Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 276
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hmm, nity piękne ale coś na drugim ujęciu spasowanie kabiny z kadłubem jakby leży... Z kolei w poście #37 doczepiłbym się spasowania blach (prawy dolny róg obrazków) oraz tego małego, nieszczęsnego okienka poniżej wieżyczki strzelniczej, które błaga wręcz o troszkę większe zagęszczenie poly na rogach. Na pewno nie będzie to wszystko aż tak widoczne w finalnym renderze (pod warunkiem, że zostaniesz przy starym ujęciu), ale jeśli już podchodzisz kolejny raz do tego modelu, żeby poprawić to co nie do końca wyszło wcześniej... to popraw, bo inaczej to chyba nie ma sensu ;)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Co do tego okienka to może nawet nie tyle zagęszczać siatkę co spróbować choćby minimalnie wepchnąć narożne wertexy wgłąb kadłuba, może to wystarczy.

Edytowane przez Loozack
Napisano

Pionier: też tak myślę Pitek :)

JunioR: dzięki Stary :)

RaVirr: Mam nadzieję, że da to efekt w finalnym obrazie. Na tą chwilę lekkie oddalenie kamery sparawia że detalu już nie widać :D

Loozack:

Hmm, nity piękne ale coś na drugim ujęciu spasowanie kabiny z kadłubem jakby leży... Z kolei w poście #37 doczepiłbym się spasowania blach (prawy dolny róg obrazków) oraz tego małego, nieszczęsnego okienka poniżej wieżyczki strzelniczej, które błaga wręcz o troszkę większe zagęszczenie poly na rogach. Na pewno nie będzie to wszystko aż tak widoczne w finalnym renderze (pod warunkiem, że zostaniesz przy starym ujęciu), ale jeśli już podchodzisz kolejny raz do tego modelu, żeby poprawić to co nie do końca wyszło wcześniej... to popraw, bo inaczej to chyba nie ma sensu ;)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Co do tego okienka to może nawet nie tyle zagęszczać siatkę co spróbować choćby minimalnie wepchnąć narożne wertexy wgłąb kadłuba, może to wystarczy.

 

Bardzo dzięki Piter za uwagi :) spasowanie kabiny z kadłubem faktycznie do kitu, ale będę to naprawiał. Co do spasowania blach z #37 to chyba zostawię bo czasem to może wyglądać w miarę realistycznie, zwłaszcza, że to drzwi komory bombowej, ale zobacze na końcu. Może rzeczywiście...

Możesz dokładnie powiedzieć gdzie te bugi z tymi okienkami? Bo w oryginale Lanc ma takie zaokrąglone okienka:

 

http://www.airliners.net/photo/UK---Air/Avro-683-Lancaster/1566800/L/&sid=edb2124bc4a151f191e99fa3adaa9a3e

Napisano
(...)

Możesz dokładnie powiedzieć gdzie te bugi z tymi okienkami?

(...)

 

Dokładnie to chodzi mi o te cienie, które pojawiły się na kadłubie przy rogach okienka, głównie od lewej strony :)

Napisano

Kumam już Piter :) masz absolutną rację. Spróbuję coś z tym zrobić. To dlatego, że ciąłem na siatce bardzo rzadkiej. Właśnie w takich miejscach widać moje braki w modelingu :)

Napisano (edytowane)

Żeby nie było że znowu wpadłem pod motorynkę. Serial trwa nadal. Skończyłem nitowanie kadłuba, chociaż blachy jeszcze nie gną się jak powinny. Zacząłem nitować skrzydła. Up wkrótce. Kochany Klimek wspomógł mnie super sprzętem więc będzie na pewno sprawniej :) Dzięki Wojciu :)

 

bump10.jpg

 

29142232.jpg

 

bump11.jpg

 

95741544.jpg

Edytowane przez peter_f
Napisano

Jestem pełen podziwu. Z każdym up'em obiekt prezentuje się co raz lepiej - oczywiście już teraz wszystko wygląda niesamowicie :D Z niecierpliwością będę czekać na postępy w tym projekcie ;)

Napisano (edytowane)

Dzięki chłopaki, ale nie jestem jeszcze zadowolony z tego gięcia :)

Araiel: dzięki bardzo :) staram się ale do zadowolenia to lata świetlne jeszcze :)

bbandi: dzięki i sorki ale upy muszą być bo kilka osób mi wjedzie na chatę jak nie będzie postępów z Klimczurkiem na czele :)

Hynol: dzięki Mistrzu :) Co do nitów to liczba pewnie się nie zgadza, ale linie co do jednej :) Jeszcze nie zwariowałem żeby liczyć nity :) co to, to nie :) .... Przy czwartym lancasterze policzę ;)

Freedom Fighter: dzięki Stary :D Ale ciągle czuję się graficznym kompleksem, ale grafika to niesamowita frajda :) A co do prac innych użytkowników to nigdy się nie silę na oceny, ale zawsze komentuję to co mi się podoba lub coś w czym mogę pomóc (i wiem że się na tym jakoś znam). Poza tym praca każdego ma jakąś wartość :)

Klimet woroszyłow: Wojciu na razie jeszcze dłubię na rzęchu ale dzis może z szampanem w ręku odpalę Twoją maszynę :D Dzięki przyjacielu za pomoc.

Loozack: trochę to dłubię ale to frajda :)

 

i mały up: rozłożone nity na górnej części płata i panele. Teraz przechodzę do silników :)

 

wingb01.jpg

Edytowane przez peter_f
Napisano

Jak to tak bez liczenia nitów można ?! brakuje 54 ;) Tosz to będzie widać nawet na miniaturce, że się nie zgadza. Popraw bo cały projekt szlak trafi.

Napisano

Był tu taki spec od 7tp który w ten sposób na serio zapodawał teksty - więc uwaga ;). Ja mam pytanie - czemu Lancastery ciągle? Ja wiem że fajna maszyna, ale jeszcze są Halifaxy, Liberatory, Wellingtony i cała masa lżejszego całkem fajnego sprzętu, że tylko Lysandera wspomnę.

Napisano
tylko nie skrzań i nie przykryj tych smaczków za mocno texturą ;)

 

najlepiej w ogóle go nie teksturuj :) ja bym się bał :) Świetna robota. A liczba nitów rzeczywiście się niezgadza. Zjadłeś po dwa w rzędzie :P

Napisano (edytowane)

Dzięki za komenty chłopcy :)

Kliment Woroszyłow: bez obaw Wojciu :) nawet jeśli diffuse trochę przykryje bump to nocne rendery mają to do siebie że przy odrobinie światła diffuse ma najmniejsze znaczenie a bump najważniejszy :) Poza tym ja się tam nie boję, priorytetem jest obrazek a nie model :)

Eden-3d: ciągle do przodu, nie poddaję się ;)

Topek: dzięki

Nvidia: ja to skontroluję i poprawię ;)

Loozack: dzięki Piter :)

Hynol: dzięki Stary, ten Lancaster jest ważny bo potrzebny do masy obrazków, a pozostałe (Halifax i Wimpy) to planuję ale już bez takiej przesady jak Lancaster

mrys: o kurka, dziś za karę nie zjem kolacji :) gdzie ja miałem oczy że zabrakło tych nitów??

Zylak: dzięki bardzo :)

cojots: oj kawał i to życia kawał :)

Jonasz_Real: dzięki Tomciu, póki żyję będę go dłubał :D

Matchias: dzięki Maciek :) Rozdziałki będą i to bardzo duże (myślę że około 8000px jak Bóg da), dlatego ten detal jest taki...detaliczny :)

 

poniżej mały up. RR Merlin. Bardzo ciężko jest zrobić subtelne linie wgłębne. Nie zwracajcie uwagi na rury wydechowe bo na nich będą tłumiki. Widać że na krawędzi natarcia tekstura się rozjechała ale to będę poprawiał:

Wymieniam zdjęcia na aktualne, poniżej też małe "how?" (może komuś się przyda)

 

3994489445_85d164120d_o.jpg

 

3995248794_5208cb1930_o.jpg

 

3994489505_01d6047f94_o.jpg

 

3994489525_8f9ef9ff7c_o.jpg

Edytowane przez peter_f
Napisano

Eh, no nie wiem co napisać. Kolejny bezwartościowy post w stylu "wow, mega". :)

Ja bym nie miał cierpliwości robić czegoś takiego po raz n-ty.

Mega.

Napisano

Wow, mega ;) A żeby nie było aż tak bezwartościowo to napiszę, że nie mogę się doczekać aż zaczniesz modelować podwozie... o ile zaczniesz, bo może zostaniesz tylko przy wersji w locie :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

dzięki :)

 

bbandi: ja też tak myślałem jak widziałem kiedyś pewnego Lancastera, ale co tam. W sumie nie jestem pewien czy to będzie wszystko widać, ale jak już zacząłem ten detal to trzeba go skończyć :)

mpta: zabijacz (:) ? hmm, mnie hardcore'y tylko motywują :)

hcpiter: dzięki Piterku bardzo :)

RA: normalnie pewnie też bym nie chciał, ale ten model będzie chodził po ludziach więc trza się przyłożyć :)

Hynol: co do takiego ujęcia to na razie nie, bo kabinę będę robił w drugiej kolejności. Ale model na razie wytrzymuje dość niezłe zbliżenia :)

Eddy__: oj jest co krytykować. Jak patrzę czase na referki to widze mase niedociągnięć

Loozack: dzięki Piterku, ale podwozie już dawno jest zrobione :) brak tylko mocowania z płatem, poniżej kółka, niestety fajny bieżnik wywaliłem bo w czasie wojny używali łysych opon.

 

4003593741_0bdc8c7212_o.jpg

Napisano

ja to stwierdzam ze jestes nieuleczalnie chory :P

 

ale nie lecz sie z tego :D z tym sie daje zyc jak widac :D he,he

gratki!

Napisano (edytowane)

Cisną mi się słowa za które dostałbym bana dlatego napisze tylko, że to przegięcie pały ale oczywiście w pozytywnym kierunku :D

Edytowane przez pionix
Napisano

Peter a co jeszcze mozna napisac, zebys sie zajaral? :)

Musze Ci cos takiego tu walnac, bo to co tu wyrabiasz jest kosmiczne :P

Albo moze daj adres wysle Ci gratulacje poczta czy cos :) bedzie jakos oryginalnie.

Napisano (edytowane)

Dzięki chłopaki bardzo za motywowanie :) Trochę mi tego potrzeba bo samopoczucie mocno poszybowało w dół jak musiałem odejść z roboty i stałem się pełnoprawnym bezrobotnym. Po trzech latach znowu muszę walczyć o przeżycie, ale co tam. Wszystko będzie dobrze...

Lanc, jak sami zauważyliście, idzie powoli: skończony jest bump dla całości i zacząłem diffuse. Nie chciałem Was też zanudzać up-ami typu bump tu i bump tam. Ogromnie dużo czasu zajmuje poprawianie ufałek pzy duperelach. Niestety mści się marna wiedza z mapowania. Ważne jednak, że do przodu.

mrkrzysiek: dzięki Krzychu ;)

noted: bardzo dzięki :) bardzo się staram (chyba za bardzo)

kliment woroszyłow: oj Wojciu, żeby zamiast bum z balonika nie było - pfffffffffffff ;)

JunioR: Stary :) mój skill właśnie widać jak beznadziejnie zmapowałem ten model :)

tjviking: na razie nie znam antidotum na leczenie tego ;) Myślę, że kilka godzin na kozecie u psychiatry, może by pomogło

pionix: dzięki Piciu :) prawie się obraziłem :D

pabulo: bomba dopiero będzie jak ją zrobię :P

markus23: o renderach myślę i przygotowuję tła :)

Loozack: hehehhehee Piterku, jeszcze nie jest tak źle ze mną :) Ale w plikach psd już dawno się pogubiłem, każda mapa to ok. 2,5GB w psd i bajzel w warstwach taki, że głowa boli :)

mpta:) dzięki bardzo :D Już się znowu jaram tym :)

Jonasz Real: Już się budzę Tomciu :) Upki poniżej

markus23: już koniec z tymi cholernymi nitami :) teraz kupuję farby :P

 

Mały up. Przepraszam, że tak mało, ale sami rozumiecie...

Rury wydechowe będą przykryte dlatego taki chłam...

 

diffuse01.jpg

 

diffuse02.jpg

 

diffuse03.jpg

Edytowane przez peter_f
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności