Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

2_2009-09-02-001052_g.jpg

 

 

Heja

 

wrzucam stary modelik, teraz bylo troche czasu to sie pobawilem szaderami i dokonczylem misia z lasu.

 

Bigu pomogl mi zrobic ostatni touch na obrazek i wreszcie to nabralo zycia, dzieki wielkie, za pomoc z mentalem tez ;)

 

a concept : Paul Richards

 

glutojad_kolejny.jpg

glutojad.jpg

 

 

czysty model:

ali3.jpg

 

siatki nie mam ;) zwykla zbrushowa

Edytowane przez KLICEK
  • Odpowiedzi 82
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie że nie robisz okularków, takie subtelne niedomówienie... ale i tak wiadomo o co chodzi.

 

Nie wiem czemu ale po zobaczeniu miałem skojarzenie z Taronem. Przypucowałeś go renderingiem, w wielu miejscach widać przysiedzenie, ogólnie to jakby ulepiony z woskowej plasteliny. Ma charakter no i widać w nim rękę autora. W sumie to jedyny zarzut to że brakuje mi czegoś w stylizacji/projektcie... Sam nie wiem, jakoś tak ze mną nie zaiskrzył, ale dobrze że sam się z tym mordujesz.

Napisano

Fajna pokraka, ale moim zdaniem twarz trochę zbyt matowa, już bardziej mi podchodzi jego wdzianko, widać że to skóra. A twarz wygląda trochę jakby się przypudrował makeup'em. Szacun, bo to kawał dobrej roboty.

Napisano

Nie no, kawał świetnej roboty!! Zazdroszczę skilla!! Ja bym tylko trochę bardziej światło podpowierzchniowo mu pociągnął, trochę uatrakcyjnił teksturę szyi (więcej wyprofilowania wertykalnego) i przez ucho troszkę przebitki tylnego światła dał i by było CUUUDO ... obrzydliwe ale CUDO :) ! ... ktoś jeszcze napomniał o AA - faktycznie coś tam się gryzie.

Napisano

Jest guuut guuuut guuuuuut! :D Ja to lubić... Świetnie jest! Kurde naprawdę kawał dobrej roboty i nie chodzi tylko o wykonanie ale o sam pomysł :) Trudno coś takiego wymyślić...

Gość User190
Napisano

Całkiem, całkiem :) Pokazalibyście coś komercyjnego w końcu :D Czekam z niecierpliwością :)

Napisano

No tak, wlasciwie mialem to juz napisac w wipie ze skora wyglada troche za bardzo gliniasto, teraz wyszlo to jeszcze bardziej. Ale fajny kolo. Taki z charakterem.

Moim zdaniem jeszcze tylko te gluty w ogole nie sa glutowate, jakos jak sznurek wygladaja.

Napisano

glutojad_kolejny.jpg

 

Lepszego AA już nie będzie bo zetka jest bez AA :)

Co do skóry to na moje to jakiś zombi-kosmita z moszną na brodzie więc równie dobrze może mieć shader betonu :)

Napisano

Jak dla mnie bomba! Szacun od Polski po Australię normalnie!! A niech mi tam - szacun od Polski po NOWĄ ZELANDIĘ!!!

Napisano

 

Lepszego AA już nie będzie bo zetka jest bez AA :)

Co do skóry to na moje to jakiś zombi-kosmita z moszną na brodzie więc równie dobrze może mieć shader betonu :)

 

Nie bardzo rozumiem o czym mowisz, bo w zbrushu mozna po prostu cos wyrenderowac 2 razy wieksze i kliknac przycisk aa, dziala niezle, taka sama sztuczke mozna zrobic z zbufforem. Nie wiem po co to tlumacze bo sadze ze doskonale o tym wiesz;). Ale na tym drugim obrazku nie ma jakiegos zlego aa, dof tez juz ladny.

 

A z tym drugim zdaniem sie nie zgadzam, chetnie sie rozpisze w PM ale to musisz powiedziec czy w ogole masz ochote na taka dyskusje.

 

2 obrazek naprawde bardzo dobry. Z tego co kojarze to podmalowki Biglebowskiego zawsze wyciagaja naprawde mocne strony z tego co podmalowuje.

Napisano

A to bardzo proste - mam od Klicka plik psd z renderem, maską i z buforem bez alphy wiec niczego sobie nie wyrenderuje :P Zostanie jak jest, chociaż szkoda że takie malutkie. Najwyżej Klicek sobie już samodzielnie coś większego zmajstruje.

 

Co do skóry, swobodnie pisz tutaj. Ja wychodzę z prostego założenia - nie trzeba imitować, w finale ma być ciekawie i wsio. Każdy każdą pracę potraktował by inaczej. Trzeba umieć zaakceptować to co w pracy można określić jako konwencja czy styl, nawet jeśli nie jest w naszym guście. Oczywiście im większe doświadczenie tym trudniej to zrobić. Taki los grafika że ciężko o dystans. Czepiamy się rzeczy które powodują że pracka ma swoistą własną plastykę. Wiedza o tym że to i owo nie jest to realistyczne albo nie w naszym stylu powoduje chęć 'poprawienia'.

Kiedyś filmowe kukły różnych były robione z różnych substancji i miały faktury do skóry niepodobne. Kupujemy je bez mrugnięcia okiem do dziś i nawet przez myśl nie przeleci że przydał by się gremlinom albo ET sss :)

Napisano

W rozbudowanej formie to co mowisz ma sens i sie z tym zgadzam. W krotszej, po prostu brzmialo jakby "ideologia" mozna bylo zalatwic wszystko. "To ufok, na planecie cx66-gnargh ufoki wygladaja jak kulka na szachownicy".

Wydaje mi sie tez, ze to ze kupuje stare filmy wiaze sie tez z sentymentem i nawiasem w jakie sie je wrzuca.

Jeden z designerow do LOTRa powiedzial, ze niewazne jaki kolor beda mialy drzwi w norce hobbita, wazne zeby wygladaly jakby mialy 300 lat. Chodzi mi wlasnie o takie myslenie. W branzy ktora sie zajmujemy musimy mowic obrazem a nie slowami. Wiec jesli kilku ludziom juz, nie gra gliniastosc skory, to dopisanie historii moze nie pomoc. Przeczytalem ostatnio swietne zdanie, to cytat z Francois'a Truffaut: "wszystko to, co zostało powiedziane zamiast zostać pokazane, jest stracone dla publiczności".

Cytat do znalezienia tutaj: http://film.gazeta.pl/filmnews/1,94586,6215359,François_Truffaut__chlopak_z_filmoteki.html

 

Ale ja tu znow blablabla, a obrazek nadal swietny, tylko sie Klicek powinien wstydzic ze nie dostarczyl dobrego z bufora;).

Napisano

Kwestia umowy z widzem i tego czy chce się spełniać jego oczekiwania, oraz w jakim stopniu chce się to robić. Tylko ze spełniania wyłącznie oczekiwań rodzą się rzeczy najwyżej dobre. Rzeczy nieprzeciętne rodzą się wtedy kiedy dajemy odbiorcy coś czego się nie spodziewał a jednocześnie bez zająknięcia spodoba mu się to co dostał. Dlatego hobbickie drzwi wcale nie muszą wyglądać na 300 lat. Tego oczekuje widz ale można spróbować pokazać mu że można inaczj, o ile samemu ma się pomysł na to 'inaczej'. Albo się uda albo nie. Bez ryzyka nie ma zabawy :)

A co do samej skóry to pamiętaj że jesteś na forum 3d w gronie ludzi którzy maj bardzo ścisłe oczekiwania, zupełnie inne niż odbiorca zewnętrzny. Zarzut o skórze mnie nie dziwi ani trochę, bo to bardzo techniczna uwaga. I jestem pewien że takiej uwagi nie miał by nikt 3d się nie parający. Dlatego też zamiast pisać co się w pracy nie widzi i żeby uszanować mądrość Truffauta lepiej by było wziąść pikczer do szopa na 15min i pokazać dokładnie co siedzi w głowie :). Się strasznie dziwie ze tak mało osób ma odwagę tak robić. Dzięki za linka:)

Napisano

Tak btw. Jak wspominałem że skóra przywodzi mi na myśl woskową plastelinę... to był i jest to dla mnie plus. Jak najbardziej mi to pasuje do tego klienta.

 

A co do podmalówki Bigleba to rewelka, co nie zmienia faktu że jakby był to mój thread to pewnie bym go za to ustrzelił :>>>>.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Heja heja

 

o ja jaki odzwew! dzieki, dzieki chlopaki :)

 

Gotham - to dobrze, ze jedzie nim, ciesze sie, ale to juz zasluga Biga:)

 

kliment woroszyłow - hehe no wiem wiem, mowiles i to juz kilka razy, nie moge sie zebrac jakos ;)

 

Luki Luki - kurcze wierz mi, Bigu normalnie wyciagnal z tej scenki maximum :) normalnie wielki szacun. Poczatkowo staralem sie wlasnie jak najbardziej zmiekczyc mu skore w renderze, ale po propozycji Biga, wiedzialem ze juz nie ma to najmniejszego sensu :)

 

Junior - hehe spoko, specjalnie dla Ciebie siatka, sorry, ale bylem zbyt leniwy zeby bawic sie w displejsmenty, po prostu zaimportowalem model ze zbrusha ;) jak tylko Leru mi zwolni kompa czyli jakos o 7dmej ;) to postaram sie wrzucic baze

glutojad_siatka1.jpg

 

dzieki jeszcze raz za wszystki komentsy:) bardzo fajna dyskusja z tego powstala, ja posiedze i poczytam jak to sie dalej rozwinie :)

Napisano

Ostatni render przekonał mnie ostatecznie do tego typka:)) zaje**cie mi podchodzi

minus tylko za nie-swoj concept:P ale to tylko ja mam takie zboczenie by robic smieci z glowy:)

Szacunek!!

Napisano

skoro tak to i ja wrzucę swoją wersję ;P (zrobiłem bardziej cielisty kolor glutojada - przynajmniej na moim laptopie tak mi się wydaje ;)

glutojad_kolejny-jar.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności