mookie Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) Scenka przedstawiać ma szczurka w profesjonalnym stroju sapera (autentycznie niektóre gryzonie są do tego wykorzystywane), który w otoczeniu prawdziwych materiałów wybuchowych rozbrajać będzie pułapkę na myszy. Takie do śmiechu :) Dotychczasowe modele. Gryzoń w trakcie rzeźbienia. Edytowane 7 Marzec 2010 przez mookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Bardzo ladne formy, bedzie dobra rzecz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Blenderowcy mnie zadziwiają. Czekam na upa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptfromscr Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 To z dziurkami na końcu pułapki to ser? Trochę ni to plaster ni to kostka :) Ogólnie rewelacja :) Śledzę, czekam na upy i życzę miłej pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 Ciekawym szczurka bo wlasnie siedze nad jednym - trzymam kciuki. Co do samych szczurow to nie tyle rozbrajaja co wykrywaja. Na razie w kazdym razie - moze sie podszkola ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kellyq Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 niezły pomysł z tym szczurem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 Pięknie idzie, świetny detalik! Coś Ty masz z tymi gryzoniami :) Czekam na finał :) Widzę że będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2010 Dzięki za komentarze! To dopiero mój drugi gryzoń, pierwszy był lemingiem, ten tutaj będzie w przeciwieństwie do pierwszego prawie łysy. Początkowo chciałem zrobić innego zwierzaka, ale jakoś do ciemnych zakamarków najbardziej pasował ten. Pierwszy etap prac nad saperem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptfromscr Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 wygląda fajnie, ale jeżeli ma być podobny do realnego to raczej większe tylne łapki musi mieć i mniejszy piwny bebzon :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kellyq Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 szczur naprawdę spoko, ciekawi mnie czy serek modelowałeś czy też wycinałeś otwory w object mode boolen'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2010 ptfromscr - to nie będzie realistyczna praca, więc wystarczy mi, żeby widz rozpoznał w postaci szczura; jeśli anatomicznie będzie nie do końca dobrze, to nic nie szkodzi. Brzuszek trochę duży, ale na takiej właśnie sylwetce lepiej prezentować się będzie kombinezon sapera. kellyq - wszystko na modyfikatorach; prostą bryłę zagęściłem dwukrotnie subsurfem, użyłem booleanu (sfery z niewielką ilością wierzchołków), a powstałe załamania wyprostowałem Edge Splitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Ciekawy pomysł. Bardzo fajny szczur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Fajny szczuras, fajny! Podobaja mi sie proporcje choc moze lapki wieksze nieco by sie zdaly. Czekam na ciag dalszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Swietnie wyglada, dawaj dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 niezle, podoba mi sie oryginalnosc twoich prac, wczesniej krowy teraz szczury, oryginalne, czekam na wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scatmax Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Szczur (myszo-fretka jakby sie czepiac;)) swietny co za pyszczek:).Fajny design. Ciekawy pomysl o duzym potencjale plastycznym.Bede zagladac. pzdr Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2010 (edytowane) Dzięki za bardzo miłe komentarze! Łapki trochę powiększyłem, długość nóg chyba pozostanie już taka, jak jest. plasti - nawet nie przypominaj mi tych krów, tamten projekt to była porażka :D Popracowałem trochę nad saperem. Zastanawiam się nad sprzętem, którym miałby rozbrajać pułapkę na myszy... Edytowane 10 Styczeń 2010 przez mookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Bardzo ciekawa praca, po za tym modele bardzo ładne. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Super sie zapowiada, modele naprawde bardzo ladnie wyszly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Na tym sznurze będzie wisiał jak w mission impossible? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Bomba ! :] Super modele. Oby klimat pracy i render był równie dobry ! Powodzonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2010 (edytowane) Aniu - nie, te szczurki są przyczepiane do sznurków i tak wysyłane na pola minowe, pewnie żeby nie uciekły :) ; taką scenkę z "Mission Impossible" widziałem gdzieś szukając refek, a nie cierpię się powtarzać. Edytowane 10 Styczeń 2010 przez mookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 haaa hełmik mnie rozwalił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Mógłbyś no pokazać pułapkę od tamtej strony? Jest ona naciągnięta? Bo wygląda trochę jakby ten zawinięty drut się po prostu kończył, bez oparcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 a czy to będzie animacja czy still shot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Szczurek z mordki trochę jak pies;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2010 markus23 - to będzie still. aniu - proszę, szukałem w internecie refek napiętych pułapek i tak to wyglądało, ale mogłem popełnić jakiś błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Super stylizacja. Uwielbiam takie klimaty. Za każdym razem jak przeglądam taki wątek mam wrażenie, że to na jakąś duża bitwe 3d :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Będzie futerko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 I tak pewnie zeskinujesz tego szczura więc zrobienie animacji to nie takie trudne byłoby a chwała dużo większa. Nawet 10 sekund to animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 W załączniku to rozrysowałam. U ciebie ten owinięty, cieńszy drut się po prostu kończy w powietrzu. Jak się poruszy serek, to pułapka nie zaskoczy. http://diepresse.com/images/uploads//9/1/b/436507/u_Mausefalle_Versuchung_Verlockung_Falle.jpg tu to dobrze widać (w twoim wypadku od obu stron). http://www.gartentechnik24-online.de/images/product_images/original_images/2408_0.jpg tu pułapka która zaskoczyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Bomba :) A szczur wygląda zarąbiście! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2010 (edytowane) Dzięki za komentarze. lucek91- chyba jednak tak; pierwotnie miał być łysy, ale chyba mi się odmienia. dac77 - nie, to będzie tylko still Przerobiłem trochę szczurka; aniu, miałaś rację, ale zgodnie z innymi refkami to dwa druciki powinny leżeć na ziemi (chyba, że tak właśnie je rozrysowałaś; w każdym bądź razie dzięki). PS Za duża ta rysa pod okiem... Edytowane 12 Styczeń 2010 przez mookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Tak rozrysowałam że leżą, trochę szkic nie wyszedł. Teraz masz dobrze (tylko zewnętrzny drucik nie przylega do grubego, ale to już szczegół). Szczurek coraz lepszy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2010 Utknąłem w nadaniu szczurkowi szkieletu. O ile dla samego gryzonia nie stanowi to problemu, o tyle trudno mi doprowadzić do jednoczesnego zgięcia zarówno ciała sapera, jak i elementów jego stroju (za wyjątkiem hełmu). Riggowanie pancerza metodą Create From Bone Heat nie sprawdza się, a ręczne ustawianie wag prowadzi do innych deformacji, niż ciała gryzonia (w efekcie pancerz "przebija" ciało szczurka). Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki. PS Próbowałem też połączyć armaturę i modyfikator Mesh Deform, ale bez dobrych rezultatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZJAWA Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 użyj clotha szczurek zajefajny dajesz dajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 Przechodzą pewnie te wewnętrzne elementy? Spróbuj odwrócić im normale (tak żeby były "źle", ale tylko tym wewnątrz), potem bone heat, potem znów normale ctrl N. Nie wiem czy to zadziała, ale wiem że bone heat działa inaczej przy odwróconych normalach (miałam tak jak bone heatowałam pióra kury, niektóre były odwrócone, ręczne obrócenie wszystkich na taką orientację jak ciało kury pomogło) A jak to nie pomoże to zostaje cloth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 bardzo fajnie to wyglada, jedynie wymienilbym helm i pancerz na jakies przedmioty zaadaptowane. Nie mam pomyslu jakie, ale byloby bardziej klimatycznie gdyby caly osprzt skladal sie z przedmiotow zaadaptowanych z naszego swiata. NP pierwsze skojarzenie pancerza to podeszfa buta jakos pozszywanego. Helm hmmm nie wiem, moze jakies pozczepiane skrawki metalu, np z puszki po coli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 fajny pomysł więc trzymam kciuki ;) będe zaglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2010 Uff, nareszcie się udało! Gdyby ktoś miał podobny problem: Cały model zamknąłem w bryle (nazwałem ją "mesh"), która możliwie blisko przylegała do obiektu.Dla szczurka, pancerza i paska dodałem Mesh Deform Modifier, wykorzystując właśnie bryłę "mesh" jako deformującą obiekt. Szczurkowi podpiąłem armaturkę ale jej zasięg ograniczyłem tylko do palców, uszu i ogonka (Vertex Group u mnie nosiła nazwę "xxx"). Następnie dodałem mu Mesh Deform Modifier (wykorzystując bryłę "mesh") ograniczając jej zasięg do tych wierzchołków, na które nie działała armatura (a więc wszystko poza "xxx"). Samej bryle "mesh" podpiąłem armaturę (taką samą, jak szczurkowi) i gotowe. Hełm sparentowałem z tą kością armatury, która sterowała głową. Ustawienia modifierów dla szczurka na obrazku poniżej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 19 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2010 Próbowałem kilku ustawień kamery, ale te wydaje mi się najlepsze (chociaż może najbanalniejsze). Dodam jeszcze kilka elementów, wypróbuję również ten słynny symulator dymu z 2.5. Zarazem mam pytanie - przed renderem muszę applykować wszystkie modyfikatory (Mesh Deform, Armature); Blender uparcie nie chce się do nich dostosować, renderując poskrzywiane siatki (nieraz w czasie pracy szczur nieoczekiwanie się skręca i dopiero zaznaczenie dowolnej kości z armatury przywraca go do ustalonej pozy). Jest na to jakaś rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Fajne ujęcie ale wyeksponowałbym bardziej ser czyli kamera trochę bardziej od boku patrząc na pułapkę. Pokusiłbym się też o ciut szerszy kadr. Tak ogólnie idzie świetnie ! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 To skręcanie da się odtworzyć? Wtedy zgłosiłabym w bug trackerze. Zgięłabym szczurka trochę w kolanach, i ogólnie poeksperymentowała jeszcze z pozą, nie widać żeby był skupiony na tym co robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Ja sie nie znam więc tylko powiem że fajne modeliki i fajny pomysł. Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptfromscr Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 kurcze w rewelacja ujęcie :) fajna ta zblurowana bomba w tle:P brakuje tylko jaskrawego wyświetlacza na zegarze odliczającego sekundy do wybuchu :D propsuje i czekam na upy. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 W 2.49 kości też szaleją. Pewnie masz constrainy i po prostu musi je przeliczyć. Inny problem to fakt że jakoś inaczej działają kości w 2.5 i po przeniesieniu sceny często są obrócone o 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Kapitalne ujęcie, kapitalnie oddana skala tym DOFem, MISTRZ! 5***** Kurcze już widzę oczami wyobraźni finał! Boskie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2010 (edytowane) No właśnie nie mam żadnych constraintów; to chyba bug, tak jak wspomniała ania. Nvidia, peter_f, ptfromscr, mafida - dzięki za miłe słowa! Edytowane 20 Styczeń 2010 przez mookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2010 Pracuję nad pozą, jest już chyba ciut ciekawiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Ja bym mu jeszcze trochę bardziej ugiął nogi :) Taki wiesz "przyczajony tygrys, ukryty smok" :] A poza tym to kapitalny pomysł i wykonanie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się