gutekfiutek Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Polecam kolesia BOB ROSS prowadził programy w jakiejś tv. Fajny kolo. Poszukajcie na youtube. [edit] gutek: bądź tak miły i nastepnym razem podaj linka... http://www.youtube.com/results?search_query=bob+ross+joy+of+painting&search=Search
selevan Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Filmik ktory moze sie przydac tym ktorzy rysuja koncepty (nie smiac sie w czym robiony :P): http://www.cda.pl/gry-online/3/paint2.php
designboot Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 Koleś jest dla mnie przeharkorowcem! Prawda jest taka że większość tutaj zebranych artystów wymięka przed nim ;) Kolo musi mieć niezłe pojęcie o kolorze i światło cieniu ... rispekt!
andy_a Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 Videotutortiale autorstwa Riven’a Phoenix – rysowania ludzkiej postaci (ponad 40h o anatomii): http://the-structure-of-man.blogspot.com/ 1
JakóbM Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Videotutortiale autorstwa Riven’a Phoenix – rysowania ludzkiej postaci (ponad 40h o anatomii): http://the-structure-of-man.blogspot.com/ wiecie moze skąd sciagnac dalsze czesci tego ??
Mr Pank Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 Stan Lee prowadzi wywiad z Jim Lee 1 2 3 4 5 6 7 Jim Lee Draws Jenny Sparks!**** 1 http://www.youtube.com/watch?v=Ys5UmSx9rfA&mode=related&search= 2 http://www.youtube.com/watch?v=sJykIriMPnc&mode=related&search= 3 http://www.youtube.com/watch?v=pb4PAMZ0HqE&mode=user&search= 4 http://www.youtube.com/watch?v=LEs5krbNxco&mode=related&search= Polecam
purple Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 tu jak facet na sztaludze rysuje Rey'a Charlesa (moje klimaty muzyczne m.in.): http://pl.youtube.com/watch?v=5-gZUP_A1Xs i jeszcze parę speedków na youtubie (tych lepszych): *ten jest długi,ale zadziwiajcy wprost: http://pl.youtube.com/watch?v=QjcHhjt6bYo&mode=related&search= *jak w 20 min. przygotować pracę,która na niejednej bitewce mogłaby wygrać;P: http://pl.youtube.com/watch?v=AVpz7Tw6y4w *Przebija wszystko,tylko patrzeć i się uczyć-hiperrealistyczny black spiderman: http://pl.youtube.com/watch?v=rw-o6M3HbwM&mode=related&search= ......................................... a tu, o tej wampirzej porze, daję wam jeszcze takie cukiereczki STEP BY STEP: Jak zrobić statek kosmiczny: http://www.highend3d.com/boards/index.php?showtopic=226085 niezgorsze,dziadek rules;): http://www.gfxartist.com/features/tutorials/14033 ALE TO JEST NAJBRDZIEJ ROZBRAJAjĄCY TUTEK JAKI ZNAM!: http://www.3dtotal.com/team/tutorials/idolayu/idolayu_1.asp
yookeer Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=5-gZUP_A1Xs - to jak dla mnie niczym ne wyrozniajaca sie praca, zapewne robiona ze zdjecia... kompozycja srednia wykonanie tez nie powala... http://pl.youtube.com/watch?v=QjcHhj...related&search= - to cos mi sie nie otwiera.... http://pl.youtube.com/watch?v=AVpz7Tw6y4w - to bardzo fajne ale nie przesadzajmy z wygrywaniem! http://pl.youtube.com/watch?v=rw-o6M3HbwM&mode=related&search - podziwiam za wytrwalosc, ale mi by sie chyba nie chcialo! http://pl.youtube.com/watch?v=gMXXqebpShQ&mode=related&search= - kolejny ciekawy tutek! http://pl.youtube.com/watch?v=rfDtBXZLrck - tutaj cos co mi sie bardzo spodobalo!
miriam Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 Jak w tytule kilka jego "speed'ów" . . . z YouTube. http://www.speed-painting.com/ BUMBLEBEE -> LINK OPTIMUS PRIME -> LINK GHOST WHISPERER -> LINK LOST ->LINK JACK BAUER ->LINK ALF -> LINK :]:] SCARLETT JOHANSSON -> LINK SPIDERMAN -> LINK miłego oglądania ;) . . .
purple Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 dla początkujących raczej, ale nie tylko (artist's guide: human types) http://fc02.deviantart.com/fs11/f/2006/176/1/1/Guide_addendum.jpg cechy azjatów (ta sama seria): http://fc01.deviantart.com/fs11/f/2006/171/7/3/humantypes1.jpg dłoń: http://fc01.deviantart.com/fs11/f/2006/179/b/7/Hand_tut.jpg how to draw a realiic face (quick tutorial): http://www.dueysdrawings.com/drawing_tutorial.html vektorkowa twarz cartoone: http://graphicssoft.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ/Ya&sdn=graphicssoft&cdn=compute&tm=18&gps=72_1251_1182_782&f=11&su=p284.8.150.ip_&tt=14&bt=1&bts=1&zu=http%3A//www.angelfire.com/nm/namaste/face_tutorial01.html zaawans-rysowanie realistycznych twarzy: http://tutorials.epilogue.net/tutorials/the-making-of-mea-culpa niestety step by step jest bardzo krótki skondensowany w pare pkt-ów... ............................. znalezione na Digarcie: http://www.itchstudios.com/psg/art_tut.htm#skin_tones edit: rysowanie realistycznych włosów: http://monologues.co.uk/Portraits/DrawingHair.htm od speeda do wykończonej pracki s-f: 1
leander Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Ciekawa seria artykulow o kompozycji: http://www.animationarchive.org/2006/11/education-fundamentals-of-composition.html 1
SzU Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Leander dzięki! Kompozycja to jedna z moich słabszych stron, choć wciąż ćwiczę :) A jeśli kogoś interesują zagraniczne książki do nauki rysunku, anatomii itp, jak również artbooki czy cokolwiek, to polecam http://www.krainaksiazek.pl/. Jak nie znajdziecie tego co chcecie, podajecie ISBN i wyceniają Wam ile by chcieli za używaną sprowadzaną itp. :)
Farvus Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Super temat. Właśnie wczoraj w krainie książek zamówiłem jedną - "Graphic Artists Guild Handbook: Pricing & Ethical Guidelines". Ponąć dużo ciekawych w niej rzeczy można znaleźć. Zobacze za 2 tygodnie :). Troche linków ode mnie, które szczególnie pomogły albo wydają mi się cenne. Ten temat ma ich tyle że nie mam siły sprawdzać czy będą się powtarzały. Jeśli tak to zlikwiduje. http://www.characterdesigns.com/index.php?sitepage=tutorials - Studia Kevina Chena - czasami bardzo drobne rysuneczki ale według mnie bardzo obrazowo tłumaczą jak skonstruować elementy postaci z czystej i uproszczonej formy. Od czasu do czasu zaglądam i wciąż znajduje coś nowego. http://www.asahi-net.or.jp/~zm5s-nkmr/index.html - niestety strona po japońsku więc trzeba korzystać z translatora (albo znać język). Ja się zadowoliłem samymi rysuneczkami, które tak jak w poprzednim linku w efektowny sposób rozkładają postać na proste i solidne kształty. Postacie w tym wydaniu są troche sztywne jak roboty więc radziłbym za dużo z tego nie ćwiczyć :). http://www.refreshingcontent.com/library.html - Polecam ściągnięcie stąd PDFy. Często mają po jedną czy dwie strony ale to taka wiedza w pigułce odnośnie różnych tematów. http://www.animationarchive.org/2006/11/education-fundamentals-of-composition.html http://www.animationarchive.org/2006/12/education-fundamentals-of-composition.html - Fundamenty kompozycji cz.1 i 2 - jeszcze się przez to nie przegryzłem. Na pierwszy rzut oka wygląda naprawdę nieźle. http://www.sovek.com/view/basics/index.htm - ciekawie pokazane podstawy rysunku i malarstwa. Troche małej rozdzielczości obrazki ale jak ktoś jest zdesperowany to wystarczy :). http://itchstudios.com/psg/art_tut.htm - to może być znane ale daje wrazie czego. Wiedza w pigułce o bardzo różnych rzeczach. Pozdrawiam. 2
floo Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Farvus super sprawa!!! wielkie dzięki za pdf-y... ;) rep+
Coyote Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 http://idrawgirls.blogspot.com/ 200 video tutoriali :) czasem nawet gada co robi nie ze sama muzyczka leć
Farvus Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 http://tutorials.epilogue.net/tutorials/creating-dynamic-compositions-with-line-intersections - wczoraj znalazłem ten tutorial J.P. Targete o dynamicznej kompozycji. Dosyć prosto ale za to obrazowo opisany. Polecam.
vrocker Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 Witam. Może to kogoś zainteresuje, bo ostatnio coś z enviromentami ruszyło na forum: http://www.vimeo.com/user441775/videos Kilka filmików gościa, który robi ciekawe enviro. Mnie się przydały, ale ja początkujący jestem:)
Farvus Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Ciekawie opisane i pokazane na fotografiach różne typy oświetlenia. Myśle że może być przydatne zarówno dla ludzi od 3d jak i od 2d. http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light01.htm http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light02.htm http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light03.htm http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light04.htm Pozdrawiam :).
biglebowsky Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Tutoriale od jednego z moich prywatnych guru, Briana Bollanda, profesjonalnego rysownika komiksowego który zaczynał w wieku 10 lat, odpowiedzialnego m.in. za Zabójczy Żart : http://www.brianbolland.net/lessons.html
eco Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Tutoriale Kevina Hulsey'a -rsunek techniczny dla maniaków http://www.khulsey.com/student.html
eco Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Jeżeli ktoś zastanawiał się jak powstają "rysunki przekrojowe" to polecam stronę Kevina Hulsey'a -sporo ciekawych porad i tutoriali nie tylko dla maniaków rysunku technicznego http://www.khulsey.com/student.html
Coyote Napisano 18 Lipiec 2009 Napisano 18 Lipiec 2009 nie wiem czy macie subskrypcje na ITS ART ale fajny videotutorial rozsyłali ostatnio http://www.itsartmag.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=2495&utm_source=newsletter&utm_medium=cpm&utm_content=headers&utm_campaign=newsletter170709 pozdro :)
ICE Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 W sumie sledze poczynania tego Daarkena od dawna na jego stronie jest wiecej tutkow. Gosc ma niesamowite prace. http://www.daarken.com/
emmilius Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 (edytowane) Tiaa. Gość jest z San Francisco, ma na imię Mike. Profesjonalnie (za szmal się domyślam) zajmuje się grafiką od 5 lat. Zanim trafiłem na jego prace i zakochałem się w DP widziałem tylko kilka - potem trafiłem na jego Tutoriale. Z tego co wiem nad artem siedzi od 2 do 80 godzin :) Oczywiście maluje też tradycyjnie. Tutorial o kolorach... http://www.ef.art.pl/index.php?p=8&a=6&id=47 Edytowane 19 Sierpień 2009 przez emmilius 1
-Dino- Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Tutorial renderingu samochodu w Photoshopie CS3 http://pokazywarka.pl/tutorial-dino4/
prrrszalony Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 OD jakiegoś czasu Randy zamieszcza tutoriale z podstawami na facebooku, trzeba zostać jego fanem, żeby mieć dostęp xD http://www.facebook.com/pages/HD-FORTRESSCOM/164621271889?ref=mf
Coyote Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 troszku o malowaniu olejami i różne porady i tricki http://www.youtube.com/user/BradTeare 1
Coyote Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 palety co tydzień we wtorek o 19:30 powtórka w soboty o 16:00 juz kilka odcinków oglądałem i naprawdę fajnie sie to ogląda analiza dzieła dobór kolorystyczny życie artysty i szybki mini tutek jak artysta malował jakieś tam dzieło :) polecam
SBT77 Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Dwa fajne linki, z których każdy wyciągnie co chce. Myślę że mnie wiele nauczyły i wiele mi powiedziały. A tu Andree Wallin maluje roboty :) Fajnie pokazane użycie niektórych narzędzi i tekstur:
ICE Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=185747 Tutek do matte.
emmilius Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 (edytowane) Niby copy->paste ale niejednemu się przyda więc niech będzie we właściwym miejscu. By Omen... Teraz zerknij na małe studium martwej natury które ja przygotowałem. Przy czym nie jest to prawdziwe studium bo jajka po świętach zjedzone, cebuli na stanie w domu akurat nie ma a o jabłku mogę tylko pomarzyć. Wiec malowane z głowy, dlatego sorry jak coś się miejscami nie zgadza 1. Walor bazowy To jest krok pierwszy w niemal każdym obrazku jaki robię - ustalenie waloru bazowego poszczególnych elementów (no dobra zaczynam zazwyczaj od prostego szkicu ale nie wnikajmy :P ). I jak widzisz już na tym etapie można śmiało określić co jest jaśniejsze, co ciemniejsze a nawet pokosić się o określenie jakich kolorów. Przy czym najważniejszą rzeczą jest właśnie to - co jest jaśniejsze co ciemniejsze. Ustalenie skali waloru bazowego w scenie określa rzeczywiste natężenie oświetlenia danych obiektów. Zerknij na obrazek - biały talerz jest tak naprawdę szary (i to całkiem sporo) ale w porównaniu do tła i elementów na nim jest to najjaśniejszy element w scenie. Następnie w skali jasności (a właściwie ciemności ale dziwnie to brzmi :P) jest jajko które jest ciemniejsze od białego talerza. Następnie cebula która może być ciut jaśniejsza lub ciut ciemniejsza od jajka (w zależności jakie mamy jako i cebule, bo przecież są wariacje kolorystyczne obu tych produktów). Najciemniejsze na naszym talerzu jest oczywiście jabłko. I od razu możemy wywnioskować ze jest to jabłko czerwone a nie zielone bo walor bardzo mocno się różni od pozostałych. W ten sposób bez żadnego cieniowania czy kolorowania przekazałeś obserwatorowi całkiem sporo informacji o swojej scenie. Przejdźmy do następnego kroku. 2. Wszytsko jest gradientem Ty to już pewnie wiesz ale pisze to dla ludzików którzy przy okazji tu zaglądają. Rzecz która trzeba sobie mocno wbić do głowy - WSZYSTKO JEST GRADIENTEM. Każda powierzchnia. Czasem bardzo subtelnym, ale w świecie rzeczywistym powierzchnie o jednolitym cieniowaniu praktycznie nie występują. Nie powinny tez występować na twoim obrazku. Dlatego po określeniu waloru bazowego każdy obiekt traktuje takim "gradientem waloru". Gradient waloru jest prosta reprezentacja skali waloru na danym obiekcie, dla ułatwienia zgodnym z kierunkiem światła. W Photoshopie tworze po prostu maskę odcinająca nad obiektem i jadę z białym przezroczystym gradientem od strony światła, czarnym od strony gdzie pada cień. Im mocniejsze światło i bardziej dramatyczne cienie tym mocniejsze gradienty. W ten sposób uzyskaliśmy niejako paletę odcieni z jakich będziemy korzystać przy cieniowaniu obiektu. Trzymając się jej niwelujemy szanse na przepalenie cieniowania i utraty wartości waloru bazowego - co EC robisz baaardzo często w swoich pracach. Cieniowanie jest bardzo proste i sprowadza się do próbkowania walorów i nakładania ich wyżej lub niżej na naszym obiekcie. W przypadku sferycznych kształtów jest to wręcz banalne, przypadek bardziej skomplikowany opisze w drugiej części tego tutoriala. 3. Cieniujemy O cieniowaniu rożnych materiałów można pisać i pisać i pisać, dlatego wspomnę tu tylko o tym by pamiętać o matowości i śliskości renderowanych powierzchni, źródłach światła głównego i odbitego, nierównościach i fakturze materiałów itp itd. Na tym etapie warto dodać do naszego gradientu waloru trochę zewnętrznych wartości skrajnych - bardzo jasnych blinkow światła i bardzo ciemnych miejsc gdzie światło praktycznie nie dochodzi (jak sam ostatnio zauważyłeś EC są to miedzy innymi miejsca styku rożnych obiektów czy nakładania się powierzchni) Cały czas pamiętać należy o naszym walorze bazowym i nie przesadzić z dodawaniem jasnych i ciemnych odcieni spoza gradientu waloru (to oczywiście zależy od rodzaju powierzchni, bo np srebro czy chrom, które odbijaj cale otoczenie, mogą zapożyczać walor z praktycznie całej sceny). Jeśli umiejętnie pocieniowaliśmy nasz obrazek można go później bardzo ładnie upiększać przez pogłębienie cieni, dodanie poświat itp, przy zachowaniu zależności waloru pomiędzy obiektami. Mozna nawet zasugerować zmianę oświetlenia z rozproszonego na bardziej kierunkowe Part_II Tym razem spróbujemy zastosować wiedzę teoretyczna zdobyta w poprzedniej części by namalować coś bardziej praktycznego - człowieka. Na wstępie chciałbym jeszcze tylko zwrócić uwagę na jedna ważna rzecz którą chyba za słabo podkreśliłem wcześniej. Walor bazowy nie jest na stale przypisany do danego obiektu, jest on zmienny i zależy od otoczenia w jakim się znajduje. Tłumacząc to na nasz przykład jajko ma walor taki jaki ma tylko dlatego ze leży na jaśniejszym talerzu, na tle ciemniejszej cebuli i jabłka. Dlatego dobór walorów w scenie nie jest wcale taki trudny, wystarczy go tak dobierać by poszczególne elementy były jaśniejsze, lub ciemniejsze od siebie. Aby to ując w zgrabną formułkę można powiedzieć że WALOR NIE MA WARTOŚCI UNIWERSALNYCH, TYLKO RELATYWNE czyli coś jest ciemne tylko dlatego ze obok jest coś jasnego. Warto sobie zapamiętać to hasło bo stosuje się ono do niemal każdego aspektu malowania, od kompozycji do teorii koloru. Wracając do naszego tutka. Podobnie jak z owocami zaczynamy od nakreślenia waloru bazowego. Maluje jakiegoś kolesia w białym podkoszulku, zatem wyraźnie odróżniam walor podkoszulka od waloru ludzkiej skóry, która zazwyczaj jest sporo ciemniejsza od białego materiału. Malowanie ludzi to zawsze trudne zadanie dlatego warto pomagać sobie jakaś referencja, zarówno w sprawie anatomii jak i rozkładu oświetlenie. W tym przypadku zerkałem na popiersie z tej strony http://anatomicalfigures.com/html/flesh_bust_set.html . Bardzo przydatna rzecz przy okazji ;] Walor bazowy mamy określony, nakładamy zatem nasze gradienty waloru. Po lewej stronie widać jeszcze lineart który pomaga mi określić gdzie znajdują się poszczególne grupy mięśni czy ważniejsze elementy ciała jak oczy, usta, oko. Przydaje się to przy właściwym rozłożeniu plamy waloru bazowego, no i oczywiście później przy cieniowaniu Zaczynamy cieniować, podobnie jak w przypadku owców samplując walor z naszego gradientu waloru. Mamy tu oczywiście do czynienia z bardziej skomplikowanymi kształtami ale zasada wciąż jest taka sama. By zaznaczyć ze coś jest wypukle samplujemy walor z jaśniejszej części gradientu, wklęsłe - z ciemniejszej części. Im bardziej skrajne wartości będziemy samplować tym bardziej wklęsłe/wypukłe powierzchnie otrzymamy. Pamiętać należny o wspomnianym wcześniej relatywizmie. Mimo ze to ten sam obiekt najjaśniejszy walor na bicepsie jest tylko średnim walorem na ramieniu. Wynika to oczywiście z takiego a nie innego rozkładu oświetlenia w danej scenie. Lewa strona obrazka jest bardziej surowa by pokazać wstępne etapy takiego cieniowania i samplowania. Prawa, bardziej wykończona, ma już naniesione mocniejsze blinki i cienie spoza naszego początkowego gradientu waloru. Jako eksperyment zabawie się ta wersja nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny. Efekt sprawił ze nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała Rozważmy teraz jak walor zachowuje się przy powierzchniach częściowo zacienionych. Jak widać relacja jaśniejszy/ciemniejszy powinna zostać zachowana, a wręcz przy niektórych materiałach możne się pogłębić. Nie wiem na ile jest to prawda ale ja zauważyłem ze ciemniejsze rzeczy w cieniu ciemnieją szybciej, a jaśniejsze wolniej. No dobra, teraz garść bananów dla tego kto zgadnie dlaczego tak wałkujemy ten jeden schemat oświetlenia. Otóż jest to najbardziej powszechnie występujący w naturze przykład oświetlenia rozproszonego. Oświetlenia które stosuje się bardzo często jako drugie oświetlenie wypełniające, zaraz po światłach kierunkowych. Jeśli dobrze zdefiniujemy walor bazowy i dobrze wycieniujemy nasz obiekt, możemy go teraz bez problemu modyfikować, czy dopasowywać do zmian oświetlenia. Widać to było już na poprzednim obrazku gdzie wprowadzenie cienia wcale nie spłaszczyło naszej bryły człowieka, jedynie przesunęło gradient waloru w miejscach zacienionych. Przy dobrym oświetleniu wypełniającym wystarczy dorzucić jakieś kierunkowe światło dla ciekawszego efektu i obrazek niemal gotowy. Jest to prosty przepis który się sprawdza zaskakująco często i można go odnaleźć w wielu naprawdę rewelacyjnych pracach. Edytowane 8 Kwiecień 2010 przez emmilius
EthicallyChallenged Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Przydatne informacje na temat oświetlenia: http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light01.htm
Coyote Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 feng zhu otworzył szkołe w singapurze i na YT wrzuca tutoriale co tydzien tak zeby promowac kurs http://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL
Coyote Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Rendering Process: "Bargue Study - Initial Measurements" Bargue Book
Coyote Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 kilka stepbystepów olejnych http://rogaleria.com/pl/galeria-postaci/tutoriale.html
nikodem. Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 http://1art.com/?page_id=39 3 tutki. Koleś niesamowicie maluje z natury.
Coyote Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 tak mam jego 2 dvd i warsztat i technologie ma opanowane do perfekcji :)
Pasiterek Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 (edytowane) tych chyba nie było http://www.henningludvigsen.com/ na górze jest zakładka tutoriale http://www.ef.art.pl/index.php?p=8&a=6&id=69 http://www.ef.art.pl/index.php?p=8&a=6&id=38 http://www.screentoaster.com/watch/s...JfUlRV/monster Edytowane 20 Wrzesień 2010 przez Pasiterek
Bedyk Napisano 22 Wrzesień 2010 Napisano 22 Wrzesień 2010 ewnie juz większośc widziala, ale moze nie wszyscy: http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=5868
WojtekFus Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Podrzucam link do prześwietnego tutoriala dotyczącego mieszania koloru, który ktoś podlinkował w jednym z tematów. Mi sporo wyjaśnił.
Kiao Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 Rothbrat świetne te o enviro. Możliwe że był, ale warto zawsze odświeżyć... kanał kolesia na youtubie Ten Minute Drawing Techniques http://www.youtube.com/user/moatddtutorials#p/u/6/BnLWXmWkHnQ który prowadzi też blog http://tenminutedrawing.blogspot.com/ jak dla mnie skarbnica wiedzy
Marvin Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Hej. Wrzucam linka do mojego Dropbox'a. Trochę materiałów zebranych z wielu stron. http://www.dropbox.com/gallery/38113613/1/drawing?h=643dda mam też inne kolekcje związane z zbrush'em anatomią itp. Tylko nie wiem gdzie mam podpiąć linka. ps. Nie mam 100% pewności czy nie łamie to praw autorskich, ale pliki raczej nie pochodzą z książek tylko w większości są to tutoriale/rysunki z różnych for czy serwisów typu deviantart. Ale jeśli ktoś zauważy coś podejrzanego to pisać. ps2. prosiłbym o napisanie czy działa link. 1
Rotcore Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 działa, działa.... niektore zacne rzeczy... cholerka nie da się tego wszystkiego naraz zapisać? :P
Marvin Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Mogę udostępnić ,rar z tym, że wtedy nie mam możliwości usunięcia podejrzanych plików.
Marvin Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 http://dl.dropbox.com/u/38113613/drawing.rar 2
tutorialik Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Witam, zapraszam do nowego serwisu www.tutorialik.pl w którym znajdziecie tysiące tutoriali z zakresu grafiki 2D, 3D, programowania, www, edycji wideo oraz darmowe zdjęcia. Pozdrawiam,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się