Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

e tam jeźdzca :D... jakąs kobite pochyloną mocno do tylu ze az jej za duzo widac :D:D.. Ow wiele lepiej to wyglada jak przyblizyles motorek i go pochyliles. Ostatni zrzut mnie powala na kolana :D wypas

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ku.... dża, teraz to juz wogole model sie fajno prezentuje... ale scena przypominalaby foto gdyby nie bylo w kadrze motoru :) ja tez przychylam sie do tego zebys przybrudzil oponki.. moze jakas zjarana guma z tyłu ;)

Napisano

Super fajne. Na wcześniejszych renderach wydawało mi się nudne, motor na tle czegośtam, ale teraz jest świetne. Fajnie ten kadr i kompozycja podkreślają klimat ścigacza. Dobrze też że motor zasłonił pionowy biały słupek z tyłu który wg. mnie był nieładny i walił po oczach.

 

Pozdro.

Napisano

kolumna kierownicy w drugą stronę i mniejszy gloss na odbicia

dopiero teraz wpadłem do wątku i na szybko przejrzałem od 1 strony gdyby ktoś mi pokazał te z początkowych i te finalne w życiu nie powiedziałbym że robiła to jedna osoba. Postęp ogromny

Napisano

Super, jak fotka. Jedynie płot w górnej części zdradza trochę i niektóre shadery motoru.

Jakiś czarny dzyngiel Ci z dolnej krawędzi ramki obrazka wychodzi :)

Napisano

ten bluszcz czy co to jest tam po prawej, wygląda troszkę płasko...

 

Poza tym otoczenie super, popracuj nad materiałami i skręć kierownice w lewo

Napisano (edytowane)

Tak to poprawie. W zasadzie ten ostatni render jest na prosbe rzul'a, ktory jako pierwszy zasugerował obrot motocykla w inna strone.

Narazie siedze sobie i bawie sie materiałami. Przy okazji :P pracuje nad projektowaniem kolejnego dzieła.

 

Dziekuje wszystkim za komentarze. Na pewno będe starał się wszystkie propozycje wcielać w życie. Wieczorkiem prawdopodobnie wrzuce update'a

 

Pozdrawiam :)

 

UP:

Zeby nie spamować wstawie tutaj. Poprawione ujęcie pierwsze wedlug propozycji Ani (czyli odchylenie całości w przeciwna strone do motocykla)

 

yamaharenderfintmz.jpg

Edytowane przez Luchu
Napisano

spokojnie rzulu przyjalem do wiadomości. Jak napisalem jest to ujecie dopasowane do uwag Ani.

Teraz bawie się z brudzeniem motocykla. Nie wiem jaki sposób wybrać, jaki będzie bardziej optymalny. Jesli chcialbym wszystko teksturować jeszcze to troche by mi to zeszło. Dlatego mysle jeszcze nad cząsteczkami. Nie wiem, nie wiem.

Napisano

Fajna pracka ale można wyciągnać dużo więcej. Po pierwsze fajnie, że dałeś zabrudzenia, od razu scenka dostaje relizmu i detalu. To co mi się rzuca na - to brak bump/disp'a (lub bardzo słaby) podłoża, szczególnie tego kawałka na 1 planie. Nadaj mu wyraźnie różnice wysokości, chropowatość itp. Materiał lakieru jakoś do mnie nie przemawia. Dodaj może jeszcze troche śmieci na drugim planie ? To jest prosto wyrzucone z programu czy jeszcze jakaś obróbka w PS'ie była ?? Bo jak nie to warto tam jeszcze podciągnąć kolorki, levele itd.

 

A i jeszcze ten bluszcz czy coś podobnego po prawej na murku jakiś taki "płaski" i szary.

 

 

Ogólnie bardzo fajnie ale trochę dopracuj i będzie jeszcze lepiej. :)

Pozdrawiam.

Napisano

Hej

Super to wyglada, ale tak jak Nvidia pisał daj moze displace na dwie pierwsze płyty lub zmniejsz blur w bitmapie i bedzie jeszcze lepiej i zciemnij moze to błoto na przednim kole bo jakos tak w oczy kuje.

Napisano (edytowane)

UP: zmiana glownie w podłożu. jakims cudem musialem zmienić sobie calosc panelu znow na edit poly, przez co zniknal mi disp. myślalem ze jest poprostu wylaczony a tu taki numer! :P przyciemniłem blotko na oponie.

 

jesli chodzi o obrazek, jest to render tylko z podniesionym Levelem i dodanym lekkim glowem.

 

Jesli chodzi zaś o dodatki w otoczeniu to mysle ze juz przy finalizowaniu cos pododaje i zmienie tego bluszcza. Wazne zeby juz zostawic w spokoju motocykl i podloze.

yamaharenderfintmh.jpg

 

PS: Moze wy macie pomysły co do śmieci ktore mogłby sie nadać? chętnie posłucham propozycji:)

Edytowane przez Luchu
Napisano

Dzieki wszystkim za pomysly, przemyśle je (oprocz spadających helikopterów :)). Na początku tworzenia elementow rownież myslalem podobnie jak Eden o wrzuceniu jakiegos spalonego auta, ktoremu zostaly tylko glowne ramy. Zastanawiam się jednak czy to nie bedzie niepotrzebnie rozpraszać. Sprawdzalem te kanały w los angelses na google earth i szczerze mówiac nie bylo tam nic takiego.

 

@Nvidia - hmm troszke za duzo magnety na pierwszym. Też probowalem kilka wariantow, lecz nie ma sensu narazie ich zamieszczac. Etap postoprodukcji finalnej jest jeszcze przede mna. Na pewno pod koniec porobie i powrzucam różne propozycje do ogolnej oceny.

 

Aktualnie jestem w momencie tworzenia smieci, natomiast bluszcz juz poprawilem(wygląda o wiele lepiej). Niebawem cos sprobuje powrzucac (zeby nie spamować, to tego postu)

 

Pozdrawiam

 

edit:

 

mafida - obrazek jeszcze nie skonczony :P wiec takie rzeczy juz pod koniec

Napisano

Spoko spoko :) Ja poprostu zawsze na bieżąco podciągam w psie jako podglądówke "finisha" :) Czekam na up'a no i Finish z postpro ;) Powodzenia.

Napisano

kurcze podoba mi sie coraz bardziej ,super trawka ,paletki tez ekstra.

Kluje mnie ciagle tylko to bloto w biezniku ,moze przyciemnic je troche ?

Jakos nienaturalnie mi wyglada ,jakby jezdzil po odblaskowej mace a nie piachu ;p

Suchy piasek by tak moze wygladal ale suchy piasek nie trzyma sie opony ;]

Napisano

serwus :)

bardzo fajnie to wyglada. napis nad tunelem , gdyby byl zrobiony recznie - a nie z czcionki - wygladalby bardziej przekonujaco .

Superowo Ci idzie !

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

mafida - tak patyk juz przesunalem gdzies w bok. nie dotyka juz motocykla bo pewnie o ten fakt chodziło

marc_in - hm teraz rownież bede dodawal troszke kurzu na oponie zeby nie byla za czarna, pobawie się z tymi bieżnikami

rzulu - no walasnie :P

 

Eden-3d - nie za bardzo chce tam zrobić śmietnik, zobacz:

terminator2.jpg

moge zrobić kaluze i pododawać troszke wiecej syfku na zewnatrz. Oczywiscie nie robie identyku, ale są to jedne ze zdjec przedstawiających zabrudzenie podobnego kanału

 

Kannu - :P ten napis jest od ręki pisany, niektore tagi rownież. Eh gdybym mial obok szłorcenegera to kazałbym mu maźnąć taki podpis, a tak ... To miałbyć taki żart, ktory pewnego poranka przyszedl mi do glowy. O poranku sam sie smiałem z mojej glupoty i wstawilem go na teksture ktora akurat robilem :P. no i tak zostalo

 

Filip - dzieki ale cos jeszcze trzeba zrobic :)

Napisano

Tylko skąd się biorą palety? To kanał czy podwórko przed jakąś fabryką? Jedna gdzieś w kącie zepsuta ok, ale w tej ilości nie pasuje.

Napisano

To jest taki duży kanał deszczowy więc ze śmieciami bym nie przesadzał, natomiast zacieki jak najbardziej.

 

Ogólnie bardzo mi się podoba, zarówno sam model jak i sposób przedstawienia. Osobiście dałbym węższy kadr ale to taki mój fetysz więc nie radziłbym bym brać tego zbytnio pod uwagę:)

Napisano (edytowane)

Palety są dla chlorów zeby im w tyłek nie było zimno jak śpią po nocach, wykorzystują ja rownież dzieciaki za dnia zeby ich tagi były wyżej od innych. xD

A teraz tak na powaznie. Ania sadze ze nie idzie dojść do konsensusu, jedni mówia ze jest pusto dawaj wraki cięzarówek, spalone samochody, góry śmieci do samego nieba inni zeby tak nie robic. W tej kwesti wszystko jest szalenie umowne, a wlasciewie najwiekszą głupote mozna jakos wytłumaczyć. Chyba najlepiej bedzie jak już przystopuje ze śmieciami.

 

Up:

-zacieki troche

-wiekszy render

-jakies gazetki

 

Co prawda widac kotletowatość tego motocykla :P ale zawsze do celow pokazowych mozna zmniejszyc obrazek. Tymczasem tak to wyglada.

ymt03render.jpg

2 ver. a raczej pierwsza (takie jak wczesniej) - mnie sie tam ona bardziej podoba

ymt03render2.jpg

Edytowane przez Luchu
Napisano

Mi się bardziej podoba dolna wersja, bo bardziej czuć gorąc słonecznego dnia.

Coś dziwnego się dzieje z przednim światłem, wygląda jak styropian.

Napisano

Dziekuje Ania juz poprawilem - troszke za mocno było upaćkane

 

Dziękuje rownież wszystkim za komentarze, rady i dodawanie otuchy.

Prace nad tym kotletem uważam za zakończone.

 

Pozdrawiam serdecznie i zaczynam prace nad kolejnym projektem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności