Napisano 22 Grudzień 200816 l Cześć! Jako, że siedziałem w miarę cicho ostatnio, postanowiłem się pochwalić kilkoma postaciami które wystrugałem przez ostatnie kilka miesięcy dla krakowskiej firmy Sodigital. Postacie można spotkać w przeglądarkowej grze 3D Gilfor's Tales, w którą można zagrać TUTAJ, na stronie oficjalnej. Lub w polskiej wersji tutaj: www.gilforstales.pl Nie trzeba nic płacić, nie trzeba nic ściągać, gra oparta jest na mało popularnej technologii pozwalającej flashowi na wyświetlanie realtimowych modeli bezpośrednio w przeglądarce. Razem z Marą, czyli Markiem Markuszewskim, wypociliśmy też nieco environmentu do tejże gry, który w przeciwieństwie do postaci nie jest renderowany w czasie rzeczywistym lecz oparty na prerenderowanych spritach. Zapraszam do oglądania i komentowania! C&C jak zawsze miło, ciepło i bez nerwów przyjmuję:) Edytowane 23 Grudzień 200816 l przez Levus
Napisano 22 Grudzień 200816 l Nie no świetne takie oldschoolowe klimaty, jakoś mi tak BG II przypomina zdeczka. Ile zajmuje Ci zrobienie jednej tkaiej postaci?? :>
Napisano 22 Grudzień 200816 l No panie, konkretny wrzut na forum :) więcej takich :) 5* ode mnie PS. HP do czegoś służyło ??
Napisano 22 Grudzień 200816 l nie no jest super styl :) nie czaje tylko tych hpekowcow, ale spoko :) Ex3 - podejzewam ze uzywali szaro-czarnych map z hpekow jako baz pod kolor, ale to czysty strzal
Napisano 22 Grudzień 200816 l No kilka modeli naprawdę kozackich, zwłaszcza zwierzaki :) Miałeś konkretne koncepty, czy jechałeś trochę "na pałę" ?
Napisano 22 Grudzień 200816 l Autor Dzienx wszystkim:) ETA -> od 2-4 dni, zależy jak wiatr wieje. Ex3, KLICEK (no dobry strzał:), piksar (i powstrzymując wiecej takich pytań): Hipoly robiłem by wypalić shading (oświetlony z czterech stron z góry model hp) oraz occlusion na model low, raz, że ułatwiało to życie przy malowaniu i niesamowicie przy cieniowaniu a dwa, że nie jestem takim mega malarzem;) Pozatym jak ktoś gdzieś indziej zauważył, dzięki temu modele wyglądają nieco inaczej niż klasyczne ręcznie malowane. Zwykle na hp schodził dzień-półtora. Kuba - mam koncepty, malował Jarosław Marcinek a.k.a. Yaro. Pokażę, ale w tej chwili nie mam jak za bardzo.... Edytowane 22 Grudzień 200816 l przez Levus
Napisano 22 Grudzień 200816 l podobać się... fajny klimacik i texturki kolorowe... Edytowane 22 Grudzień 200816 l przez floo
Napisano 22 Grudzień 200816 l Postacie super, enviro też, szczególnie pierwszy obrazek mi się bardzo podoba. Fajnie że pokazałeś :) Pozdro.
Napisano 22 Grudzień 200816 l Za samo przedstawienie modeli 5 gwiazdek :) Naprawde genialnie wyszlo :)
Napisano 22 Grudzień 200816 l świetne...i postacie i enviro ! Daje rade Pawnowie... tylko przyklasnąć
Napisano 23 Grudzień 200816 l fajne bo male ikolorowe troche zastanawia mnie fakt po co hiresy do takich malych postaci..
