Skocz do zawartości

Yamaha MT-03 + otoczenie


Luchu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Super fajne. Na wcześniejszych renderach wydawało mi się nudne, motor na tle czegośtam, ale teraz jest świetne. Fajnie ten kadr i kompozycja podkreślają klimat ścigacza. Dobrze też że motor zasłonił pionowy biały słupek z tyłu który wg. mnie był nieładny i walił po oczach.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolumna kierownicy w drugą stronę i mniejszy gloss na odbicia

dopiero teraz wpadłem do wątku i na szybko przejrzałem od 1 strony gdyby ktoś mi pokazał te z początkowych i te finalne w życiu nie powiedziałbym że robiła to jedna osoba. Postęp ogromny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to poprawie. W zasadzie ten ostatni render jest na prosbe rzul'a, ktory jako pierwszy zasugerował obrot motocykla w inna strone.

Narazie siedze sobie i bawie sie materiałami. Przy okazji :P pracuje nad projektowaniem kolejnego dzieła.

 

Dziekuje wszystkim za komentarze. Na pewno będe starał się wszystkie propozycje wcielać w życie. Wieczorkiem prawdopodobnie wrzuce update'a

 

Pozdrawiam :)

 

UP:

Zeby nie spamować wstawie tutaj. Poprawione ujęcie pierwsze wedlug propozycji Ani (czyli odchylenie całości w przeciwna strone do motocykla)

 

yamaharenderfintmz.jpg

Edytowane przez Luchu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie rzulu przyjalem do wiadomości. Jak napisalem jest to ujecie dopasowane do uwag Ani.

Teraz bawie się z brudzeniem motocykla. Nie wiem jaki sposób wybrać, jaki będzie bardziej optymalny. Jesli chcialbym wszystko teksturować jeszcze to troche by mi to zeszło. Dlatego mysle jeszcze nad cząsteczkami. Nie wiem, nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna pracka ale można wyciągnać dużo więcej. Po pierwsze fajnie, że dałeś zabrudzenia, od razu scenka dostaje relizmu i detalu. To co mi się rzuca na - to brak bump/disp'a (lub bardzo słaby) podłoża, szczególnie tego kawałka na 1 planie. Nadaj mu wyraźnie różnice wysokości, chropowatość itp. Materiał lakieru jakoś do mnie nie przemawia. Dodaj może jeszcze troche śmieci na drugim planie ? To jest prosto wyrzucone z programu czy jeszcze jakaś obróbka w PS'ie była ?? Bo jak nie to warto tam jeszcze podciągnąć kolorki, levele itd.

 

A i jeszcze ten bluszcz czy coś podobnego po prawej na murku jakiś taki "płaski" i szary.

 

 

Ogólnie bardzo fajnie ale trochę dopracuj i będzie jeszcze lepiej. :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UP: zmiana glownie w podłożu. jakims cudem musialem zmienić sobie calosc panelu znow na edit poly, przez co zniknal mi disp. myślalem ze jest poprostu wylaczony a tu taki numer! :P przyciemniłem blotko na oponie.

 

jesli chodzi o obrazek, jest to render tylko z podniesionym Levelem i dodanym lekkim glowem.

 

Jesli chodzi zaś o dodatki w otoczeniu to mysle ze juz przy finalizowaniu cos pododaje i zmienie tego bluszcza. Wazne zeby juz zostawic w spokoju motocykl i podloze.

yamaharenderfintmh.jpg

 

PS: Moze wy macie pomysły co do śmieci ktore mogłby sie nadać? chętnie posłucham propozycji:)

Edytowane przez Luchu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za pomysly, przemyśle je (oprocz spadających helikopterów :)). Na początku tworzenia elementow rownież myslalem podobnie jak Eden o wrzuceniu jakiegos spalonego auta, ktoremu zostaly tylko glowne ramy. Zastanawiam się jednak czy to nie bedzie niepotrzebnie rozpraszać. Sprawdzalem te kanały w los angelses na google earth i szczerze mówiac nie bylo tam nic takiego.

