Napisano 19 Marzec 201014 l Siemka, a co tam, taki obrazek sobie od czasu do czasu po 5 min w tygodniu skleciłem to i wrzucam. Soft: max, zbrush, photoshop. Pozdro. Edytowane 21 Marzec 201014 l przez KLICEK
Napisano 19 Marzec 201014 l to w maxie się da takie ładne rzeczy robić ? ;) szacun! bardzo przyjemne.
Napisano 19 Marzec 201014 l Shader i tkaninka bardzo fajny. Twarz tylko jakaś płaska się wydaje. Pokażesz sculpt i wersję bez postpro?
Napisano 19 Marzec 201014 l Shader i tkaninka bardzo fajny. Twarz tylko jakaś płaska się wydaje. Pokażesz sculpt i wersję bez postpro? No właśnie na odwrót. Twarz bardzo fajnie wyszła chociaż jak dla mnie zbyt męsko. Materiał wydaje się być strasznie szorstki a na tych piersiach to tylko jedwab lub aksamit. Ucho coś nie wyszło. Takie duże i spiczaste się wydaje. Edit: Acha to ucho to dlatego że to elf. Nie domyśliłem się. W takim razie ucho w porządku ale bohaterka straciła powab bo mnie zoofilia nie kręci.
Napisano 19 Marzec 201014 l Gdyby tylko nie była taka sztywna... Brakuje mi też kontrastu. Ale to dobra praca, prawie bardzo dobra:).
Napisano 19 Marzec 201014 l Świetne. Efektu dopełniłaby jakaś poza kąt kamery i może lekka mimika twarzy. Powiedz mi coś o włosach. MrPrim czy bufer render? Układałeś włosy warstwami jak MaxEdwin? Składałeś je w psie o ile pamiętam, czy na renderze wychodzą ci takie rzadkie/przezroczyste? Nie wiem jak zrobić je gęste prosto z rendera, podbić ilość do jakichś kosmicznych wartości? Mam tylko jedną uwagę, w sukni nie ma żadnego koloru którego użyłeś w twarzy i przez to jakoś odstaje. Wogóle staraj się nie używać białego do diffusa, znajdź jakiś kolor - taka rada od profesorka malarstwa z moich niedoszłych studiów. Pozdro. Edytowane 19 Marzec 201014 l przez Gomez
Napisano 19 Marzec 201014 l Z łóżka bym jej nie wygonił ;). Fajnie, fajnie, tylko ja mam wrażenie że coś nie tak jest z oczami.
Napisano 19 Marzec 201014 l .....a jak będziecie ją wstawiać na fronta, to ostrożnie... żeby jej peruga nie spadła...:)) Na główną może nie trafić bo ostatnio same 2D tam wieszają. Jakaś klika trzymająca władzę.
Napisano 19 Marzec 201014 l Tomala, no extra jest:) Kilka drobnych baboli by się znalazło, ale nie będę Ci truć. Albo Ci przytruję... ...to co zwykle, poznałbym buźkę wszędzie, że od Ciebie wyszła i że linia górnej wargi za ostra:D No i to co koledzy wyżej, sztywno nieco i światło bardzo proste, taki tryb portretowy ale bez jaj troche. Mało to ciekawe choć kunszt widać. Dziadek coś marudzi o peruce, no rewelacji nie ma, tragedii też nie z tymi włosami, ale generalnie widać bardzo. Za mało randomu chyba, słaby fadeout końcówek, może to przez sampling. No i jakby brak głębi we włoskach. Za Gomezem, o tym białym kolorze, nie zgadzam się do końca. Profesorek miał na myśli zapewne, żeby nie pokazywać białego, tak jak w obrazach, żeby nie malować bielą bo nie widzimy bieli tak naprawdę. Użycie diffusa w kolorze białym nie ma nic wspólnego z wyrenderowanym obrazkiem, gdzie biel przyjmie nasycenie z pomocą GI, wtedy nie będzie bieli. Oczywiście rację facet miał, ale w pewnym sensie:) Elfi atut, czyli to ucho bym sobie darował, zobacz jak wygląda jak zasłonisz, wystaje to uszko jak pół d..y zza krzaka jak na mój gust. Jakby miała takie długie jak w w WoW-ie, to by przynajmniej wypełniały przestrzeń spektakularnie. 5* odemnie:) pozdrawiam!
Napisano 20 Marzec 201014 l dac77 ... niestety coś w tym jest .... ostatnio te 3d na siłę chce udawać 2d.... to jak z ta peruka która tylko uaje włosy... no i pewnie jest 2d...:))
Napisano 20 Marzec 201014 l to jak z ta peruka która tylko uaje włosy... no i pewnie jest 2d...:)) Oj chyba się mylisz Dziadku:)Peruka jest 3d napewno-to maxowy hair and fur... Pozdro:)
Napisano 20 Marzec 201014 l mafida moją powinnością się mylić.... ale wygląda jak 2D...:))) takie jest moje wrażenie, ale jak mówię moja omylnosć jest grubo poniżej średniej....:))
Napisano 20 Marzec 201014 l To może niech autor się wypowie. Widać że AA na włosach jakieś dziwne, szczególnie tam gdzie pojedyncze włosy nakładają się na skórę. Może oddzielny pass?
Napisano 20 Marzec 201014 l Autor Hej! Dzięki za komenty, wiem że światło i ogólnie render jest płaski i ten tegez ale zganiam winę na monitor a poza tym, panowie, jesteśmy w Polsce ;) (nie mogłem się powstrzymać :D) Gomez o włosach napiszę później jak będę miał chwilę czasu powiem Ci tylko że renderowane w mentalu(buffer) a co do gęstości no to ma na to wpływ sama grubość włosa i ich ilość. Ja robiłem większość włosów metodą spline + h&f ale też dodawałem h&f do geometrii a włosy układałem za pomocą spline'ów(tak sie da tylko w maxie 2010). Co do tej drugiej metody to jak ustawisz taką samą grubość jak tych włosów dodawanych do spline'ów to się może grubość na renderach różnić. Z tego co pamiętam włosy rosnące na geometrii są cieńsze. Hynol włosy były renderowane oczywiście na oddzielnym pasie i czarno-białe. Jak mam włosy w odcieniach szarości to mogę sobie każdy kolor zapodać w photoshopie. Problemem są te krawędzie o których piszesz. Używałem tylko usuwania otoczki w photoshopie bo sama maska(alpha) pozostawia część otoczenia (w tym wypadku ciemnego tła) wokół tak cieńkich elementów. Dziadzia co ty masz z tymi trzykropkami? Masz tu parę screenów z viewportu i porównuj, tylko włosów wyrenderowałem kilka passów więc nie wszystko na takim screenie zobaczysz. Edytowane 20 Marzec 201014 l przez Tomala
Napisano 20 Marzec 201014 l 5* bardzo fajnie wyszlo, mozna zarzucac ze sztywno ale chyba takie bylo twoje zalozenie. Bardzo mi sie podoba. Fronta mu! Podzielisz sie workflowem ubranka- sculpt i retopologia czy z reki to modelowales? Tak czy siak respekt bardzo ladne wyszlo.
Napisano 20 Marzec 201014 l Autor Mental + mental ray shadow map dla cieni :) W scanline pewnie się da identyczny efekt uzyskać.
Napisano 20 Marzec 201014 l ReflectVision ... ja tam bym był ostrożny z namiętnościami ...bo wyraźnie pisze ELF...też tak trochę wygląda..... jak swieżo wygolony,no ale nie bedę wnikał w Twoje opcje... miętoszenie rzecz Lucka.....:))
Napisano 20 Marzec 201014 l ReflectVision ... ja tam bym był ostrożny z namiętnościami ...bo wyraźnie pisze ELF...też tak trochę wygląda..... jak swieżo wygolony,no ale nie bedę wnikał w Twoje opcje... miętoszenie rzecz Lucka.....:)) OMG, a tak poza tym to wszystko w porządku? Co do pracy to głównie oświetlenie mi nie pasi i może trochę włosy po prawej stronie. Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty.
Napisano 21 Marzec 201014 l Miętoszenie? Jestem oburzony. Zaraz wybuchnę. Miętoszenie rzecz Dziadowska:) Dziadek: Spoko:) Ja też to pisałem raczej z uśmiechem. A że sobie wybucham - mam prawo:) Edytowane 21 Marzec 201014 l przez Lucek
Napisano 21 Marzec 201014 l lucek ....czytaj wszystkie posty, a nie tylko swoje i dziadka3d..... to ReflectVision pisał o miętoszeniu ja tylko sobie z tego pożartowałem ..... a Ty mi tu chcesz wybuchnać.....!!!
Napisano 21 Marzec 201014 l zia pracka mi sie nie pokazuje, nie mam jak dac fronta tak czy inaczej widzialem ja wczoraj pod wplywem byla przekozacka :) troche brakowalo mi mimiki ale wszystkiego miec nie mozna wiec zamykam morde :)
Napisano 21 Marzec 201014 l O wróciła:) Klicek możesz wrzucać na fronta:) Dziadek3d-styki Ci sie przepalaja?:)Sauron byl twoim wujkiem że masz takie problemy z elfami?:D Pozdr:)
Napisano 21 Marzec 201014 l Zacna pracka ale tez sie przyczepie do oswietlenia , troszke powiem przeswietliles i duzy bloom sie pojawil i moze troszke przyczepie sie do szadera skory .Ale pozatem mega wyczes.
Napisano 21 Marzec 201014 l naprawdę ładnie, brakuje tylko powiewu świerzości i kobiecości, ale łądnie naprawdę;*
Napisano 21 Marzec 201014 l Dla mnie bardzo fajna ...Coś mi z tym uchem tylko nie gra choć wiem ,że to elf ...
Napisano 21 Marzec 201014 l bardzo fajna praca, modelik zacny, włosy tez wyszły całkiem spoko tylko nie wiem po co to elfickie ucho robiłes ? IMO obeszło by sie bez tego, byłaby całkiem przyjemna kobitka
Napisano 21 Marzec 201014 l Gratulacje z miejsca w srebrnej galerii ;) Zasłużyłeś na to, świetna praca.
Napisano 22 Marzec 201014 l a co tam, taki obrazek sobie od czasu do czasu po 5 min w tygodniu skleciłem to i wrzucam. Hahaha spoko :) Mi się bardzo podoba Oko to prawe tylko tak se się nienaturalnie mruży, lewe spoko no i wlosy momentami, ale do H&F zawsze się mozna doczepić. Dobra robota 5*
Napisano 22 Marzec 201014 l Plastycznie nie jest w moim guście. Ale jeśli chodzi o stronę techniczną to jestem pod wrażeniem!!!! Udzielasz lekcji?
Napisano 22 Marzec 201014 l Wykonanie 3d b.fajne, ale jeśli byłaby to praca w 2d nie darowałbym Ci proporcji twarzy, szczególnie te oczyska. Chociaż w 3d oczy też mogą być bardzo fajne, chociażby jak tu : http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/774811/ i tu http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/779698/ Może nie tak szkliste ale czy dodanie lekkiego wyrazu tej twarzy nie podziałało na Waszą wyobraźnię..?
Napisano 22 Marzec 201014 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze i za fronta :) Dzisiaj widziałem mój obrazek na innym monitorze i muszę powiedzieć że kolory są bardzo wyblakłe i światło wydaje się bardzo płaskie. redrise, dzięki :) Morte, dzięki :) sukienka to tak, najpierw szybka baza, później sculpt i retopo w maxie(polyboost). Wszystkie te kwiatki i inne pierdółki tylko w maxie. ReflectVision dziękówa :D Szczery "Wiem jak to jest z tymi włosami szczególnie że bufferowy hair and fur jest kapryśny, wychodzą paski i inne artefakty" Z tymi paskami i zaciemnieniami miejsc które są bezpośrednio oświetlone to jest dla mnie jedna wielka niewiadoma. Jak wiesz skąd to się bierze to nic się nie wstydź tylko pisz :D plasti dziękuję :) lucek nie bądźmy tacy zasadniczy, pomiętosić od czasu do czasu nie zaszkodzi ;) Klicek dzięki za froncisza :) mafida dzięki one more time :) jacenty zgadzam się ze wszystkim, dzięki :) Xiz0r dzięki :) _Arti_ zaryzykuję że dzięki :) natas ucho temat rzeka ;) dzięki :) jaras a króliczki playboy'a jakie uszy mają? i co nie fajne? Dzięki :) Brazniew dziękuję bardzo :) kotisdead no właśnie następnym razem trzeba tak robić żeby się nie można było przyczepić do tego haira :D dzięki :) i-riss dzięki :) lekcji udziela tu wiele osób, musisz tylko szukać tego co cię interesuje a na pewno znajdzie się jakaś pomocna dłoń. bbandi dzięki bardzo :) mjasinski dzięki :) trafiłeś w sedno, wyraz twarzy to jest to co na pewno będę chciał poćwiczyć następnym razem. Tutaj poza tym że render jest taki bardziej w stronę 2d bez żadnego realizmu to sztywności dodaje właśnie ten brak jakiegoś wyrazu twarzy. A oczy za duże czy za małe?