Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW Sauber F1.09


RA

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 300
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

plasti - nie wiem co to poliki. ;) Może jestem wyjątkowo niekumaty teraz, ale tak to czasem jest po dentyście i prochach. Kubicy nie będzie, jeśli ci o to chodzi. :)

Interesuje mnie raczej samochód. Imo świetna kolorystyka i kształty.

trosiek - vray :)

Dzięki za miłe słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animacja kusi, nawet bardzo. Brakuje mi jakiegoś pomysłu na to, punktu zaczepienia.

Do tego dochodzą odgłosy.

Nie mam doświadczenia w tych klockach.

Poza tym trudno coś ciekawego zrobić tylko z tego jednego modelu. Ale on nie ucieknie, więc może kiedyś. :)

A czy rendering opanowany, to się dopiero okaże za jakiś czas. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, oglądałem swego czasu te ich filmy z fabryki. Całkiem fajna seria, szkoda, że taka krótka.

Modeling skończony (albo coś zauważę przy mapowaniu ;)).

Teraz albo mapowanie samochodu, albo modelowanie tunelu, tak z rozpędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna robota panie, oj piekna :) Teraz czekam tylko na finała i na wizyte u dentysty po nową szczęke. Ide sie dalej szkolić w 3D bo narazie to widze że jest za wysoki poziom. Pozdrawiam i czekam na postępy. ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wymiatasz, shaderki powalaja (model tez). Jesli mozesz odpowiedziec choc ogolnikowo cos o shaderze opon i tym niebieskim metaliku ( bo rozumiem ze szczegoly chcesz zachowac dla siebie), czy te materialy to tylko vraymtl z odpowiednimi mapami w odpowiednich slotach, czy moze jakies shellecki albo blendy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieski, to vray'owy blend. Tak skomplikowałem sobie wszystko w tym materiale, że nic szczegółowego co byłoby logiczne nie mógłbym powiedzieć. Niestety rzadko jestem zadowolony z materiałów, które robię, więc ciągle je rozbudowuję i rozbudowuję, aż do obrzydzenia. :)

Opona to standardowy vraymtl z 4 poniższymi mapami (diff, refl, gloss, bump) i ior'em chyba 1,65.

Mapy mają tymczasowo dużo pustego miejsca.

bmwsauberf1.th.jpg

 

Więc chyba nic szokującego i odkrywczego tu nie ma. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nadlewy z formy mają niepotrzebnie taką ciemną obwódke. Bardzo przez to przyciagają wzrok podczas gdy tak sa srednio widoczne(chyba coś z któraś mapą). Na referkach widac kilka gładkich miejsc czoła opony (dwa paski po bokach) a u Ciebie cała jest matowa. Ale to tak wiesz... Najzwyklejsze w swiecie marudzenie bo zalezy od Ciebie co chcesz osiagnac - nówki czy jeżdzone bo opony są swietne. Zresztą tak jak caly model i rendery probne. Duzy podziw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, w niektórych miejscach dodałem jakieś może niepotrzebne rzeczy, ale zupełnie świadomie. Nie powiem ci czemu, bo pewnie sprowadzi się to do słów: "bo tak wydaje mi się fajniej". ;)

A to raczej niezbyt dobre wytłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz sie tlumaczyc. To tylko takie spostrzezenie zeby troche pomoc. Model swietnie broni sie za siebie:) Sam kask do finished sie nadaje;) A jak Ci sie wydaje fajniej to widocznie musisz miec racje skoro w myśl tej zasady powstaje takie cacko. Powodzenia i przygladam sie z niecierpliwością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedno pytanie mi się nasuwa ile już działasz w 3d ?

Modele powalają...nie ma się nawet do czego doczepić...bo to bardzo wierne odzwierciedlenie rzeczywistości...pozdrawiam i gratuluję umiejętności i cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA , widzę trzymasz poziom niezmiennie masakrycznie wysoki. Zastanawiałem się jak będzie Ci szło teksturowanie, widzę że nie ma się o co martwić. Opony świetne! Nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś wątek tak śledziłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona i kask mnie rozbrajają. Piękne ! Mógłbyś powiedzieć czy do kasku i opon robiłeś nowe studio ? Oraz jak się ma robienie takich teksturek do późniejszego umieszczania modelu w jakiejś scenie - czy taka tekstura robiona "pod studio" nie wymaga jakiejś korekty w gotowej scenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plener rysunkowy "zabrał" mi trochę czasu, ale ponoć lepiej odpowiedzieć później niż wcale.

Dziękuję za odzew. :)

Studio z postu #32 konstrukcyjnie jest takie samo jak to z ostatnich renderów. Później zmniejszyłem tylko iso kamery i zwiększyłem natężenie świateł. Ogólnie chodziło mi o to, by to co (na przykład) czerwone w mat. editorze czy na teksturze było też czerwone po wyrenderowaniu. Nie różowe, nie bordowe, czy jeszcze w innej wariacji. To ma pokazywać jak zachowują się materiały tak wiernie jak to możliwe.

 

BMW zrezygnowało i początkowo chciałem zrobić już tylko jakieś niezbyt wyrafinowane studio z samochodem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że zrealizuję, to co chciałem od jakiegoś już czasu. Ale o tym trochę później. :)

Edytowane przez RA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rządzisz chłopie i masakrujesz, każdy update od Ciebie to jak prezent na gwiazdke ;) Ale powiem Ci, że te oponki to jednak dziwne mi się wydają, jakieś sztuczne takie co widać szczególnie na 1. i 4. renderze. Wydaje mi się, że mogłoby być lepiej gdybyś zmniejszył trochę intensywność mapy diffuse i dodał odrobinę więcej połysku na bieżniku, bo teraz wyglądają jakby ktoś je przejechał szlifierką a potem obsypał miejscami kredą... no ale to tylko sugestia :)

 

Poza tym to palce lizać, podziwiam ile pracy wkładasz w ten model, a z rzeczy, które szczególnie mi wpadły w oko to... delikatny bumpik na lakierze, który bardzo dodał realizmu, niby mała rzecz a efekt świetny :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fantastyczne wykonanie. takich wipów ogląda się tylko kilka w życiu. no ale w końcu kiedy ostatnio modelowałeś coś dla siebie;)

mnie strasznie cieszy kask, bo to dodatek, nie jest częścią bolidu a włożona jest w niego masa pracy i efekt jest po prostu śliczny. śledzę wątek od początku i żałuję że nie miałem czasu napisać wcześniej, bo można się rozpisywać nad każdym updatem. szczególnie nad materiałami. a na renderach z kołami czuć zapach gumy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wooooooo piękne normalnie. Aż boje się odezwać bo mnie tłum zlinczuje ale czy aby na obrazku 4 tylko mnie się wydaje jakby brakowało głębi (?) Chodzi mi o to że jak się patrzy na te części to ciężko mi określić gdzie są przymocowane tak jakby zostały doklejone w ps i brakuje i cieni. Zaznaczyłem miejsca które U MNIE "ciężko określić" Napiszcie proszę czy tylko ja mam schizy :P

 

http://img33.imageshack.us/img33/4531/bmwsauberf109066a.jpg

 

jak patrze na tą drugą rzecz z lewej - jakaś wygięta płytka - to u mnie normalnie nie wiem co to tam robi, nie jestem w stanie określić, po prostu sobie lewituje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzięki. :)

Loozack - Tutaj w dużej mierze jest to wina odbić. Mapy opony trochę poprawiłem, zmniejszyłem odbicia i wygląda to trochę lepiej. Z drastycznymi interwencjami poczekam do finalnych scen. :)

polka dot - No już tak nie słodź. ;) Robisz dużo lepsze rendery i dobrze o tym wiesz. :) Dzięki.

Oleksiak - Ten materiał nie lubi cieni, dlatego wydaje ci się, że te części lewitują. Ale nie martw się, w finale i tak nie będzie ich widać, hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności