Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ten animated short to klasa. Az chce sie ogladac w slomo na wielkim ekranie.

 

Anyway AI i smoke:

[video=youtube;Mu0ew2F-SSA]

 

Video BNP Paribas w uniwersum Valeriana:

[video=youtube;-oyhuCFDpgs]

Napisano

Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było.

Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja.

 

[video=youtube;M7MSG4Q-4as]

Napisano
Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było.

Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja.

 

[video=youtube;M7MSG4Q-4as]

 

wow świetne!

 

coś mi do oka wpadło :)

Napisano

Gdyby ktoś kiedyś przypadkiem głowił się nad tym, cóż powstać może gdy zmieszamy możliwości silnika Unity, zdolności reżyserskie pana reżyserza od Dystryktu 9 oraz historię z pewnego shorta powstałego na wcześniej wspomnianym silniku, to już nie musi się zastanawiać. Oto efekt:

 

 

Pierwsza część, gdyby ktoś nie widział.

Napisano

Świetny ten "Adam" wszystko trafia w punkt: muzyka,montaż, światło. Pewnie można by się do paru drobnych rzeczy przyczepić, ale biorąc pod uwagę, że jest to tworzone w silniku unity to jest mega dobrze. Sam projekt świata i bohaterów również fenomenalny.

Napisano

... bo nie pamiętam - kiedyś na Max3D.pl w odpowiedziach pod postem można było wgrywać obrazki i osadzać filmy? (dawno mnie tu zalogowanego nie było)

Napisano

Na YT znajdziesz animacje wstępną z tym - było zapowiadane kilka mies temu.

Dobry pytanie postawiłeś. Jeżeli chcesz poza wizkami mieć dostęp do rosnącego marketplace i sprzedawać tam swoje rzeczy - optymalizowanie pod silniki growe ma sens. Ale powiedziałbym jedynie w sytuacji gdy wchodzisz na rynek i budujesz markę.

Dla kogoś, kto jest już całkiem wysoko w hierarchii swojej grupy zawodowej nie będzie to dobry pomysł, bo każda nowa nisza będzie miała więcej graczy, których trzeba odstawić.

Napisano
Zastanawiam się, czy jest sens wydawać hajs na drogie silniki renderujące, zostawiać na noc kompy i renderować, skoro UE i Unity mają coraz lepsze możliwości..

Chociaż optymalizacja pod game engine to też kupa czasu.

 

Zależy. U nas sceny często mają po 20mil poly. Stille nie liczą się dłużej niż 3 minuty, przeważnie około 1min.

Weź teraz optymalizuj scene żeby realtime to udźwignęło, w zamian na kilkadziesiąt sekund zaoszczędzone na czasie renderu :-P

Napisano

wklejam w CG, bo gdybym napisał, że to animacja 3d a nie animatroniczna lalka, to pewnie byłoby ciężko poznać. To jeden z 100% elektrycznych modeli jakie Disney wrzuca do swoich parków:

 

Napisano

to prawda, bez zadnego modelowania. Jakiś mały patch czyszczący krawędzie styku i można propsy ze zdjęć walić i podmalowywać - bez modelowania.

Napisano

Mysle jednak, ze przyklad Michalo z niezależnym propsem to zupełnie inna skala rozwiązania. Nie tak widowiskowa ale z punktu widzenia pipeline, to całkiem rewolucyjna.

Napisano

Absolutnie tak. Mam nadzieję, że poziom/różnorodność małych propsów (śmieci, rzeczy na stole czy półkach) wzrośnie masakrycznie lub zwyczajnie AA będzie doganiać AAA mając prostszy pipeline

 

słyszałem kiedyś, że Frostbite miał możliwość udzwignięcia raytrace'u i teraz mamy karty do tego:

 

Napisano

@ niestety nawet te karty za blisko 6 tys zł ledwo sobie radzą z tym raytracingiem w rozdzielczośći full hd

https://pclab.pl/news78699.html

https://pclab.pl/news78682.html

 

 

Tu masz listę gier wraz z filmikami, np w tej pokazówce tomb ridera to można zauważyć jaki raytracowe cienie wskakują na ekran z mocno zauważalnym opóźnieniem burząc imersję, pewnie to poprawią ale taki kwiatek na wcześniej przygotowaną prezentacje technologii trochę koli w oczy a co dopiero będzie w finalnym produkcie jak to "zoptymalizują".

https://pclab.pl/news78676.html

 

Może przynajmniej renderery GPU dostaną odpowiedniego boosta uzasadniającego taki wydatek.

Napisano

Zabawne, że skok prędkości nie jest jakoś super - nic rewolucyjnego. Mają po prostu wbudowane chipy z algorytmami do wypełniania przestrzeni (denoisery). Sieci neuronowe z denoiserami są bardzo zaawansowane więc niebawem zobaczymy znacznie więcej i to nie tylko od nvidii, ale i twórców softu (octane już ma w 4ce z tego co widziałem na prezentacji).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności