Napisano 5 Sierpień 20177 l Fajny "szort" [video=youtube;-p1rBROPwso]https://www.youtube.com/watch?v=-p1rBROPwso
Napisano 13 Sierpień 20177 l Future of VFX, ciekawy felieton video (pierwsza klatka jest paskudna, dalej jest lepiej):
Napisano 21 Sierpień 20177 l moze juz slyszeliscie o tym denoiserze. Wyglada imponujaco. and runs in just 10ms (+- 15%) on modern graphics hardware at 1920x1080 resolution. papier: http://cg.ivd.kit.edu/svgf.php
Napisano 15 Wrzesień 20177 l Ten animated short to klasa. Az chce sie ogladac w slomo na wielkim ekranie. Anyway AI i smoke: [video=youtube;Mu0ew2F-SSA] Video BNP Paribas w uniwersum Valeriana: [video=youtube;-oyhuCFDpgs]
Napisano 16 Wrzesień 20177 l Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było. Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja. [video=youtube;M7MSG4Q-4as]
Napisano 16 Wrzesień 20177 l Ale reżyseria z Juice (swoja droga bardzo dobra), wiec jak najardziej powinno być na froncie:)
Napisano 17 Wrzesień 20177 l Było? Chyba nie było, albo nie znalazłem, a wydaje mi się, że warto aby było. Czy stał za tym ktoś z forum? Proszę się pochwalić, bo bardzo ładna ta animacja. [video=youtube;M7MSG4Q-4as] wow świetne! coś mi do oka wpadło :)
Napisano 29 Wrzesień 20177 l pewnie kazdy w branzy juz to widzial. Niemniej mindblow dla mnie osobiscie. Edytowane 29 Wrzesień 20177 l przez olaf
Napisano 29 Wrzesień 20177 l No kur**... ! Widziałem tylko screena na tt i jakośsię nie pokusiłem żeby sprawdzić. Dla mnie to też niezły odjazd!
Napisano 5 Październik 20177 l Gdyby ktoś kiedyś przypadkiem głowił się nad tym, cóż powstać może gdy zmieszamy możliwości silnika Unity, zdolności reżyserskie pana reżyserza od Dystryktu 9 oraz historię z pewnego shorta powstałego na wcześniej wspomnianym silniku, to już nie musi się zastanawiać. Oto efekt: Pierwsza część, gdyby ktoś nie widział.
Napisano 6 Październik 20177 l Świetny ten "Adam" wszystko trafia w punkt: muzyka,montaż, światło. Pewnie można by się do paru drobnych rzeczy przyczepić, ale biorąc pod uwagę, że jest to tworzone w silniku unity to jest mega dobrze. Sam projekt świata i bohaterów również fenomenalny.
Napisano 15 Październik 20177 l https://petapixel.com/2017/11/01/photo-enhancement-starting-get-crazy/ Edytowane 7 Listopad 20177 l przez Imperator
Napisano 28 Listopad 20177 l touchdesigner to ogólnie lekki spin off houdiniego do tworzenia wizualizacji live na bazie audio etc kontrolowanie midi laserów eetc etc. [video=youtube;Gyff9M-Fxjg]
Napisano 26 Marzec 20186 l ... bo nie pamiętam - kiedyś na Max3D.pl w odpowiedziach pod postem można było wgrywać obrazki i osadzać filmy? (dawno mnie tu zalogowanego nie było)
Napisano 26 Marzec 20186 l max3D teraz lepiej odzwierciedla karierę w branży. Uboższe i pozbawione dawnych opcji :)
Napisano 27 Marzec 20186 l Zdaje się, że przez przejście na SSL coś nie do końca działa poprawnie. Sprawdzę to.
Napisano 7 Kwiecień 20186 l czyżby to był początek wirtualnych lalkarzy? :) [video=youtube_share;un3x8xEspM0] https://www.cartoonbrew.com/vfx/how-the-mill-is-embracing-real-time-for-character-animation-157603.html
Napisano 9 Maj 20186 l Zobaczcie co gość robi w zbrushu :) Kozak! http://polycount.com/discussion/comment/2630697#Comment_2630697
Napisano 20 Maj 20186 l No ogon to po prostu tam jest ale cała reszta robi wrażenie a z czasem pewnie będzie jeszcze lepsze i ogonem też się zajmą :)
Napisano 5 Czerwiec 20186 l Kolejne uderzenie od unity. https://www.artstation.com/artwork/83EBx https://www.gdcvault.com/play/1025511/Art-Direction-Bootcamp-Windup-An Zastanawiam się, czy jest sens wydawać hajs na drogie silniki renderujące, zostawiać na noc kompy i renderować, skoro UE i Unity mają coraz lepsze możliwości.. Chociaż optymalizacja pod game engine to też kupa czasu.
Napisano 5 Czerwiec 20186 l Na YT znajdziesz animacje wstępną z tym - było zapowiadane kilka mies temu. Dobry pytanie postawiłeś. Jeżeli chcesz poza wizkami mieć dostęp do rosnącego marketplace i sprzedawać tam swoje rzeczy - optymalizowanie pod silniki growe ma sens. Ale powiedziałbym jedynie w sytuacji gdy wchodzisz na rynek i budujesz markę. Dla kogoś, kto jest już całkiem wysoko w hierarchii swojej grupy zawodowej nie będzie to dobry pomysł, bo każda nowa nisza będzie miała więcej graczy, których trzeba odstawić.
Napisano 5 Czerwiec 20186 l Zastanawiam się, czy jest sens wydawać hajs na drogie silniki renderujące, zostawiać na noc kompy i renderować, skoro UE i Unity mają coraz lepsze możliwości.. Chociaż optymalizacja pod game engine to też kupa czasu. Zależy. U nas sceny często mają po 20mil poly. Stille nie liczą się dłużej niż 3 minuty, przeważnie około 1min. Weź teraz optymalizuj scene żeby realtime to udźwignęło, w zamian na kilkadziesiąt sekund zaoszczędzone na czasie renderu :-P
Napisano 5 Czerwiec 20186 l @Deshu Bardzo celny argument :) @Olaf Racja. To raczej rozwiązania dla startupów lub freelancerów.
Napisano 6 Czerwiec 20186 l Kurczę, zacnie to wygląda. Na prawdę robi wrażenie. Ciekawe jak będzie sobie radził z plikami z substance.
Napisano 18 Sierpień 20186 l iphone real-time mockup (jeżeli nie macie skoku do 24minuty, to skoczcie sobie): [video=youtube_share;rPam5CHFQMQ]
Napisano 19 Sierpień 20186 l wklejam w CG, bo gdybym napisał, że to animacja 3d a nie animatroniczna lalka, to pewnie byłoby ciężko poznać. To jeden z 100% elektrycznych modeli jakie Disney wrzuca do swoich parków:
Napisano 22 Sierpień 20186 l Nie wiedziałem, że można takie rzeczy zrobić w Substance Designerze, bez modelowania.. https://www.artstation.com/artwork/kgkax
Napisano 22 Sierpień 20186 l ok nie czaje z jego linku screena z geometrią - na co ja właściwie patrzę? Na czystą teksturę?
Napisano 22 Sierpień 20186 l height map and tessellation ale ogólnie to chyba kosmos zrobić to w samym designerze.
Napisano 22 Sierpień 20186 l to prawda, bez zadnego modelowania. Jakiś mały patch czyszczący krawędzie styku i można propsy ze zdjęć walić i podmalowywać - bez modelowania.
Napisano 23 Sierpień 20186 l Mysle jednak, ze przyklad Michalo z niezależnym propsem to zupełnie inna skala rozwiązania. Nie tak widowiskowa ale z punktu widzenia pipeline, to całkiem rewolucyjna.
Napisano 23 Sierpień 20186 l @olfa prawda ale wystarczy dać alphę i powyciągać poszczególne ornamenty na oddzielne płaszczyzny i masz niezależne propy, a detal wgniata w ziemię :)
Napisano 23 Sierpień 20186 l Absolutnie tak. Mam nadzieję, że poziom/różnorodność małych propsów (śmieci, rzeczy na stole czy półkach) wzrośnie masakrycznie lub zwyczajnie AA będzie doganiać AAA mając prostszy pipeline słyszałem kiedyś, że Frostbite miał możliwość udzwignięcia raytrace'u i teraz mamy karty do tego:
Napisano 23 Sierpień 20186 l @ niestety nawet te karty za blisko 6 tys zł ledwo sobie radzą z tym raytracingiem w rozdzielczośći full hd https://pclab.pl/news78699.html https://pclab.pl/news78682.html Tu masz listę gier wraz z filmikami, np w tej pokazówce tomb ridera to można zauważyć jaki raytracowe cienie wskakują na ekran z mocno zauważalnym opóźnieniem burząc imersję, pewnie to poprawią ale taki kwiatek na wcześniej przygotowaną prezentacje technologii trochę koli w oczy a co dopiero będzie w finalnym produkcie jak to "zoptymalizują". https://pclab.pl/news78676.html Może przynajmniej renderery GPU dostaną odpowiedniego boosta uzasadniającego taki wydatek.
Napisano 23 Sierpień 20186 l Zabawne, że skok prędkości nie jest jakoś super - nic rewolucyjnego. Mają po prostu wbudowane chipy z algorytmami do wypełniania przestrzeni (denoisery). Sieci neuronowe z denoiserami są bardzo zaawansowane więc niebawem zobaczymy znacznie więcej i to nie tylko od nvidii, ale i twórców softu (octane już ma w 4ce z tego co widziałem na prezentacji).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto