Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sumie nie wiedzialem czy to pokazywac w calosci. niektore ujecia mi sie podobaja inne sa nudne.. na niektorych nie razi tak ta szpetna trawa, na niektorych az wola o pomste do nieba, ale narazie nie orpacowalem nowej lekkiej w miare technologi kladzenia trawy :D. No nic ocencie sami. Zachecam do krytyki, ale rownoczescie to wskazania drogi "co byscie zrobili, by bylo lepiej". :) Dzieki.

 

ujecie1.jpg

 

 

ujecie2.jpg

 

 

ujecie3.jpg

 

 

ujecie4.jpg

 

 

ujecie5.jpg

 

 

ujecie6.jpg

 

 

ujecie7.jpg

 

 

ujecie8.jpg

 

 

ujecie9.jpg

 

 

ujecie10.jpg

 

 

ujecie11.jpg

 

 

ujecie12.jpg

 

 

ujecie13.jpg

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Pracuje na Duo 6400 GF7600GS 3GB ramu. randeruje na quad 6600 8GB ramu GF8800GT, ale musze rpzelozyc ta karte do tego w ktorym modeluje bo juz Gsik nie wydala.. ale jeszce daje rade, tylkoze wkurza slide show. Z tym ze boje sie bo lacze sie zd rugim kompem rpzz remote desktop xpkowy, a on nie widz sterownikow do karty graf - czyt. Gf8800 radzi se gorzej niz Gf7600, i nie wiem teraz czy akceleruje mi tylko procek i ramy w trybie wyswietlania? czy mimo ze nie ma sterow to Gf8800 jest na tyle silny ze jakso daje rade?

Boje sie ze jak przerzuce tam Gf7600 to juz sie nie bedize dalo nic tam odpalic i jakos zmieniac kamery etc. Jezeli ktos zna fajny, szybki zdalny pulpit, ktory widzi stery to poposze.:)

 

Wsztystko na jednej scence bo byl jeszcze lot ptaka, ale nie dodaje bo mi sie niepodobal kolor zieleni , a jak chcialem rpzerenderowac to mi prad odcieli... no i olalem kakako... pozatym miala byc panorama, ale tez odpadla, wiec nie trzeba bylo tworzyc calego otoczenia dookola. Wszystkie ujecia z 1 sceny aczkolwiek, do niektorych dodawalem jakiegos krzaczka, czy drzewo w tle.

Edytowane przez Morphe
czesc renderingu w 3000 to jakies w zaleznosciod ujecia od 2,5h do 3.5h
Napisano

rewelka, trawa, drzewka światło. :)

 

ale nie lubie ludzi i samochodów 3d na wizualkach tak generalnie, chyba rpc lub nawet ps

wyglądają realistyczniej, ale mówie to jako obserwator, gdyz takich renderów jeszcze nie robiłem, za słaby mam sprzęt :(

Napisano

drzewa sa wykonane w onyxie:) ale to juz kiedsy pisalem, kamienie tez moje, skalniaczek tez, niektore krzaczki tez, a niektore krzaczkie nie :)

 

Co do RPC, nie wiem jak to teraz dziala, ale kiedys uzywalem RPC drzew i ludzi i dla mnie to byla totalna porazka. Owszem jak ktos sie cuje dorbze w shopie, ma jakas technike wstawiania ludzi np w scene do renderingu na alphie, to spoko, ale zeby nie bylo widac ze ludz, jest wklejony to trzeba sie troche napocic, ale fakt wylgada lepiej - ale to w photoshopie. Rpc jak uzywalem to nie reagowalo ze swiatlem - rzucalo cien ale to wszystko, no i auta podejzewam nie odbijaly by otoczenia, zatem wygladaly by totalnie porazkowo tak mi sie wydaje przynajmniej.

Napisano

dzieki :) fajnie ze wam siepodoba, ale co by nie bylo, nad trawa musze popracowac, nop rzynajmniej w takich niskich ujeciach jak to ostatnie, moze warto na 1 plan sprobowac robic cos furem ? bo tka to moze byc ewentualnie :)

 

Co do sprzetu jeszcze, ktos tam pytal - faktycznie nie obylo sie bezproblemow, zblizenia tam gdie jest skalniak nie chcialo sie liczyc, wywalalo maxa na potege, albo pokazywalo kilkaset godzin, trzeba bylo zmniejszyc Max. tree depth w zakladce system oraz zwiekszyc memory limit - to tak jakby ktos mial problemy z LC czy IRR przy rpzeliczaniu czegos ciezkiego.

Napisano

fajowe, zwlaszcza zielen, swiatlo cieple ;)

 

pytanie:

 

moglbys pokazac texture lisci/shader tych z pierwszego ujecia(drzew w tle za domkami)? :)

Napisano

Ok junior, ale to w sumie nic spacjalnego, niby dalem translucent, ale bez tez wyglada ok - nie opanowalem translucenta poprawnie. Pozatym dalem na color correction zbey latwiej zminiac kolor drzewa. Sa napewno dosc odsaturowane. Konkrety podam wieczorem :)

 

Disp jak disp, nic spacjalnego mrowie kropek sila 10cm, jakeis tam mapowanie typu plane, tylko ze tesxturka na diff kupna, ale to przy dispie nie robie wielkiej roznicy m chyba ze masz grana mape disp do diff. to wtedy jest wiekszy sens.

  • Like 1
Napisano

oprócz tego że cała praca jest nieziemska to jeden malutki błąd: to Audi Q7 jest za MAŁE (i troche krzywo stoi) ;p Widziałeś kiedys to auto na żywca? Ono jest potężne, majestatyczne, a u Ciebie wygląda jak jakieś kombi ;p

Napisano

... a może jakiś mały Tutek właściwie to wszystkiego :P na podstawie jakiegoś małego domku np. :)?

 

Kto za :P?

 

Pozdrawiam

 

PS. oczywiście dla mnie ostatnie Twoje prace wymiatają jeśli chodzi o exteriory... mistrzu.

Napisano (edytowane)

Miazga. Jakiego ty masz kompa? :)

 

EDIT Aha juz wyzej podałeś - też chcę taki sprzęt :P

Edytowane przez DraB
Napisano

Ja powiem tak. Foto-realizm tutaj jest uzyskany głównie za sprawą roślinności i tła. Są tak genialne, że nie mam pojęcia jak wy to robicie. Wiem, że zazwyczaj jakiś plugin itd. ale mimo wszystko... Oczywiście cała reszta też ekstra, ale zieleń wgniata :) *****

Napisano

Ja sie nie znam, w ogóle nie wiem jak się robi takie wizki, ale to jest po prostu zajeb***!!!

Huge respect!!! Dawno nie wiedziałem czegoś tak przyjemnego dla oka ;-)

Napisano

Drzewa jak drzewa - zaden plug, ino osobny program :)

Dzieki chlopaki za mily odbior czuje sie zasczycony :)

 

Chetnie sluze rada, gdyby ktos chcial sie czegos dowiedzec. :)

  • Like 1
Napisano

Wizki jak najbardzie na pro poziomie, z reszta jak zwykle, bardzo landa zielen tzn drzewka, krzaczki itp, cieple kolorki calosc bardzo ciepla w odbiorze, osobiscie nie mam krytycznych uwag :) gratuluje i ***** ode mnie

Napisano

byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś wyjasnił mi jak to robisz, że te drzewa z onyxa wychodzą tak dobrze, skąd bierzesz materiały na pień i liscie i jak je dodajesz. Ja próbowałem zrobić brzoze i wyszło tragicznie. Twoja pomoc wiele by mi dała

Napisano

Odpal onyxa, wybierz brzoze, zwieksz ilosc galezi, i wydluz twiga, i zagesc liscie. potem attachuj najpier korone w maxie daj Id 1, potem attachuj kore, daj Id 2 dla glownego pnia, ID3 dla mniejszych galazek, dajodpwiednij tiling korze, ktore wcesniej zapetlisz w shopie, przerob na bump i reflection, i gotowe. Kolor lisci wedle uznania, mzoesz dodac translucent.

Napisano

Jakbym mial na sile czegos szukac to shader dachow jakby troche lekkim plastikiem czuc. Ale ogolnie masakra:) Jak ty robisz takie drzewa? To prosto z onyxa a ze tak wygladaja to zasluga materialu i ustawien w scenie?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności