Morphe Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 W sumie nie wiedzialem czy to pokazywac w calosci. niektore ujecia mi sie podobaja inne sa nudne.. na niektorych nie razi tak ta szpetna trawa, na niektorych az wola o pomste do nieba, ale narazie nie orpacowalem nowej lekkiej w miare technologi kladzenia trawy :D. No nic ocencie sami. Zachecam do krytyki, ale rownoczescie to wskazania drogi "co byscie zrobili, by bylo lepiej". :) Dzieki.
SWRSC Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 uważam, że nie ma sensu się do czegoś przyczepiać Całość bardzo pozytywna w odbiorze, naprawde wysoki poziom. Gratuluje!
etyr11 Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Zdecydowanie daje rade:D Tez sie zastanawiam na jakim to sprzecie liczysz i czy te wszystkie ujeciapochodza z jednej sceny?
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 (edytowane) Pracuje na Duo 6400 GF7600GS 3GB ramu. randeruje na quad 6600 8GB ramu GF8800GT, ale musze rpzelozyc ta karte do tego w ktorym modeluje bo juz Gsik nie wydala.. ale jeszce daje rade, tylkoze wkurza slide show. Z tym ze boje sie bo lacze sie zd rugim kompem rpzz remote desktop xpkowy, a on nie widz sterownikow do karty graf - czyt. Gf8800 radzi se gorzej niz Gf7600, i nie wiem teraz czy akceleruje mi tylko procek i ramy w trybie wyswietlania? czy mimo ze nie ma sterow to Gf8800 jest na tyle silny ze jakso daje rade? Boje sie ze jak przerzuce tam Gf7600 to juz sie nie bedize dalo nic tam odpalic i jakos zmieniac kamery etc. Jezeli ktos zna fajny, szybki zdalny pulpit, ktory widzi stery to poposze.:) Wsztystko na jednej scence bo byl jeszcze lot ptaka, ale nie dodaje bo mi sie niepodobal kolor zieleni , a jak chcialem rpzerenderowac to mi prad odcieli... no i olalem kakako... pozatym miala byc panorama, ale tez odpadla, wiec nie trzeba bylo tworzyc calego otoczenia dookola. Wszystkie ujecia z 1 sceny aczkolwiek, do niektorych dodawalem jakiegos krzaczka, czy drzewo w tle. Edytowane 4 Czerwiec 2008 przez Morphe czesc renderingu w 3000 to jakies w zaleznosciod ujecia od 2,5h do 3.5h
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Powód: czesc renderingu w 3000 to jakies w zaleznosciod ujecia od 2,5h do 3.5h
Tas Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 wow! genialne! te roslinki sam robiles, czy moze gdzies kupiles? Gratuluje!!!!
godzio Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 rewelka, trawa, drzewka światło. :) ale nie lubie ludzi i samochodów 3d na wizualkach tak generalnie, chyba rpc lub nawet ps wyglądają realistyczniej, ale mówie to jako obserwator, gdyz takich renderów jeszcze nie robiłem, za słaby mam sprzęt :(
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 drzewa sa wykonane w onyxie:) ale to juz kiedsy pisalem, kamienie tez moje, skalniaczek tez, niektore krzaczki tez, a niektore krzaczkie nie :) Co do RPC, nie wiem jak to teraz dziala, ale kiedys uzywalem RPC drzew i ludzi i dla mnie to byla totalna porazka. Owszem jak ktos sie cuje dorbze w shopie, ma jakas technike wstawiania ludzi np w scene do renderingu na alphie, to spoko, ale zeby nie bylo widac ze ludz, jest wklejony to trzeba sie troche napocic, ale fakt wylgada lepiej - ale to w photoshopie. Rpc jak uzywalem to nie reagowalo ze swiatlem - rzucalo cien ale to wszystko, no i auta podejzewam nie odbijaly by otoczenia, zatem wygladaly by totalnie porazkowo tak mi sie wydaje przynajmniej.
pionix Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 uuuuuuffff... piękne :) Zielen świetna. Poziom bardzo wysoki.
chudy Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 super super ;] tyle ode mnie ;] drzewka jak zawsze wymiatają ;]
JohnyCa Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Eeee... poprawić? Tu nie ma co poprawiać! Najwyższa półka! GRATULACJE!!!
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 dzieki :) fajnie ze wam siepodoba, ale co by nie bylo, nad trawa musze popracowac, nop rzynajmniej w takich niskich ujeciach jak to ostatnie, moze warto na 1 plan sprobowac robic cos furem ? bo tka to moze byc ewentualnie :) Co do sprzetu jeszcze, ktos tam pytal - faktycznie nie obylo sie bezproblemow, zblizenia tam gdie jest skalniak nie chcialo sie liczyc, wywalalo maxa na potege, albo pokazywalo kilkaset godzin, trzeba bylo zmniejszyc Max. tree depth w zakladce system oraz zwiekszyc memory limit - to tak jakby ktos mial problemy z LC czy IRR przy rpzeliczaniu czegos ciezkiego.
JunioR Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 fajowe, zwlaszcza zielen, swiatlo cieple ;) pytanie: moglbys pokazac texture lisci/shader tych z pierwszego ujecia(drzew w tle za domkami)? :)
scirocco Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 super! musze ruszyc swoją pracke. Powiedz, jak zrobiłes taką trawe? jakie ustawienia displace?
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Ok junior, ale to w sumie nic spacjalnego, niby dalem translucent, ale bez tez wyglada ok - nie opanowalem translucenta poprawnie. Pozatym dalem na color correction zbey latwiej zminiac kolor drzewa. Sa napewno dosc odsaturowane. Konkrety podam wieczorem :) Disp jak disp, nic spacjalnego mrowie kropek sila 10cm, jakeis tam mapowanie typu plane, tylko ze tesxturka na diff kupna, ale to przy dispie nie robie wielkiej roznicy m chyba ze masz grana mape disp do diff. to wtedy jest wiekszy sens. 1
psoiree Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 oprócz tego że cała praca jest nieziemska to jeden malutki błąd: to Audi Q7 jest za MAŁE (i troche krzywo stoi) ;p Widziałeś kiedys to auto na żywca? Ono jest potężne, majestatyczne, a u Ciebie wygląda jak jakieś kombi ;p
GramiYoe Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 ... a może jakiś mały Tutek właściwie to wszystkiego :P na podstawie jakiegoś małego domku np. :)? Kto za :P? Pozdrawiam PS. oczywiście dla mnie ostatnie Twoje prace wymiatają jeśli chodzi o exteriory... mistrzu.
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Nie jestem dobry w tutkach, jak ktos jest czyms zainteresowany, to pisac na gg, zawsze odpowiem.
Kimmi Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Super!! Najbardziej podoba mi się roślinność.
D4D4L Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Fajnie ale q7 ma nieotexturowany przedni zderzak :D :P
trosiek Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 super! ostatni render jak dla mnie naj naj lepszy. patry - tylko który render tam włożyć, skoro wszystkie są ekstra?:D
DraB Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 (edytowane) Miazga. Jakiego ty masz kompa? :) EDIT Aha juz wyzej podałeś - też chcę taki sprzęt :P Edytowane 4 Czerwiec 2008 przez DraB
hcpiter Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 no no zadziwiasz swoimi renderkami ! :) Kawal dobrej roboty ! Gratulacje i Pozdro !
MaGuu Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Da rade wrzucić to na inny serwer? Nie wczytują mi się...
NV Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Ja powiem tak. Foto-realizm tutaj jest uzyskany głównie za sprawą roślinności i tła. Są tak genialne, że nie mam pojęcia jak wy to robicie. Wiem, że zazwyczaj jakiś plugin itd. ale mimo wszystko... Oczywiście cała reszta też ekstra, ale zieleń wgniata :) *****
etyr11 Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Da rade wrzucić to na inny serwer? Nie wczytują mi się... MaGuu nie przejmuj się, nic nie straciłeś ;)
Homa Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Ja sie nie znam, w ogóle nie wiem jak się robi takie wizki, ale to jest po prostu zajeb***!!! Huge respect!!! Dawno nie wiedziałem czegoś tak przyjemnego dla oka ;-)
Morphe Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Drzewa jak drzewa - zaden plug, ino osobny program :) Dzieki chlopaki za mily odbior czuje sie zasczycony :) Chetnie sluze rada, gdyby ktos chcial sie czegos dowiedzec. :) 1
Touch Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Fantastyczne Morphe;) Gratki, bo jest czego;)
Pawelkos Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Wizki jak najbardzie na pro poziomie, z reszta jak zwykle, bardzo landa zielen tzn drzewka, krzaczki itp, cieple kolorki calosc bardzo ciepla w odbiorze, osobiscie nie mam krytycznych uwag :) gratuluje i ***** ode mnie
scirocco Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś wyjasnił mi jak to robisz, że te drzewa z onyxa wychodzą tak dobrze, skąd bierzesz materiały na pień i liscie i jak je dodajesz. Ja próbowałem zrobić brzoze i wyszło tragicznie. Twoja pomoc wiele by mi dała
Morphe Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 Odpal onyxa, wybierz brzoze, zwieksz ilosc galezi, i wydluz twiga, i zagesc liscie. potem attachuj najpier korone w maxie daj Id 1, potem attachuj kore, daj Id 2 dla glownego pnia, ID3 dla mniejszych galazek, dajodpwiednij tiling korze, ktore wcesniej zapetlisz w shopie, przerob na bump i reflection, i gotowe. Kolor lisci wedle uznania, mzoesz dodac translucent.
Bobby_digital Napisano 6 Czerwiec 2008 Napisano 6 Czerwiec 2008 nie wczytuja mi sie obrazki... zepsute cos jest...
Morphe Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 E tam popsute, mi dziala, innym dziala, na maila dostales:P
Morphe Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 Postanowilem dodac jedno ujecia z lotu ptaka pod ocene, mam mieszane uczucia, ale mze wyda jecie opinie.
siwy Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 rewelacja. zieleń po mistrzowsku. jedno co bym zmienił to tę jasną drogę, za jsana moim zdaniem.
viz.k Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Jakbym mial na sile czegos szukac to shader dachow jakby troche lekkim plastikiem czuc. Ale ogolnie masakra:) Jak ty robisz takie drzewa? To prosto z onyxa a ze tak wygladaja to zasluga materialu i ustawien w scenie?
Rekomendowane odpowiedzi