Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 403
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ups, no chyba, że chodzi ci Kryhas nie o grubość tego lusterka w środku lusterka (omg :D), tylko o grubość ścianki lusterka :) skoro tak to może masz rację, nie wiem... wydaje mi się, że jest dobrze, ale jeszcze sprawdzę na zdjęciach :)

 

P.S. a to wklęśnięcie chyba jednak poprawię, bo mnie wkurza :D

Napisano

Mam genialny pomysł :P Jak już uda się zorganizować ten zlot to wszyscy wezmą swoje kompy, połączymy je w sieć i wspólnie wyrenderujemy Loozackowi ten pieciomilonowofejsowy złom ;P.

Napisano

Troche źle napisałem wcześniej bo tak jak już zgadłeś Loozack chodzi mi o ścianke :]

Co do szybki (lusterka) to nie wiem jakiej jest grubości bo nie jestem jasnowidzem i nie mogłem coś takiego napisać :] :D :P

 

Co do renderowania to jestem za.

 

Napisano

Loozack hehe :) czym jeszcze mozesz nas zaskoczyc ??? wnetrze bedzie rownie pieknie wymodelowane jak sam samochod zgadza sie????.

Bardzo Ladnie to wyglada naprawde.

Napisano

Predator, tu cię zaskoczę (a jednak) :D wnętrze prawdopodobnie ograniczy się tylko do deski rozdzielczej, kierownicy i oparć siedzeń (hi Bzyku :)

 

a to już prawie końcówka :)

 

wire25.jpg

 

wire25r.jpg

 

wire26.jpg

 

wire26r.jpg

 

jeszcze tylko kilka małych pierdółek (spryskiwacze do szyb, wlew paliwa, loga, wycieraczki, wnętrza kół, opony, wnętrza świateł... oj, coś sporawo jednak ;) i to co kocham najbardziej (jaaaasne...), czyli materiały i rendering... aż strach się bać :)

 

pozdrawiam

 

Napisano

zapomniałeś dodać kilka godzin na eksport do mesha u tyle samo na uruchomienie potem maxa i wczytanie sceny:) Ja nie widze żadnych błędów. Sie pochowały, cwaniaczki małe:)

Napisano

Kozioo, no też fakt :D te dwa powyższe rendery robiły się ok 55 minut każdy, a to przecież są czyste modele, bez materiałów, felg, Skylight... ehhh...

 

a tu jeszcze takie małe zbliżonko ;)

 

antena01.jpg

 

antena01r.jpg

 

trzymta się :D

 

P.S. wygladam już jak zombie (od 10 rano przed kompem), idę spać... jutro kolejny maraton :|

 

Napisano

Loozack : O maj Gad, Dżizas krajst 50 min !!!! Scanline!! Mission Impasible.

Ile to ma poly? Jak ty to chcesz potem wyrenderować?

 

Nie ma mowy. Zostaję przy moich ukochanych poligonach. Masochistą to ja jeszcze nie jestem.

 

a po za tym to masz pomysl na scenke?

 

Że co?! Jaką scenę?

Ja bym się raczej spytał:

Czy masz kasę na dodatkowe 20 procesorów i 60 gb ramu ? ;)

 

Napisano

domniemam ze nawet na srednim sprzecie flamingo wyrenderuje to z wszystkimi bajerami + AA x 16 w jakies 30 minut ... dluzej pewnie zajmie \"creating rendering meshes\" i \"procesing geometry table\" :)

 

pozdrawiam ... ladny model ... naprawde ladny ... tylko te isoparmiki takie kurcze geste ... :)

Napisano

zawsze musi zamienic na mesha czytego chce czy nie chce. byle tylko nie flamingo jak juz sie nie bawic w zamiane w mesha to najlepiej do maxa przy pomocy powertranslatora daje rade i to nawet mozna renderowac bez rzdnych problemów ale no wsumie nie wazne. caly bajer tkwi w tym ze przy konwersacji do mesha nie sa zapisywane takie wartosci jak smooth na okreslonych wertexach i przezto trzeba miec tak gesta i nieprzyjemna siateczke. Moze kiedys ktos cos na to wymysli no ale musimy poczekac a napewno ktos sie z czyms takim ujawni mam nadzieje :). choc chyba mozna to robic recznie chc jeszcze nie sprawdzalem smooth group itp. choc reczne sterowanie wertexami nie wchodzi raczej w gre :(

Napisano

szczerze mowiac nigdy sie nie zaglebialem w to jak on to robi ... ale napewno robi to skutecznie ...przy dobrych ustawieniach ... robi to latwo i szybko :) no i wyglada bardzo dobrze ... chyba jednak zaienia to na swego rodzaju mesh ... ale raczej nie typowe poly

 

pozdrawiam ...

Napisano

No dawno nie widziałem całej bryki i musze powiedzieć że bygląda cudownie, ale zastanawiam się tak samo jak wszyscy jak ci wyrenderuje go w maxie i ile to zajmie :]

Napisano

Śmiem twierdzić że jeśli nie zoptymalizuje tego obiektu to go po prostu nie wyrenderuje. No chyba że bez lakieru i cieni bo o GI to już teraz może zapomnieć (to akurat mały problem). Poza tym praca na takim modelu w maxsie jest raczej mało \"komfortowa\".

 

Powodzenia Loozack... będzie ci potrzebne.

 

A model fantastyczny. Nie widzę żadnych błędów. Jedyny jego minus to za dużo detali :P.

Napisano

No pierwszy raz slysze za duzo detali :).tego to jeszcze nie bylo hihi no ale to prawda czasami za duzo.

jak sie pozbedzie tych kratek z tylu i tych z przodu na dole i oczywiscie felgi bo tu bedzie najwiekszy problem to moze sie zmiescic w no 1.5 miliona poly . jak zrobi to przy pomocy power translatora tylko dla zrenderowania to spokojnie wtedy nie bedzie wiecej niz 1 milion. no oczywiscie wnetrze musi byc bardzo ubogie niestety bo jak nie to ja sam sobie tego nie wyobrazam....

Napisano
napisał Batou

A model fantastyczny. Nie widzę żadnych błędów. Jedyny jego minus to za dużo detali :P.

 

nie sadzilem ze zobacze kiedys takie slowa na forum ;)

Napisano

po kolejnej (nie)krótkiej przerwie, mały update :) tym razem przednie lampy, logo, spryskiwacze szyb i tablica rejestracyjna...

 

wire27.jpg

 

wire27r.jpg

 

wire28.jpg

 

wire28r.jpg

 

wire29.jpg

 

wire29r.jpg

 

pozdrawiam

 

Napisano

khykkheuhh:D

Kolejne 500K poly dodane:D

Na 1 rzut oka nie widać błędów, na 2 też nie. Na 3 nie mam czasu, więc nic więcej nie dodam. No tylko tyle że jest piknie:)

pozdr

kozioo

Napisano

No cóz, bardzo ładnie, jak cała reszta. :-)

 

Te światło ma miejscami dziwny krztałt, ale kto wie co czego się posunie Reno. ;-)

 

Odnośnie znaczka, jak dla mnie, nienajlepiej sie prezentuje dolna i górna jego część (takie dziwne zakrzywienie + kanciastość na rogach). Może się myle i tak jest w orginale. :> Nie wiem.

Ogólnie i tak tego nie będzie widać, ale skoro już modelujesz tak dokładnie... :)

Napisano

Witam, mój pierwszy post i to w takim temacie. Zaszczyt po prostu. Wracajac do tematu, to wydaje mi sie ze miedzy lampą a błotnikiem jest dzura (czerwone zaznaczenie). Poza tym model ŚWIETNY !!! Powodzenia w renderingu :D

 

Napisano

a no jest widac na siatce ale i tak tego nie gedzie widac na renderach napewno a pussik to co widzisz to jest prawdopodobnie a chyba napewno poprostu zaokrąglony naroznik wiec to napewno nie jest błąd.

A ja tak od innej strony dlaczego swiatlo przciwmgielne/mgłowe a dokladnie jej wnetrze zrobiles patchem, ladniej by bylo revolvem :).

Napisano

Mobii, witamy na forum :) szpara rzeczywiście jest, ba... szparsko nawet :D do poprawy jak nic, a to co zaznaczyłaś Pussik to i tak nie będzie widać, bo na to jeszcze będzie nałożona szybka, w sumie to się zastanawiam, czy nie dać jeszcze uszczelki wkoło tej lampy, hmmm...

Bzyku, no w sumie może i ładniej :) ale kto to będzie widział różnicę po przekonwertowaniu na Mesh ;)

 

pozdrawiam i dzięki za komentarze

 

EDIT

 

Pussik, co do logo to starałem się zaoszczędzić na nim trochę polygonów, bo będzie ono nawet na felgach, więc na wewnętrznych krawędziach nie dałem Filleta, tylko nie rozumiem o co chodziło z tymi zakrzywieniami na dole i górze :|

 

zamieszczam fotkę oryginału...

 

logo_ref.jpg

 

a tu jeszcze fotka lampy, żebyście się mieli czego czepiać ;)

 

lampa_ref.jpg

 

Napisano

Bzyku, wiem, że to zaokrąglenie.

 

No więc, co do znaczka chodziło mi o to co zaznaczyłam na obrazku.

 

Nie jestem tylko przekonana co do prawidłowości zakrzywienia górnej części znaczka. Nie powinno iść wzdłuż zielonej linii?

Napisano

Model naprawde super... super dokladny, super gładki itp.

pussik : A czy uważasz że to bedzie widać :)???

Napisano

super, super, super.

Ponieważ też używam rhino, wiem ile czasu poświęcic na ten model. Model jest wręcz perfekcyjny. Co do detali to uważm, im więcej tym lepiej. Czieszy mnie fakt, że użytkowników rhino jest ciraz więcej, a może zawsze się chowaliśmy?

 

POZDRAWIAM

 

moja praca pojazd 3d- citroen 11 cv

Napisano

Pussik : Chyba się mylisz. Tam jest przecież zagięcie na masce. Trudno żeby wcięcie na znaczek miało w takiej sytuacji proste linie.

 

=edit=

sorry... masz jednak rację.

 

Napisano

Jureksw, dzięki, a co do twojego Citroena to już wcześniej napisałem posta na tym topicu :)

Batou, po prostu powinenem zrzutować linie tego miejsca pod kątem (w osi prostopadłej do powierzchni), a ja to zrzutowałem równo w osi X i wyszło jak wyszło :)

 

pozdrawiam

Napisano

Sharp, lol :D

Kingwins, a no będe musiał wyeksportować... Brazil czeka :)

 

czas na tylnie lampki...

 

wire30.jpg

 

wire30r.jpg

 

wire31.jpg

 

wire31r.jpg

 

a tu oryginał...

 

lampa_t_ref.jpg

 

pozdrawiam

 

P.S. obawiam się, że przed końcem maja skończy mi się transfer miesięczny na Republice, a więc obrazki za kilka dni na jakiś czas niestety znikną :(

 

P.S.2 a teraz prawdopodobnie nie będzie ich widać do godz. 1:45, bo skończyło się limitowanie godzinowe :D nie ma to jak darmowe konta... ;)

 

Napisano

Patrze, patrze i... z tyłu żadnego szparska, baaa, nawet malej szparki nie widze :P Jak ty to robisz :) Tak trzymaj !!!

Napisano

no pięknie, tylko sugeruje jednak wymodelować kosz lampy :) to by dało zdecydowanie lepszy efekt niż textura. nie wiem jak w rhino ale w maxie wcale dużo roboty by przy tym nie było :P

Napisano

a ja znalazlem brak znaczka 16v

 

chyba naroznik blachy na refersach sa bardziej zaokraglone niz twoje (te od klapy)

 

i rowek pod kloszem u cioebie jest mniejszy

Napisano
napisał Loozack

klosz pojadę teksturą, aż tak mi jeszcze nie bije, żeby to modelować ;)

 

A może jednak? :D

piknie maniaku :) obby z texturami tak samo..!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności