Tomala Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 Siema, taka stara pracka wykopana niedawno i dokończona tylko dlatego że kiedyś trochę czasu przy tym siedziałem. Soft: max, zbrush, photoshop Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 Gratuluję ukończenia projektu. Jest świetny! 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 No no super. ***** Fajne futerko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 Tomala blagam o mapy twarzy :) jest swietnie! zazdroszcze Ci tego shadera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 ładny jest , kawał roboty, troche to ciało takie kwadratowe, jakby miał za małą klate ale to wszystko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eddy__ Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 materiał skóry po prostu miażdży :) i to futerko... perfect :) 5***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 Postac fajna, "scenka" slaba. Mam wrazenie ze dajesz troche za duzo scatteringu. Z technicznych rzeczy to jeszcze rzesy wygladaja dziwnie, byc moze to kwestia samplingu. Twoje modele zyskalyby baaardzo duzo, gdybys nie pokazywal ich w takiej pozie, tzn gdybys w ogole je jakos upozowal. Nic wielkiego, wystarczyloby obrocic glowe, skierowac spojrzenie w innym kierunku niz przed siebie, podniesc troche jedna reke. To doda duzo zycia. Nawet samo to ze pilot czy Twoja elfka spojrzeliby w kamere , zmieniloby ich manekinowatą sztywnosc. Generalnie za modelowanie i rendering duzy plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 luki luki - w tytule jest postać i ja tu widze taką, scenki za to miało nie być i nie ma. Tomala - świetna robota! 5 * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Listopad 2009 Share Napisano 1 Listopad 2009 ok a ja napisze tak :) Jezeli chodzi o rendering jest git na serio podoba mi sie :) oczka git :) jezeli chodzi o kadr wieje nuda, jezeli postac patrzy w lewo bla bla bla... to juz wiadomo co sie robi, tak samo jak patrzy w prawo. Pozatym od strony modelowania, super, ale brakuje polotu, kurde kurtka jest tak pusta ze wlasnie ucial bym ja przy samym kolniezyku i jej nie pokazywal bo obciach, a przydaloby sie na niej masa naszywek itp. Tak samo pilotka, brakuje skorzanych zagiec i nawet takiego sztucznego detalu, czasem warto przesadzic ;) tak mi sie wydaje :) ale kongratsy ukonczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Bardzo fajne materiały, skóra, światło. Generalnie restecpa. Ale jednocześnie mi czegoś brakuje. Jakiejś maszyny. Czegokolwiek. Wiem że głównie zależało Ci żeby skończyć i pokazać. Ale jednak wygląda to tak jakbyś zatrzymał się w połowie. Zaje... połowie oczywiście :D. Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 troszku czapka odstaje, ale calosc wgniata w glebe 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery. Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Chciałem ci podsunąć jakieś przykłady naszywek itp ale przejrzałem trochę fotek pilotów z tamtych czasów i rzeczywiście na wielu z nich mają takie gołe te kurtki. Jakościowo bardzo mi się podoba. Kadr niemal kwadratowy wyszedł i jeszcze trochę sztywno ten pilot wygląda ale poza tym jest naprawdę bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Bardzo ładnie wyszło, świetny model i bardzo dobre materiały, ładna kolorystyka. Technicznie nie ma się czego czepiać. Ale myślę że Luki dobrze radzi z lekką zmianą pozy, np. mógłby się patrzyć lekko w górę ciut w bok śledząc jakiś samolot (ew. refleksja w oku), od razu byłby jakiś kontekst i całość byłaby ciekawsza. A na takie drobne zmiany nie musi być przecież nawet rigu, wystarczy FFD box na głowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Parę defektów, jak inni mówią, ale jesteś na dobrej stopie tzw. się nieźle nadaje do produkcji animacyjnych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Jest git mistrzuniu!;) five stars! Można marudzić, można, ale już się chyba nasłuchałeś trochę uwag na temat tej postaci.. pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 Mnie tam DOFu brakuje, zwłaszcza że drugi plan jest rozmyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Listopad 2009 Share Napisano 2 Listopad 2009 No fajnie, 4 gwiazdki ode mnie- 5 dostaniesz jak skończysz elfke bo ładniejsza;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 3 Listopad 2009 Autor Share Napisano 3 Listopad 2009 Siema dzięki za komentarze i za gwiazdki, nie spodziewałem się. adam_m dziękuję :) tomek1212m dzięki :) mpta dzięki :) mapy są dziadowskie bo stare, sprzed roku i trochę słabo wyszły teraz bym to inaczej robił więc lepiej nie brać z tego przykładu. wizz dzięki, dobrze mówisz z tą klatą :) Eddy_ spasiba :) Kliment dzięki :) Klicek chciałem zrobić naszywki i inne rzeczy no ale chciałem też żeby było mniej więcej zgodnie z moimi referkami. Dużo czasu myślałem nad dodatkami bo wymodelować to jest chwila i zrobić textury też ale nie znalazłem sensownego odpowiednika na zdjęciach a po czapce widać że jest to bardzo stary pilot. Widzisz najbardziej w tym wszystkim nie lubię szukania referek. Robiąc coś co ma by chociaż trochę zgodne z jakimś tam oryginałem tracę mnóstwo czasu na szukanie zdjęć a podczas modelowania kilka razy zastanawiam się czy to aby na pewno tak. Czy to na pewno jest kształt elementu czy artefakt czarno-białego zdjęcia w małej rozdzielczości. I tu się zastanawiam jak kliment czy Hynol modelują maszynę sprzed tylu lat z taką dokładnością? Sam blueprint wielu rzeczy nie pokaże. Do muzeum latacie czy macie oryginał przed domem? :D Z resztą też się zgodzę i dzięki za uwagę :) Hynol dzięki, a wiesz że na początku myślałem żeby wymodelować cały samolot i umieścić w tle. Nawet miałem już trochę fotek pościąganych ale w miarę szukania dokładnych referencji zrezygnowałem i później już do tego nie wracałem a samą postać znalazłem niedawno nagraną na płycie i stwierdziłem że może chociaż tyle pokażę zanim zapomnę o tym na dobre. plasti dzięki :) Szczery dzięki, dokładnie, też tak miałem :) Ania dzięki następnym razem na pewno o tym pomyślę. Mam kilka takich projektów w toku obecnie więc będzie na czym eksperymentować. Dunablaster tu masz siatki. Do "produkcji animacyjnych" się to to za bardzo chyba nie nadaje :D Levus dzięks :D dac77 gdyby dof był widoczny na postaci to tło musiało by być za bardzo rozmyte ;) mafida dzięki :) No i Luki Luki na koniec, oczywiście się z Tobą zgadzam co do scenki której tu praktycznie nie ma. Scattering jest kontrolowany mapą i w widocznej części twarzy go nie ma. "Twoje modele zyskalyby baaardzo duzo, gdybys nie pokazywal ich w takiej pozie, tzn gdybys w ogole je jakos upozowal. Nic wielkiego, wystarczyloby obrocic glowe, skierowac spojrzenie w innym kierunku niz przed siebie, podniesc troche jedna reke. To doda duzo zycia. Nawet samo to ze pilot czy Twoja elfka spojrzeliby w kamere , zmieniloby ich manekinowatą sztywnosc." No to przy okazji jak już wspomniałeś. Zrobiłem render wspomnianej elfki patrzącej w kamerę w pozycji mniej więcej takiej jak wiele osób robi, nawet Twoja Ais w awatarze i ludzie mówią ze jest sztywno: Z miesiąc nic przy tym nie robiłem ale jak zrobię ubranie to będę musiał ostro pomyśleć nad prezentacją. Pozdro for all! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 Moje zdanie znasz :) Fajniusio. Parę chochlików graficznych tutaj wkradło. np. na jej prawej szyji widoczny jest aliasing, takie jakieś schodki. Ps można było by zamaskować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 Jesli chodzi o ustawienie twarzy, to ja w swojej Ais zrobilem jakastam mine. W watku na cgtalku koles mi napisal ze to, ze ma nie do konca otwarte oczy sprawia wrazenie ze jest bardziej "zywa". Ale trudno mi sie zdystansowac do mojego modelu;). W kazdym razie, jakakolwiek rotacja glowy pomoze, najlepiej od razu we wszystkich osiach. Tak jak napisala Ania, nie trzeba do tego riggu. Jesli pokazujesz samo popiersie a nie chcesz zeby Ci sie przez przypadek rozjechaly wlosy, rzesy i reszta, to mozesz po prostu obrocic ramiona a nie glowe. Ladna ta elfka, zrob cos z nia;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 Tej elfce to powinieneś zburzyć lekko symetrię, może być minimalnie krzywy uśmieszek, jedno oko trochę bardziej otwarte od drugiego, krzywy nos (oczywiście bez przesady) itp. No i szyja jest za gruba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 Może niech tylko oczy patrzą w kamerę a twarz pod lekkim kątem tak jak na zdjęciu w załączniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 super, super fajnie że go skoczyłeś, to futerko na kurtce pierwsza klasa, ale bardziej widział bym go w jakimś samolocie, wygląda genialnie ***** pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Listopad 2009 Share Napisano 3 Listopad 2009 holy shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Cate Blanchett wygląda lepiej niż pilot. U pilota skóra wygląda jak przyklejona ze zdjęcia, nie pasuje do otoczenia (skóry czapki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 4 Listopad 2009 Autor Share Napisano 4 Listopad 2009 3d_operator jaka blanchett człowieku widzisz jakiekolwiek podobieństwo? Czy wszystkim elfy muszą się kojarzyć tylko z lotrem ;) Model robiony z głowy bez inspiracji żadną konkretną osobą i w dużej mierze ukształtowany dzięki pomocy Sebastiena Legrain, Jonasza_real, Gomeza i paru innych osób których opinie potraktowałem poważnie. Luki Luki, Ania przed końcowym renderem zburzę symetrię na pewno ale w wipie lubię ją mieć bo często się jakieś poprawki wprowadza :) A z szyją już poprawione i modeluję suknię :) mafida dzięki :) bardzo dobry pomysł i chyba zrobię właśnie tak tylko w drugą stronę bo po prawej stronie głowy elfa jest więcej włosów z przodu i by trochę zasłaniały. indian, plasti dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 3d_operator jaka blanchett człowieku widzisz jakiekolwiek podobieństwo? Czy wszystkim elfy muszą się kojarzyć tylko z lotrem ;) przepraszam, tak mi się skojarzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 (edytowane) Tomala- druchu Ty mój , ja tez uważam ze jest podobna do kate Blanchett, elfka nie jest idealnie Nią ale jest podobna, i rób co chcesz zdania nie zmienie! :D Babcia mi zawsze powtarzała ze " jak trzy osoby ci mówią ze jesteś świnią to najwyższa pora wyjść z chlewa", to cytat z babci bez osobistych kontekstów... chodzi mi tylko o to że nas , uważających ze elfka jest podobna do Kate Blanchet , jest tu więcej..a skoro tak... to wierząc babcinemu powiedzonku.. ona JEST podobna do Kate Blanchett, bo gdyby nie była podobna to byśmy nie mówili, a skoro mówimy to JEST. Do Kate Blanchet. I basta :D Edit.. albo nie... jeszcze cos zeby ci sie utrwaliło :D Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!... ok starczy :D Edytowane 4 Listopad 2009 przez kliment woroszyłow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Tomala- druchu Ty mój , ja tez uważam ze jest podobna do kate Blanchett, elfka nie jest idealnie Nią ale jest podobna, i rób co chcesz zdania nie zmienie! :D Babcia mi zawsze powtarzała ze " jak trzy osoby ci mówią ze jesteś świnią to najwyższa pora wyjść z chlewa", to cytat z babci bez osobistych kontekstów... chodzi mi tylko o to że nas , uważających ze elfka jest podobna do Kate Blanchet , jest tu więcej..a skoro tak... to wierząc babcinemu powiedzonku.. ona JEST podobna do Kate Blanchett, bo gdyby nie była podobna to byśmy nie mówili, a skoro mówimy to JEST podobna. Do Kate Blanchet. I basta :D Edit.. albo nie... jeszcze cos zeby ci sie utrwaliło :D Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!Kate Blanchett!... ok starczy :D oj juz cicho tam dunablaster .. :D Tomala, swietna robota, kilka lat temu naprawde przyprawiala o zgniot sutow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 4 Listopad 2009 Autor Share Napisano 4 Listopad 2009 3d_operatorze ty mnie tu nie przepraszaj bo nie ma za co stary :) Kliment i całe Twoje pisanie poszło na marne bo nie kate tylko cate (od catherine) się pisze :D A tak na serio to myślę że nie jest podobna :P wiele kluczowych elementów się różni jak np. nos usta oczy kształt twarzy itp itd: Może kiedyś jak jak będę się czuł na siłach za 4 lata albo coś to i ją spróbuję zrobić Bo na razie to wiesz kogo próbuję odwzorować ;) ReflectVision dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 4 Listopad 2009 Share Napisano 4 Listopad 2009 Joachim bedzie gut, wiem to, a twoja elfa jest podobna i juz. Podobna to nie znaczy że identyczna, wiec argumenty typu inne usta itd do mnie nie przemawiają :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość yamename Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Ej super... kiedy ja tak będę modelował :c za milion lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duff Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Bardzo ładnie tylko zadużo w % na texturze zdjęcia. 5stars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Listopad 2009 Autor Share Napisano 5 Listopad 2009 Kliment :D niech będzie ;) yamename dzięki :) duff dzięki :) O którą texturę chodzi? Bo wiesz większość jeśli nie wszystkie textury były malowane w zbrushu i potem tylko tuningowane w ps'ie np. dodanie faktury skóry do kurtki z czarno-białego obrazka itp. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 ochocho ale czad :) Miazdzysz Tomala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Napisałem dłuższy post, ale po przemyśleniu postanowiłem nie wzbudzać kontrowersji i po prostu zapytać.. Czemu top-row nie było? Zbyt kiepsko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Napisałem dłuższy post, ale po przemyśleniu postanowiłem nie wzbudzać kontrowersji i po prostu zapytać.. Czemu top-row nie było? Zbyt kiepsko? Bo w tle ani budynku, ani samochodu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 A, teraz rozumiem.. No to faktycznie słabizna, wręcz anemia nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Listopad 2009 Autor Share Napisano 5 Listopad 2009 soska dzięki :) Levus, Luki Luki mi tam do szczęścia żadnego top row nie trzeba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 6 Listopad 2009 Share Napisano 6 Listopad 2009 Jak dla mnie full wypasik, szczegolnie futro na kolnierzu. Shader skory wydaje mi sie troche za bardzo woskowaty, ale to tylko taki szczegol. Ode mnie 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi