GrzegorzPrzybys Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Po dłuższym niebycie wystawiennicznym na tym zacnym forum zakładam nowy wątek w którym chciałbym pokazać niektóre z prac jakie robiłem przez ostatni rok. Na początek trochę obrazów które składały się na moją teczkę na wrocławskie ASP: akryl na tekturze, 100x70 akryl na tekturze 50x70 akryl na tekturze 100x70 digital: Oraz serie konceptów jakie miałem przyjemność wykonać do gry Call of Jaurez :Bound in blood praktycznie od samych jej początków wraz z WWWojem, Torturem, ODD'em oraz Konradem Czernikiem. Większość była wykonywana (ółówkiem,cienkopisem lub piórkiem+ markery) Na początek wrzucę kilka, ale z czasem będę zbiór uzupełniał. Wszelkie uwagi czy sugestie mile wdziane! pzdr.
Rotcore Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 Nie kumam po co tacy ludzie idą na jakieś "żałosne" ASP... prace rewelacyjne, na 3 pracy akrylowej aż się prosi jakieś typo, digitalowa pracka kojarzy mi się z MtG także bardzo pozytywnie no i z tym Callem to cała ekipka maxowa wygła zagła i przegła bo szerzycie spustoszenie wśród świeżaków/amatorów, użytkowników przprawiacie o dodatkowe kompleksy... świetnie i tyle... A i takie pytanko mam odnośnie pieska... napis... dlaczego tam i dlaczego taki mały i dlaczego w ogóle? :P pozdrawiam
jameli Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Uwielbiam tego bulteriera... Już się nie mogłam na niego napatrzeć w Twojej galerii... Digital ma świetne kolory i prawie wcale nie ma czarnego i wczoraj się na to gapiłam jak mi skomentowałeś o czerni :D Call of juarez już mówiłam że super, to jeszcze dodam że ta twarz z "przekrwionymi polikami" fajna. ^^ Czekam na więcej, pozdro.
SBT77 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Część już widziałem wcześniej na digu... Wszystkie fajne, najbardziej "wypasiony" ten digital :) Z tą teczką na ASP mam trochę podobne odczucia... Nie żebym lekceważył ASP - przeciwnie... Jednak pomijając wszelkie kwestie artystyczne. Tak zwyczajnie, życiowo - ktoś może próbować "coś ci udowodnić", a niestety niektórzy nauczyciele akademiccy mają tendencję do takich zachowań. I również niestety - to oni mają w ręku bat. Jakakolwiek szkoła wyższa dla kogoś o takim potencjale twórczym i doświadczeniu zawodowym jak Ty może być dużą próbą - ale przede wszystkim charakteru. Obym nie miał racji... Oczywiście - po ukończeniu papier pewnie się przyda :P Jak zawsze... ps. Dla rozluźnienia - te psy wcale nie są złośliwe - one są takie... filozoficzne - jak osiołek kłapouchy :] Trzeba umieć pokochać :]
masz)rum Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Akryle mnie urzekły, ładnie plamka śmiga i kolorki niczego sobie, szczególnie pierwszy taki soczysty. Zakładam że sie dostałeś wiec gratuluje, mam tylko nadzieję ze sie nie przejedziesz i nie zrezygnujesz, jak to było w moim przypadku, no ale pewnie zalerzy kto czego oczekuje ;P Słyszałem że na drugim/trzecim roku juz się coś robi i profesorzy pojawiaja sie częsciej na zajeciach wiec chyba trzeba by cierpliwym. Digital jak dla mnie genialny, lekko pomalowany, ładnie zakomponowany i nutka dżapanskiego klimatu, to mi sie podoba. Szkice do CoJ też niczego sobie, czytają się i to się ceni.
GrzegorzPrzybys Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 Dzięki za tak pozytywny odzew. To zachęca to wrzucenia czegoś więcej:) Co do asp - to była próba, nie tzw "decyzja życiowa". Przygotowanie teczki nie kosztowało mnie wiele wysiłku bo i tak chciałem trochę pomalować tradycyjnie. Dostałem sie a dalej zobaczymy co bedzie poprostu- wierze w to że mimo iż od półtora roku działam powiedzmy na polu "zawodowym" to jeszcze sie mogę tam sporo nauczyć jeśli tylko sam wykażę taką incjatywę. Co do "żałosnego ASP" :D - to rzuciłem po dwóch latach architekture wrocławską i póki co to o niej mam zdanie właśnie żałosne. Dzisiaj spróbuje wrzucić jeszcze pare rzeczy z Coja. Pzdr!
sicksicksick Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 postacie i akrylee średniawka.. ale cala reszta wypass..chociaz ten dog calkiem ciekawie sie prezentuje..ale ta laska jest okropna :/ cienkopis i markery .toż to nie uchodzi; rodem za asp powinna byc stalówka albo miedzioryt jakis gwożdziem z kalkuty..
CzAk1 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 oż to nie uchodzi; rodem za asp powinna byc stalówka albo miedzioryt jakis gwożdziem z kalkuty.. :))... Co ty chcesz tam na ASP robić...wykładać coś? Stary, rzuć ASP zostań nietoperzem. :D ASP jest dla lamerów...;> Prace z CoJ'a super ;) Piesek i czacha rewelacja...kobitka mnie nie kręci. Jestem ciekaw czy te obrazki akrylowe to skanowałeś jakoś? Czy jak? Bo 100x70 to chyba nie jest rozmiar przeciętnego domowego skanera...
GrzegorzPrzybys Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 zdjęcia Canonem 50D - całkiem fajna zabawka
jameli Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 hmmmm jak Ty rzuciłeś architekturę po 2 latach to może i ja moją mam jeszcze szansę rzucić xD bo mam o niej takie same zdanie :p no ale jak nie ASP to co? xD
Łukasz Jaskólski Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 koncepty zawodowe co tu duzo mowic jest jakis szczegolny powod, dla ktorego robicie koncepty analogowo? jest szybciej, wygodniej, nie boli brak undo :P?
happy-angel Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Jak Waldek powiedział że ty umiesz rysować i zobaczyłem co ty w rogu po ciemku wyprawiasz z tym tabletem to nie uwierzyłem mu :D dla tego teraz ostro zdziwiłem :> Twoje akryle wzbudzają szacunek :P
GrzegorzPrzybys Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 Wiesz co. Robiliśmy tez dużo konceptów na kompach, co widać po teczce WWWoja. Mi się łatwije rysowało ręcznie bo mam większa kontrolę nad kartką, formą i przede wszystkim przestrzenią. Tak sie złożyło że przy COJu pracowałęm najwięcej nad architekturą, co mam nadzieje jeszcze zaprezentować. Pracując na kompie i tak przeważnie zaczynam od ręcznego szkicu i odrazu przy tablecie zmienia mi się sposób myślenia na bardziej malarski - malowanie plamą, zwracanie uwagi na światło etc. A tu potrzebne były szybkie trochę techniczne szkice więc ołówek i typowa kartka sprawdzały sie dla mnie najlepiej. Dużo z tych rzeczy które tu są były bardziej dopieszczane, jeszcze z początków pracy - kiedy raz że było mniejsze tempo bo prace dopiero ruszały a dwa że to byly moje początki i byłem mniej świadomy o co tak naprawde chodzi w concept-arcie. Z czasem zacząłem rozumieć że trzeba zrezygnować z wygłaskanych pseudo artów i skupić sie na większej ilości szybkich szkiców, z różnych ujęć, które najlepiej przekażą zamysł Undo? jest niezastąpiona gumka chlebówka:P Jameli-> jak nie asp to sam nie wiem. Droga samodzielnego rozwoju - która daję największe możliwośći ale też nie jednego mi znanego sprowadziła do całkowitej rutyny.
Gość dekiel Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 hmmmm jak Ty rzuciłeś architekturę po 2 latach to może i ja moją mam jeszcze szansę rzucić xD bo mam o niej takie same zdanie :p no ale jak nie ASP to co? xD mozesze jeszcze isc do pjwstk w bytomiu - ja tam chodze i mozesz robic swoj tok (tzn. np concept arty) i pozniej na sesji pokazac co robilas i z powodzeniem zdasz - czyli przyjemne z pożytecznym :)
sicksicksick Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 :))... Co ty chcesz tam na ASP robić...wykładać coś? Stary, rzuć ASP zostań nietoperzem. :D ASP jest dla lamerów...;> .. nietoprzerzem tiaa pomażyć można Z czasem zacząłem rozumieć że trzeba zrezygnować z wygłaskanych pseudo artów i skupić sie na większej ilości szybkich szkiców, z różnych ujęć, które najlepiej przekażą zamysł Undo? jest niezastąpiona gumka chlebówka:P smutne ale prawdziwe!! masówka strzelasz szkicami z dupy i modlisz sie że zapchasz */#%$twarz tymi kilobajtami niekonczoącego się orgazmu, artdireCTOROwi co pojęcie ma jak ci co robili efekty do serialu wiedźmin ,.. co do chleboowki to jest ich pare rodzaii , jakiej używasz?; mialem raz do czyniania z taką super miekkou ,kosztowala mnie 6 zeta, swego czasu i jedyne co robila to ciekawe ślady po ołówku, LOL, normalnie, polecam .. ale ty pewnie używasz tej hardthmud klasycznej, ochyda ale mniej brudzi przynajmnie na poczzątku..
jameli Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 mozesze jeszcze isc do pjwstk w bytomiu - ja tam chodze i mozesz robic swoj tok (tzn. np concept arty) i pozniej na sesji pokazac co robilas i z powodzeniem zdasz - czyli przyjemne z pożytecznym :) to to mam i w Wawie nie muszę aż w Bytomiu szukać :p ale ja bym się jeszcze czegoś nauczyć chciała :p zdać to ja zdam i na architekturze... i tu też mam czas na concepty... jeszcze żeby mi ktoś tam powiedział czy są dobre a jeśli nie to co zrobić żeby lepsze były... ale chyba nie ma takich fajnych uczelni przynajmniej u nas xD u mnie rysunek wygląda tak, że przekonany o swojej wielkości profesor chce wszystkim swoje poglądy wepchnąć i tyle by było z mojego rozwoju. Wybacz Grzegorz za offtopic w Twoim wątku.
PSychu Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 no naprawde perfekcyjne koncepty. jestem pełen uznania dla talentu i warsztatu. jak jedno w parze z drugim to aż miło popatrzeć :)
lordbiernac Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 bardzo fajowe rysunki :) i fajnie, ze tradycyjne :) jameli- czyli rozumiem, ze w Warszawie architekturke studiujesz? i pewnie mowisz o Suflecie? ;)
GrzegorzPrzybys Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 Początek serii konceptów związanych z architekturą w Call of Juarez. Pierwszy z nich to kościół w meksyku, w środku koncepcja domu pogrzebowego z małego miasteczka w Arizonie a na końcu zrujnowany kościół ze spowitego mgłą Ghost Town Pierwszy set lołding screenów do Coj: Bound in blood. Pojawiają się jako fabularny wstęp przed każdym etapem gry. Szkic i lineart postaci na nich należy do Konrada Czernika. Moje markery oraz wszystko co związane z otoczeniem. Łącznie zrobiliśmy ich razem chyba około 90 Bywało gorąco
jameli Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Strasznie mi się podoba concept tego zrujnowanego kościoła! świetne te rysunki ja nie mogę, aż mam ochotę sama porysować tradycyjnymi technikami :p nie wiem czy już oceniałam, ale jeśli nie, to daję max gwiazdek!
panRebonka Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Kurde, nie wiedziałem, że markerem można tak ciekawie zadziałać. Może się warto zainteresować tą techniką, hmm... Generalnie architektura wypas, natomiast akryle w ogóle mi nie podchodzą.
little-ninja Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 mocne w ryło ... ps.tyy może na architekturę idź chłopie te budyneczki jak spod igły ;)
Levan Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Szalejecie z tym Dzikim Zachodem :) Oczywiscie pracki super.
Morbid Karbid Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 bardzo fajne te szkice. Mają klimacik i są dobre technicznie.
Nezumi Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Piekna sprawa. Nie wiem kiedy mialbym znalezc na to czas ale trzeba bedzie zobaczyc ta gierce...
remanent Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 o call of juarez słyszałem wczoraj od koleżki. bardzo chwalił fabułkę. miło że wychodzą u nas coraz lepsze gry. a propos uczelni, to na jednych zajęciach rysunku profesor mi powiedział żebym poszedł na piwo i przemyślał co narysowałem. profesjonalista.
GrzegorzPrzybys Napisano 7 Lipiec 2009 Autor Napisano 7 Lipiec 2009 Tak jak WWWoj napisał w swojej teczce na dziś dzień pasujemy z pokazywaniem reszty - ale konceptów, szkiców, artów etc jest jeszcze cała masa:)
Dav Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Grając w grę nie miałem serca przewijać 'scenek' podczas ładowania się etapów (i po) co raczej robię w innych produkcjach. Po prostu te szkice są genialne i miło się je ogląda :) Niezła robota.
comander_barnik Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Taa profesjonalna robota, co tu dużo mówić z resztą już na digu wspominałem :D
eco Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 eleganckie prace - szacunek za akryle, ołówki, chlebowe gumki i resztę oldschool'owego warsztatu :) jeżeli masz jeszcze jakieś malarstwo to wrzucaj
norden Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 Szliniu trzymał klase od samego początku jesli chodzi o kierownictwo artystyczne tego projektu. Gratuluje ukonczenia gry i podziwiam piekne zgranie całego zespołu koncepcyjnego. Dzielenia się pracą po finalnym efekcie nie uważam za zły pomysł. We wszystkich pracach panuje podobny klimat i poziom pzdr Norden
NCdeIgnis Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 będę orginalny i powiem, że pracki są bardzo fajne ;D podoba mi sie ta drzewiasta istota:) klimatyczna jest.
ManiakS Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Super prace. Najbardziej podchodzi mi ta architektura i akryle. Znajomość tradycyjnych technik na pewno procentuje.
lejacypies Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 grę już w obiegu widziałem, nic tylko pogratulować :) prace bardzo fajne bo w tradycyjnej technice a to sie chwali! pozdrawiam!
GrzegorzPrzybys Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 Siedzę w domu na zwolnieniu lekarskim ale jak człowiek czegoś nie maźnie to jeszcze bardziej chory:)
Gość i-riss Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 sorry GrzegorzPrzybys za offtop.... uczelnia sama w sobie daje tylko mozliwosci, takie ktore czasem trudno sobie samemu zapewnic, a czy sie z nich skorzysta to juz inna sprawa. Sorry chłopaki, ale wasze negatywne wypowiedzi o ASP pokazują że albo zazdrościcie że tam nie dostaliście się, albo macie jakieś kompleksy na punkcie tej uczelni. Jak mówię uczelnia daje tylko możliwości a co z tym zrobicie to wasza sprawa, ale prawdą jest np. że dużo ludzi po grafice ma większą świadomość o kompozycji niż osoby które uczą się na własną rękę. Oczywiście ucząc sie samemu możecie wiele osiągnąć, ale kiedy ktoś wam to wykłada , to proces uczenia się trwa znacznie krócej i oto w tym chodzi...
GrzegorzPrzybys Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 No i spoko - mam taką nadzieje - czy tak będzie przekonam się już za 2 tygodnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się