Skocz do zawartości

Silver Award: Elf


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Shader i tkaninka bardzo fajny. Twarz tylko jakaś płaska się wydaje.

Pokażesz sculpt i wersję bez postpro?

 

No właśnie na odwrót. Twarz bardzo fajnie wyszła chociaż jak dla mnie zbyt męsko. Materiał wydaje się być strasznie szorstki a na tych piersiach to tylko jedwab lub aksamit. Ucho coś nie wyszło. Takie duże i spiczaste się wydaje.

 

Edit:

Acha to ucho to dlatego że to elf. Nie domyśliłem się. W takim razie ucho w porządku ale bohaterka straciła powab bo mnie zoofilia nie kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne. Efektu dopełniłaby jakaś poza kąt kamery i może lekka mimika twarzy.

 

Powiedz mi coś o włosach. MrPrim czy bufer render? Układałeś włosy warstwami jak MaxEdwin? Składałeś je w psie o ile pamiętam, czy na renderze wychodzą ci takie rzadkie/przezroczyste? Nie wiem jak zrobić je gęste prosto z rendera, podbić ilość do jakichś kosmicznych wartości?

 

Mam tylko jedną uwagę, w sukni nie ma żadnego koloru którego użyłeś w twarzy i przez to jakoś odstaje. Wogóle staraj się nie używać białego do diffusa, znajdź jakiś kolor - taka rada od profesorka malarstwa z moich niedoszłych studiów.

 

Pozdro.

Edytowane przez Gomez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala, no extra jest:)

Kilka drobnych baboli by się znalazło, ale nie będę Ci truć.

Albo Ci przytruję...

...to co zwykle, poznałbym buźkę wszędzie, że od Ciebie wyszła i że linia górnej wargi za ostra:D

No i to co koledzy wyżej, sztywno nieco i światło bardzo proste, taki tryb portretowy ale bez jaj troche. Mało to ciekawe choć kunszt widać.

 

Dziadek coś marudzi o peruce, no rewelacji nie ma, tragedii też nie z tymi włosami, ale generalnie widać bardzo. Za mało randomu chyba, słaby fadeout końcówek, może to przez sampling. No i jakby brak głębi we włoskach.

 

Za Gomezem, o tym białym kolorze, nie zgadzam się do końca. Profesorek miał na myśli zapewne, żeby nie pokazywać białego, tak jak w obrazach, żeby nie malować bielą bo nie widzimy bieli tak naprawdę.

Użycie diffusa w kolorze białym nie ma nic wspólnego z wyrenderowanym obrazkiem, gdzie biel przyjmie nasycenie z pomocą GI, wtedy nie będzie bieli.

Oczywiście rację facet miał, ale w pewnym sensie:)

 

Elfi atut, czyli to ucho bym sobie darował, zobacz jak wygląda jak zasłonisz, wystaje to uszko jak pół d..y zza krzaka jak na mój gust. Jakby miała takie długie jak w w WoW-ie, to by przynajmniej wypełniały przestrzeń spektakularnie.

 

5* odemnie:)

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Dzięki za komenty, wiem że światło i ogólnie render jest płaski i ten tegez ale zganiam winę na monitor a poza tym, panowie, jesteśmy w Polsce ;) (nie mogłem się powstrzymać :D)

Gomez o włosach napiszę później jak będę miał chwilę czasu powiem Ci tylko że renderowane w mentalu(buffer) a co do gęstości no to ma na to wpływ sama grubość włosa i ich ilość. Ja robiłem większość włosów metodą spline + h&f ale też dodawałem h&f do geometrii a włosy układałem za pomocą spline'ów(tak sie da tylko w maxie 2010). Co do tej drugiej metody to jak ustawisz taką samą grubość jak tych włosów dodawanych do spline'ów to się może grubość na renderach różnić. Z tego co pamiętam włosy rosnące na geometrii są cieńsze.

 

Hynol włosy były renderowane oczywiście na oddzielnym pasie i czarno-białe. Jak mam włosy w odcieniach szarości to mogę sobie każdy kolor zapodać w photoshopie. Problemem są te krawędzie o których piszesz. Używałem tylko usuwania otoczki w photoshopie bo sama maska(alpha) pozostawia część otoczenia (w tym wypadku ciemnego tła) wokół tak cieńkich elementów.

Dziadzia co ty masz z tymi trzykropkami? Masz tu parę screenów z viewportu i porównuj, tylko włosów wyrenderowałem kilka passów więc nie wszystko na takim screenie zobaczysz.

 

model1z.jpg

 

model3.jpg

 

wlosy1.jpg

 

wlosy2.jpg

Edytowane przez Tomala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5* bardzo fajnie wyszlo, mozna zarzucac ze sztywno ale chyba takie bylo twoje zalozenie. Bardzo mi sie podoba. Fronta mu!

Podzielisz sie workflowem ubranka- sculpt i retopologia czy z reki to modelowales? Tak czy siak respekt bardzo ladne wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ReflectVision

... ja tam bym był ostrożny z namiętnościami ...bo wyraźnie pisze ELF...też tak trochę wygląda..... jak swieżo wygolony,no ale nie bedę wnikał w Twoje opcje... miętoszenie rzecz Lucka.....:))

 

OMG, a tak poza tym to wszystko w porządku?

 

Co do pracy to głównie oświetlenie mi nie pasi i może trochę włosy po prawej stronie. Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miętoszenie? Jestem oburzony. Zaraz wybuchnę. Miętoszenie rzecz Dziadowska:)

Dziadek: Spoko:) Ja też to pisałem raczej z uśmiechem. A że sobie wybucham - mam prawo:)

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam, taki obrazek sobie od czasu do czasu po 5 min w tygodniu skleciłem to i wrzucam.

 

Hahaha spoko :)

 

Mi się bardzo podoba

Oko to prawe tylko tak se się nienaturalnie mruży, lewe spoko no i wlosy momentami, ale do H&F zawsze się mozna doczepić.

Dobra robota 5*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość i-riss

Plastycznie nie jest w moim guście. Ale jeśli chodzi o stronę techniczną to jestem pod wrażeniem!!!! Udzielasz lekcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonanie 3d b.fajne, ale jeśli byłaby to praca w 2d nie darowałbym Ci proporcji twarzy, szczególnie te oczyska. Chociaż w 3d oczy też mogą być bardzo fajne, chociażby jak tu :

http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/774811/

i tu http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/779698/

Może nie tak szkliste ale czy dodanie lekkiego wyrazu tej twarzy nie podziałało na Waszą wyobraźnię..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze i za fronta :)

Dzisiaj widziałem mój obrazek na innym monitorze i muszę powiedzieć że kolory są bardzo wyblakłe i światło wydaje się bardzo płaskie.

redrise, dzięki :)

Morte, dzięki :) sukienka to tak, najpierw szybka baza, później sculpt i retopo w maxie(polyboost). Wszystkie te kwiatki i inne pierdółki tylko w maxie.

ReflectVision dziękówa :D

Szczery "Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty" Z tymi paskami i zaciemnieniami miejsc które są bezpośrednio oświetlone to jest dla mnie jedna wielka niewiadoma. Jak wiesz skąd to się bierze to nic się nie wstydź tylko pisz :D

plasti dziękuję :)

lucek nie bądźmy tacy zasadniczy, pomiętosić od czasu do czasu nie zaszkodzi ;)

Klicek dzięki za froncisza :)

mafida dzięki one more time :)

jacenty zgadzam się ze wszystkim, dzięki :)

Xiz0r dzięki :)

_Arti_ zaryzykuję że dzięki :)

natas ucho temat rzeka ;) dzięki :)

jaras a króliczki playboy'a jakie uszy mają? i co nie fajne? Dzięki :)

Brazniew dziękuję bardzo :)

kotisdead no właśnie następnym razem trzeba tak robić żeby się nie można było przyczepić do tego haira :D dzięki :)

i-riss dzięki :) lekcji udziela tu wiele osób, musisz tylko szukać tego co cię interesuje a na pewno znajdzie się jakaś pomocna dłoń.

bbandi dzięki bardzo :)

mjasinski dzięki :) trafiłeś w sedno, wyraz twarzy to jest to co na pewno będę chciał poćwiczyć następnym razem. Tutaj poza tym że render jest taki bardziej w stronę 2d bez żadnego realizmu to sztywności dodaje właśnie ten brak jakiegoś wyrazu twarzy. A oczy za duże czy za małe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności