Skocz do zawartości

Teczka 2D: Florian-Paweł


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 398
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zdecydowanie wątek do śledzenia ;) Co do testu airbrusha to jak patrze na twarz tej pani to jak dla mnie jest bardzo dobrze [ale ze sam raczkuje to sie nie sugeruj - wyrazam tylko swoja opinie], jednak patrząc w dół coś zaczyna nie pasować - jak ktoś wcześniej pisał - takie dziwne poruszenie. No i nieco za ciemno.

 

Ja czekam na efekty malowania stroju pani ze szkicu bo zaczyna się tworzyć coś ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiezy thx. Tak akurat wieszali na palach fanatyków religijnych trzeciego objawienia to wziąłem lapka i sobie na szybko machnąłem co zobaczyłem. :D Z tymi 5 to może za kilka dni. Póki co kolejny, miałbyć też w walorze, ale zapędziłem się w kolor i nawet nie żałuję. Jak zwykle pozdrawiam ;)

 

fosa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzieje się coś ciekawego ;) most niby wydaje się ok ale jakoś się spłaszcza przy końcu do nas,nie wątpię w Twoje zdolności z perspektywy.

No ćwicz ćwicz po 10ęciu dalej takich prackach na pewno sam zobaczysz ile możesz więcej z siebie wycisnąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QbisieQ dzieki, faktycznie pusto, ale miało być na szybko i nie chciało mi się główkować co tam dodać, generalnie cieszę się z udanej kolorystyki i klimatu jaki chciałem osiągnąć.

Swiezy z mostem nie było tak źle, rozrysowałem dokładniej perspektywę więc jak jest błąd to nie zbyt rzuca się w oczy, zobacz ten budynek z miami - to się zupełnie nie trzyma zasad perspektywy, wszystko jest krzywe i wypaczone, więc moje zdolności z perspektywy nie są jakieś super ekstra, ba... nie są nawet dobre. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no wariat, też chciałbym już tak śmigać ;) może tylko efektowniej wyglądałby z krótszym karkiem ;d no i coś zapomniałeś o anatomii mięśni szyi, chociażby te wychodzące z topu mostku za dziurkę na uszy,czy to specjalnie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emmilius nie widziałem tego filmu, wpadł tak zupełnie z głowy bez specjalnego planu czy inspiracji, nawet żadnych refek nie było. Ot na szybko.

Rzadko bo tak jakoś wyszło. :D

Swiezy nie bawiłem się w anatomię, jak już wspomniałem wpadło tak na szybko z główki, takie mutantopodobne coś.

Dziś mimo, że czasu mam mniej to paradoksalnie wysiedziałem trochę więcej. ;) No nic, teraz sie biorę za to co powinienem zrobić. ;]

 

mapako.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICE pokręć sobie przy monitorze :P góry są tylko są za ciemne.

 

Florian jak dla mnie świetna pracka. Masz to skończyć. Dłonie są w porządku. Wróć jednak do jasnej wersji tła. Coś tam chyba jest nie tak w stawie łokciowym. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, porządny ten krasnolud, idzie w stronę solidnego poziomu komercyjnej ilustracji. Rzeczywiście, nie odpuszczaj tego, dodaj kolor, detal full HD i tak dalej :) Miałbyś pierwszą pracę do porto, którą można z podniesioną przyłbicą pokazać światu.

 

PS. Przez chwilę pomyślałem, że możesz się obrazić - w tym sensie pierwszą, że jej poziom jest wyraźnie wyższy niż poprzednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim.

SBT77 gdzież tam się obrażać, ja wiem, że moje prace nie zachwycają ale po to się ćwiczy żeby kiedyś zachwycały. ;)

 

Rotcore fajnie by było jakbyś machnął overa z tą ręką, wiem, że coś z nią nie tak dlatego starałem się maksymalnie ukryć. Z twarzą się nie zgadzam, facet jest gruby nie musi mieć bruzd i zmarszczek, jak będę szedł w detal to może parę dodam ale myślę, że na obecnym etapie jego twarz jest okej i nie mam wrażenia, że wygląda jak dziecko.

 

Postaram się jeszcze pociągnąć dalej i pójść w hd kolor. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tło rozjaśnij, samej postaci daj większy kontrast, zróżnicuj walory, dodaj błysk mieczowi, płatki śniegu nie mają przestrzeni, wszystkie są tak samo rozmyte, popraw to wszystko i będzie przestrzeń.

Lewe ramie kompletnie się nie zgadza i jest dziwnie wygięte.

Praca ogólnie świetna! :) Po za tym kocham krasnoludów, a tu ciągle elfy są postowane :D hehe

 

Over z moim widzi mi się :P

scbvvse4t.png

Edytowane przez n-pigeon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telthona full rajt, dużo ostatnio eksperymentuję z częstym różnicowaniem twardości pędzla przez co momentami wychodzi za miękko.

 

Swiezy dzięki, działam cały czas ale nie mogę się tym pochwalić, zresztą nie ma tak na prawdę czym bo ma to trochę inny charakter. Grunt, że ta praca absorbuje większość mojego czasu.

 

n-pigeon wieelkie dzięki za overka! Dawno nie gościły w mojej teczce a są nieocenione. Jedno z czym się nie zgodze to miejscami zbyt bardzo przepalone czernie i biele. Super podziałałeś z tym światłem na mieczu. Jak znajdę czas dla tej ilustracji to się zastosuję. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po długiej przerwie. ;) Ostatnimi czasy zajmowałem się (i zajmuję nadal) grafikami do gier casualowych, dla Artifex Mundi. Przede wszystkim są to podmalówki renderów lokacji. Te pochodzą z gry Time Misteries: The Ancient Spectres którą można znaleźć tutaj Zachęcam też do pobrania godzinnego demka.

 

70554703.jpg

 

30039242.jpg

 

87755668.jpg

 

46626826.jpg

 

54036988.jpg

 

41718037.jpg

 

10202067.jpg

 

67400171.jpg

 

13100906.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muahaha :D nawet sobie z tym fajnie poradziłeś. :D Hidden Objecty...! Był czas kiedy grałam w takie gry.. :D Nawet sama chciałam wysyłać do AM portfolio ale miałam i tak już wystarczający młyn. Najbardziej do gustu mi przypadła ta steampunkowa lokacja z robotem XD urzekła mnie ta siekiera... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Wybaczcie, że tak późno ale rzadko tu zaglądam ostatnio a potem kompletnie zapomniałem odpisać. ;) Nie wiem czy z tego projektu uda mi się coś zdobyć z 3d, ale niedługo planowana jest premiera kolejnej produkcji z której myślę, że będzie dosyć sporo. Wtedy na 100% pokażę jakieś 3d.

Oczywiście z tym 3d jest różnie, czasem są na tyle dobre rendery że nawet nie ma potrzeby jakoś bardzo podmalowywać a czasem trzeba przemalować praktycznie wszystko. Mimo to przy lokacjach jest niezbędne - ogromna oszczędność czasu. Z drugiej strony specyfika gier jest taka, że malarski charakter jest pożądany.

 

Co do pytań czy takie gry się robi - tak, dodatkowo bardzo fajnie się rozwija ten casualowy rynek, a i ryzyko jest nieporównywalnie mniejsze niż w przypadku corowych gier. Dla mnie osobiście to świetna sprawa.

 

Żeby tak nie wrzucać posta bez obrazka jakiś szufladowy bazgroł. Sorry za jakość, widzę, że to przez upload. Polecacie coś dobrego w tej materii? W imageshack widzę, że coś się zmieniło, trzeba mieć konto, podawać mail itp. Jak znajdę coś fajnego to podmienię.

 

dolljpg_rnxawwx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności