Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chciałbym mieć takie rendery finalne jakie ty masz próbne :D pewnie przeoczyłem wzmiankę o rendererze ale to mental czy vray?

Edytowane przez trosiek

  • Odpowiedzi 300
  • Wyświetleń 55,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

plasti - nie wiem co to poliki. ;) Może jestem wyjątkowo niekumaty teraz, ale tak to czasem jest po dentyście i prochach. Kubicy nie będzie, jeśli ci o to chodzi. :)

Interesuje mnie raczej samochód. Imo świetna kolorystyka i kształty.

trosiek - vray :)

Dzięki za miłe słowa.

Napisano

Modeling jak i rendering masz już bez wątpienia opanowany, więc pokaż teraz jak Ci idzie teksturowanie a później może... jakaś mała animacja? :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Animacja kusi, nawet bardzo. Brakuje mi jakiegoś pomysłu na to, punktu zaczepienia.

Do tego dochodzą odgłosy.

Nie mam doświadczenia w tych klockach.

Poza tym trudno coś ciekawego zrobić tylko z tego jednego modelu. Ale on nie ucieknie, więc może kiedyś. :)

A czy rendering opanowany, to się dopiero okaże za jakiś czas. :)

Napisano

Ciągle rewelka poziom.

 

Co do tuneli na youtube.com masz ten najnowocześniejszy tunel bmw w całej formule. :)

Napisano
  • Autor

Nom, oglądałem swego czasu te ich filmy z fabryki. Całkiem fajna seria, szkoda, że taka krótka.

Modeling skończony (albo coś zauważę przy mapowaniu ;)).

Teraz albo mapowanie samochodu, albo modelowanie tunelu, tak z rozpędu.

Napisano

Piękna robota panie, oj piekna :) Teraz czekam tylko na finała i na wizyte u dentysty po nową szczęke. Ide sie dalej szkolić w 3D bo narazie to widze że jest za wysoki poziom. Pozdrawiam i czekam na postępy. ^^

Napisano
  • Autor

Przyzwyczajam się do tabletu po latach rozłąki:

 

bmwsauberf109060.jpg

.

bmwsauberf109061.jpg

.

bmwsauberf109062.jpg

Napisano

No wymiatasz, shaderki powalaja (model tez). Jesli mozesz odpowiedziec choc ogolnikowo cos o shaderze opon i tym niebieskim metaliku ( bo rozumiem ze szczegoly chcesz zachowac dla siebie), czy te materialy to tylko vraymtl z odpowiednimi mapami w odpowiednich slotach, czy moze jakies shellecki albo blendy ?

Napisano
  • Autor

Niebieski, to vray'owy blend. Tak skomplikowałem sobie wszystko w tym materiale, że nic szczegółowego co byłoby logiczne nie mógłbym powiedzieć. Niestety rzadko jestem zadowolony z materiałów, które robię, więc ciągle je rozbudowuję i rozbudowuję, aż do obrzydzenia. :)

Opona to standardowy vraymtl z 4 poniższymi mapami (diff, refl, gloss, bump) i ior'em chyba 1,65.

Mapy mają tymczasowo dużo pustego miejsca.

bmwsauberf1.th.jpg

 

Więc chyba nic szokującego i odkrywczego tu nie ma. :)

Napisano
  • Autor
a co tym oponom się stało że mają takie paski i prostokąty?

Są takie dziwne, bo są nowe.

Napisano
  • Autor

Mają jakieś takie dziwne wzorki.

Już raczej nie będę ich poprawiał znacząco, tylko drobne rzeczy.

kolap.th.jpg

Napisano
  • Autor

Czepiaj się, czepiaj. Ja już momentami tracę dystans do tego co robię, gdy przez kilka słonecznych godzin wpatruję się w jakąś mało rozpoznawalną czarną plamę. ;)

Napisano

Napewno nadlewy z formy mają niepotrzebnie taką ciemną obwódke. Bardzo przez to przyciagają wzrok podczas gdy tak sa srednio widoczne(chyba coś z któraś mapą). Na referkach widac kilka gładkich miejsc czoła opony (dwa paski po bokach) a u Ciebie cała jest matowa. Ale to tak wiesz... Najzwyklejsze w swiecie marudzenie bo zalezy od Ciebie co chcesz osiagnac - nówki czy jeżdzone bo opony są swietne. Zresztą tak jak caly model i rendery probne. Duzy podziw

Napisano
  • Autor

Masz rację, w niektórych miejscach dodałem jakieś może niepotrzebne rzeczy, ale zupełnie świadomie. Nie powiem ci czemu, bo pewnie sprowadzi się to do słów: "bo tak wydaje mi się fajniej". ;)

A to raczej niezbyt dobre wytłumaczenie.

Napisano

Nie musisz sie tlumaczyc. To tylko takie spostrzezenie zeby troche pomoc. Model swietnie broni sie za siebie:) Sam kask do finished sie nadaje;) A jak Ci sie wydaje fajniej to widocznie musisz miec racje skoro w myśl tej zasady powstaje takie cacko. Powodzenia i przygladam sie z niecierpliwością.

Napisano

Tylko jedno pytanie mi się nasuwa ile już działasz w 3d ?

Modele powalają...nie ma się nawet do czego doczepić...bo to bardzo wierne odzwierciedlenie rzeczywistości...pozdrawiam i gratuluję umiejętności i cierpliwości.

Napisano

Przestałbyś wrzucać te foty! To nie to forum! Wygląda mi to na jakiś wielki spisek! Ja to chyba zgłoszę gdzie trzeba! Najlepiej na fronta! 5*****

Napisano

RA , widzę trzymasz poziom niezmiennie masakrycznie wysoki. Zastanawiałem się jak będzie Ci szło teksturowanie, widzę że nie ma się o co martwić. Opony świetne! Nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś wątek tak śledziłem!

Napisano

Opona i kask mnie rozbrajają. Piękne ! Mógłbyś powiedzieć czy do kasku i opon robiłeś nowe studio ? Oraz jak się ma robienie takich teksturek do późniejszego umieszczania modelu w jakiejś scenie - czy taka tekstura robiona "pod studio" nie wymaga jakiejś korekty w gotowej scenie ?

Napisano
  • Autor

Plener rysunkowy "zabrał" mi trochę czasu, ale ponoć lepiej odpowiedzieć później niż wcale.

Dziękuję za odzew. :)

Studio z postu #32 konstrukcyjnie jest takie samo jak to z ostatnich renderów. Później zmniejszyłem tylko iso kamery i zwiększyłem natężenie świateł. Ogólnie chodziło mi o to, by to co (na przykład) czerwone w mat. editorze czy na teksturze było też czerwone po wyrenderowaniu. Nie różowe, nie bordowe, czy jeszcze w innej wariacji. To ma pokazywać jak zachowują się materiały tak wiernie jak to możliwe.

 

BMW zrezygnowało i początkowo chciałem zrobić już tylko jakieś niezbyt wyrafinowane studio z samochodem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że zrealizuję, to co chciałem od jakiegoś już czasu. Ale o tym trochę później. :)

Edytowane przez RA

Napisano
  • Autor

Trochę za mocne odbicia wyszły.

 

bmwsauberf109063.jpg

.

bmwsauberf109064.jpg

.

bmwsauberf109065.jpg

.

bmwsauberf109066.jpg

.

bmwsauberf109067.jpg

Napisano

Rządzisz chłopie i masakrujesz, każdy update od Ciebie to jak prezent na gwiazdke ;) Ale powiem Ci, że te oponki to jednak dziwne mi się wydają, jakieś sztuczne takie co widać szczególnie na 1. i 4. renderze. Wydaje mi się, że mogłoby być lepiej gdybyś zmniejszył trochę intensywność mapy diffuse i dodał odrobinę więcej połysku na bieżniku, bo teraz wyglądają jakby ktoś je przejechał szlifierką a potem obsypał miejscami kredą... no ale to tylko sugestia :)

 

Poza tym to palce lizać, podziwiam ile pracy wkładasz w ten model, a z rzeczy, które szczególnie mi wpadły w oko to... delikatny bumpik na lakierze, który bardzo dodał realizmu, niby mała rzecz a efekt świetny :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

fantastyczne wykonanie. takich wipów ogląda się tylko kilka w życiu. no ale w końcu kiedy ostatnio modelowałeś coś dla siebie;)

mnie strasznie cieszy kask, bo to dodatek, nie jest częścią bolidu a włożona jest w niego masa pracy i efekt jest po prostu śliczny. śledzę wątek od początku i żałuję że nie miałem czasu napisać wcześniej, bo można się rozpisywać nad każdym updatem. szczególnie nad materiałami. a na renderach z kołami czuć zapach gumy..

Napisano

Wooooooo piękne normalnie. Aż boje się odezwać bo mnie tłum zlinczuje ale czy aby na obrazku 4 tylko mnie się wydaje jakby brakowało głębi (?) Chodzi mi o to że jak się patrzy na te części to ciężko mi określić gdzie są przymocowane tak jakby zostały doklejone w ps i brakuje i cieni. Zaznaczyłem miejsca które U MNIE "ciężko określić" Napiszcie proszę czy tylko ja mam schizy :P

 

http://img33.imageshack.us/img33/4531/bmwsauberf109066a.jpg

 

jak patrze na tą drugą rzecz z lewej - jakaś wygięta płytka - to u mnie normalnie nie wiem co to tam robi, nie jestem w stanie określić, po prostu sobie lewituje :P

Napisano

Olesiak: Myślę że tu nie jedna osoba ma schizy na punkcie tego modelu ;)

 

no i renderu ... :)

Napisano

Naprawdę świetnie :)

Napisano
  • Autor

Dzięki, dzięki. :)

Loozack - Tutaj w dużej mierze jest to wina odbić. Mapy opony trochę poprawiłem, zmniejszyłem odbicia i wygląda to trochę lepiej. Z drastycznymi interwencjami poczekam do finalnych scen. :)

polka dot - No już tak nie słodź. ;) Robisz dużo lepsze rendery i dobrze o tym wiesz. :) Dzięki.

Oleksiak - Ten materiał nie lubi cieni, dlatego wydaje ci się, że te części lewitują. Ale nie martw się, w finale i tak nie będzie ich widać, hehe.

Napisano

już dawno miałem coś tu napisać i się nazbierało. irytuje mnie tylko to że mam ciemne monitory i trochę ginie mi ten piękny detal wewnątrz kół:)

Napisano
  • Autor

Materiał felgi jest bardziej efekciarski niż realistyczny. Lubię jak się tak błyska. ;)

 

bmwsauberf109068.jpg

Edytowane przez RA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności