Graft Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 Fajny "szort" [video=youtube;-p1rBROPwso]https://www.youtube.com/watch?v=-p1rBROPwso
olaf Napisano 13 Sierpień 2017 Napisano 13 Sierpień 2017 Future of VFX, ciekawy felieton video (pierwsza klatka jest paskudna, dalej jest lepiej):
Maaateusz Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Future of VFX - bardzo interesujące moim zdaniem.
olaf Napisano 21 Sierpień 2017 Napisano 21 Sierpień 2017 moze juz slyszeliscie o tym denoiserze. Wyglada imponujaco. and runs in just 10ms (+- 15%) on modern graphics hardware at 1920x1080 resolution. papier: http://cg.ivd.kit.edu/svgf.php
olaf Napisano 15 Wrzesień 2017 Napisano 15 Wrzesień 2017 Ten animated short to klasa. Az chce sie ogladac w slomo na wielkim ekranie. Anyway AI i smoke: [video=youtube;Mu0ew2F-SSA] Video BNP Paribas w uniwersum Valeriana: [video=youtube;-oyhuCFDpgs]
PawelB Napisano 16 Wrzesień 2017 Napisano 16 Wrzesień 2017 Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było. Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja. [video=youtube;M7MSG4Q-4as]
michalo Napisano 16 Wrzesień 2017 Napisano 16 Wrzesień 2017 Platige nie może się chwalić, bo od razu jest g**no-burza ;)
Traitor Napisano 16 Wrzesień 2017 Napisano 16 Wrzesień 2017 Ale reżyseria z Juice (swoja droga bardzo dobra), wiec jak najardziej powinno być na froncie:)
Imperator Napisano 17 Wrzesień 2017 Napisano 17 Wrzesień 2017 Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było. Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja. [video=youtube;M7MSG4Q-4as] wow świetne! coś mi do oka wpadło :)
olaf Napisano 29 Wrzesień 2017 Napisano 29 Wrzesień 2017 (edytowane) pewnie kazdy w branzy juz to widzial. Niemniej mindblow dla mnie osobiscie. Edytowane 29 Wrzesień 2017 przez olaf
michalo Napisano 29 Wrzesień 2017 Napisano 29 Wrzesień 2017 No kur**... ! Widziałem tylko screena na tt i jakośsię nie pokusiłem żeby sprawdzić. Dla mnie to też niezły odjazd!
PawelB Napisano 5 Październik 2017 Napisano 5 Październik 2017 Gdyby ktoś kiedyś przypadkiem głowił się nad tym, cóż powstać może gdy zmieszamy możliwości silnika Unity, zdolności reżyserskie pana reżyserza od Dystryktu 9 oraz historię z pewnego shorta powstałego na wcześniej wspomnianym silniku, to już nie musi się zastanawiać. Oto efekt: Pierwsza część, gdyby ktoś nie widział.
Graft Napisano 6 Październik 2017 Napisano 6 Październik 2017 Świetny ten "Adam" wszystko trafia w punkt: muzyka,montaż, światło. Pewnie można by się do paru drobnych rzeczy przyczepić, ale biorąc pod uwagę, że jest to tworzone w silniku unity to jest mega dobrze. Sam projekt świata i bohaterów również fenomenalny.
Imperator Napisano 15 Październik 2017 Napisano 15 Październik 2017 (edytowane) https://petapixel.com/2017/11/01/photo-enhancement-starting-get-crazy/ Edytowane 7 Listopad 2017 przez Imperator
Maciek Jutrzenka Napisano 28 Listopad 2017 Napisano 28 Listopad 2017 touchdesigner to ogólnie lekki spin off houdiniego do tworzenia wizualizacji live na bazie audio etc kontrolowanie midi laserów eetc etc. [video=youtube;Gyff9M-Fxjg]
STRZYG Napisano 26 Marzec 2018 Napisano 26 Marzec 2018 ... bo nie pamiętam - kiedyś na Max3D.pl w odpowiedziach pod postem można było wgrywać obrazki i osadzać filmy? (dawno mnie tu zalogowanego nie było)
olaf Napisano 26 Marzec 2018 Napisano 26 Marzec 2018 max3D teraz lepiej odzwierciedla karierę w branży. Uboższe i pozbawione dawnych opcji :)
adek Napisano 27 Marzec 2018 Napisano 27 Marzec 2018 Zdaje się, że przez przejście na SSL coś nie do końca działa poprawnie. Sprawdzę to.
Imperator Napisano 7 Kwiecień 2018 Napisano 7 Kwiecień 2018 czyżby to był początek wirtualnych lalkarzy? :) [video=youtube_share;un3x8xEspM0] https://www.cartoonbrew.com/vfx/how-the-mill-is-embracing-real-time-for-character-animation-157603.html
michalo Napisano 9 Maj 2018 Napisano 9 Maj 2018 Zobaczcie co gość robi w zbrushu :) Kozak! http://polycount.com/discussion/comment/2630697#Comment_2630697
Imperator Napisano 20 Maj 2018 Napisano 20 Maj 2018 No ogon to po prostu tam jest ale cała reszta robi wrażenie a z czasem pewnie będzie jeszcze lepsze i ogonem też się zajmą :)
michalo Napisano 5 Czerwiec 2018 Napisano 5 Czerwiec 2018 Kolejne uderzenie od unity. https://www.artstation.com/artwork/83EBx https://www.gdcvault.com/play/1025511/Art-Direction-Bootcamp-Windup-An Zastanawiam się, czy jest sens wydawać hajs na drogie silniki renderujące, zostawiać na noc kompy i renderować, skoro UE i Unity mają coraz lepsze możliwości.. Chociaż optymalizacja pod game engine to też kupa czasu.
olaf Napisano 5 Czerwiec 2018 Napisano 5 Czerwiec 2018 Na YT znajdziesz animacje wstępną z tym - było zapowiadane kilka mies temu. Dobry pytanie postawiłeś. Jeżeli chcesz poza wizkami mieć dostęp do rosnącego marketplace i sprzedawać tam swoje rzeczy - optymalizowanie pod silniki growe ma sens. Ale powiedziałbym jedynie w sytuacji gdy wchodzisz na rynek i budujesz markę. Dla kogoś, kto jest już całkiem wysoko w hierarchii swojej grupy zawodowej nie będzie to dobry pomysł, bo każda nowa nisza będzie miała więcej graczy, których trzeba odstawić.
deshu Napisano 5 Czerwiec 2018 Napisano 5 Czerwiec 2018 Zastanawiam się, czy jest sens wydawać hajs na drogie silniki renderujące, zostawiać na noc kompy i renderować, skoro UE i Unity mają coraz lepsze możliwości.. Chociaż optymalizacja pod game engine to też kupa czasu. Zależy. U nas sceny często mają po 20mil poly. Stille nie liczą się dłużej niż 3 minuty, przeważnie około 1min. Weź teraz optymalizuj scene żeby realtime to udźwignęło, w zamian na kilkadziesiąt sekund zaoszczędzone na czasie renderu :-P
michalo Napisano 5 Czerwiec 2018 Napisano 5 Czerwiec 2018 @Deshu Bardzo celny argument :) @Olaf Racja. To raczej rozwiązania dla startupów lub freelancerów.
Imperator Napisano 5 Czerwiec 2018 Napisano 5 Czerwiec 2018 Tree Creature - Blender 2.8 development test
michalo Napisano 6 Czerwiec 2018 Napisano 6 Czerwiec 2018 Kurczę, zacnie to wygląda. Na prawdę robi wrażenie. Ciekawe jak będzie sobie radził z plikami z substance.
olaf Napisano 24 Lipiec 2018 Napisano 24 Lipiec 2018 (edytowane) I didn't see it comming... Edytowane 24 Lipiec 2018 przez olaf
olaf Napisano 18 Sierpień 2018 Napisano 18 Sierpień 2018 iphone real-time mockup (jeżeli nie macie skoku do 24minuty, to skoczcie sobie): [video=youtube_share;rPam5CHFQMQ]
olaf Napisano 19 Sierpień 2018 Napisano 19 Sierpień 2018 wklejam w CG, bo gdybym napisał, że to animacja 3d a nie animatroniczna lalka, to pewnie byłoby ciężko poznać. To jeden z 100% elektrycznych modeli jakie Disney wrzuca do swoich parków:
michalo Napisano 22 Sierpień 2018 Napisano 22 Sierpień 2018 Nie wiedziałem, że można takie rzeczy zrobić w Substance Designerze, bez modelowania.. https://www.artstation.com/artwork/kgkax
olaf Napisano 22 Sierpień 2018 Napisano 22 Sierpień 2018 ok nie czaje z jego linku screena z geometrią - na co ja właściwie patrzę? Na czystą teksturę?
michalo Napisano 22 Sierpień 2018 Napisano 22 Sierpień 2018 height map and tessellation ale ogólnie to chyba kosmos zrobić to w samym designerze.
olaf Napisano 22 Sierpień 2018 Napisano 22 Sierpień 2018 to prawda, bez zadnego modelowania. Jakiś mały patch czyszczący krawędzie styku i można propsy ze zdjęć walić i podmalowywać - bez modelowania.
Imperator Napisano 22 Sierpień 2018 Napisano 22 Sierpień 2018 @michalo to zobacz to :) https://www.artstation.com/artwork/P9WN1
olaf Napisano 23 Sierpień 2018 Napisano 23 Sierpień 2018 Mysle jednak, ze przyklad Michalo z niezależnym propsem to zupełnie inna skala rozwiązania. Nie tak widowiskowa ale z punktu widzenia pipeline, to całkiem rewolucyjna.
Imperator Napisano 23 Sierpień 2018 Napisano 23 Sierpień 2018 @olfa prawda ale wystarczy dać alphę i powyciągać poszczególne ornamenty na oddzielne płaszczyzny i masz niezależne propy, a detal wgniata w ziemię :)
olaf Napisano 23 Sierpień 2018 Napisano 23 Sierpień 2018 Absolutnie tak. Mam nadzieję, że poziom/różnorodność małych propsów (śmieci, rzeczy na stole czy półkach) wzrośnie masakrycznie lub zwyczajnie AA będzie doganiać AAA mając prostszy pipeline słyszałem kiedyś, że Frostbite miał możliwość udzwignięcia raytrace'u i teraz mamy karty do tego:
Imperator Napisano 23 Sierpień 2018 Napisano 23 Sierpień 2018 @ niestety nawet te karty za blisko 6 tys zł ledwo sobie radzą z tym raytracingiem w rozdzielczośći full hd https://pclab.pl/news78699.html https://pclab.pl/news78682.html Tu masz listę gier wraz z filmikami, np w tej pokazówce tomb ridera to można zauważyć jaki raytracowe cienie wskakują na ekran z mocno zauważalnym opóźnieniem burząc imersję, pewnie to poprawią ale taki kwiatek na wcześniej przygotowaną prezentacje technologii trochę koli w oczy a co dopiero będzie w finalnym produkcie jak to "zoptymalizują". https://pclab.pl/news78676.html Może przynajmniej renderery GPU dostaną odpowiedniego boosta uzasadniającego taki wydatek.
olaf Napisano 23 Sierpień 2018 Napisano 23 Sierpień 2018 Zabawne, że skok prędkości nie jest jakoś super - nic rewolucyjnego. Mają po prostu wbudowane chipy z algorytmami do wypełniania przestrzeni (denoisery). Sieci neuronowe z denoiserami są bardzo zaawansowane więc niebawem zobaczymy znacznie więcej i to nie tylko od nvidii, ale i twórców softu (octane już ma w 4ce z tego co widziałem na prezentacji).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się