 

@Nvidia - hmm troszke za duzo magnety na pierwszym. Też probowalem kilka wariantow, lecz nie ma sensu narazie ich zamieszczac. Etap postoprodukcji finalnej jest jeszcze przede mna. Na pewno pod koniec porobie i powrzucam różne propozycje do ogolnej oceny.

 

Aktualnie jestem w momencie tworzenia smieci, natomiast bluszcz juz poprawilem(wygląda o wiele lepiej). Niebawem cos sprobuje powrzucac (zeby nie spamować, to tego postu)

 

Pozdrawiam

 

edit:

 

mafida - obrazek jeszcze nie skonczony :P wiec takie rzeczy juz pod koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze podoba mi sie coraz bardziej ,super trawka ,paletki tez ekstra.

Kluje mnie ciagle tylko to bloto w biezniku ,moze przyciemnic je troche ?

Jakos nienaturalnie mi wyglada ,jakby jezdzil po odblaskowej mace a nie piachu ;p

Suchy piasek by tak moze wygladal ale suchy piasek nie trzyma sie opony ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mafida - tak patyk juz przesunalem gdzies w bok. nie dotyka juz motocykla bo pewnie o ten fakt chodziło

marc_in - hm teraz rownież bede dodawal troszke kurzu na oponie zeby nie byla za czarna, pobawie się z tymi bieżnikami

rzulu - no walasnie :P

 

Eden-3d - nie za bardzo chce tam zrobić śmietnik, zobacz:

terminator2.jpg

moge zrobić kaluze i pododawać troszke wiecej syfku na zewnatrz. Oczywiscie nie robie identyku, ale są to jedne ze zdjec przedstawiających zabrudzenie podobnego kanału

 

Kannu - :P ten napis jest od ręki pisany, niektore tagi rownież. Eh gdybym mial obok szłorcenegera to kazałbym mu maźnąć taki podpis, a tak ... To miałbyć taki żart, ktory pewnego poranka przyszedl mi do glowy. O poranku sam sie smiałem z mojej glupoty i wstawilem go na teksture ktora akurat robilem :P. no i tak zostalo

 

Filip - dzieki ale cos jeszcze trzeba zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest taki duży kanał deszczowy więc ze śmieciami bym nie przesadzał, natomiast zacieki jak najbardziej.

 

Ogólnie bardzo mi się podoba, zarówno sam model jak i sposób przedstawienia. Osobiście dałbym węższy kadr ale to taki mój fetysz więc nie radziłbym bym brać tego zbytnio pod uwagę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palety są dla chlorów zeby im w tyłek nie było zimno jak śpią po nocach, wykorzystują ja rownież dzieciaki za dnia zeby ich tagi były wyżej od innych. xD

A teraz tak na powaznie. Ania sadze ze nie idzie dojść do konsensusu, jedni mówia ze jest pusto dawaj wraki cięzarówek, spalone samochody, góry śmieci do samego nieba inni zeby tak nie robic. W tej kwesti wszystko jest szalenie umowne, a wlasciewie najwiekszą głupote mozna jakos wytłumaczyć. Chyba najlepiej bedzie jak już przystopuje ze śmieciami.

 

Up:

-zacieki troche

-wiekszy render

-jakies gazetki

 

Co prawda widac kotletowatość tego motocykla :P ale zawsze do celow pokazowych mozna zmniejszyc obrazek. Tymczasem tak to wyglada.

ymt03render.jpg

2 ver. a raczej pierwsza (takie jak wczesniej) - mnie sie tam ona bardziej podoba

ymt03render2.jpg

Edytowane przez Luchu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Ania juz poprawilem - troszke za mocno było upaćkane

 

Dziękuje rownież wszystkim za komentarze, rady i dodawanie otuchy.

Prace nad tym kotletem uważam za zakończone.

 

Pozdrawiam serdecznie i zaczynam prace nad kolejnym projektem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności