Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Fikołek ale kiedy zb gubi te edge przy retopologii na podstawie zewnętrznego modelu?

Spróbuj zrobić tak:

-wyeksportuj jakiś wyższy lv modelu z zb do modelera i tam na nim wymodeluj nową bazę pod topo.

-otwórz zb i wczytaj toola z modelem następnie wyjdź z trubu edit(T) i przełącz toola na simple brush.

-zaimportuj bazę pod topologię którą zrobiłeś w modelerze i przejdź do trybu edit i podziel do takiego poziomu jak ma tool z zbrusha.

-nastepnie w menu tool>subtool kliknij append i ponieważ otwierałeś wcześniej toola z modelem to powinien on być na liście więc go kliknij.

- teraz masz w toolu dwa subtoole jeden to jest zdetalizowany model który zrobiłeś w zb a drugi(tzn. pierwszy na liście) to baza z nową topologią podzielona do jakiegoś tam wyższego poziomu żeby dało sie przenieść detal z tamtego drugiego subtoola.

- w menu tool>subtool klikasz projectAll i teraz jeżeli masz szczęście i jest odpowiednia faza księżyca i jeszcze kilka innych rzeczy sprzyja to detal z modelu zbrushowego przeniesie sie na nową podzieloną bazę.

 

A prawie na pewno sie przeniesie jak baza była bardzo zbliżona do modelu hp i jak po zappendowaniu obu subtooli miały one tą samą skalę. Właśnie ta skala jest przyczyną najczęstszych problemów. czasami pomaga zapisanie zaimportowanej bazy jako ztl. zanim zaczniesz cokolwiek robić.

  • Odpowiedzi 89
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki Tomala spróbuje i tej metody:) zobaczymy co to da ale już się z tym poddałem i przeszła mi ochota na retopologię :/ nawet udało mi się załadować nową siatkę tak, że nie ma zagubionych edgów (przynajmniej nie widzę) ale przy projekcji detalu i tak robią się błędy, dziur już nie ma ale rozciągnięte polygony w tą i z powrotem się pojawiają :( a siatka którą wczytałem to lvl2?!

 

i tak btw mam inne pytanie można do Zbrusha zrobić własnego custom Splash Screena?

chciałbym coś takiego: "Ci którzy to włączacie, porzućcie wszelką nadzieję" dobre nie? :D

 

------------

 

to ja jeszcze pobawiłem się rigiem i zrobiłem lepszą pozę " na luzaka" :) / " a to ja dziś sobie strzelę jednego " :)

 

t_naLuzakam_6cbc1a7.jpg

 

i render

 

t_renderm_1dc8385.jpg

 

i wersja ulepszona, z popsutym telewizorem w tle, do tego mocy dof i rim light odcinający postać od tła, rule of third i super kompozycja :) i coś takiego będzie na finale

 

a teraz jak Bóg da to uda się to do Zbrusha wpakować i poprawić gdzie trzeba

tzn tego raczej już nie, bo jak z Z zaimporotwałem to było do góry nogami więc sobie odwróciłem i poustawiłem jak mi pasuje i Z już tego nie chce ale na pocieszenie rozdaje kwiatuszki :)

 

 

f_render2m_9b792f4.jpg

Napisano

JunioR done f_checkboxm_171c5f5.gif :) dzięki :)

 

mpta zostanę przy strzale z boku, dzięki temu chłopina będzie mógł utrzymywać kontakt wzrokowy z oglądającym i w większym stopniu wpływać na jego emocje :D

 

------ Ględzenie o niczym nie czytać! ;) --------------

 

Na początek dobra wiadomość: Tomala twój przepis na projekcje sculpta na nową siatkę działa! dałbym Ci plusa ale nia mogę, ale trafiasz na listę oczekujących zaraz za Anią :)

 

Przez ostatnie kilka dni głównie walczyłem i walczyłem z problemami technicznymi :/ tradycyjnie Zbrusz przodował :P szatkował UVałki, nie mógł wyexportować poprawnie normalmapy, zaraz po zmianie siatki narzędzia do sculptinu działy zawsze tylko jako Sub a smooth rył dziwne rowy po modelu ?! ale żeby było ciekawiej to tylko przy użyciu tabletu, przy myszcze albo gumce z tabletu działało bez problemu?! zresetowanie Zbrusha nie pomogło ale następnego dnia działał no problem jakby nigdy nic ?!

 

A najelpsze gdy chciałem ukryć część modelu za pomocą polygrupy, właściwie to nie wiem dokłądnie co się stało, ale cały obiekt zniknął zostały tylko oczy, a gdy go pokazałem albo dałem undo bo chyba pokazywanie nie zadziałało, to pojawił ten stary przed zmianą topologii oczu O_O WTF i nigdzie w toolsach Zbrusha nie było tego na którym przed chwilą pracowałem! WTF even more ;) i subtoole z włosami i pilotem też wyparowały 0_0 ?! oczy zostały :)

 

pytanie dla tych co na Zbrushu pracują całe dnie: on tak zawsze czy po prostu chce żebym poczół się wyjątkowo? :D VIP treatment :D

 

a do tego Vray nie chciał renderować normalmap, ale i tak miałem się z mentalem przeprosić :P ale w mentalu mia_X nie chciał działać z mayowym layered Shader więc użyłem mix8layers instead :)

 

i dopiero teraz zauważyłem, że w topogunie można himesh wyexportować i nie trzeba na tej projekcji Zbrusha polegać, jeez przecież to było od zawsze prawie :) o silly me ! :)

 

o i jeszcze chciałem zrobić dziury w oczach tak jak trzeba (zmiana topologi trzeci raz :)) a nie tylko wgniecioną siatkę, troszkę sobie krwi napsułem z tymi projekcjami które robiły krzaczki z tych nowych polygonów na cały model próbując je ręcznie naprawić zanim nie odkryłem, że wystarczyło tą część modelu po prostu ukryć ;)

 

and so on and so foth :P

 

 

--------

 

 

A to dziad nie chce być smutny jak trzeba :P jeszcze muszę coś z tym zrobić ale coś mi nie idzie:/ wcześniej było troszku lepiej chyba ;)

 

Teraz muszę zamienić mu kamizelkę kuloodporną na koszulkę :) namazać texturki i dorobić jakoś włochy, jak będzie czas to może coś na tło jeszcze wrzucę bo narazie 3 boxy robią za tv z podstawką :D

ale jak będzie dalej tak szło jak ostatnio to chyba się prekręce wcześniej :D

 

t_22Render3m_bb2be90.jpg

 

t_23Sculptm_49f12f4.jpg

 

t_24hiResCombm_110a840.jpg

 

t_25PaintOverm_8868cb1.jpg

Napisano

fikołek jak tak czytam o Twoich doświadczeniach z zbrushem to normalnie ja z poprzedniej bitwy tylko mi jeszcze dochodziło wyłączanie się kompa w dowolnym momencie.

Bajdełej koleś wyszedł całkiem smutny jeszcze tylko brakuje mu napisu "zbrush user" na koszulce :D

Napisano (edytowane)

Tomala no to pozostaje czekać na mudboxa 2009 i liczyć że będzie tak badass jak go rekalmują i nie będzie aż tak nabugowany :)

 

jeszcze tylko brakuje mu napisu "zbrush user" na koszulce

 

To jest bardzo dobry pomysł! ;)

 

t_26zbrusshUsm_4247dc1.jpg

 

-----------

 

Nadal męcze w PS texturki tego rumuna ;) z dłonią nie było tak źle nawet seamu pozbyłem się w samym photoshopie ale z twarzą to się męcze ale już jest blisko :) okolice oczu ciągle nie dają rady, są nieostre:/ brwi zkopoałem, chciałem zrenderować 3d włosy dla brwi ale pierwsze próby nie dały wielkich nadziei :D ale może jeszcze do tego wrócę

czoło też jeszcze nie teges chyba cienie od zmarszczek są po niewłaściwej stronie zmarszczki :P

 

zrobiłem też drugą koszulę ale muszę zrobić jeszcze trzecią tej nie pokażę :P

no i jeszcze oczy trzeba poprawić i do powiek docisnąć :)

 

tyle :)

 

 

t_27handm_73a0d68.jpg

 

t_28Headsm_fba9b2c.jpg

 

 

cheers!

 

--edit--

damn picoodle zeżarł mi połowę rozdziałki :/ na czym uploadować większe obraki niż 2k???

Edytowane przez Destroyer
Napisano

Wszystko wyszło super, specular i bump by się przydało poprawić bo nos troszkę za gładki i zarost też by mógł zyskać z dobrym bumpem/normalem. Na texturze masz dodatkowe zmarszczki, możesz to teraz wrzucić do zbrusha i z nałożoną texturą wysculptować te zmarszczki na modelu i potem wypalić z tego normala który wzmocni efekt textury koloru. Brwi bym zrobił jakimś hairem albo innym furem.

Na rzęsy to my w maxie :D mamy taki sposób że robi sie je ze spline'ów i dodaje gradient do opacity. Sam proces tworzenia spline'ów jest taki że zaznacza się krawędzie wzdłuż dolnej lub górnej powieki i robi się z nich spline(create spline from selection). Następnie kopiuje sie tego spline'a dwa razy i mając trzy spline'y w pewnej odległości od siebie(równej średniej długości rzęsy) włącza się przyciąganie do vertexów i rysuje się po kolei w poprzek spline'y łączące tamte 3 i tak tworzymy rzęsy których początek leży na pierwszym splinie tym zrobionym z krawędzi powieki a koniec na ostatnim. Powstałe rzesy mają trzy vertexy z czego typ środkowego vertexa zmienia sie na smooth lub bezier i zamiast kanciatej linii mamy ładną krzywą. Na koniec przesuwając poszczególne vertexy oprócz tych leżących na powiece nadaje się rzęsom przypadkowości.

Może uda Ci sie to samo zastosować w mayce a jak nie to możesz zrobić plane'y z opacity. Powodzenia.

Napisano

Bacry człowiek uczy się przez całe życie, dzięki :D Nie wiedziałem o tym, na prawdę. Ale do tłumaczenia sposobu wystarczy to co napisałem ;)

  • Like 1
Napisano

Tomala bump i specular maps nie dają rady może dlatego że ich nie ma :D jeszcze wtedy nie skończyłem color mapki więc taki szybki test bez tych mapek :)

dzięki za radę do rzęs kiedyś o tym czytałem ale i tak bym teraz tak nie zrobił :P niewiem czy w ogóle rzęsy robić bo zazwyczaj faceci zaczynają wyglądać jak tranwestyci :) jak edzie czas to zobaczę jak pójdzie :)

 

Nividia Robim co możem :P

 

 

-------

 

 

wczoraj cały dzień szarpałem się z brwiami :P próbowałem użyć maya fur/hair, shave and haircut i renderować w maya software, mentalu a nawet w 3Dlight bo rendermany dobrze sobie z włoskami radzą ale ja źle radzę sobie z rendermanami, szczególnie z takim :P Renderman for Maya był bardziej user freandly ale zupelnie przypadkowo nie mam do niego dostępu :D

 

t_01brwim_574336e.jpg

 

oto efekt moich zmagań :D brwi to nędza, sam widzę nie trzeba mi mówić ale boczne włoski prawie daja radę :) najlepij wyszły na dole pod prawym uchem :) ale akurat tam pilot je zasłoni :/ zrenderuje się do passów ze 2-3 wersje poduplikuje się w PS poskaluje i potweakuje i powinno być znośnie :D

 

 

t_02hairsm_2a83812.jpg

 

 

i porównanie łysej pały z zarośniętą :D ten łysy wyglada trochę jak Hanibal lektor :D

ten drugi ma takie ciemne oczy przez cienie depthmap ale to nie problem

 

 

t_03comparem_882e8ef.jpg

 

 

włosy dodawałem do "oskalpowanej" geometrii z mapą łysiny :P (baldness)

 

 

t_04scalpm_e484b49.jpg

 

 

i jeszcze zrzut z wiuportu :) wygląda jak wojownik z takena czy coś :D

 

 

t_05screenShom_0e7bca4.jpg

 

 

Zrobiłem jeszcz testy Maya PainFX i chyba tym zrobię brwi, pierwsze testy dają większą nadzieję niż fur :D

 

 

Ok dziś chyba dokończyłem mapkę koloru w PS trochę wyostrzyłem zmarszczki pod oczami, dodałe troszkę skóry tam i tu jakieś pryszcze i takie tam :)

 

 

t_055texturam_699b119.jpg

 

 

Za radą Tomali (danke :P) wrzuciłem mapkę do Zbrusha i na jej podstawie wyskulptowałem porządniej zmarszczki, poprawiłem stare itd.

 

 

t_06headm_7030ace.jpg

 

 

Wysculptowałem też (ręcznie za pomocą Standard brusha i Clay-a :D) pory a nich zalegający kurz :D bo ów człek dłogo tv oglądał aż się zakurzył :D usta chyba coś niezaspecjalnie wyszły ale może dadzą radę, na refkę wziąłem usta kobiety bo miałem przypadkowo kilka fotek samych ust po 4k-5k więc się nadały :) ust facetów nie miałem w podobnej rozdziałce :P not even close :D

 

 

t_07zoom2m_5dbdebc.jpg

 

 

bumpa i speca też jeszcze nie ma :P

Napisano

Jeszcze mogę Ci taki trick zaserwować że jak masz texturę coloru gotową to w zbrushu możesz przenieść część drobnego detalu na model w taki sposób:

-przerabiasz tex coloru na bumpa czyli konwersja do skali szarości zabawa levelami itp. itd.

-w zbrushu ładujesz to jako alphę(nie zapomnij flipnąć w pionie) i w menu tool>masking wybierasz mask by alpha.

-następnie w menu tool>deformation używasz deformacji inflat do wyciągnięcia detalu tylko nie przesadź bo kontrola nad siłą działania deformacji leży i kwiczy w zbrushu nigdy nie wiadomo ile ten suwak przesunąć.

 

po akcji powinieneś mieć detal z bumpa na modelu i jak bump był porządnie zrobiony to będzie to dobrze wyglądać i będzie się geometria z mapą koloru zgadzała. oczywiście jakieś większe zmarszczki lepiej ręcznie zrobić ale do porów i drobnego detalu skóry może być.

 

Rzęsy wyszły nie ciekawie jakieś te włosy za grube i w ogóle. może więcej daj tych włosów i więcej sampli przy renderowaniu czy coś. W maxie hair and fur na prawdę daje radę nie wiem jak w mayce.

Napisano

Ładnie to wygląda, tylko w/g mnie powinieneś troszkę zmniejszyć końce zmarszczek pod oczami, jakoś w porówanniu do pozostałych są takie duże :) Ale totylko kosmetyka :P

Napisano (edytowane)

adrian2608 dzieki, włoski to owiem że nie 'To' ;) jest już lepiej ale to jeszcze nie 'To' ale nie wiem czy dam radę zrobić 'To' co chce :D

 

Tomala dobry trick ale zrobiłem inny :) wziąłem mapki cavity z Zbrusha jedna z Zmeppera druga przez maskowanie i wtopiłem w kolor z 2-3% mocą :) a do tego w bumpa, pory z normala były takie jakieś lichawe a bump z 0.02 mocy pomógł sporo dając ten extra oomph ;)

 

danilo2 dzięki, zmarszczki sss już za mnie wysmoothował :)

 

---------------------------

 

 

brwi lepiej? :)

 

t_01dyniam_d6acda8.jpg

 

koszula #3 trochę szitowa ;) jeszcze ją pomęcze jak ktoś ma pod ręką porządną texturkę takiej koszuli w dużej rodziałce to przyda mi się pomoc :) link

 

t_02shirtm_148f9d2.jpg

 

 

i skończyłem textury ciała plik photoshopa zamuje ponad 350 mb i ma kilka poręcznych warstw :)

 

t_03listam_b35096a.jpg

 

 

i mój SSS network, chciałem zcombinować bump z normal mapą ale jak podpinałem bumpa pod normala to nie chciał działać no matter what ale w drugą stronę już zadziałało :) delikatny bump troszę wostrzył detale, yeah! :)

 

t_04SSSm_39a21f2.jpg

 

i zmienione oczy + łzy aktualna wersja jest trochę się różni,(trochę przemeiściłem prawą łzę) ale muszę coś zostawić do pokazania na jutro :D

 

t_05terasm_9cba404.jpg

Edytowane przez Destroyer
Napisano

A nie lepiej dodać to co na bumpie do normala przy pomocy np nvidia normalmap filter?

Brwi lepiej chyba ale jeszcze możesz pokombinować jakby co to trochę postprodukcji można użyć to sobie te brwi podmalujesz.

Napisano (edytowane)

fajnie Ci to wychodzi Fikoł, widze, że urlopu nie wykorzystujesz ;P

a może Crazy Bump do tego wykorzystać? Nie czytałem wcześńiej, mógł ktoś już na to wpaść :-))))) Pracuj pracuj, będe wiedział kogo pytać następną razą :DDD

 

nie wiem czy się wstrzelę, ale nowy Silo 2 na fajną maszynkę do retopologi... znaczy z High objektu można szybko zrobić Low obiekt - jeśli o to Ci chodzi - i nie mam tu na mysli opcji rysowania ołówkiem po objekcie, tylko tworzenie siatki bezpośrednio na nim z wykorzystaniem takiego bajeru jak w pluginie do Mayki (zapomniałem jak to się nazywało NEX... cośtam)

Edytowane przez Chrupek
Napisano

Tomala bardziej bump jako bump mi się podoba a do tego mam niezależną kontrolę nad bumpem i normalem

Brwi to już są zlepkiem 3 kiepskich renderów, no teraz to 4 :P nie wiem czy dam radę to jakoś przyzwoicie to podmalować

 

Chrupek etam urlopu ;) od poprzedniego upa to dopiero wczoraj coś zacząłem dłubać :) i tak normalnie rzadko przed 16 zaczynam coś robić :) ale za to ciężko przed 2 kończyć :) gdybym pracował od świtu do zmierzchu to już ze dwa razy bym to skończył :)

 

Z retopologią nie mam problemu topogun sobie radzi :)

 

thx!

 

---------------------

 

spociłem chłopa :) i dodałem kilka kropli potu z geo

 

t_0sweatm_0cb525d.jpg

 

dodałem włosy na klacie, rękach i busz pod pachą :D

 

t_1hairsm_2914af8.jpg

 

dyniak

 

f_2headm_a126bd5.jpg

 

i chyba finisz, nie wiem czy chce mi się jeszcze coś przy tym robić, tzn wiem, nie chce mi się :D koszula nadal słaba wiem :)

 

t_35FinalCombm_7007430.jpg

 

 

i btw gdzie da się wysłąć obrazek 4x3 k ? wszystkie stronki hostingujące raczej go przeskalują do 2k?

może rapidshare :)

 

cheers!

Napisano

Twarz wyszła świetnie.

Może bym lekko zmieniła kierunek oczu, teraz jakby lekko zezuje, efekt byłby lepzsy gdyby się patrzał prosto na nas.

Chyba bym też wywaliła z planu tylnego ten rozmyty telewizor, lepiej żeby plan tylni był cały ciemny, po pilocie widać o co chodzi, telewizor nie jest potrzebny, odwraca uwagę.

Ramie wygląda jakby było odrobinę za krótkie, zwłaszcza że reszta tego pana jest raczej chuda i podłóżna.

Napisano

Świetna robota. Gratuluję.

Tak jak Ania napisała, telewizor nie pasuje do reszty. Koleś sam się broni, nie potrzeba tła. A jeśli już, to może dodaj lekki szum na tym telewizorze i przesuń go w kierunku gostka. Kadr widziałbym pionowy.

Pozdrawiam.

Napisano

Nie czytalem wczesniejszych postow moze ktos juz zwrocil ci uwage badz uwaza podobnie jak ja, moje sugestie co poprawic :) :

-ma cos z ramionami wydaje mi sie ze pwonny byc troche wyzej ,napewno jego lewe ramie pownni byc wyzej bo podniosl reke ,teraz wyglada smiesznie :) oraz miesien lewego ramienia dziwnie sie rozciaga,

-chyba za szeroka klata na taka posture?

ogolnie wyglada tak jakby cwiczyl tylko na niektore partie ciala :) bo rece do jego budowy ciala nie pasuja/ i odwrotnie

-material i texturki bardzo ladne , to samo glowa :)

-moze lepiej by bylo gdyby przycisk pod palcem od pilota byl na czerwono(bez podswietlenia) a dioda zeby sie zaswiecila? co by oznaczalo ze naciska na przycisk :)

Ogolnie jak spojrzalem jeszcze raz to zdecydowanie jest on typem chudzielca wnioskujac po twarzy ,takze rak nie zmieniaj tylko ta klatke bym mu zwezil.

PS: nie jestem specjalista , jednak tak mi sie rzucilo, napisalem co uwarzam a Ty zdecydujesz co chcesz zmienic :)

Edit:

Napisz mi lepiej jak uzyskales taka skore ;] na gg czy tez na priv z gory dzieki :)

Napisano

Ania dzieki:) oczy chciałem skierować w dół, żeby wyglądał na bardziej smutnego i załamanego, choć na początku myślalem, żeby patrzył na oglądającego, zrobie render region i zobaczę czy lepiej :)

tv wywaliłem też mi trochę nie pasował, ale sam nie wiedziałem co z tym biednym tłem robić :)

co do rameinia mi też coś tam nie gra to, raczej wina pozy która tak wygląda z tej kamery, problem z poprawieniem tego jest taki, że to hi res z z-brusha który był pozycjonowany rigiem z IK lowres z majki i podsculptowany i nie wiem jak to teraz ładnie porawić, więc pewnie zostawię jak jest :D

 

Nvidia dzięki ;) tło to bida straszna 3 boxy i kilka plam (teraz to już same palamy ;)) ale przynajmniej nie odwraca uwagi od głównego bohatera:D

 

Tomala dzięki :) chyba niewiele już tam w okolicy pachy i ramienia poprawię, a co do włosów to tak tam nawymyślałem, że gdybym musiał to odtworzyć to pewnie nie dałbym rady :) ponad 10 plików z różnymi włosami, renderowane w 3 renderach posklejane w photoshopie tak, że nie wiem z których plików i w jaki sposób :P ale cięsze się z efektu i tak :)

 

mirach dzieki, właśnie kiedy robiłem miniaturkę to sama głowa tak mi się spodobała, że myslałem nawet żeby tylko takie zbliżenie dać jako final :) ale ostatecznie zdecydowałem, że tylko pokażę to tutaj :)

 

adrian2608 dzięki!

 

mpta dzięki!

 

breja dzięki! , tv wyleciał na layerowym PSD to sprowadziło się do jedengo klikniecia :D na tv był szym ale potem dałem na do blur udający DOF i szum sie rozmył :) ale nie ma tv nie ma problemu :D

 

odnetniN hehe ale dowalielś :D trochę racji masz, co do pilota to tak ma być :) człowiek jest rozdarty strzelić nie strzecić, aż się sposcił z tego wszystkiego :D

 

Napisz mi lepiej jak uzyskales taka skore ;]

to proste: powoli :D

tylko mental tak potrafi :) ze swoim SSS, co do techniki to nie mam sekretu, po prostu przypadkiem wyszło :) to było moje drugie podejście do SSS poprzednie było w poprzedneij bitwie a pomiędzy nimi nic z SSS nie próbowałem, może cały sekret w tym, że dłużej nad tym posiedziałem i dopracowałem ale tym razem tez tutków czy poradników a tylko w oparciu o rendery testowe i własny gust :)

Właściwie to skupilem się tylko na twarzy a im dalej to biedniej i biedniej a tła to w ogóle już nie ma :D

 

dzięki za komenty! jeszcze będzie malutka poprawka ;) hmm może jutro :D

drastycznych zmian nie przewiduję :D

 

cheers!

Napisano

Tak tylko chciałem poinformować, że w pierwszym poscie jest finalna wersja + Hi res :)

żeby była jasność, bo widzę że Adek po forum userów o to wypytuje :)

 

f_GoodbyeFinam_fe19739.jpg

 

Wiele się nie zmieniło, przyciąłem kadr, wywaliłem TV i chyba skierowałem wzrok bardziej na kamerę, zrobiłem kilka testów z ustawieniem oczu i prawie kazdy mi się nie podobał, może za bardzo się przyzwyczaiłem, ale chyba jest odrobinkę lepiej :)

 

 

---------------

 

 

Chciałem korzystając z okazji wszystkim podziękować za pomoc, rady, pochwały, komentarze i wiarę we mnie :P

Dzięki Wam udało mi się zrobić to co zrobiłem w takiej formie w jakiej się udało :D

Jeszcze raz Wielkie dzięki! ;)

 

Jutro reputy porozdaję najbardziej pomocnym :)

 

 

*to tak żeby ładnie zaklończyć :P

Napisano

ja tam nie jestem mega znawca anatomii wiec dla mnie model jest wypaśny. nawet jesli jest gdzies porozciagany to widac mialo to byc ciut karykaturalne i jest na korzysc samej pracki. materialy rewelka, tylko pozazdroscic skila i cierpliwosci.

 

co do telewizora i jego umieszczenia - wiem ze juz za pozno ale dopiero teraz mnie naszlo - ja bym go widzial przed kolesiem, tak ze w kadrze go nie ma. telewizor swoim blado-niebieskim swiatlem oswietla goscia, i tylko w oczach widac odbicie szumiacego ekranu. w ten sposob masz ciemne tlo wokol kolesia a calosc tematycznie trzyma sie kupy. a i lepiej moznaby wtedy wydobyc jego lzy - specular blyszczy sie w takim frontalym oswietleniu jak psu jajca ;P

 

a tak juz podsumowujac bardzo fajna pracka! niczego jej nie brakuje.

 

gratuluje ukonczenia i zycze powodzenia (o zrymowalo sie :D umc umc umc :P )

Napisano

hehe, siemano, wiesz, bardzo fajnie sie oglada progres, Według mnie od ostatniej bitwy poprawiles warsztat, ta pracka jest zdecydowanie lepsza, jest swietna ale obawiam sie ze troche zbyt uboga na podium. tak czy siak kawal porzadnej roboty

Gratulacje: ]

Napisano

Adek hehe dzięki ;P

 

mateusz_s dzięki, włoski wiem, teraz na spokojnie uczę się włosków bardziej lepiej :D tzn próbuję :D

 

Elmo22 dzięki, i raczej cierpliwości niż skilla :) pomysł z tv może i dobry ale już po ptakach :)

thx!

 

ferni dzieki! też jestem starliwie z głowy zadowolony to moja najleprza głowa ever :D

 

dyb3k thanks, cieszę się że się podoba :)

 

KoMic dzięki, fajnie że progress się podoba :) staram się robić go tak jak chciałbym go oglądać u kogoś :)

 

O podium nawet nie myślę ;P konkurencja w tej bitwie jest wyjątkowo mocna i jest dużo więcej prac niż poprzednio, jakbym się ustawił w połowie stawki to byłby dla mnie wielki spektakularny sukces :D ale znam swoje miejsce w szeregu :D

 

Jeszcze raz dzięki za wszystkie komenty!

 

---

 

BTW po obejrzeniu postaci Jonathana Simarda naszła mnie myśl czy niedobrym pomysłem byłoby pójść w większą stylizację :)

 

taki afterthoughts for fun ;) speed w PS więc nic specjalnego :D

 

t_mixm_44f5b88.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności