Areien Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 e tam jeźdzca :D... jakąs kobite pochyloną mocno do tylu ze az jej za duzo widac :D:D.. Ow wiele lepiej to wyglada jak przyblizyles motorek i go pochyliles. Ostatni zrzut mnie powala na kolana :D wypas
Luchu Napisano 15 Kwiecień 2009 Autor Napisano 15 Kwiecień 2009 taki inny rzut musze poprawić tą opone, reflektor i kierunki.
Areien Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 o ku.... dża, teraz to juz wogole model sie fajno prezentuje... ale scena przypominalaby foto gdyby nie bylo w kadrze motoru :) ja tez przychylam sie do tego zebys przybrudzil oponki.. moze jakas zjarana guma z tyłu ;)
Mulholland Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Super fajne. Na wcześniejszych renderach wydawało mi się nudne, motor na tle czegośtam, ale teraz jest świetne. Fajnie ten kadr i kompozycja podkreślają klimat ścigacza. Dobrze też że motor zasłonił pionowy biały słupek z tyłu który wg. mnie był nieładny i walił po oczach. Pozdro.
routee Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 kolumna kierownicy w drugą stronę i mniejszy gloss na odbicia dopiero teraz wpadłem do wątku i na szybko przejrzałem od 1 strony gdyby ktoś mi pokazał te z początkowych i te finalne w życiu nie powiedziałbym że robiła to jedna osoba. Postęp ogromny
kłapouchy Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Nigdy nie lubiłem motorów od Yamah'y, ale ten mi się podoba :)
ArTooRo Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Super, jak fotka. Jedynie płot w górnej części zdradza trochę i niektóre shadery motoru. Jakiś czarny dzyngiel Ci z dolnej krawędzi ramki obrazka wychodzi :)
Wodzumarcin Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 no niezle otoczenie wygląda bardzo real, już czuć wiosnę nie wiem co to jest ale ta krech na samym dole obrazka...
tob01 Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 ten bluszcz czy co to jest tam po prawej, wygląda troszkę płasko... Poza tym otoczenie super, popracuj nad materiałami i skręć kierownice w lewo
Luchu Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Napisano 17 Kwiecień 2009 (edytowane) Tak to poprawie. W zasadzie ten ostatni render jest na prosbe rzul'a, ktory jako pierwszy zasugerował obrot motocykla w inna strone. Narazie siedze sobie i bawie sie materiałami. Przy okazji :P pracuje nad projektowaniem kolejnego dzieła. Dziekuje wszystkim za komentarze. Na pewno będe starał się wszystkie propozycje wcielać w życie. Wieczorkiem prawdopodobnie wrzuce update'a Pozdrawiam :) UP: Zeby nie spamować wstawie tutaj. Poprawione ujęcie pierwsze wedlug propozycji Ani (czyli odchylenie całości w przeciwna strone do motocykla) Edytowane 18 Kwiecień 2009 przez Luchu
Loozack Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Coraz lepiej to zaczyna wyglądać :) Pozdrawiam.
rzulu Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 ktos juz wspomnial ze kolumna kierownicy nie w ta strone jest obrucona :) http://gallery.hd.org/_exhibits/places-and-sights/_more2002/_more01/Iceland-Harley-Davidson-Motorbike-black-1-MY.jpg Tak powiino byc
Luchu Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 spokojnie rzulu przyjalem do wiadomości. Jak napisalem jest to ujecie dopasowane do uwag Ani. Teraz bawie się z brudzeniem motocykla. Nie wiem jaki sposób wybrać, jaki będzie bardziej optymalny. Jesli chcialbym wszystko teksturować jeszcze to troche by mi to zeszło. Dlatego mysle jeszcze nad cząsteczkami. Nie wiem, nie wiem.
Luchu Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 Po walce udało mi się wypracować taki efekt zabrudzenia
NV Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Fajna pracka ale można wyciągnać dużo więcej. Po pierwsze fajnie, że dałeś zabrudzenia, od razu scenka dostaje relizmu i detalu. To co mi się rzuca na - to brak bump/disp'a (lub bardzo słaby) podłoża, szczególnie tego kawałka na 1 planie. Nadaj mu wyraźnie różnice wysokości, chropowatość itp. Materiał lakieru jakoś do mnie nie przemawia. Dodaj może jeszcze troche śmieci na drugim planie ? To jest prosto wyrzucone z programu czy jeszcze jakaś obróbka w PS'ie była ?? Bo jak nie to warto tam jeszcze podciągnąć kolorki, levele itd. A i jeszcze ten bluszcz czy coś podobnego po prawej na murku jakiś taki "płaski" i szary. Ogólnie bardzo fajnie ale trochę dopracuj i będzie jeszcze lepiej. :) Pozdrawiam.
Filip Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Hej Super to wyglada, ale tak jak Nvidia pisał daj moze displace na dwie pierwsze płyty lub zmniejsz blur w bitmapie i bedzie jeszcze lepiej i zciemnij moze to błoto na przednim kole bo jakos tak w oczy kuje.
Luchu Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 (edytowane) UP: zmiana glownie w podłożu. jakims cudem musialem zmienić sobie calosc panelu znow na edit poly, przez co zniknal mi disp. myślalem ze jest poprostu wylaczony a tu taki numer! :P przyciemniłem blotko na oponie. jesli chodzi o obrazek, jest to render tylko z podniesionym Levelem i dodanym lekkim glowem. Jesli chodzi zaś o dodatki w otoczeniu to mysle ze juz przy finalizowaniu cos pododaje i zmienie tego bluszcza. Wazne zeby juz zostawic w spokoju motocykl i podloze. PS: Moze wy macie pomysły co do śmieci ktore mogłby sie nadać? chętnie posłucham propozycji:) Edytowane 20 Kwiecień 2009 przez Luchu
Jonasz_Real Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 bardzo fajnie Ci idzie... ja bym jeszcze zarysowal miejscami lakier na motorze, cos w tym stylu
rzulu Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 ciezarowka z filmu t2 spadajaca z nad napisu " tu bylem ... " :)
NV Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Tak bym to widział :) Jak coś to wywale. ( 5min Photoshop, z warstwami mozna jeszcze fajniej pokombinować )
mafida Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 No właśnie Nvidia fajnie że wyostrzyłeś,akurat miałem napisać że taki zblurowany ten motorek,tylko teraz by się lekki dof jeszcze przydał :)
Luchu Napisano 21 Kwiecień 2009 Autor Napisano 21 Kwiecień 2009 Dzieki wszystkim za pomysly, przemyśle je (oprocz spadających helikopterów :)). Na początku tworzenia elementow rownież myslalem podobnie jak Eden o wrzuceniu jakiegos spalonego auta, ktoremu zostaly tylko glowne ramy. Zastanawiam się jednak czy to nie bedzie niepotrzebnie rozpraszać. Sprawdzalem te kanały w los angelses na google earth i szczerze mówiac nie bylo tam nic takiego. @Nvidia - hmm troszke za duzo magnety na pierwszym. Też probowalem kilka wariantow, lecz nie ma sensu narazie ich zamieszczac. Etap postoprodukcji finalnej jest jeszcze przede mna. Na pewno pod koniec porobie i powrzucam różne propozycje do ogolnej oceny. Aktualnie jestem w momencie tworzenia smieci, natomiast bluszcz juz poprawilem(wygląda o wiele lepiej). Niebawem cos sprobuje powrzucac (zeby nie spamować, to tego postu) Pozdrawiam edit: mafida - obrazek jeszcze nie skonczony :P wiec takie rzeczy juz pod koniec
NV Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Spoko spoko :) Ja poprostu zawsze na bieżąco podciągam w psie jako podglądówke "finisha" :) Czekam na up'a no i Finish z postpro ;) Powodzenia.
Luchu Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 UP: - dodane kilka elementow (śmieci) - nowy bluszcz po prawej - dodany dof
mafida Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 No i bardzo fajnie,może tylko ten patyk za przednim kołem jakoś tak kłuje w oczy.
marc_in Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 kurcze podoba mi sie coraz bardziej ,super trawka ,paletki tez ekstra. Kluje mnie ciagle tylko to bloto w biezniku ,moze przyciemnic je troche ? Jakos nienaturalnie mi wyglada ,jakby jezdzil po odblaskowej mace a nie piachu ;p Suchy piasek by tak moze wygladal ale suchy piasek nie trzyma sie opony ;]
rzulu Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 jak jest mokry i wyshnie na oponie to sie chwile trzyma :D
Eden-3d Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 scena,zapowiada sie bardzo ladnie,pracuj nad nia jeszcze bo warto,nagromadz wiecej tych smieci itp elementow,pozdr
kannu Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 serwus :) bardzo fajnie to wyglada. napis nad tunelem , gdyby byl zrobiony recznie - a nie z czcionki - wygladalby bardziej przekonujaco . Superowo Ci idzie ! pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Filip Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Bardzo ładnie nie ma sie czego czepiać. Pozdrawiam.
Luchu Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 mafida - tak patyk juz przesunalem gdzies w bok. nie dotyka juz motocykla bo pewnie o ten fakt chodziło marc_in - hm teraz rownież bede dodawal troszke kurzu na oponie zeby nie byla za czarna, pobawie się z tymi bieżnikami rzulu - no walasnie :P Eden-3d - nie za bardzo chce tam zrobić śmietnik, zobacz: moge zrobić kaluze i pododawać troszke wiecej syfku na zewnatrz. Oczywiscie nie robie identyku, ale są to jedne ze zdjec przedstawiających zabrudzenie podobnego kanału Kannu - :P ten napis jest od ręki pisany, niektore tagi rownież. Eh gdybym mial obok szłorcenegera to kazałbym mu maźnąć taki podpis, a tak ... To miałbyć taki żart, ktory pewnego poranka przyszedl mi do glowy. O poranku sam sie smiałem z mojej glupoty i wstawilem go na teksture ktora akurat robilem :P. no i tak zostalo Filip - dzieki ale cos jeszcze trzeba zrobic :)
makbol Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Dodałbym jakieś zacieki na górze mostu, tam gdzie pisze "tu byłem". Na razie wygląda zbyt estetycznie przy reszcie ;).
Oleksiak Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Fajnie się to prezentuje. Mogę załatwić spadającego śmigłowca :D
Ania Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Tylko skąd się biorą palety? To kanał czy podwórko przed jakąś fabryką? Jedna gdzieś w kącie zepsuta ok, ale w tej ilości nie pasuje.
Lucas Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 To jest taki duży kanał deszczowy więc ze śmieciami bym nie przesadzał, natomiast zacieki jak najbardziej. Ogólnie bardzo mi się podoba, zarówno sam model jak i sposób przedstawienia. Osobiście dałbym węższy kadr ale to taki mój fetysz więc nie radziłbym bym brać tego zbytnio pod uwagę:)
Luchu Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 (edytowane) Palety są dla chlorów zeby im w tyłek nie było zimno jak śpią po nocach, wykorzystują ja rownież dzieciaki za dnia zeby ich tagi były wyżej od innych. xD A teraz tak na powaznie. Ania sadze ze nie idzie dojść do konsensusu, jedni mówia ze jest pusto dawaj wraki cięzarówek, spalone samochody, góry śmieci do samego nieba inni zeby tak nie robic. W tej kwesti wszystko jest szalenie umowne, a wlasciewie najwiekszą głupote mozna jakos wytłumaczyć. Chyba najlepiej bedzie jak już przystopuje ze śmieciami. Up: -zacieki troche -wiekszy render -jakies gazetki Co prawda widac kotletowatość tego motocykla :P ale zawsze do celow pokazowych mozna zmniejszyc obrazek. Tymczasem tak to wyglada. 2 ver. a raczej pierwsza (takie jak wczesniej) - mnie sie tam ona bardziej podoba Edytowane 23 Kwiecień 2009 przez Luchu
mafida Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Dla mnie super!Wersja pierwsza (znaczy ta bardziej niebieska) ładniejsza...:)
Ania Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Mi się bardziej podoba dolna wersja, bo bardziej czuć gorąc słonecznego dnia. Coś dziwnego się dzieje z przednim światłem, wygląda jak styropian.
Luchu Napisano 23 Kwiecień 2009 Autor Napisano 23 Kwiecień 2009 Dziekuje Ania juz poprawilem - troszke za mocno było upaćkane Dziękuje rownież wszystkim za komentarze, rady i dodawanie otuchy. Prace nad tym kotletem uważam za zakończone. Pozdrawiam serdecznie i zaczynam prace nad kolejnym projektem.
Levus Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Bardzo mi się podoba ta scena, bardzo przekonująca!
Areien Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 hehe of top jak cholera :)) jak cos w galerii 3d juz bylo ;))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się