Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 470
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Te łuski pod szyją są dziwnie rozciągnięte.

Przy oczach i nosie chyba łusek zabrakło, wzdłóż wargi lepiej by wyglądało gdyby łuski były równoległe do wargi.

Oprócz tego wygląda już lepiej niż przedtem.

Napisano

z jaszczurką to ogólnie się kicha zrobiła, dysk mi rozwaliło i wszystko poszło się *****, została mi tylko baza którą luckowi podsyłałem bo z resymetrią miałem problem więc będzie okazja żeby popoprawiać to i owo

 

 

.............

a to jest amortyzator do mojego nowego cudeńka

1_85.jpg

CB750K1_1.jpg

Napisano

dzięki mandragora , ale coś na uczelni znowu zaczynają mnie pociskać , jakieś koła, egzaminy,zaliczenia, projekty ?co to w ogóle ma znaczyć? a miało być tak pięknie w tym semestrze, zero stresu ...... pewnie znowu sesja mi się przeciągnie nieregulaminowo

 

więc progres tej nowej hondy będzie ale z pewnością nie tak szybki...

 

aha o mało co bym zapomniał , najeżdżajcie na mnie ostro jeśli coś gdzieś sknocę w modelingu tej Hondy

Napisano

Uuuu klasyka! piękną Hondę sobie wybrałeś. Aż mnie zmotywowało! biorę się za kończenie jej młodszej i mniejszej siostry :D

Napisano

Super wątek:D Będę śledził wyniki pracy. Ekstra idzie. Jestem podobny czas w maksie jak Ty w blenderze a jestem daleko za Toba:P

Napisano

zmapowane już dawno, przymierzam się do renderu ;)

 

a tu gniady,włosy trochę kijowo wyszły , pewnie do poprawy, jeszcze brak detalu ale wszystko w swoim czasie

1_78.jpg

Napisano
Ja bym jednak preferował zobaczyć coś zrobione od początku do końca;)

spoko

 

tu kolejna część do scenki z jaszczurką

na razie tylko displace i diffuse

1_88.jpg

Napisano
Ja mi się załadowała strona i moim oczom pokazał się obrazek to myślałem, że to kupa ;D

Dopiero po chwili załapałem,że to kamień :PP

ta textura trochę myląca jest, chyba drugą skroję

 

a tak mniej więcej będzie się przedstawiała scena- Atak gada na ptasie gniazdo w skale , co prawda gniazda jeszcze nie ma ale pracuję nad tym

 

testrto.jpg

Napisano

Kurcze, ja znowu przyczepię się do anatomii - np. oczy, powinny być widoczne powieki, to nie są zwykłe kulki w głowie, one mają swój kształt, zdecydowanie bardziej wystają po bokach, są większe. Głowa ma zły kształt, powinna być szersza mniej więcej na wysokości oczu. Nie pamiętam, czy miał to być gekon, czy jakiś zwykły jaszczur, ale pysk w jednym, jak i drugim przypadku powinien wyglądać inaczej (albo należałoby go skrócić i "stępić", albo troszeczkę "ociosać"). Brakuje mi też nozdrzy, te zwierzęta mają wbrew pozorom zarysowane nosy. Trzymam kciuki i powodzenia!

 

PS Może by mu wywalić na wierzch jęzor, dla większej dramaturgii?

Napisano

Przy takim zbliżeniu powinieneś dać dobrego,szczegołowego displace na tę skałę. Sugeruję wrzucenie skały jeszcze raz do zbrusha.

Napisano (edytowane)

Ta jaszczurka (jeśli ma to być model na poważnie) nadaje się tylko do kosza. Proporcje do niczego. Gdzie szyja, gdzie dłuższe polce na tylnej łapce...ehhh można by wymienać bez końca. Lepiej zostań przy samochodach :)

Tak wygląda jaszczurka

http://desti.inten.pl/foto/zwierzaki/jaszczurka3.JPG

 

Cytat:

Ja mi się załadowała strona i moim oczom pokazał się obrazek to myślałem, że to kupa ;D

Dopiero po chwili załapałem,że to kamień :PP

ta textura trochę myląca jest, chyba drugą skroję

Raczej te "kształty" trochę mylące są, albo nawet jednoznaczne.

Edytowane przez duff
Napisano

@duff

nie mówię że to ma być super dokładne, dopiero się uczę a w zasadzie to pierwsza lepsza z brzegu jaszczurka nie świadczy wyglądem o całej populacji gadów, prawda.

 

@lucek

skała jest nafaszerowana detalem, niestety yafray wysiada przy dużych siatach1_108.jpg

 

@mookie

trochę skróciłem głowę, powiększyłem oczodoły, a co do oczu to na razie taki ich zarys, z tym jęzorem to dobry pomysł

Napisano

wiem, proporcje mi się rozjechały

 

ale co poradzić, już mam zrigowany model ehh.....

 

mały update w sumie to tylko gniazdo i język ale zawsze coś

86383213.th.jpg

Napisano

Nie za małe te jajka? Obawiam się, że z jaszczura powstał niewielki smok; zrigowanie modelu nie byłoby problemem, ale Ty chyba applykowałeś armaturę? Taką rzeźbę mogłeś spokojnie zrobić w Blenderze, tam tryb rzeźbienia ładnie współpracuje z pozami.

Napisano
Nie za małe te jajka? Obawiam się, że z jaszczura powstał niewielki smok; zrigowanie modelu nie byłoby problemem, ale Ty chyba applykowałeś armaturę? Taką rzeźbę mogłeś spokojnie zrobić w Blenderze, tam tryb rzeźbienia ładnie współpracuje z pozami.

 

dokładnie, teraz już wiesz dlaczego taka poza zostanie

 

co do jajek to już sam nie wiem , generalnie musiałbym również gniazdo powiększyć a co za tym idzie nie wiem czy potem w tej wnęce zmieściłby się ptak siedzący na tych jajkach, rozumiesz o co mi chodzi..

 

mały progress i kilka słów wyjaśnień :

-ta skała to zaadoptowana termitiera , w oddali umieściłem jeszcze kilka

-brak jeszcze mapek displace na okolicznych kamieniach jak równierz małych kępek trawy między kamieniami rozrzuconymi dookoła

 

37148588.th.jpg

Napisano

Całkiem fajnie wygląda scenka.Jedyne co odstaje to coś nie tak z anatomia jaszczurki -od ogona do szyji wygląda ok.Szyja i głowa jakos tak nie bardzo,zwłaszcza głowa jakas dziwna -jakby się rozjechała przy pozowaniu.

 

Pozdr:)

Napisano

Głowa jaszczura nie przypomina jaszczura, a raczej jakiegoś aliena ;) Poza tym trawa wygląda na jakieś kłosy zboża, co wskazuje na to, że jaszczur ma z pół metra. I jeszcze jedno, w finalnej wersji też będzie taka widoczna pikseloza na ziemii?

 

Ogólnie jednak bardzo ładnie się prezentuje :)

Napisano

@mafida, @tymal91 -dzięki za komenty, w następna próbie modelowania gada lepiej się postaram z anatomią, poprawiłem pikselozę, no jaszczur jest dość spory

 

ogólnie to chyba było by na tyle

 

95789673.th.jpg

Napisano

Oko się nie błyszczy. Chociażby w postprodukcji dodaj jasne plamki, zaraz będzie lepiej.

I powinien się patrzeć na gniazdo, a nie gdzieś w bok.

Napisano

Mnie jakoś skóra i drewno nie przekonuje, wygląda poprawnie, ale nie są to idealne shadery. Używasz jakichś tekstur sterujących odbiciami?

 

PS Te "wbicia" na fotelu są naprawdę takie głębokie? Masz jakiś link do refki?

Napisano (edytowane)

tutaj akurat nie ma żadnych specular map, odnośnie wgłębień to tylko moja wyobraźnia, nie korzystałem z żadnych referek

 

odnośnie hondy cb żeby nie było że ją porzuciłem to się usprawiedliwię tym, że ciągle męczę silnik

 

idąc tropem MAZ-a coraz bardziej pogrążam się w militariach

 

efekt - początek T-62, to co najtrudniejsze mam już za sobą

trackf.th.jpg

...............................

kawałek wieżyczki

90902827.th.jpg

Edytowane przez kellyq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności