Kuba Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Mocne :) Opaski na lewym przedramieniu są słabo widoczne w porównaniu do pozostałych. Podoba mi się.
Levus Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Rewelka jak zawsze! Pozamiatałeś, teraz możesz zbc pozamiatać:D Nie ma się czego czepiać właściwie.. Bardzo chętnie zobaczył bym tutka w Twoim wykonaniu n/t fizyki materiału. Jest jakaś szansa? pozdrawiam!
kubi Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Świetnne, nic dodać nic ująć. Ja mam tylko jedno ale; uszy, mogły by byc lepsze. Reszta to miód dla moich oczu.
Matys Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 wow :D wszystko jest genialne jedyne co bym poprawil to zgiecie ramienia :-) ale model jest masakryczny
Por@szek Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Bardzo fajnie. Ale widze ze soda przestal robic gogle to ty zaczales oO:P Btw to jest indiana jones reinvented ??Oo
Bro Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Zajebiste - moze sie nie znam ale czemu to wszytsko tak lekko wypukle jest ? - chodzi mi o te bandaze na rekach itp
ETA Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Ekstra :), super wygląda. Powiedz mi jedno jaki masz sprzęt/jakiego programu używasz, że trzyma Ci tak gęst siatki??
kubi Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Generał kiedyś pisał. Z tego co pamietam to było to jakies 4gb ramu, a progs to zbrush.
Adek_CG Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 no super to wyglada, jak mozesz to wrzuc tez baze
Przybysz Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 No fajnie ale IMHO za szybko poszedłeś w detal. Brakuje wyrazistej formy którą maskuje masa detalu. Ogólnie robi wrażenie.
dlugasx Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 niezle detalami zasiales model :) mniam! jakbys machnal cos takiego w Blenderze na tamtejszym modelerze do "rzezby w blocie" to chyle czola :) moze modelowal ktos High Poly na blenderku ? tez ma fajnego Z-modelera :)
ledyr Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 detal super, jak zwykle, tylko proporcje takie mało atrakcyjne (łapy ma wielkie a klata taka mizerna :d) ale to już moja subiektywna opinia jak ta, że BLENDER SUX!
mrkrzysiek Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 wygląda super, piękny detal twarz super wygląda
PAINbringer Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Świetny model. Czyżby inspirowany Robinsonem Cruzoe? Pozdrawiam
Mortom Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 ekstremalne wykonanie :) P.S. Ile Heniu ma w sobie KK tri ?? :)
staszek Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 super modelik! najbardziej podobaja mi sie dlonie - sa bardzo realnie zrobione. Caly koncept jest cool. Troszke mozna by sie pobawic zagieciami materialu - ale i tak jest naprawde swietna pracka. Wiecej takich :)
Reanimator Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Jak zawsze klasa! Swietny. Ja bym tylko prosil o rzut perspektywiczny, nie z orto.
Gość Marioza Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 fajne, całkiem milo sie na to patrzy, szkoda tylko ze pan genrał taki nie skory do konwersacji jest co widac po tym i po poprzednim wątku z tego działu , wrzuca jedynie pracke i zraz ucieka nie pokazujac sie wiecej ;)
AkkA Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 Moim zdniem model jest super, pozostaje poczekać na reszte.
Jacek07 Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 Wypas w Kosmos. Jestem ciekawy, jak długo go robiłeś???
siurek Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 Zawodnik spoko. Detal przycmil glowna bryle. Jak dla mnie jest za mocny, ale sam bym lepszego ludka nie wyrzezal, wiec nie bede plotl co mi sie nie podoba.
madman1987 Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Zgodzić się trzeba z Przybyszem co prawdę nam objawił- bryłka główna troszkę kuleje :) Detal jednak rewelacyjny, pogratulować- choć nie wiem czy sprzętu czy umiejętności- raczej tego i tego :) Jest jeno jedna rzecz, która mnie się nie podobać (abstrahując)- operowanie taką siatką to istna mordęga w np maxie. Czemu prawie nikt już nie używa subdiv-modelingu? Toż to szybsze i wydajniejsze. Tak czy inaczej gratuluję pracy. Pozdrówki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się