Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema, taka stara pracka wykopana niedawno i dokończona tylko dlatego że kiedyś trochę czasu przy tym siedziałem.

Soft: max, zbrush, photoshop

Pozdro.

 

pilotfinal.jpg

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Postac fajna, "scenka" slaba.

Mam wrazenie ze dajesz troche za duzo scatteringu. Z technicznych rzeczy to jeszcze rzesy wygladaja dziwnie, byc moze to kwestia samplingu.

Twoje modele zyskalyby baaardzo duzo, gdybys nie pokazywal ich w takiej pozie, tzn gdybys w ogole je jakos upozowal. Nic wielkiego, wystarczyloby obrocic glowe, skierowac spojrzenie w innym kierunku niz przed siebie, podniesc troche jedna reke. To doda duzo zycia. Nawet samo to ze pilot czy Twoja elfka spojrzeliby w kamere , zmieniloby ich manekinowatą sztywnosc.

Generalnie za modelowanie i rendering duzy plus.

Napisano

ok a ja napisze tak :)

 

Jezeli chodzi o rendering jest git na serio podoba mi sie :) oczka git :)

 

jezeli chodzi o kadr wieje nuda, jezeli postac patrzy w lewo bla bla bla... to juz wiadomo co sie robi, tak samo jak patrzy w prawo.

 

Pozatym od strony modelowania, super, ale brakuje polotu, kurde kurtka jest tak pusta ze wlasnie ucial bym ja przy samym kolniezyku i jej nie pokazywal bo obciach, a przydaloby sie na niej masa naszywek itp. Tak samo pilotka, brakuje skorzanych zagiec i nawet takiego sztucznego detalu, czasem warto przesadzic ;) tak mi sie wydaje :)

 

ale kongratsy ukonczenia

Napisano

Bardzo fajne materiały, skóra, światło. Generalnie restecpa. Ale jednocześnie mi czegoś brakuje. Jakiejś maszyny. Czegokolwiek. Wiem że głównie zależało Ci żeby skończyć i pokazać. Ale jednak wygląda to tak jakbyś zatrzymał się w połowie. Zaje... połowie oczywiście :D.

 

Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam.

Napisano

Chciałem ci podsunąć jakieś przykłady naszywek itp ale przejrzałem trochę fotek pilotów z tamtych czasów i rzeczywiście na wielu z nich mają takie gołe te kurtki.

Jakościowo bardzo mi się podoba. Kadr niemal kwadratowy wyszedł i jeszcze trochę sztywno ten pilot wygląda ale poza tym jest naprawdę bardzo dobrze.

Napisano

Bardzo ładnie wyszło, świetny model i bardzo dobre materiały, ładna kolorystyka. Technicznie nie ma się czego czepiać.

Ale myślę że Luki dobrze radzi z lekką zmianą pozy, np. mógłby się patrzyć lekko w górę ciut w bok śledząc jakiś samolot (ew. refleksja w oku), od razu byłby jakiś kontekst i całość byłaby ciekawsza. A na takie drobne zmiany nie musi być przecież nawet rigu, wystarczy FFD box na głowę.

Napisano

Jest git mistrzuniu!;) five stars!

Można marudzić, można, ale już się chyba nasłuchałeś trochę uwag na temat tej postaci..

 

pozdrawiam!

Napisano

Siema dzięki za komentarze i za gwiazdki, nie spodziewałem się.

 

adam_m dziękuję :)

tomek1212m dzięki :)

mpta dzięki :) mapy są dziadowskie bo stare, sprzed roku i trochę słabo wyszły

teraz bym to inaczej robił więc lepiej nie brać z tego przykładu.

wizz dzięki, dobrze mówisz z tą klatą :)

Eddy_ spasiba :)

Kliment dzięki :)

Klicek chciałem zrobić naszywki i inne rzeczy no ale chciałem też żeby było mniej więcej zgodnie z moimi referkami. Dużo czasu myślałem nad dodatkami bo wymodelować to jest chwila i zrobić textury też ale nie znalazłem sensownego odpowiednika na zdjęciach a po czapce widać że jest to bardzo stary pilot. Widzisz najbardziej w tym wszystkim nie lubię szukania referek. Robiąc coś co ma by chociaż trochę zgodne z jakimś tam oryginałem tracę mnóstwo czasu na szukanie zdjęć a podczas modelowania kilka razy zastanawiam się czy to aby na pewno tak. Czy to na pewno jest kształt elementu czy artefakt czarno-białego zdjęcia w małej rozdzielczości. I tu się zastanawiam jak kliment czy Hynol modelują maszynę sprzed tylu lat z taką dokładnością? Sam blueprint wielu rzeczy nie pokaże. Do muzeum latacie czy macie oryginał przed domem? :D Z resztą też się zgodzę i dzięki za uwagę :)

Hynol dzięki, a wiesz że na początku myślałem żeby wymodelować cały samolot i umieścić w tle. Nawet miałem już trochę fotek pościąganych ale w miarę szukania dokładnych referencji zrezygnowałem i później już do tego nie wracałem a samą postać znalazłem niedawno nagraną na płycie i stwierdziłem że może chociaż tyle pokażę zanim zapomnę o tym na dobre.

plasti dzięki :)

Szczery dzięki, dokładnie, też tak miałem :)

Ania dzięki następnym razem na pewno o tym pomyślę. Mam kilka takich projektów w toku obecnie więc będzie na czym eksperymentować.

Dunablaster tu masz siatki. Do "produkcji animacyjnych" się to to za bardzo chyba nie nadaje :D

Levus dzięks :D

dac77 gdyby dof był widoczny na postaci to tło musiało by być za bardzo rozmyte ;)

mafida dzięki :)

 

No i Luki Luki na koniec, oczywiście się z Tobą zgadzam co do scenki której tu praktycznie nie ma. Scattering jest kontrolowany mapą i w widocznej części twarzy go nie ma.

 

"Twoje modele zyskalyby baaardzo duzo, gdybys nie pokazywal ich w takiej pozie, tzn gdybys w ogole je jakos upozowal. Nic wielkiego, wystarczyloby obrocic glowe, skierowac spojrzenie w innym kierunku niz przed siebie, podniesc troche jedna reke. To doda duzo zycia. Nawet samo to ze pilot czy Twoja elfka spojrzeliby w kamere , zmieniloby ich manekinowatą sztywnosc."

 

No to przy okazji jak już wspomniałeś. Zrobiłem render wspomnianej elfki patrzącej w kamerę w pozycji mniej więcej takiej jak wiele osób robi, nawet Twoja Ais w awatarze i ludzie mówią ze jest sztywno:

 

elfface4.jpg

 

Z miesiąc nic przy tym nie robiłem ale jak zrobię ubranie to będę musiał ostro pomyśleć nad prezentacją.

Pozdro for all!

Napisano

Jesli chodzi o ustawienie twarzy, to ja w swojej Ais zrobilem jakastam mine. W watku na cgtalku koles mi napisal ze to, ze ma nie do konca otwarte oczy sprawia wrazenie ze jest bardziej "zywa". Ale trudno mi sie zdystansowac do mojego modelu;).

W kazdym razie, jakakolwiek rotacja glowy pomoze, najlepiej od razu we wszystkich osiach.

Tak jak napisala Ania, nie trzeba do tego riggu. Jesli pokazujesz samo popiersie a nie chcesz zeby Ci sie przez przypadek rozjechaly wlosy, rzesy i reszta, to mozesz po prostu obrocic ramiona a nie glowe.

Ladna ta elfka, zrob cos z nia;).

Napisano

Tej elfce to powinieneś zburzyć lekko symetrię, może być minimalnie krzywy uśmieszek, jedno oko trochę bardziej otwarte od drugiego, krzywy nos (oczywiście bez przesady) itp.

No i szyja jest za gruba.

Napisano

super, super

fajnie że go skoczyłeś, to futerko na kurtce pierwsza klasa, ale bardziej widział bym go w jakimś samolocie,

wygląda genialnie *****

pozdr.

Napisano

3d_operator jaka blanchett człowieku widzisz jakiekolwiek podobieństwo? Czy wszystkim elfy muszą się kojarzyć tylko z lotrem ;) Model robiony z głowy bez inspiracji żadną konkretną osobą i w dużej mierze ukształtowany dzięki pomocy Sebastiena Legrain, Jonasza_real, Gomeza i paru innych osób których opinie potraktowałem poważnie.

 

Luki Luki, Ania przed końcowym renderem zburzę symetrię na pewno ale w wipie lubię ją mieć bo często się jakieś poprawki wprowadza :) A z szyją już poprawione i modeluję suknię :)

 

mafida dzięki :) bardzo dobry pomysł i chyba zrobię właśnie tak tylko w drugą stronę bo po prawej stronie głowy elfa jest więcej włosów z przodu i by trochę zasłaniały.

 

indian, plasti dzięki :)

Napisano (edytowane)

Tomala- druchu Ty mój , ja tez uważam ze jest podobna do kate Blanchett, elfka nie jest idealnie Nią ale jest podobna, i rób co chcesz zdania nie zmienie! :D

Babcia mi zawsze powtarzała ze " jak trzy osoby ci mówią ze jesteś świnią to najwyższa pora wyjść z chlewa", to cytat z babci bez osobistych kontekstów... chodzi mi tylko o to że nas , uważających ze elfka jest podobna do Kate Blanchet , jest tu więcej..a skoro tak... to wierząc babcinemu powiedzonku.. ona JEST podobna do Kate Blanchett, bo gdyby nie była podobna to byśmy nie mówili, a skoro mówimy to JEST.

Do Kate Blanchet. I basta :D

Edit.. albo nie... jeszcze cos zeby ci sie utrwaliło :D

Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!... ok starczy :D

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano
Tomala- druchu Ty mój , ja tez uważam ze jest podobna do kate Blanchett, elfka nie jest idealnie Nią ale jest podobna, i rób co chcesz zdania nie zmienie! :D

Babcia mi zawsze powtarzała ze " jak trzy osoby ci mówią ze jesteś świnią to najwyższa pora wyjść z chlewa", to cytat z babci bez osobistych kontekstów... chodzi mi tylko o to że nas , uważających ze elfka jest podobna do Kate Blanchet , jest tu więcej..a skoro tak... to wierząc babcinemu powiedzonku.. ona JEST podobna do Kate Blanchett, bo gdyby nie była podobna to byśmy nie mówili, a skoro mówimy to JEST podobna.

Do Kate Blanchet. I basta :D

Edit.. albo nie... jeszcze cos zeby ci sie utrwaliło :D

Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!... ok starczy :D

 

 

oj juz cicho tam dunablaster .. :D

Tomala, swietna robota, kilka lat temu naprawde przyprawiala o zgniot sutow..

Napisano

3d_operatorze ty mnie tu nie przepraszaj bo nie ma za co stary :)

 

Kliment i całe Twoje pisanie poszło na marne bo nie kate tylko cate (od catherine) się pisze :D A tak na serio to myślę że nie jest podobna :P wiele kluczowych elementów się różni jak np. nos usta oczy kształt twarzy itp itd:

 

cateeee.jpg

 

Może kiedyś jak jak będę się czuł na siłach za 4 lata albo coś to i ją spróbuję zrobić Bo na razie to wiesz kogo próbuję odwzorować ;)

 

ReflectVision dzięki :)

Gość yamename
Napisano

Ej super... kiedy ja tak będę modelował :c za milion lat

Napisano

Kliment :D niech będzie ;)

 

yamename dzięki :)

 

duff dzięki :) O którą texturę chodzi? Bo wiesz większość jeśli nie wszystkie textury były malowane w zbrushu i potem tylko tuningowane w ps'ie np. dodanie faktury skóry do kurtki z czarno-białego obrazka itp. :)

Napisano

Napisałem dłuższy post, ale po przemyśleniu postanowiłem nie wzbudzać kontrowersji i po prostu zapytać..

 

Czemu top-row nie było? Zbyt kiepsko?

Napisano
Napisałem dłuższy post, ale po przemyśleniu postanowiłem nie wzbudzać kontrowersji i po prostu zapytać..

 

Czemu top-row nie było? Zbyt kiepsko?

 

Bo w tle ani budynku, ani samochodu nie ma.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności