Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

2_2010-03-21-153448_g.jpg

 

Siemka,

a co tam, taki obrazek sobie od czasu do czasu po 5 min w tygodniu skleciłem to i wrzucam.

Soft: max, zbrush, photoshop.

Pozdro.

Edytowane przez KLICEK
  • Like 1
  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Shader i tkaninka bardzo fajny. Twarz tylko jakaś płaska się wydaje.

Pokażesz sculpt i wersję bez postpro?

 

No właśnie na odwrót. Twarz bardzo fajnie wyszła chociaż jak dla mnie zbyt męsko. Materiał wydaje się być strasznie szorstki a na tych piersiach to tylko jedwab lub aksamit. Ucho coś nie wyszło. Takie duże i spiczaste się wydaje.

 

Edit:

Acha to ucho to dlatego że to elf. Nie domyśliłem się. W takim razie ucho w porządku ale bohaterka straciła powab bo mnie zoofilia nie kręci.

Napisano (edytowane)

Świetne. Efektu dopełniłaby jakaś poza kąt kamery i może lekka mimika twarzy.

 

Powiedz mi coś o włosach. MrPrim czy bufer render? Układałeś włosy warstwami jak MaxEdwin? Składałeś je w psie o ile pamiętam, czy na renderze wychodzą ci takie rzadkie/przezroczyste? Nie wiem jak zrobić je gęste prosto z rendera, podbić ilość do jakichś kosmicznych wartości?

 

Mam tylko jedną uwagę, w sukni nie ma żadnego koloru którego użyłeś w twarzy i przez to jakoś odstaje. Wogóle staraj się nie używać białego do diffusa, znajdź jakiś kolor - taka rada od profesorka malarstwa z moich niedoszłych studiów.

 

Pozdro.

Edytowane przez Gomez
Napisano
.....a jak będziecie ją wstawiać na fronta, to ostrożnie... żeby jej peruga nie spadła...:))

 

Na główną może nie trafić bo ostatnio same 2D tam wieszają. Jakaś klika trzymająca władzę.

Napisano

Tomala, no extra jest:)

Kilka drobnych baboli by się znalazło, ale nie będę Ci truć.

Albo Ci przytruję...

...to co zwykle, poznałbym buźkę wszędzie, że od Ciebie wyszła i że linia górnej wargi za ostra:D

No i to co koledzy wyżej, sztywno nieco i światło bardzo proste, taki tryb portretowy ale bez jaj troche. Mało to ciekawe choć kunszt widać.

 

Dziadek coś marudzi o peruce, no rewelacji nie ma, tragedii też nie z tymi włosami, ale generalnie widać bardzo. Za mało randomu chyba, słaby fadeout końcówek, może to przez sampling. No i jakby brak głębi we włoskach.

 

Za Gomezem, o tym białym kolorze, nie zgadzam się do końca. Profesorek miał na myśli zapewne, żeby nie pokazywać białego, tak jak w obrazach, żeby nie malować bielą bo nie widzimy bieli tak naprawdę.

Użycie diffusa w kolorze białym nie ma nic wspólnego z wyrenderowanym obrazkiem, gdzie biel przyjmie nasycenie z pomocą GI, wtedy nie będzie bieli.

Oczywiście rację facet miał, ale w pewnym sensie:)

 

Elfi atut, czyli to ucho bym sobie darował, zobacz jak wygląda jak zasłonisz, wystaje to uszko jak pół d..y zza krzaka jak na mój gust. Jakby miała takie długie jak w w WoW-ie, to by przynajmniej wypełniały przestrzeń spektakularnie.

 

5* odemnie:)

 

pozdrawiam!

Napisano

to jak z ta peruka która tylko uaje włosy... no i pewnie jest 2d...:))

Oj chyba się mylisz Dziadku:)Peruka jest 3d napewno-to maxowy hair and fur...

 

Pozdro:)

Napisano

To może niech autor się wypowie. Widać że AA na włosach jakieś dziwne, szczególnie tam gdzie pojedyncze włosy nakładają się na skórę. Może oddzielny pass?

Napisano (edytowane)

Hej!

Dzięki za komenty, wiem że światło i ogólnie render jest płaski i ten tegez ale zganiam winę na monitor a poza tym, panowie, jesteśmy w Polsce ;) (nie mogłem się powstrzymać :D)

Gomez o włosach napiszę później jak będę miał chwilę czasu powiem Ci tylko że renderowane w mentalu(buffer) a co do gęstości no to ma na to wpływ sama grubość włosa i ich ilość. Ja robiłem większość włosów metodą spline + h&f ale też dodawałem h&f do geometrii a włosy układałem za pomocą spline'ów(tak sie da tylko w maxie 2010). Co do tej drugiej metody to jak ustawisz taką samą grubość jak tych włosów dodawanych do spline'ów to się może grubość na renderach różnić. Z tego co pamiętam włosy rosnące na geometrii są cieńsze.

 

Hynol włosy były renderowane oczywiście na oddzielnym pasie i czarno-białe. Jak mam włosy w odcieniach szarości to mogę sobie każdy kolor zapodać w photoshopie. Problemem są te krawędzie o których piszesz. Używałem tylko usuwania otoczki w photoshopie bo sama maska(alpha) pozostawia część otoczenia (w tym wypadku ciemnego tła) wokół tak cieńkich elementów.

Dziadzia co ty masz z tymi trzykropkami? Masz tu parę screenów z viewportu i porównuj, tylko włosów wyrenderowałem kilka passów więc nie wszystko na takim screenie zobaczysz.

 

model1z.jpg

 

model3.jpg

 

wlosy1.jpg

 

wlosy2.jpg

Edytowane przez Tomala
Napisano

5* bardzo fajnie wyszlo, mozna zarzucac ze sztywno ale chyba takie bylo twoje zalozenie. Bardzo mi sie podoba. Fronta mu!

Podzielisz sie workflowem ubranka- sculpt i retopologia czy z reki to modelowales? Tak czy siak respekt bardzo ladne wyszlo.

Napisano

ReflectVision

... ja tam bym był ostrożny z namiętnościami ...bo wyraźnie pisze ELF...też tak trochę wygląda..... jak swieżo wygolony,no ale nie bedę wnikał w Twoje opcje... miętoszenie rzecz Lucka.....:))

Napisano
ReflectVision

... ja tam bym był ostrożny z namiętnościami ...bo wyraźnie pisze ELF...też tak trochę wygląda..... jak swieżo wygolony,no ale nie bedę wnikał w Twoje opcje... miętoszenie rzecz Lucka.....:))

 

OMG, a tak poza tym to wszystko w porządku?

 

Co do pracy to głównie oświetlenie mi nie pasi i może trochę włosy po prawej stronie. Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty.

Napisano (edytowane)

Miętoszenie? Jestem oburzony. Zaraz wybuchnę. Miętoszenie rzecz Dziadowska:)

Dziadek: Spoko:) Ja też to pisałem raczej z uśmiechem. A że sobie wybucham - mam prawo:)

Edytowane przez Lucek
Napisano

lucek

....czytaj wszystkie posty, a nie tylko swoje i dziadka3d..... to ReflectVision pisał o miętoszeniu ja tylko sobie z tego pożartowałem ..... a Ty mi tu chcesz wybuchnać.....!!!

Napisano

zia pracka mi sie nie pokazuje, nie mam jak dac fronta

 

tak czy inaczej widzialem ja wczoraj pod wplywem byla przekozacka :) troche brakowalo mi mimiki ale wszystkiego miec nie mozna wiec zamykam morde :)

Napisano

O wróciła:)

Klicek możesz wrzucać na fronta:)

Dziadek3d-styki Ci sie przepalaja?:)Sauron byl twoim wujkiem że masz takie problemy z elfami?:D

 

Pozdr:)

Napisano

Zacna pracka ale tez sie przyczepie do oswietlenia , troszke powiem przeswietliles i duzy bloom sie pojawil i moze troszke przyczepie sie do szadera skory .Ale pozatem mega wyczes.

Napisano

bardzo fajna praca, modelik zacny, włosy tez wyszły całkiem spoko tylko nie wiem po co to elfickie ucho robiłes ? IMO obeszło by sie bez tego, byłaby całkiem przyjemna kobitka

Napisano
a co tam, taki obrazek sobie od czasu do czasu po 5 min w tygodniu skleciłem to i wrzucam.

 

Hahaha spoko :)

 

Mi się bardzo podoba

Oko to prawe tylko tak se się nienaturalnie mruży, lewe spoko no i wlosy momentami, ale do H&F zawsze się mozna doczepić.

Dobra robota 5*

Gość i-riss
Napisano

Plastycznie nie jest w moim guście. Ale jeśli chodzi o stronę techniczną to jestem pod wrażeniem!!!! Udzielasz lekcji?

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze i za fronta :)

Dzisiaj widziałem mój obrazek na innym monitorze i muszę powiedzieć że kolory są bardzo wyblakłe i światło wydaje się bardzo płaskie.

redrise, dzięki :)

Morte, dzięki :) sukienka to tak, najpierw szybka baza, później sculpt i retopo w maxie(polyboost). Wszystkie te kwiatki i inne pierdółki tylko w maxie.

ReflectVision dziękówa :D

Szczery "Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty" Z tymi paskami i zaciemnieniami miejsc które są bezpośrednio oświetlone to jest dla mnie jedna wielka niewiadoma. Jak wiesz skąd to się bierze to nic się nie wstydź tylko pisz :D

plasti dziękuję :)

lucek nie bądźmy tacy zasadniczy, pomiętosić od czasu do czasu nie zaszkodzi ;)

Klicek dzięki za froncisza :)

mafida dzięki one more time :)

jacenty zgadzam się ze wszystkim, dzięki :)

Xiz0r dzięki :)

_Arti_ zaryzykuję że dzięki :)

natas ucho temat rzeka ;) dzięki :)

jaras a króliczki playboy'a jakie uszy mają? i co nie fajne? Dzięki :)

Brazniew dziękuję bardzo :)

kotisdead no właśnie następnym razem trzeba tak robić żeby się nie można było przyczepić do tego haira :D dzięki :)

i-riss dzięki :) lekcji udziela tu wiele osób, musisz tylko szukać tego co cię interesuje a na pewno znajdzie się jakaś pomocna dłoń.

bbandi dzięki bardzo :)

mjasinski dzięki :) trafiłeś w sedno, wyraz twarzy to jest to co na pewno będę chciał poćwiczyć następnym razem. Tutaj poza tym że render jest taki bardziej w stronę 2d bez żadnego realizmu to sztywności dodaje właśnie ten brak jakiegoś wyrazu twarzy. A oczy za duże czy za małe?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności