Trybal Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 A to chyba, że tak :P No teraz nawet, nawet to wygląda :) Kamień mi się podoba :D
Ania Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Te łuski pod szyją są dziwnie rozciągnięte. Przy oczach i nosie chyba łusek zabrakło, wzdłóż wargi lepiej by wyglądało gdyby łuski były równoległe do wargi. Oprócz tego wygląda już lepiej niż przedtem.
kellyq Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 z jaszczurką to ogólnie się kicha zrobiła, dysk mi rozwaliło i wszystko poszło się *****, została mi tylko baza którą luckowi podsyłałem bo z resymetrią miałem problem więc będzie okazja żeby popoprawiać to i owo ............. a to jest amortyzator do mojego nowego cudeńka
mandragora Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 szykuje się naprawdę ciekawie i będzie trudniej niż ostatnie twoje prace, a wiec do dzieła.
kellyq Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 dzięki mandragora , ale coś na uczelni znowu zaczynają mnie pociskać , jakieś koła, egzaminy,zaliczenia, projekty ?co to w ogóle ma znaczyć? a miało być tak pięknie w tym semestrze, zero stresu ...... pewnie znowu sesja mi się przeciągnie nieregulaminowo więc progres tej nowej hondy będzie ale z pewnością nie tak szybki... aha o mało co bym zapomniał , najeżdżajcie na mnie ostro jeśli coś gdzieś sknocę w modelingu tej Hondy
peter_f Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Za co się nie weźmiesz - model pierwsza klasa! Prawdziwą przyjemnością jest obserwować to co robisz!
Trybal Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Fajnie, fajnie :) Wygląda naprawdę dobrze :)
kellyq Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Napisano 28 Styczeń 2010 jednak coś mi się wydaje ,że łatwo nie będzie z silnikiem tymczasem przednie koło
cucsoniuss Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 chyba z połączeniem bieżnika z resztą opony jest coś nie tak
gof Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Uuuu klasyka! piękną Hondę sobie wybrałeś. Aż mnie zmotywowało! biorę się za kończenie jej młodszej i mniejszej siostry :D
Gość kakaku Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Super wątek:D Będę śledził wyniki pracy. Ekstra idzie. Jestem podobny czas w maksie jak Ty w blenderze a jestem daleko za Toba:P
kłapouchy Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 No bardzo wymowne ciacho :PP Fajna truskawa :)
indian Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 hardkorowe ciacho, zmapuj to i maluj teksturki
kellyq Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 zmapowane już dawno, przymierzam się do renderu ;) a tu gniady,włosy trochę kijowo wyszły , pewnie do poprawy, jeszcze brak detalu ale wszystko w swoim czasie
FF Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Ja bym jednak preferował zobaczyć coś zrobione od początku do końca;)
kellyq Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 Ja bym jednak preferował zobaczyć coś zrobione od początku do końca;) spoko tu kolejna część do scenki z jaszczurką na razie tylko displace i diffuse
kłapouchy Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Ja mi się załadowała strona i moim oczom pokazał się obrazek to myślałem, że to kupa ;D Dopiero po chwili załapałem,że to kamień :PP
kellyq Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 Ja mi się załadowała strona i moim oczom pokazał się obrazek to myślałem, że to kupa ;D Dopiero po chwili załapałem,że to kamień :PP ta textura trochę myląca jest, chyba drugą skroję a tak mniej więcej będzie się przedstawiała scena- Atak gada na ptasie gniazdo w skale , co prawda gniazda jeszcze nie ma ale pracuję nad tym
mookie Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Kurcze, ja znowu przyczepię się do anatomii - np. oczy, powinny być widoczne powieki, to nie są zwykłe kulki w głowie, one mają swój kształt, zdecydowanie bardziej wystają po bokach, są większe. Głowa ma zły kształt, powinna być szersza mniej więcej na wysokości oczu. Nie pamiętam, czy miał to być gekon, czy jakiś zwykły jaszczur, ale pysk w jednym, jak i drugim przypadku powinien wyglądać inaczej (albo należałoby go skrócić i "stępić", albo troszeczkę "ociosać"). Brakuje mi też nozdrzy, te zwierzęta mają wbrew pozorom zarysowane nosy. Trzymam kciuki i powodzenia! PS Może by mu wywalić na wierzch jęzor, dla większej dramaturgii?
Lucek Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Przy takim zbliżeniu powinieneś dać dobrego,szczegołowego displace na tę skałę. Sugeruję wrzucenie skały jeszcze raz do zbrusha.
duff Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 (edytowane) Ta jaszczurka (jeśli ma to być model na poważnie) nadaje się tylko do kosza. Proporcje do niczego. Gdzie szyja, gdzie dłuższe polce na tylnej łapce...ehhh można by wymienać bez końca. Lepiej zostań przy samochodach :) Tak wygląda jaszczurka http://desti.inten.pl/foto/zwierzaki/jaszczurka3.JPG Cytat: Ja mi się załadowała strona i moim oczom pokazał się obrazek to myślałem, że to kupa ;D Dopiero po chwili załapałem,że to kamień :PP ta textura trochę myląca jest, chyba drugą skroję Raczej te "kształty" trochę mylące są, albo nawet jednoznaczne. Edytowane 6 Luty 2010 przez duff
kellyq Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 @duff nie mówię że to ma być super dokładne, dopiero się uczę a w zasadzie to pierwsza lepsza z brzegu jaszczurka nie świadczy wyglądem o całej populacji gadów, prawda. @lucek skała jest nafaszerowana detalem, niestety yafray wysiada przy dużych siatach @mookie trochę skróciłem głowę, powiększyłem oczodoły, a co do oczu to na razie taki ich zarys, z tym jęzorem to dobry pomysł
Sunedge Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 alo jaszczurkom lapki wyrastaja od dolu, nie z bokow ciala, przednie nogi zbyt masywne gl :)
kellyq Napisano 11 Luty 2010 Autor Napisano 11 Luty 2010 wiem, proporcje mi się rozjechały ale co poradzić, już mam zrigowany model ehh..... mały update w sumie to tylko gniazdo i język ale zawsze coś
mookie Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Nie za małe te jajka? Obawiam się, że z jaszczura powstał niewielki smok; zrigowanie modelu nie byłoby problemem, ale Ty chyba applykowałeś armaturę? Taką rzeźbę mogłeś spokojnie zrobić w Blenderze, tam tryb rzeźbienia ładnie współpracuje z pozami.
kellyq Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Nie za małe te jajka? Obawiam się, że z jaszczura powstał niewielki smok; zrigowanie modelu nie byłoby problemem, ale Ty chyba applykowałeś armaturę? Taką rzeźbę mogłeś spokojnie zrobić w Blenderze, tam tryb rzeźbienia ładnie współpracuje z pozami. dokładnie, teraz już wiesz dlaczego taka poza zostanie co do jajek to już sam nie wiem , generalnie musiałbym również gniazdo powiększyć a co za tym idzie nie wiem czy potem w tej wnęce zmieściłby się ptak siedzący na tych jajkach, rozumiesz o co mi chodzi.. mały progress i kilka słów wyjaśnień : -ta skała to zaadoptowana termitiera , w oddali umieściłem jeszcze kilka -brak jeszcze mapek displace na okolicznych kamieniach jak równierz małych kępek trawy między kamieniami rozrzuconymi dookoła
mafida Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Całkiem fajnie wygląda scenka.Jedyne co odstaje to coś nie tak z anatomia jaszczurki -od ogona do szyji wygląda ok.Szyja i głowa jakos tak nie bardzo,zwłaszcza głowa jakas dziwna -jakby się rozjechała przy pozowaniu. Pozdr:)
Tamyl91 Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Głowa jaszczura nie przypomina jaszczura, a raczej jakiegoś aliena ;) Poza tym trawa wygląda na jakieś kłosy zboża, co wskazuje na to, że jaszczur ma z pół metra. I jeszcze jedno, w finalnej wersji też będzie taka widoczna pikseloza na ziemii? Ogólnie jednak bardzo ładnie się prezentuje :)
kellyq Napisano 27 Luty 2010 Autor Napisano 27 Luty 2010 @mafida, @tymal91 -dzięki za komenty, w następna próbie modelowania gada lepiej się postaram z anatomią, poprawiłem pikselozę, no jaszczur jest dość spory ogólnie to chyba było by na tyle
Tamyl91 Napisano 27 Luty 2010 Napisano 27 Luty 2010 Podoba mi się. Prosiłbym jednak o inne ujęcia, bo jaszczur troche zaginął w kadrze ;)
mafida Napisano 27 Luty 2010 Napisano 27 Luty 2010 Ładnie,czuć że jest gorąco:) Osmieliłem się sfotoszopować łeb jaszczura,wydaje mi się że tak by było bardziej naturalnie:
Ania Napisano 27 Luty 2010 Napisano 27 Luty 2010 Oko się nie błyszczy. Chociażby w postprodukcji dodaj jasne plamki, zaraz będzie lepiej. I powinien się patrzeć na gniazdo, a nie gdzieś w bok.
mookie Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Mnie jakoś skóra i drewno nie przekonuje, wygląda poprawnie, ale nie są to idealne shadery. Używasz jakichś tekstur sterujących odbiciami? PS Te "wbicia" na fotelu są naprawdę takie głębokie? Masz jakiś link do refki?
kellyq Napisano 5 Kwiecień 2010 Autor Napisano 5 Kwiecień 2010 (edytowane) tutaj akurat nie ma żadnych specular map, odnośnie wgłębień to tylko moja wyobraźnia, nie korzystałem z żadnych referek odnośnie hondy cb żeby nie było że ją porzuciłem to się usprawiedliwię tym, że ciągle męczę silnik idąc tropem MAZ-a coraz bardziej pogrążam się w militariach efekt - początek T-62, to co najtrudniejsze mam już za sobą ............................... kawałek wieżyczki Edytowane 7 Kwiecień 2010 przez kellyq
kliment woroszyłow Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Bardzo ładnie, ciekawym czy sam modelik będzie czy myślisz nad jakąś scenka?
Houston Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Znając Kellyqa to narobi nam smaka kilkoma próbnymi scenkami, a na koniec i tak wrzuci model do studia ^^
kellyq Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 Znając Kellyqa to narobi nam smaka kilkoma próbnymi scenkami, a na koniec i tak wrzuci model do studia ^^ teraz będzie inaczej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się