Napisano 8 Sierpień 200915 l mój pierwszy fotel wykonany od początku do końca samodzielnie...i w sumie jestem prawie zadowolona z niego:) model w mayce, tekstura i normalmapa w photoshopie:) render w maxie.
Napisano 8 Sierpień 200915 l hmm, model skonczony, niemoge powiedziec wip, ale rewelacji tez zadnej nie ma, nadaja sie tak do gierki z przed 4-5 lat w tyl...... ale....jak na pierwszy model to wypasik :D
Napisano 9 Sierpień 200915 l Teksturki bardzo fajne, ale trochę za bardzo kanciasty. Jak zaokrąglisz tu i ówdzie to będzie spoko ;) Pozdrawiam
Napisano 9 Sierpień 200915 l 4-5 lat? ale pierniczysz plasti glupoty wtedy w grach takiej grafiki nie bylo. Moim zdaniem wyglada to bardzo ladnie oczywiscie jesli traktowac to jako game art bo do finisha raczej tutaj nikt game artowych rzeczy nie wrzuca wiec nie wiadomo jak to traktowac.
Napisano 9 Sierpień 200915 l @voyager: nawet nie zaczynaj :D Tekstura rzeczywiście klawa, ale model spokojnie może mieć więcej ścianek. Chyba każde urządzenie zdolne wyświetlić teksturę w takim rozmiarze może też wyświetlić więcej polygonów. Pokaż siatkę i powiedz czy teksturę malowałaś po fotkach, czy od podstaw? Aha, no i mamy na forum dział do game artu :) Pozdro.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Seleno, pasowało by jeszcze pokazać siatkę modelu i rozmiar użytych textur, że nie wspomnę o polycouncie, to podstawowe założenia game artu. Ogólnie fajnie wygląda , faktycznie ta kanciastość modelu troszkę psuje efekt ale texturka fajna zwłaszcza z przodu bo z tyłu wygląda jakby wielka decha. dobrze wyszło jak na początek ;) Pozdrawiam!
Napisano 9 Sierpień 200915 l Zacny fotelik. To jedna z niewielu twoich prac do których nie mam ochoty sie przyczepić ;) Warto pokazać teksturki i LP z siatką i nałożoną normalką bez koloru. Chciałbym wiedzieć czy te wszystkie fajne wgniecenia są na normalu. Co do zarzutu kanciastości. Troche go widać. Można złagodzić jakoś większość tych kantów na teksturze. Ty podkreślałaś je, np te deski z przodu na oparciu. To tylko czepialstwo. jest naprawdę dobry To teraz posadź jakąś swoją ładną postać na tym fotelu :D plasti - hmm. ale ty mi pokaż gre o z podobnym fotelem o takiej teksturze i o takim polycouncie na powiedzmy xboxa. raczej nie znajdziesz. Takie elementy pełnią role drugoplanową, wiec zazwyczaj tak są wykonywane.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor poprawiłam troche normalmape..była robione w photoshopie dlatego takie kanty wyszły... tris - 388 polys - 204 tekstura, normalmapa i specular - 2048x2048
Napisano 9 Sierpień 200915 l o szit grubo. ja myslalem ze to high res model ale jak zobczylem dzial i siate to oniemiałem :D
Napisano 9 Sierpień 200915 l Sorry - nie zauwazyłem, że to LP. Detal normalmapy mnie zmylił ;) A mapka zacna - szacuneczek :)
Napisano 9 Sierpień 200915 l czekalem na ten moment:) Model nic specjalnego, ale textura pierwsza klasa:D:D:D:D i tak na dokladke, to Ci powiem, Seleno/Selenie, ze modelik zrobiłes/as mało optymalny, proponuje ci zabrac sie za model raz jeszce, pod tą samą texturke:) modelik ma 300 tri, mozna by go zrobic w 200, a wyglada na 75;)pozatym, przy tak malym polycouncie nie wrzuca sie textury 2048 i odwrotnie!pamietaj, ze w nic sie nie stanie jak obiekty "wsadzisz" w siebie, moze kiedys byly z tym problemy w silnikach, teraz nikt na to nie patrzy! po 37: zapoznaj sie z mirrorowaniem textur, niektore elementy moga korzystac z tych samych kawałkow textor, i generalnie, to powiedz jak robiles ge fałdki gdzie sa guziki, to HP czy photoshop?! pozdro Edytowane 9 Sierpień 200915 l przez Bruneq
Napisano 9 Sierpień 200915 l Bruneq napisał: czekalem na ten moment:) Model nic specjalnego, ale textura pierwsza klasa:D:D:D:D i tak na dokladke, to Ci powiem, Seleno/Selenie, ze modelik zrobiłes/as mało optymalny, proponuje ci zabrac sie za model raz jeszce, pod tą samą texturke:) modelik ma 300 tri, mozna by go zrobic w 200, a wyglada na 75;)pozatym, przy tak malym polycouncie nie wrzuca sie textury 2048 i odwrotnie!pamietaj, ze w nic sie nie stanie jak obiekty "wsadzisz" w siebie, moze kiedys byly z tym problemy w silnikach, teraz nikt na to nie patrzy! po 37: zapoznaj sie z mirrorowaniem textur, niektore elementy moga korzystac z tych samych kawałkow textor, i generalnie, to powiedz jak robiles ge fałdki gdzie sa guziki, to HP czy photoshop?! pozdro Nic dodać nic ująć. To samo można by powiedzieć o twojej postaci. Btw. jesteś ona Selena czy on Selena? Taka kobieco brzmiąca ksywka zawsze wzbudza podejrzenia (u niektórych nadzieje XD ) bo tu większość samców.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor Selena to imię żeńskie O_O...wiec chyba jasne. A jeśli chodzi o model fotela to faktycznie mógłby być bardziej optymalny. Jeśli chodzi o teksturę to można ją zawsze pomniejszyć, nic nie stoi na przeszkodzie a ja z kolei lubię pracować na dużych rozdzielczościach szczególnie jak mam na to czas, natomiast jeśli chodzi o mirrorowanie i korzystanie z tych samych kawałków tekstur - jestem zapoznana ale omijam..jedynie w razie konieczności tak jak tutaj boki fotela... lubię asymetrię. Teksturę zrobiłam według własnego gustu i jestem z niej zadowolona...co innego model;/ ale myślę że mam jeszcze czas na naukę:D
Napisano 9 Sierpień 200915 l fotelik bardzo fajny co ciekawe, taka sama sytuacja jak w przypadku Wojownika - świetne materiały, słaba prezentacja i model
Napisano 10 Sierpień 200915 l Bardzo sympatyczny modelik, tekstura jak dla mnie nawet zbyt szczegółowa jak na obiekt do gry, takie rzeczy często lądują z teksturą 512 maks.
Napisano 10 Sierpień 200915 l Temporal napisał: 4-5 lat? ale pierniczysz plasti glupoty wtedy w grach takiej grafiki nie bylo. Doom III: 2004 rok czyli 5 lat temu, graficznie powalał na kolana a taki model idealnie wpasował by się w styl tej gry gdyby nie tematyka. zastanów się następnym razem zanim posądzisz kogoś o "pierniczenie"... Modelikowi przydało by się nieco więcej faców ale teksturki są w porządku. Nie znam się aż tak na LP więc opieram się tylko na tym co sam widzę w grach teraz ;)
Napisano 10 Sierpień 200915 l model w wiekszosci ma świetne textury ale model ssie. Z checia zobaczyl bym upgrade.
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor upgrade postaram się zrobić jak najszybciej. Jak już mówiłam jest parę niedociągnięć i później to poprawie. pozdrawiam Edytowane 10 Sierpień 200915 l przez Selena
Napisano 10 Sierpień 200915 l no ja tweety jakos takich textur poziomowo w doomie nie widzialem ale widze ze poprostu nadal na kazdym kroku zaczepki szukasz idz sie wyplacz popatrz na swoj status moda i uspokoj sie
Napisano 10 Sierpień 200915 l Nawet dziś trzeba uważać z rozdzielczościami, a wszystko przez te złe konsole, które mają mniej ramu niż niektóre komórki :)
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor no ja bez problemu robiłam tekstury o dużych rozdzielczościach do gier na pc i nie było problemu jak trzeba było je zmniejszyć..poza tym te tekstury robiłam przede wszystkim dla siebie i własnej przyjemności, jakbym miała zrobić o konkretnych rozmiarach to bym tak zrobiła. Lepiej trochę więcej detali niż za mało, moim zdaniem
Napisano 10 Sierpień 200915 l Bardzo fajny fotel. Prezentacja jednak strasznie uwydatnia kanty (chodzi o jasne tło). :) Imo niepotrzebnie zużyłaś poligony na wcięcia (wgłębienia na drewnianą część) w oparciach widoczne od frontu. Te same poligony można byłoby wykorzystać do zaokrąglenia spodu fotela. Co do robienia textur w większej res. nie ma co przekraczać 200% docelowego rozmiaru. Z późniejszym resizowaniem textur problem pojawia się przy drobnej fakturze materiału. Mamy przykładowo res 1024x1024 i widoczną fakturę skóry, ale jak zmniejszysz do 512x512, to ta drobnica może się rozmazać i być kompletnie nierozpoznawalna. A, jeszcze jedno, co to za nawyk walenia nickiem na całą mapkę? o,O Edytowane 10 Sierpień 200915 l przez Pussik
Napisano 11 Sierpień 200915 l Temporal napisał: no ja tweety jakos takich textur poziomowo w doomie nie widzialem ale widze ze poprostu nadal na kazdym kroku zaczepki szukasz idz sie wyplacz popatrz na swoj status moda i uspokoj sie hehe.. czyli mapa diffuse plus normal map wykorzystane w Doomie3 to nie są dla ciebie tekstury poziomowe? Gratuluję naprawdę... Dolicz do tego pierwsze nieliczne mapy specular w doomie, pierwsze prezentacje Unreal engine 3 z normalami, specularami, mapami reflections... i może faktycznie wrócę do swojego kącika. Pozdrawiam pussik: zapewne watermark zabezpieczający przed kradzieżą tekstur
Napisano 11 Sierpień 200915 l Nie no dajcie spokój proszę was. Forum powinno być miejscem gdzie ludzie wspierają się nawzajem i pomagają jedni drugim. Jechanie po sobie bezwzględnie tylko niszczy założenia tej społeczności. Nie łapcie się nawzajem za każde słowo, wybaczcie drobne głupstwa, a jak macie ze sobą na prawdę wielkie problemy to zawsze można załatwić to PM/GG. Generalnie jednak świat byłby lepszy gdyby wszyscy żyli w przyjaźni :) Co do samego modelu to nie mam co się powtarzać, na pewno autorka wie co w nim jest nie tak po powyższych komentarzach :)
Napisano 17 Sierpień 200915 l Przeczytałem kilka postów na 1wszej str i mi wystarczy... ogólnie jak na gameartowy modelik to mi sie osobiście bardzo podoba :D pozdrawiam trzymaj tak dalej !
Napisano 17 Sierpień 200915 l texturka ladna, normalka niby tez ale proponowal bym odejsc z malowania normalek w psie i popracowac nad przepalaniem ich z hi resa i dopiero upgradowaniu recznym.. glownie dlatego ze to tak hmmm srednio dziala i srednio wyglada potem. taki asset raczej traci kiedy kanty nie sa podciagane normalmapka "poprawna" moim zdaniem oczywiscie
Napisano 18 Sierpień 200915 l Autor DonJakub - dziekuję:) Hatred - wlasnie pozniej poprawilam te kanty tak jak mowisz... na drugiej stronie wkleiłam :)
Napisano 18 Sierpień 200915 l mnie tam zniszczylas tym modelem, niby zwykly fotel - ale zabija podoba mi sie twoj polygons flow, widaz ze myslisz modelujac i starasz sie oszczedzac, bardzo ladnie!
Napisano 18 Sierpień 200915 l Nie wiem jak faceci się mogą tak negatywnie o tej pracy wypowiadać :P Obrazicie nam kobitę i stracimy jedną z niewielu na naszym forum :) Świetny model i fenomenalne teksturki... niczego bym nie zmieniał bardzo mi się podoba aż ocenie na 5 gwiazdeczek :) I do tego wyrosła jakby z pod ziemi ale pewnie duże doświadczenie miała już w 2d jak mniemam... Dziewczyny na ogół w 2d dużo robią...
Napisano 18 Sierpień 200915 l Autor :) dziękuje bardzo...w 2d robię odkąd pamiętam:) ale 3d to jakby krok do przodu:) wspaniałe połączenie:D jednak bardziej chcę się skupić na postaciach:) dziękuje wszystkim
Napisano 20 Sierpień 200915 l fajne siedzisko, kantami bym sie nie przjmowal, wystarczy polukac na gierce nawet te nowe : )
Napisano 29 Sierpień 200915 l No powiem ze fotelik wypasiony :), ale lepiej by bylo wypalic modelik z hi poly i na niego nalozyc ta extra teksturke.
Napisano 17 Wrzesień 200915 l Dzisiaj sprzęt do gier jest tak wypasiony że , takie foteliki mogą mieć 10x poly jak i inne meble i będzie śmigało az miło. :) TurboSmooth i będzie git ;) ;)
Napisano 17 Wrzesień 200915 l Hehe ;] Szefo w poprzedniej firmie stosował takie triki na zoptymalizowane modele, więc to na realu się zdarza ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto