Napisano 3 Lipiec 200915 l chciałbym mieć takie rendery finalne jakie ty masz próbne :D pewnie przeoczyłem wzmiankę o rendererze ale to mental czy vray? Edytowane 5 Lipiec 200915 l przez trosiek
Napisano 3 Lipiec 200915 l Autor plasti - nie wiem co to poliki. ;) Może jestem wyjątkowo niekumaty teraz, ale tak to czasem jest po dentyście i prochach. Kubicy nie będzie, jeśli ci o to chodzi. :) Interesuje mnie raczej samochód. Imo świetna kolorystyka i kształty. trosiek - vray :) Dzięki za miłe słowa.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Modeling jak i rendering masz już bez wątpienia opanowany, więc pokaż teraz jak Ci idzie teksturowanie a później może... jakaś mała animacja? :) Pozdrawiam.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Autor Animacja kusi, nawet bardzo. Brakuje mi jakiegoś pomysłu na to, punktu zaczepienia. Do tego dochodzą odgłosy. Nie mam doświadczenia w tych klockach. Poza tym trudno coś ciekawego zrobić tylko z tego jednego modelu. Ale on nie ucieknie, więc może kiedyś. :) A czy rendering opanowany, to się dopiero okaże za jakiś czas. :)
Napisano 7 Lipiec 200915 l Ciągle rewelka poziom. Co do tuneli na youtube.com masz ten najnowocześniejszy tunel bmw w całej formule. :)
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Nom, oglądałem swego czasu te ich filmy z fabryki. Całkiem fajna seria, szkoda, że taka krótka. Modeling skończony (albo coś zauważę przy mapowaniu ;)). Teraz albo mapowanie samochodu, albo modelowanie tunelu, tak z rozpędu.
Napisano 8 Lipiec 200915 l Piękna robota panie, oj piekna :) Teraz czekam tylko na finała i na wizyte u dentysty po nową szczęke. Ide sie dalej szkolić w 3D bo narazie to widze że jest za wysoki poziom. Pozdrawiam i czekam na postępy. ^^
Napisano 17 Lipiec 200915 l No wymiatasz, shaderki powalaja (model tez). Jesli mozesz odpowiedziec choc ogolnikowo cos o shaderze opon i tym niebieskim metaliku ( bo rozumiem ze szczegoly chcesz zachowac dla siebie), czy te materialy to tylko vraymtl z odpowiednimi mapami w odpowiednich slotach, czy moze jakies shellecki albo blendy ?
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor Niebieski, to vray'owy blend. Tak skomplikowałem sobie wszystko w tym materiale, że nic szczegółowego co byłoby logiczne nie mógłbym powiedzieć. Niestety rzadko jestem zadowolony z materiałów, które robię, więc ciągle je rozbudowuję i rozbudowuję, aż do obrzydzenia. :) Opona to standardowy vraymtl z 4 poniższymi mapami (diff, refl, gloss, bump) i ior'em chyba 1,65. Mapy mają tymczasowo dużo pustego miejsca. Więc chyba nic szokującego i odkrywczego tu nie ma. :)
Napisano 17 Lipiec 200915 l a co tym oponom się stało że mają takie paski i prostokąty? a tak to ładnie bardzo:)
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor a co tym oponom się stało że mają takie paski i prostokąty? Są takie dziwne, bo są nowe.
Napisano 17 Lipiec 200915 l jakieś dziwne w takim razie są, nówki wyglądają inaczej na moich fotkach ;) no ale ja się mogę mylić
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor Mają jakieś takie dziwne wzorki. Już raczej nie będę ich poprawiał znacząco, tylko drobne rzeczy.
Napisano 17 Lipiec 200915 l no to ja nie mam zastrzeżeń już, bo do prezentacji dali jakieś czyste bardziej,
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor Czepiaj się, czepiaj. Ja już momentami tracę dystans do tego co robię, gdy przez kilka słonecznych godzin wpatruję się w jakąś mało rozpoznawalną czarną plamę. ;)
Napisano 17 Lipiec 200915 l Napewno nadlewy z formy mają niepotrzebnie taką ciemną obwódke. Bardzo przez to przyciagają wzrok podczas gdy tak sa srednio widoczne(chyba coś z któraś mapą). Na referkach widac kilka gładkich miejsc czoła opony (dwa paski po bokach) a u Ciebie cała jest matowa. Ale to tak wiesz... Najzwyklejsze w swiecie marudzenie bo zalezy od Ciebie co chcesz osiagnac - nówki czy jeżdzone bo opony są swietne. Zresztą tak jak caly model i rendery probne. Duzy podziw
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor Masz rację, w niektórych miejscach dodałem jakieś może niepotrzebne rzeczy, ale zupełnie świadomie. Nie powiem ci czemu, bo pewnie sprowadzi się to do słów: "bo tak wydaje mi się fajniej". ;) A to raczej niezbyt dobre wytłumaczenie.
Napisano 17 Lipiec 200915 l Nie musisz sie tlumaczyc. To tylko takie spostrzezenie zeby troche pomoc. Model swietnie broni sie za siebie:) Sam kask do finished sie nadaje;) A jak Ci sie wydaje fajniej to widocznie musisz miec racje skoro w myśl tej zasady powstaje takie cacko. Powodzenia i przygladam sie z niecierpliwością.
Napisano 18 Lipiec 200915 l Tylko jedno pytanie mi się nasuwa ile już działasz w 3d ? Modele powalają...nie ma się nawet do czego doczepić...bo to bardzo wierne odzwierciedlenie rzeczywistości...pozdrawiam i gratuluję umiejętności i cierpliwości.
Napisano 19 Lipiec 200915 l Przestałbyś wrzucać te foty! To nie to forum! Wygląda mi to na jakiś wielki spisek! Ja to chyba zgłoszę gdzie trzeba! Najlepiej na fronta! 5*****
Napisano 19 Lipiec 200915 l RA , widzę trzymasz poziom niezmiennie masakrycznie wysoki. Zastanawiałem się jak będzie Ci szło teksturowanie, widzę że nie ma się o co martwić. Opony świetne! Nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś wątek tak śledziłem!
Napisano 20 Lipiec 200915 l Opona i kask mnie rozbrajają. Piękne ! Mógłbyś powiedzieć czy do kasku i opon robiłeś nowe studio ? Oraz jak się ma robienie takich teksturek do późniejszego umieszczania modelu w jakiejś scenie - czy taka tekstura robiona "pod studio" nie wymaga jakiejś korekty w gotowej scenie ?
Napisano 30 Lipiec 200915 l Autor Plener rysunkowy "zabrał" mi trochę czasu, ale ponoć lepiej odpowiedzieć później niż wcale. Dziękuję za odzew. :) Studio z postu #32 konstrukcyjnie jest takie samo jak to z ostatnich renderów. Później zmniejszyłem tylko iso kamery i zwiększyłem natężenie świateł. Ogólnie chodziło mi o to, by to co (na przykład) czerwone w mat. editorze czy na teksturze było też czerwone po wyrenderowaniu. Nie różowe, nie bordowe, czy jeszcze w innej wariacji. To ma pokazywać jak zachowują się materiały tak wiernie jak to możliwe. BMW zrezygnowało i początkowo chciałem zrobić już tylko jakieś niezbyt wyrafinowane studio z samochodem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że zrealizuję, to co chciałem od jakiegoś już czasu. Ale o tym trochę później. :) Edytowane 30 Lipiec 200915 l przez RA
Napisano 30 Lipiec 200915 l To moze w takich okolicznosciach (rezygancja BMW) zrob scenke w ktorej ow bolid jest wwozony na lawecie na zlomowisko ;], czekam na updaty
Napisano 31 Lipiec 200915 l Ciężko nie poprzeć propozycji Pawelkos'a :P. Dzięki za odpowiedź. Czekamy... ;)
Napisano 4 Sierpień 200915 l Rządzisz chłopie i masakrujesz, każdy update od Ciebie to jak prezent na gwiazdke ;) Ale powiem Ci, że te oponki to jednak dziwne mi się wydają, jakieś sztuczne takie co widać szczególnie na 1. i 4. renderze. Wydaje mi się, że mogłoby być lepiej gdybyś zmniejszył trochę intensywność mapy diffuse i dodał odrobinę więcej połysku na bieżniku, bo teraz wyglądają jakby ktoś je przejechał szlifierką a potem obsypał miejscami kredą... no ale to tylko sugestia :) Poza tym to palce lizać, podziwiam ile pracy wkładasz w ten model, a z rzeczy, które szczególnie mi wpadły w oko to... delikatny bumpik na lakierze, który bardzo dodał realizmu, niby mała rzecz a efekt świetny :) Pozdrawiam.
Napisano 5 Sierpień 200915 l fantastyczne wykonanie. takich wipów ogląda się tylko kilka w życiu. no ale w końcu kiedy ostatnio modelowałeś coś dla siebie;) mnie strasznie cieszy kask, bo to dodatek, nie jest częścią bolidu a włożona jest w niego masa pracy i efekt jest po prostu śliczny. śledzę wątek od początku i żałuję że nie miałem czasu napisać wcześniej, bo można się rozpisywać nad każdym updatem. szczególnie nad materiałami. a na renderach z kołami czuć zapach gumy..
Napisano 5 Sierpień 200915 l Wooooooo piękne normalnie. Aż boje się odezwać bo mnie tłum zlinczuje ale czy aby na obrazku 4 tylko mnie się wydaje jakby brakowało głębi (?) Chodzi mi o to że jak się patrzy na te części to ciężko mi określić gdzie są przymocowane tak jakby zostały doklejone w ps i brakuje i cieni. Zaznaczyłem miejsca które U MNIE "ciężko określić" Napiszcie proszę czy tylko ja mam schizy :P http://img33.imageshack.us/img33/4531/bmwsauberf109066a.jpg jak patrze na tą drugą rzecz z lewej - jakaś wygięta płytka - to u mnie normalnie nie wiem co to tam robi, nie jestem w stanie określić, po prostu sobie lewituje :P
Napisano 5 Sierpień 200915 l Olesiak: Myślę że tu nie jedna osoba ma schizy na punkcie tego modelu ;) no i renderu ... :)
Napisano 5 Sierpień 200915 l Autor Dzięki, dzięki. :) Loozack - Tutaj w dużej mierze jest to wina odbić. Mapy opony trochę poprawiłem, zmniejszyłem odbicia i wygląda to trochę lepiej. Z drastycznymi interwencjami poczekam do finalnych scen. :) polka dot - No już tak nie słodź. ;) Robisz dużo lepsze rendery i dobrze o tym wiesz. :) Dzięki. Oleksiak - Ten materiał nie lubi cieni, dlatego wydaje ci się, że te części lewitują. Ale nie martw się, w finale i tak nie będzie ich widać, hehe.
Napisano 5 Sierpień 200915 l już dawno miałem coś tu napisać i się nazbierało. irytuje mnie tylko to że mam ciemne monitory i trochę ginie mi ten piękny detal wewnątrz kół:)
Napisano 5 Sierpień 200915 l Autor Materiał felgi jest bardziej efekciarski niż realistyczny. Lubię jak się tak błyska. ;) Edytowane 5 Sierpień 200915 l przez RA
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto