Chris Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Kryhas poprostu ma wizje ;D Co do pracki, to zabija mnie twoja szczegółowość! Bosko! Pozdro!
kozioo Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Chyba chodzi o grubość plastiku:) Nie moge się doczekać całego auta z materiałami ;)
Loozack Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 ups, no chyba, że chodzi ci Kryhas nie o grubość tego lusterka w środku lusterka (omg :D), tylko o grubość ścianki lusterka :) skoro tak to może masz rację, nie wiem... wydaje mi się, że jest dobrze, ale jeszcze sprawdzę na zdjęciach :) P.S. a to wklęśnięcie chyba jednak poprawię, bo mnie wkurza :D
bartq Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Mam genialny pomysł :P Jak już uda się zorganizować ten zlot to wszyscy wezmą swoje kompy, połączymy je w sieć i wspólnie wyrenderujemy Loozackowi ten pieciomilonowofejsowy złom ;P.
Loozack Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 hehehehehe, no w końcu jakiś mądry pomysł ;) lol
Kryhas Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Troche źle napisałem wcześniej bo tak jak już zgadłeś Loozack chodzi mi o ścianke :] Co do szybki (lusterka) to nie wiem jakiej jest grubości bo nie jestem jasnowidzem i nie mogłem coś takiego napisać :] :D :P Co do renderowania to jestem za.
Predator Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Loozack hehe :) czym jeszcze mozesz nas zaskoczyc ??? wnetrze bedzie rownie pieknie wymodelowane jak sam samochod zgadza sie????. Bardzo Ladnie to wyglada naprawde.
Loozack Napisano 13 Maj 2004 Autor Napisano 13 Maj 2004 Predator, tu cię zaskoczę (a jednak) :D wnętrze prawdopodobnie ograniczy się tylko do deski rozdzielczej, kierownicy i oparć siedzeń (hi Bzyku :) a to już prawie końcówka :) jeszcze tylko kilka małych pierdółek (spryskiwacze do szyb, wlew paliwa, loga, wycieraczki, wnętrza kół, opony, wnętrza świateł... oj, coś sporawo jednak ;) i to co kocham najbardziej (jaaaasne...), czyli materiały i rendering... aż strach się bać :) pozdrawiam
kozioo Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 zapomniałeś dodać kilka godzin na eksport do mesha u tyle samo na uruchomienie potem maxa i wczytanie sceny:) Ja nie widze żadnych błędów. Sie pochowały, cwaniaczki małe:)
Loozack Napisano 13 Maj 2004 Autor Napisano 13 Maj 2004 Kozioo, no też fakt :D te dwa powyższe rendery robiły się ok 55 minut każdy, a to przecież są czyste modele, bez materiałów, felg, Skylight... ehhh... a tu jeszcze takie małe zbliżonko ;) trzymta się :D P.S. wygladam już jak zombie (od 10 rano przed kompem), idę spać... jutro kolejny maraton :|
Leru Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 co ? 55 minut \"TO\" sie renderowalo ? jakim kurde cudem ?
beeper Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 zdaj relacje z przeniesienia modelu do maxa jak juz to zrobisz :) a po za tym to masz pomysl na scenke?
Batou Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Loozack : O maj Gad, Dżizas krajst 50 min !!!! Scanline!! Mission Impasible. Ile to ma poly? Jak ty to chcesz potem wyrenderować? Nie ma mowy. Zostaję przy moich ukochanych poligonach. Masochistą to ja jeszcze nie jestem. a po za tym to masz pomysl na scenke? Że co?! Jaką scenę? Ja bym się raczej spytał: Czy masz kasę na dodatkowe 20 procesorów i 60 gb ramu ? ;)
zipper Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 domniemam ze nawet na srednim sprzecie flamingo wyrenderuje to z wszystkimi bajerami + AA x 16 w jakies 30 minut ... dluzej pewnie zajmie \"creating rendering meshes\" i \"procesing geometry table\" :) pozdrawiam ... ladny model ... naprawde ladny ... tylko te isoparmiki takie kurcze geste ... :)
beeper Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 to flamingo kozysta z nurbsow czy najpierw zamienia na mesh i dopiero render?
Bzyku Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 zawsze musi zamienic na mesha czytego chce czy nie chce. byle tylko nie flamingo jak juz sie nie bawic w zamiane w mesha to najlepiej do maxa przy pomocy powertranslatora daje rade i to nawet mozna renderowac bez rzdnych problemów ale no wsumie nie wazne. caly bajer tkwi w tym ze przy konwersacji do mesha nie sa zapisywane takie wartosci jak smooth na okreslonych wertexach i przezto trzeba miec tak gesta i nieprzyjemna siateczke. Moze kiedys ktos cos na to wymysli no ale musimy poczekac a napewno ktos sie z czyms takim ujawni mam nadzieje :). choc chyba mozna to robic recznie chc jeszcze nie sprawdzalem smooth group itp. choc reczne sterowanie wertexami nie wchodzi raczej w gre :(
zipper Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 szczerze mowiac nigdy sie nie zaglebialem w to jak on to robi ... ale napewno robi to skutecznie ...przy dobrych ustawieniach ... robi to latwo i szybko :) no i wyglada bardzo dobrze ... chyba jednak zaienia to na swego rodzaju mesh ... ale raczej nie typowe poly pozdrawiam ...
Pussik Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Ślicznie idą prace. Już myslałam, ze znalazłam błąd, a jednak nie.. grr ;-) Powodzenia.
Kryhas Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 No dawno nie widziałem całej bryki i musze powiedzieć że bygląda cudownie, ale zastanawiam się tak samo jak wszyscy jak ci wyrenderuje go w maxie i ile to zajmie :]
Batou Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Śmiem twierdzić że jeśli nie zoptymalizuje tego obiektu to go po prostu nie wyrenderuje. No chyba że bez lakieru i cieni bo o GI to już teraz może zapomnieć (to akurat mały problem). Poza tym praca na takim modelu w maxsie jest raczej mało \"komfortowa\". Powodzenia Loozack... będzie ci potrzebne. A model fantastyczny. Nie widzę żadnych błędów. Jedyny jego minus to za dużo detali :P.
Bzyku Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 No pierwszy raz slysze za duzo detali :).tego to jeszcze nie bylo hihi no ale to prawda czasami za duzo. jak sie pozbedzie tych kratek z tylu i tych z przodu na dole i oczywiscie felgi bo tu bedzie najwiekszy problem to moze sie zmiescic w no 1.5 miliona poly . jak zrobi to przy pomocy power translatora tylko dla zrenderowania to spokojnie wtedy nie bedzie wiecej niz 1 milion. no oczywiscie wnetrze musi byc bardzo ubogie niestety bo jak nie to ja sam sobie tego nie wyobrazam....
beeper Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 napisał Batou A model fantastyczny. Nie widzę żadnych błędów. Jedyny jego minus to za dużo detali :P. nie sadzilem ze zobacze kiedys takie slowa na forum ;)
Loozack Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 po kolejnej (nie)krótkiej przerwie, mały update :) tym razem przednie lampy, logo, spryskiwacze szyb i tablica rejestracyjna... pozdrawiam
kozioo Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 khykkheuhh:D Kolejne 500K poly dodane:D Na 1 rzut oka nie widać błędów, na 2 też nie. Na 3 nie mam czasu, więc nic więcej nie dodam. No tylko tyle że jest piknie:) pozdr kozioo
Pussik Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 No cóz, bardzo ładnie, jak cała reszta. :-) Te światło ma miejscami dziwny krztałt, ale kto wie co czego się posunie Reno. ;-) Odnośnie znaczka, jak dla mnie, nienajlepiej sie prezentuje dolna i górna jego część (takie dziwne zakrzywienie + kanciastość na rogach). Może się myle i tak jest w orginale. :> Nie wiem. Ogólnie i tak tego nie będzie widać, ale skoro już modelujesz tak dokładnie... :)
Mobii Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Witam, mój pierwszy post i to w takim temacie. Zaszczyt po prostu. Wracajac do tematu, to wydaje mi sie ze miedzy lampą a błotnikiem jest dzura (czerwone zaznaczenie). Poza tym model ŚWIETNY !!! Powodzenia w renderingu :D
Pussik Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Ale wypatrzyłeś. No to ja tez coś mam: Mała szczelinka na dole po prawej, przy kratownicy. :-)
Bzyku Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 a no jest widac na siatce ale i tak tego nie gedzie widac na renderach napewno a pussik to co widzisz to jest prawdopodobnie a chyba napewno poprostu zaokrąglony naroznik wiec to napewno nie jest błąd. A ja tak od innej strony dlaczego swiatlo przciwmgielne/mgłowe a dokladnie jej wnetrze zrobiles patchem, ladniej by bylo revolvem :).
Loozack Napisano 20 Maj 2004 Autor Napisano 20 Maj 2004 Mobii, witamy na forum :) szpara rzeczywiście jest, ba... szparsko nawet :D do poprawy jak nic, a to co zaznaczyłaś Pussik to i tak nie będzie widać, bo na to jeszcze będzie nałożona szybka, w sumie to się zastanawiam, czy nie dać jeszcze uszczelki wkoło tej lampy, hmmm... Bzyku, no w sumie może i ładniej :) ale kto to będzie widział różnicę po przekonwertowaniu na Mesh ;) pozdrawiam i dzięki za komentarze EDIT Pussik, co do logo to starałem się zaoszczędzić na nim trochę polygonów, bo będzie ono nawet na felgach, więc na wewnętrznych krawędziach nie dałem Filleta, tylko nie rozumiem o co chodziło z tymi zakrzywieniami na dole i górze :| zamieszczam fotkę oryginału... a tu jeszcze fotka lampy, żebyście się mieli czego czepiać ;)
illy Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 oj spryskiwacz dziwnie na tym zdjeciu wyglada twoj lepszy :P
Pussik Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Bzyku, wiem, że to zaokrąglenie. No więc, co do znaczka chodziło mi o to co zaznaczyłam na obrazku. Nie jestem tylko przekonana co do prawidłowości zakrzywienia górnej części znaczka. Nie powinno iść wzdłuż zielonej linii?
MF Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Model naprawde super... super dokladny, super gładki itp. pussik : A czy uważasz że to bedzie widać :)???
nielot007 Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 malefatal: gdyby tak patrzec jak ty to mozna by duzo zeczy innych nie poprawiac bo i tak nie bedzie tego widac!!:D:D modelik pikny!!!!
Loozack Napisano 20 Maj 2004 Autor Napisano 20 Maj 2004 Pussik, masz rację, powinno iść tak jak pokazałaś, ale chyba nie ma sensu to poprawiać (czyt. nie chce mi się :) pozdrawiam
jureksw Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 super, super, super. Ponieważ też używam rhino, wiem ile czasu poświęcic na ten model. Model jest wręcz perfekcyjny. Co do detali to uważm, im więcej tym lepiej. Czieszy mnie fakt, że użytkowników rhino jest ciraz więcej, a może zawsze się chowaliśmy? POZDRAWIAM moja praca pojazd 3d- citroen 11 cv
Batou Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Pussik : Chyba się mylisz. Tam jest przecież zagięcie na masce. Trudno żeby wcięcie na znaczek miało w takiej sytuacji proste linie. =edit= sorry... masz jednak rację.
Loozack Napisano 20 Maj 2004 Autor Napisano 20 Maj 2004 Jureksw, dzięki, a co do twojego Citroena to już wcześniej napisałem posta na tym topicu :) Batou, po prostu powinenem zrzutować linie tego miejsca pod kątem (w osi prostopadłej do powierzchni), a ja to zrzutowałem równo w osi X i wyszło jak wyszło :) pozdrawiam
Sharp Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 ja czekam aż zaczniesz modelować fakture tapicerki :D
kingwins Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Loozack - wiesz jak jest, pięknie :) Eksportujesz to potem do maxa? (żeby renderować)
Loozack Napisano 20 Maj 2004 Autor Napisano 20 Maj 2004 Sharp, lol :D Kingwins, a no będe musiał wyeksportować... Brazil czeka :) czas na tylnie lampki... a tu oryginał... pozdrawiam P.S. obawiam się, że przed końcem maja skończy mi się transfer miesięczny na Republice, a więc obrazki za kilka dni na jakiś czas niestety znikną :( P.S.2 a teraz prawdopodobnie nie będzie ich widać do godz. 1:45, bo skończyło się limitowanie godzinowe :D nie ma to jak darmowe konta... ;)
SansSerif Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 a klosz (te wszystkie zalamania rozpraszajace swiatlo) bedziesz tez modelowac czy tekstura pojedziesz?
Loozack Napisano 20 Maj 2004 Autor Napisano 20 Maj 2004 klosz pojadę teksturą, aż tak mi jeszcze nie bije, żeby to modelować ;)
Tomur Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 Bede sie musial niezle napatrzec na twoje referki zeby cos wynalezc :) Jak na razie wszystko widze :)
Mobii Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 Patrze, patrze i... z tyłu żadnego szparska, baaa, nawet malej szparki nie widze :P Jak ty to robisz :) Tak trzymaj !!!
javor Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 no pięknie, tylko sugeruje jednak wymodelować kosz lampy :) to by dało zdecydowanie lepszy efekt niż textura. nie wiem jak w rhino ale w maxie wcale dużo roboty by przy tym nie było :P
illy Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 a ja znalazlem brak znaczka 16v chyba naroznik blachy na refersach sa bardziej zaokraglone niz twoje (te od klapy) i rowek pod kloszem u cioebie jest mniejszy
Pionier Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 napisał Loozack klosz pojadę teksturą, aż tak mi jeszcze nie bije, żeby to modelować ;) A może jednak? :D piknie maniaku :) obby z texturami tak samo..!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się