Napisano 23 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za komenty! O hiresach pisałem wcześniej już, także odsyłam na pierwszą stronę;) Zapomniałem o polskiej wersji językowej: http://www.gilforstales.pl/
Napisano 23 Grudzień 200816 l Pokaz jeszcze w przyszłosci modeliki i trexturki envi... ///To co Panowie i Panie, gramy w giere?:D
Napisano 23 Grudzień 200816 l no pojechales lewus, te lokacje rzeczywisice bardoz ladne, czemu sie nie chwaliles? mowisz dzien - poltorej na hp? :D bardzo ladny kosciotrup, sam nie zorbilbym lepszego hyhy ^^ pzdr ;)
Napisano 23 Grudzień 200816 l Jak tak teraz drugi raz se oglądam to mi się plecy pierwszej postaci nie podobają, zbyt symetryczna ta tkanina i widać cięcie tekstury! :D
Napisano 23 Grudzień 200816 l Pracki super. Czasem fajnie popatrzec na dobre modeliki w starym stylu . *****
Napisano 23 Grudzień 200816 l Autor Bruneq -> Na razie robię co innego, pewnie jeszcze dojdą jakieś postacie w przyszłości;) Jak coś się pojawi to pokażę. Texturki od enviro średnio da radę pokazać, część to prostu generyczne uvw, część shadery proceduralne, kilka rzeczy unwrapowanych więc ciężko to zebrać do kupy. Ledyr -> szkielet mówisz...:) A lokacje? Toż się chwalę teraz:) ETA -> dzięki, no fakt, ewidentnie to widać, już nie poprawię bo poszło ingame:/ Miejmy nadzieję, że nie będzie widać za bardzo:p To Wesołych Świąt wszystkim!
Napisano 23 Grudzień 200816 l Klasa! Uwielbiam taki oldschool, jedyne do czego można się przyczepic to tiling podłogi, reszta - bajka. Chyba pogram :)
Napisano 23 Grudzień 200816 l Dobre. Opłacało się dziergać model w wysokiej rozdziałce, żeby później wykorzystać to na takich małych postaciach z tak rzadką siatą?
Napisano 23 Grudzień 200816 l No no, gratulacje ;] świetnie to wszystko wygląda ! jednak też nie rozumiem do końca dlaczego do tych postaci robiłeś sobie HP, tym bardziej że są miejsca ewidentnie symetryczne (na początku myślałem że textury malowane ręcznie), mogę jedynie przypuszczać że będzie jeszcze jedna wersja gry ;> teraz to jest jedynie zachęta marketingowa (mini darmowa próbka) a później z tego co masz zrobisz postacie nextgen ;3 zgadłem? (ja tu węszę większy plan XD ) albo po prostu wolisz rzeźbić nisz malować jak sam stwierdziłeś. 2-4 dni na cały detaliczny sculpt i finish 0o szalony pan jesteś XD Pozdro.
Napisano 23 Grudzień 200816 l Czytajcie cały wątek może? Przecież Levus już wyjaśnił dlaczego to robił.
Napisano 23 Grudzień 200816 l Nie wszyscy mamy tyle, czasu, co Ty - jeśli już zwracasz uwagę mógłbyś przytoczyć, lub chociaż linka do posta podesłać :) Co innego, gdyby był to wątek z dyskusją, ale tak po prostu się patrzy i komentuje - im człowiek starszy, tym mniej czasu na forum. edit: odpowiedź jest w drugim poście autora - thx, za info. Edytowane 23 Grudzień 200816 l przez User190
Napisano 23 Grudzień 200816 l Nie narzekam na nadmiar czasu. Ale przez szacunek dla autora staram się choć jego wypowiedzi czytać ;)
Napisano 24 Grudzień 200816 l REWELA!! hehe załsużone 5*, pikna robota, nie wpadłem nigdy na to zeby hp uzwac jako baze dla oldscholi dobry patent i w widac ze daje rade,
Napisano 24 Grudzień 200816 l bardzo ladne ! kiedy intro do gry zrobicie :] bylo by leprze od niej samej pewnie pozdro !
Napisano 26 Grudzień 200816 l Sculpty bardzo fajne, low poly mi się nie podoba, oprócz kościotrupa. i to że kamera w lokacjach ustawiona na ortographic, ale może tak miało być. pozdro.
Napisano 26 Grudzień 200816 l Dobre jest. Gratuluje fronta, nalezy sie. Tak za postacie jak enviro. Motyw z hiresami ciekawy, lecz ja osobiscie bym je z palca pomazal.
Napisano 27 Grudzień 200816 l Autor Hej ho! Dzięki za komentarze, miło się czyta, i dzięki za fronta! Jak coś nowego się pojawi to dorzucę;) pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto