Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 398
  • Wyświetleń 83,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

emmilius nie grałem w diablo więc nie wiem. ;] Z okiem dobrze spostrzegłeś, no ale detal. :D

 

Swiezy u mnie się wyświetla jak należy, spróbuj odświeżyć, albo otworzyć w innej przeglądarce. Sam nie wiem. ;)

Napisano

Zdecydowanie wątek do śledzenia ;) Co do testu airbrusha to jak patrze na twarz tej pani to jak dla mnie jest bardzo dobrze [ale ze sam raczkuje to sie nie sugeruj - wyrazam tylko swoja opinie], jednak patrząc w dół coś zaczyna nie pasować - jak ktoś wcześniej pisał - takie dziwne poruszenie. No i nieco za ciemno.

 

Ja czekam na efekty malowania stroju pani ze szkicu bo zaczyna się tworzyć coś ciekawego.

Napisano

Fajnie ogarnięty walor ;) Czyżby plenerek za osiedlem?

chciałbym zobaczyć jeszcze 5ięć takich pracek ;> da się coś z tym zrobić?

Napisano
  • Autor

Swiezy thx. Tak akurat wieszali na palach fanatyków religijnych trzeciego objawienia to wziąłem lapka i sobie na szybko machnąłem co zobaczyłem. :D Z tymi 5 to może za kilka dni. Póki co kolejny, miałbyć też w walorze, ale zapędziłem się w kolor i nawet nie żałuję. Jak zwykle pozdrawiam ;)

 

fosa.jpg

Napisano

Miami, jak dla mnie trochę za puste takie nijakie, za to ten most z jakims zamkiem w tle świetny - fajne ujęcie, fajny klimat i dobre wykonanie :)

Napisano

No dzieje się coś ciekawego ;) most niby wydaje się ok ale jakoś się spłaszcza przy końcu do nas,nie wątpię w Twoje zdolności z perspektywy.

No ćwicz ćwicz po 10ęciu dalej takich prackach na pewno sam zobaczysz ile możesz więcej z siebie wycisnąć ;)

Napisano
  • Autor

QbisieQ dzieki, faktycznie pusto, ale miało być na szybko i nie chciało mi się główkować co tam dodać, generalnie cieszę się z udanej kolorystyki i klimatu jaki chciałem osiągnąć.

Swiezy z mostem nie było tak źle, rozrysowałem dokładniej perspektywę więc jak jest błąd to nie zbyt rzuca się w oczy, zobacz ten budynek z miami - to się zupełnie nie trzyma zasad perspektywy, wszystko jest krzywe i wypaczone, więc moje zdolności z perspektywy nie są jakieś super ekstra, ba... nie są nawet dobre. ;)

Napisano

fajnie :)

 

krzaki po prawej mógłbyś zbić w większe rytmy bo trochę to za bardzo rozedrgane :)

Napisano
  • Autor

Coyote przyjąłem do wiadomości, ale nie planuję już tam wracać. Będę miał na uwadze przy kolejnych tego typu. ;)

 

Teraz coś bardziej wysiedzianego.

maska2b.jpg

Napisano

No no wariat, też chciałbym już tak śmigać ;) może tylko efektowniej wyglądałby z krótszym karkiem ;d no i coś zapomniałeś o anatomii mięśni szyi, chociażby te wychodzące z topu mostku za dziurkę na uszy,czy to specjalnie tak?

Napisano
  • Autor

emmilius nie widziałem tego filmu, wpadł tak zupełnie z głowy bez specjalnego planu czy inspiracji, nawet żadnych refek nie było. Ot na szybko.

Rzadko bo tak jakoś wyszło. :D

Swiezy nie bawiłem się w anatomię, jak już wspomniałem wpadło tak na szybko z główki, takie mutantopodobne coś.

Dziś mimo, że czasu mam mniej to paradoksalnie wysiedziałem trochę więcej. ;) No nic, teraz sie biorę za to co powinienem zrobić. ;]

 

mapako.jpg

Napisano

Bardzo podoba mi się ostatnia praca. Koncept trzyma się kupy :) Twarz wyraża fajne emocje, jakoś czuć, że facet coś przeżył ciężkiego :D Gdybym miał się czepiać - troszkę przymałe dłonie jak na, chociażby, masę ramienia.

Napisano

Praca bardzo fajne, mam tylko jedno ale.

Jego dlonie, wydaja sie byc raczej drobne, kobiece, a posture ten jegomosc ma konkretna.

 

Podpatrz jak to rozwiazal Łukasz:

 

dwarf%20mountaineer.jpg

Napisano
  • Autor

EDIT: Poprawka na dłonie i postanowiłem jeszcze ustatkować walory, wydaje się być lepiej. Co o tym sądzicie?

 

berserkba2.jpg

Edytowane przez Paweł Kaczmarczyk

Napisano

Na postaci jest lepiej, ale brak gór w tej wersji niestety popsul nieco przestrzen i jakas drobna historie.

Napisano

ICE pokręć sobie przy monitorze :P góry są tylko są za ciemne.

 

Florian jak dla mnie świetna pracka. Masz to skończyć. Dłonie są w porządku. Wróć jednak do jasnej wersji tła. Coś tam chyba jest nie tak w stawie łokciowym. Pozdro!

Napisano

To są mroczne góry... Nie mogą być jasne bo nie byłoby gdzie schować wszystkich potworów. Fajne arty pozdrawiam.

Napisano

No, porządny ten krasnolud, idzie w stronę solidnego poziomu komercyjnej ilustracji. Rzeczywiście, nie odpuszczaj tego, dodaj kolor, detal full HD i tak dalej :) Miałbyś pierwszą pracę do porto, którą można z podniesioną przyłbicą pokazać światu.

 

PS. Przez chwilę pomyślałem, że możesz się obrazić - w tym sensie pierwszą, że jej poziom jest wyraźnie wyższy niż poprzednich.

Napisano

nie widzicie co się dzieje z jego lewą ręką? masakra jakaś... twarz ma zbyt wygładzoną, pozbawioną zmarszczek, bruzd i syfów... taki dzieciak z brodą troche... pozdron

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim.

SBT77 gdzież tam się obrażać, ja wiem, że moje prace nie zachwycają ale po to się ćwiczy żeby kiedyś zachwycały. ;)

 

Rotcore fajnie by było jakbyś machnął overa z tą ręką, wiem, że coś z nią nie tak dlatego starałem się maksymalnie ukryć. Z twarzą się nie zgadzam, facet jest gruby nie musi mieć bruzd i zmarszczek, jak będę szedł w detal to może parę dodam ale myślę, że na obecnym etapie jego twarz jest okej i nie mam wrażenia, że wygląda jak dziecko.

 

Postaram się jeszcze pociągnąć dalej i pójść w hd kolor. ;)

Napisano

fajny ten wojownik, tylko brakuje m i ostrych krawędzi na mieczu i w niektórych partiach zbroi. trochę się to wszystko za bardzo rozmydla miejscami.

Napisano

No konkretnie, coś czuje że zobaczymy u Ciebie prace rodem z Icewind Dale i Buldurs Gate ;) wrzucaj i rób więcej ;)

Pozdrawiam

Napisano

Tło rozjaśnij, samej postaci daj większy kontrast, zróżnicuj walory, dodaj błysk mieczowi, płatki śniegu nie mają przestrzeni, wszystkie są tak samo rozmyte, popraw to wszystko i będzie przestrzeń.

Lewe ramie kompletnie się nie zgadza i jest dziwnie wygięte.

Praca ogólnie świetna! :) Po za tym kocham krasnoludów, a tu ciągle elfy są postowane :D hehe

 

Over z moim widzi mi się :P

scbvvse4t.png

Edytowane przez n-pigeon

Napisano
  • Autor

telthona full rajt, dużo ostatnio eksperymentuję z częstym różnicowaniem twardości pędzla przez co momentami wychodzi za miękko.

 

Swiezy dzięki, działam cały czas ale nie mogę się tym pochwalić, zresztą nie ma tak na prawdę czym bo ma to trochę inny charakter. Grunt, że ta praca absorbuje większość mojego czasu.

 

n-pigeon wieelkie dzięki za overka! Dawno nie gościły w mojej teczce a są nieocenione. Jedno z czym się nie zgodze to miejscami zbyt bardzo przepalone czernie i biele. Super podziałałeś z tym światłem na mieczu. Jak znajdę czas dla tej ilustracji to się zastosuję. ;)

Napisano

Tylko uwazaj zeby refleks na mieczyku nie odwracal uwagi jak na overku.

Napisano

ojj będzie grubo jak tego pana pociągniesz dalej -ten patent ze śniegiem będzie zacny-choć mam wrażenie,że jego postura jest nieco "beczkowata" -no chyba,że to jakiś krasnolud ma być.

Napisano
  • Autor

Pan przepadł. U mnie (cytując znaną reklamę) zmiany... zmiany....

i czasu na pogrubianie teczki coraz mniej ale szybkie ćwiczenia jakie zarzucił ostatnio Feng Zhu udało się zrobić. Ok 2h na jeden. Mam nadzieję, że tych stateczków będzie więcej i będzie tylko lepiej. ;)

 

shipf.jpg

 

ship2i.jpg

Napisano
  • Autor

Witam ponownie po długiej przerwie. ;) Ostatnimi czasy zajmowałem się (i zajmuję nadal) grafikami do gier casualowych, dla Artifex Mundi. Przede wszystkim są to podmalówki renderów lokacji. Te pochodzą z gry Time Misteries: The Ancient Spectres którą można znaleźć tutaj Zachęcam też do pobrania godzinnego demka.

 

70554703.jpg

 

30039242.jpg

 

87755668.jpg

 

46626826.jpg

 

54036988.jpg

 

41718037.jpg

 

10202067.jpg

 

67400171.jpg

 

13100906.jpg

Napisano

muahaha :D nawet sobie z tym fajnie poradziłeś. :D Hidden Objecty...! Był czas kiedy grałam w takie gry.. :D Nawet sama chciałam wysyłać do AM portfolio ale miałam i tak już wystarczający młyn. Najbardziej do gustu mi przypadła ta steampunkowa lokacja z robotem XD urzekła mnie ta siekiera... :D

Napisano

Nie wiedziałem, że takie gry jeszcze sie robi, oj grało się, a zwłaszcza w Larry'ego :-)

Napisano

toć teraz to jeden z bardziej lukratywnych gatunków jeśli chodzi o casuale (ofc nie jest to stricte point'n click bo to byłoby trochę za trudne)

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. Wybaczcie, że tak późno ale rzadko tu zaglądam ostatnio a potem kompletnie zapomniałem odpisać. ;) Nie wiem czy z tego projektu uda mi się coś zdobyć z 3d, ale niedługo planowana jest premiera kolejnej produkcji z której myślę, że będzie dosyć sporo. Wtedy na 100% pokażę jakieś 3d.

Oczywiście z tym 3d jest różnie, czasem są na tyle dobre rendery że nawet nie ma potrzeby jakoś bardzo podmalowywać a czasem trzeba przemalować praktycznie wszystko. Mimo to przy lokacjach jest niezbędne - ogromna oszczędność czasu. Z drugiej strony specyfika gier jest taka, że malarski charakter jest pożądany.

 

Co do pytań czy takie gry się robi - tak, dodatkowo bardzo fajnie się rozwija ten casualowy rynek, a i ryzyko jest nieporównywalnie mniejsze niż w przypadku corowych gier. Dla mnie osobiście to świetna sprawa.

 

Żeby tak nie wrzucać posta bez obrazka jakiś szufladowy bazgroł. Sorry za jakość, widzę, że to przez upload. Polecacie coś dobrego w tej materii? W imageshack widzę, że coś się zmieniło, trzeba mieć konto, podawać mail itp. Jak znajdę coś fajnego to podmienię.

 

dolljpg_rnxawwx.jpg

Napisano

Skrot nie latwy ale proporcje strzelaja kazda w swoja strone, przede wszytskim pomniejsz glowe, powinno pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności