Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mój pierwszy fotel wykonany od początku do końca samodzielnie...i w sumie jestem prawie zadowolona z niego:) model w mayce, tekstura i normalmapa w photoshopie:) render w maxie.

fotelr.jpg

  • Odpowiedzi 42
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm, model skonczony, niemoge powiedziec wip, ale rewelacji tez zadnej nie ma, nadaja sie tak do gierki z przed 4-5 lat w tyl......

 

ale....jak na pierwszy model to wypasik :D

Napisano

Moim zdaniem plasti troche przesadzil. Texturki mi sie bardzo podobaja.

Napisano

Teksturki bardzo fajne, ale trochę za bardzo kanciasty. Jak zaokrąglisz tu i ówdzie to będzie spoko ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

4-5 lat? ale pierniczysz plasti glupoty wtedy w grach takiej grafiki nie bylo. Moim zdaniem wyglada to bardzo ladnie oczywiscie jesli traktowac to jako game art bo do finisha raczej tutaj nikt game artowych rzeczy nie wrzuca wiec nie wiadomo jak to traktowac.

Napisano
  • Autor

a dziękuję... właściwie jest to LP... dlatego taki kanciasty;/

Napisano

@voyager: nawet nie zaczynaj :D

Tekstura rzeczywiście klawa, ale model spokojnie może mieć więcej ścianek. Chyba każde urządzenie zdolne wyświetlić teksturę w takim rozmiarze może też wyświetlić więcej polygonów. Pokaż siatkę i powiedz czy teksturę malowałaś po fotkach, czy od podstaw?

Aha, no i mamy na forum dział do game artu :)

 

Pozdro.

Napisano

Seleno, pasowało by jeszcze pokazać siatkę modelu i rozmiar użytych textur, że nie wspomnę o polycouncie, to podstawowe założenia game artu.

 

Ogólnie fajnie wygląda , faktycznie ta kanciastość modelu troszkę psuje efekt ale texturka fajna zwłaszcza z przodu bo z tyłu wygląda jakby wielka decha.

 

dobrze wyszło jak na początek ;)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Zacny fotelik. To jedna z niewielu twoich prac do których nie mam ochoty sie przyczepić ;)

Warto pokazać teksturki i LP z siatką i nałożoną normalką bez koloru. Chciałbym wiedzieć czy te wszystkie fajne wgniecenia są na normalu. Co do zarzutu kanciastości. Troche go widać. Można złagodzić jakoś większość tych kantów na teksturze. Ty podkreślałaś je, np te deski z przodu na oparciu.

 

To tylko czepialstwo. jest naprawdę dobry

To teraz posadź jakąś swoją ładną postać na tym fotelu :D

 

plasti - hmm. ale ty mi pokaż gre o z podobnym fotelem o takiej teksturze i o takim polycouncie na powiedzmy xboxa. raczej nie znajdziesz. Takie elementy pełnią role drugoplanową, wiec zazwyczaj tak są wykonywane.

Napisano
  • Autor

poprawiłam troche normalmape..była robione w photoshopie dlatego takie kanty wyszły...

fotelc.jpg

tris - 388

polys - 204

24933771.jpg

tekstura, normalmapa i specular - 2048x2048

fotelcc.jpg

Napisano

Sorry - nie zauwazyłem, że to LP. Detal normalmapy mnie zmylił ;) A mapka zacna - szacuneczek :)

Napisano

czekalem na ten moment:)

Model nic specjalnego, ale textura pierwsza klasa:D:D:D:D

 

 

 

 

i tak na dokladke, to Ci powiem, Seleno/Selenie, ze modelik zrobiłes/as mało optymalny, proponuje ci zabrac sie za model raz jeszce, pod tą samą texturke:) modelik ma 300 tri, mozna by go zrobic w 200, a wyglada na 75;)pozatym, przy tak malym polycouncie nie wrzuca sie textury 2048 i odwrotnie!pamietaj, ze w nic sie nie stanie jak obiekty "wsadzisz" w siebie, moze kiedys byly z tym problemy w silnikach, teraz nikt na to nie patrzy! po 37: zapoznaj sie z mirrorowaniem textur, niektore elementy moga korzystac z tych samych kawałkow textor, i generalnie, to powiedz jak robiles ge fałdki gdzie sa guziki, to HP czy photoshop?! pozdro

Edytowane przez Bruneq

Napisano
  Bruneq napisał:
czekalem na ten moment:)

Model nic specjalnego, ale textura pierwsza klasa:D:D:D:D

 

 

 

 

i tak na dokladke, to Ci powiem, Seleno/Selenie, ze modelik zrobiłes/as mało optymalny, proponuje ci zabrac sie za model raz jeszce, pod tą samą texturke:) modelik ma 300 tri, mozna by go zrobic w 200, a wyglada na 75;)pozatym, przy tak malym polycouncie nie wrzuca sie textury 2048 i odwrotnie!pamietaj, ze w nic sie nie stanie jak obiekty "wsadzisz" w siebie, moze kiedys byly z tym problemy w silnikach, teraz nikt na to nie patrzy! po 37: zapoznaj sie z mirrorowaniem textur, niektore elementy moga korzystac z tych samych kawałkow textor, i generalnie, to powiedz jak robiles ge fałdki gdzie sa guziki, to HP czy photoshop?! pozdro

 

 

Nic dodać nic ująć. To samo można by powiedzieć o twojej postaci.

 

Btw. jesteś ona Selena czy on Selena? Taka kobieco brzmiąca ksywka zawsze wzbudza podejrzenia (u niektórych nadzieje XD ) bo tu większość samców.

Napisano
  • Autor

Selena to imię żeńskie O_O...wiec chyba jasne. A jeśli chodzi o model fotela to faktycznie mógłby być bardziej optymalny. Jeśli chodzi o teksturę to można ją zawsze pomniejszyć, nic nie stoi na przeszkodzie a ja z kolei lubię pracować na dużych rozdzielczościach szczególnie jak mam na to czas, natomiast jeśli chodzi o mirrorowanie i korzystanie z tych samych kawałków tekstur - jestem zapoznana ale omijam..jedynie w razie konieczności tak jak tutaj boki fotela... lubię asymetrię. Teksturę zrobiłam według własnego gustu i jestem z niej zadowolona...co innego model;/ ale myślę że mam jeszcze czas na naukę:D

Napisano

fotelik bardzo fajny

 

co ciekawe, taka sama sytuacja jak w przypadku Wojownika - świetne materiały, słaba prezentacja i model

Napisano

Bardzo sympatyczny modelik, tekstura jak dla mnie nawet zbyt szczegółowa jak na obiekt do gry, takie rzeczy często lądują z teksturą 512 maks.

Napisano
  Temporal napisał:
4-5 lat? ale pierniczysz plasti glupoty wtedy w grach takiej grafiki nie bylo.

 

Doom III: 2004 rok czyli 5 lat temu, graficznie powalał na kolana a taki model idealnie wpasował by się w styl tej gry gdyby nie tematyka.

 

zastanów się następnym razem zanim posądzisz kogoś o "pierniczenie"...

 

Modelikowi przydało by się nieco więcej faców ale teksturki są w porządku. Nie znam się aż tak na LP więc opieram się tylko na tym co sam widzę w grach teraz ;)

Napisano

model w wiekszosci ma świetne textury ale model ssie. Z checia zobaczyl bym upgrade.

Napisano
  • Autor

upgrade postaram się zrobić jak najszybciej. Jak już mówiłam jest parę niedociągnięć i później to poprawie. pozdrawiam

Edytowane przez Selena

Napisano

no ja tweety jakos takich textur poziomowo w doomie nie widzialem ale widze ze poprostu nadal na kazdym kroku zaczepki szukasz idz sie wyplacz popatrz na swoj status moda i uspokoj sie

Napisano

Nawet dziś trzeba uważać z rozdzielczościami, a wszystko przez te złe konsole, które mają mniej ramu niż niektóre komórki :)

Napisano
  • Autor

no ja bez problemu robiłam tekstury o dużych rozdzielczościach do gier na pc i nie było problemu jak trzeba było je zmniejszyć..poza tym te tekstury robiłam przede wszystkim dla siebie i własnej przyjemności, jakbym miała zrobić o konkretnych rozmiarach to bym tak zrobiła. Lepiej trochę więcej detali niż za mało, moim zdaniem

Napisano

Bardzo fajny fotel.

 

Prezentacja jednak strasznie uwydatnia kanty (chodzi o jasne tło). :)

 

 

Imo niepotrzebnie zużyłaś poligony na wcięcia (wgłębienia na drewnianą część) w oparciach widoczne od frontu. Te same poligony można byłoby wykorzystać do zaokrąglenia spodu fotela.

 

 

Co do robienia textur w większej res. nie ma co przekraczać 200% docelowego rozmiaru.

Z późniejszym resizowaniem textur problem pojawia się przy drobnej fakturze materiału.

Mamy przykładowo res 1024x1024 i widoczną fakturę skóry, ale jak zmniejszysz do 512x512, to ta drobnica może się rozmazać i być kompletnie nierozpoznawalna.

 

 

A, jeszcze jedno, co to za nawyk walenia nickiem na całą mapkę? o,O

Edytowane przez Pussik

Napisano
  Temporal napisał:
no ja tweety jakos takich textur poziomowo w doomie nie widzialem ale widze ze poprostu nadal na kazdym kroku zaczepki szukasz idz sie wyplacz popatrz na swoj status moda i uspokoj sie

 

hehe.. czyli mapa diffuse plus normal map wykorzystane w Doomie3 to nie są dla ciebie tekstury poziomowe? Gratuluję naprawdę...

Dolicz do tego pierwsze nieliczne mapy specular w doomie, pierwsze prezentacje Unreal engine 3 z normalami, specularami, mapami reflections... i może faktycznie wrócę do swojego kącika.

 

Pozdrawiam

 

pussik: zapewne watermark zabezpieczający przed kradzieżą tekstur

Napisano

Nie no dajcie spokój proszę was. Forum powinno być miejscem gdzie ludzie wspierają się nawzajem i pomagają jedni drugim. Jechanie po sobie bezwzględnie tylko niszczy założenia tej społeczności. Nie łapcie się nawzajem za każde słowo, wybaczcie drobne głupstwa, a jak macie ze sobą na prawdę wielkie problemy to zawsze można załatwić to PM/GG. Generalnie jednak świat byłby lepszy gdyby wszyscy żyli w przyjaźni :)

Co do samego modelu to nie mam co się powtarzać, na pewno autorka wie co w nim jest nie tak po powyższych komentarzach :)

Napisano

Przeczytałem kilka postów na 1wszej str i mi wystarczy... ogólnie jak na gameartowy modelik to mi sie osobiście bardzo podoba :D pozdrawiam trzymaj tak dalej !

Napisano

texturka ladna, normalka niby tez ale proponowal bym odejsc z malowania normalek w psie i popracowac nad przepalaniem ich z hi resa i dopiero upgradowaniu recznym.. glownie dlatego ze to tak hmmm srednio dziala i srednio wyglada potem. taki asset raczej traci kiedy kanty nie sa podciagane normalmapka "poprawna" moim zdaniem oczywiscie

Napisano
  • Autor

DonJakub - dziekuję:)

Hatred - wlasnie pozniej poprawilam te kanty tak jak mowisz... na drugiej stronie wkleiłam :)

Napisano

mnie tam zniszczylas tym modelem, niby zwykly fotel - ale zabija

 

podoba mi sie twoj polygons flow, widaz ze myslisz modelujac i starasz sie oszczedzac, bardzo ladnie!

Napisano

Nie wiem jak faceci się mogą tak negatywnie o tej pracy wypowiadać :P Obrazicie nam kobitę i stracimy jedną z niewielu na naszym forum :)

 

Świetny model i fenomenalne teksturki... niczego bym nie zmieniał bardzo mi się podoba aż ocenie na 5 gwiazdeczek :)

 

I do tego wyrosła jakby z pod ziemi ale pewnie duże doświadczenie miała już w 2d jak mniemam... Dziewczyny na ogół w 2d dużo robią...

Napisano
  • Autor

:) dziękuje bardzo...w 2d robię odkąd pamiętam:) ale 3d to jakby krok do przodu:) wspaniałe połączenie:D jednak bardziej chcę się skupić na postaciach:)

dziękuje wszystkim

Napisano

fajne siedzisko, kantami bym sie nie przjmowal, wystarczy polukac na gierce nawet te nowe : )

Napisano

No powiem ze fotelik wypasiony :), ale lepiej by bylo wypalic modelik z hi poly i na niego nalozyc ta extra teksturke.

Napisano

Dzisiaj sprzęt do gier jest tak wypasiony że , takie foteliki mogą mieć 10x poly jak i inne meble i będzie śmigało az miło. :) TurboSmooth i będzie git ;) ;)

Napisano

Hehe ;] Szefo w poprzedniej firmie stosował takie triki na zoptymalizowane modele,

więc to na realu się zdarza ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności