indian Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) kobita 3-4 h wersja bez włosów: wersja bez włosów i z lekkimi poprawkami poprzedniej kobity: hiresy wszystkich sculptów na mojej stronce :) salut. Edytowane 25 Wrzesień 2011 przez indian
No]2 Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Wygląda całkiem obiecująco na ostatnim obrazku, mimo tego, że coś mi się szyja nie widzi, natomiast sama twarz nabrała kobiecości :) A ode mnie wynik ćwiczeń, pasuje po miesiącach obijania się wrócić do dziergania ;D tak więc mała przeróbka starej pracy, uznałem, że była za mało "orkowa" :D
Bany1991 Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Indian, coraz lepiej łapiesz kobiece rysy. Testowałem Dynamesh i naprawdę fajna sprawa, brakowało tego we wcześniejszych wersjach. A to to coś ode mnie
indian Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) @No]2 dzięki, co do twojej pracy to wygląda to fajnie, ale wg mnie za szybko poszedłeś w detal, widać w tej pracy więcej szczegółów niż samej bryły, popracował bym nad tym, wywalił wszystkie detale, i zabrał bym się jeszcze raz za samą bryłę. Nie chcę Cię tu w żadnym razie indoktrynować , tylko pisze jak ja bym to zrobił :) @Bany1991 fajna facjata tylko proporcje troszkę leżą... jak masz chwilkę to obczaj ten filmik powinien Ci troszkę pomóc, mi pomógł ogromnie :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62002&highlight= wip salut. Edytowane 25 Wrzesień 2011 przez indian
tr3buh Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 indian Ty to ostro trenujesz widze, co chwile cos wrzucasz ;]
No]2 Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Kurczę, aż jestem ciekawy tego Dynamesh'a ;d @ indian - dzięki za uwagi, nie czuję się "zindoktrynowany" ^^
indian Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 (edytowane) kobieta 2 h salut. Edytowane 26 Wrzesień 2011 przez indian
Monio Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Ostre linie na nosie za ostre. ogólnie w tym miejscu się dzieje coś złego, trochę za płaskie czoło miedzy brwiami, zazwyczaj jest tam całkiem spora fałda masy. Tak ogólnie to bardzo ładne. Skillujesz mocno ostatnimi czasy.
Bany1991 Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) Indian, Dzięki za tutka jutro go zobaczę ale na pewno się przyda. A tym czasem moje nocne wypociny. Edytowane 27 Wrzesień 2011 przez Bany1991
No]2 Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) WIP___________________________________ Mały up, wciąż w toku: Edytowane 28 Wrzesień 2011 przez No]2
mirass Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Skąd pobieracie basemesh w którym skulptujecie? Czy sami sobie tworzycie?
indian Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 tr3buh superoza :) No]2 uszy !!! uszy popraw... @mirass tu masz kilka: http://wiki.polycount.com/BaseMesh?highlight=%28%5CbCategoryCharacterModeling%5Cb%29 ode mnie, kobieta 2,5 -3h salut.
indian Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Sebazx6r specjalnie dla ciebie wersja z nie za ostrą linią nosa :) salut.
Quentin Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Za małe powieki, zbyt płaskie płatki nosa. Uszy mają jakiś dziwny kształt i są za małe. Budowa skroni, łuków brwiowych, policzków też nie wygląda jeszcze tak jak powinna. Szczęka zbyt mocno wysunięta. Ogólnie popełniasz cały czas te same błędy. Polecam zacząć nowy model.
indian Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Quentin jak powinna wyglądać budowa skroni, łuków brwiowych i policzków ? Każdą kobitkę, ktorą pokazuję sculptuje od nowa, z jednej bazy, dokladnie z tej : salut.
Monio Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Pamiętaj że baza zawsze definiuje cały sculpt. Ta akurat ma bardzo mocno zanzaczon detal wiec definuje ci prace jeszcze bardziej. Porób czasem coś z samej kulki, czy nowym dynameshem. Ja polecam czasem zrobić coś bez symetrii, trudne ale uwrażliwia na formę, bardzo rozwojowe. Tak w temacie, stary sculpt dziadzia. Wykonane z kulki bez użycia symetrii w ogóle. Hires: http://i.imgur.com/omOAG.jpg Fajnie by było mieć czas porobić jakieś rzeczy tylko dla siebie. Ja chce licealnego luzu. :(
Bany1991 Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Monio, nieźle jak bez użycia symetrii. Potrzebuje pomocy. Niech jakieś świeże oko spojrzy na to pod względem proporcji.
Monio Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Jak na dziecko to trochę za mocno umięśnione pośladki uda i przedramię. Oczy ma bardzo szeroko rozstawione i nos dosyć wysoko. Ogólne proporcje wyglądają na pierwszy rzut okej. Nogi trochę za krótkie. Całe krocze, brzuch i uda z kolanami mógłbyś podsunąć do góry minimalnie.
Monio Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Znowu za mocno rozbudowane mięśnie jak na dziecko? ;) Dzieci to raczej takie patyczakowate obłe kluseczki dużo nie widać i nich mięśni, prędzej kości.
Bany1991 Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Dzięki wielkie za pomoc! Lekkie poprawki zgodnie ze skazówkami mam nadzieje ze wygląda to teraz trochę lepiej(rozstawu oczu i nosa jeszcze nie ruszałem ale tym tez się zajmę)
No]2 Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Mięśnie klatki piersiowej za duże, pamiętaj, że w takiej pozycji u małych dzieci będziesz miał chudą klatkę z widocznymi żebrami. Szyja za gruba moim zdaniem. Na plecach możesz zaznaczyć łopatki (również bardzo widoczne u małych dzieci). Z resztą pooglądaj sobie fotki, referencje, tylko uważaj bo to karalne czasem jest :P
marekf3h Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Jak Wam się podoba pomysł lampki gdzie symbole dwóch sił ( znanych ;) grzebią w "świetle duszy". Nadal jestem na etapie nauki ZB, ale staram się uczyć pod konkretne pomysły. Wszystko jest tutaj "szkicowe". Ale i tak ciekaw jestem Waszej opinii. Przyznam ze nowy ZB to potężne narzędzie i sporo ułatwia. Pozdrawiam https://www.facebook.com/pages/Design-F3H/154212004633858?sk=wall
No]2 Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Bez detalu, ale w miarę ok jak na moje oko. Minimalnie coś jest nie halo z diabełkiem (okolice pośladków), poza tym czemu on ma anielskie skrzydła ? :D
Monio Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Fajny motyw. Copypasta skrzydeł bardzo mnie boli, lepiej jakbyś skopiował bazowy kształt skrzydeł ale każde potem oddzielnie rzeźbił. Pozy postaci trochę bez balansu. Czuje że aniołek fiknąłby orzełka.
marekf3h Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 (edytowane) No]2- bo to spadnięty anioł jest ;) Monio - na razie to faza mocno szkicowa... potrzebowałem w miarę szybko to zwizualizować koncepcję. Diabeł jako spadnięty będzie miał mocniej popsute skrzydła(a la chora wrona) , ale to nieco później ;) Ogólnie to dopiero początek tego tematu. Mocno jestem niedouczony w kwestii tworzenia materiałów w ZB. Ale nie wszystko od razu...Najpierw anatomia, i trochę emocji "dobra i zła". Co do tematu jaki sobie wymyśliłem tarcza to będzie piaskowane szkło, może nieco grubsza, może bardziej w soczewkę. Docelowo chcę zrobić taką lampkę fizycznie. Będę musiał zmienić "drzewko" bo jednak to mi nie pasuje ale mniej wiecej w ten deseń. Korzenie drzewa będą przebijały sie na drugą stronę tego "gruntu" na którym stoją postaci i opierać będą sie o podstawę ...może jądro ziemi... tego jeszcze nie przemyślałem. Cholernie fajny program ;) Pozdawiam Edytowane 30 Wrzesień 2011 przez marekf3h uzupełnienie
Quentin Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Bany1991 nie wchodź w detale zanim nie uzyskasz dobrej bryły. Ogólnie dużo jest źle, więc najlepiej rób kolejny model. Ja tak zawsze mam. Błędy w modelu widzę dopiero wtedy kiedy zacznę robić następny. :)
indian Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 no fakt bany, ogólnie jest źle, rób od nowa :D salut.
Monio Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Pewka. Zmień branże, warzywniak albo coś tego pokroju. Lol.
No]2 Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Bany, tak troszkę bardziej rzeczowo, żebyś ogarnął : - kształt żuchwy, cała szczęka - pozycja i wielkość uszu - kształt czaszki - szyja, a raczej jej brak - kąciki ust i długość ust - zmarszczki, popatrz na zdjęcia, to nie do końca leci tak jak to przedstawiłeś - kości policzkowe, skroń, ogólnie anatomia czaszki Te elementy mogę ja Ci zaproponować do poprawy bądź do całkowitej zmiany, a najlepiej do treningu na nowym modelu, chociaż ja specem nie jestem i można mi to śmiało zarzucać ;) Pomijając to widzę, że masz podobne symptomy jak większość z ludzi, którzy rzeźbią (włącznie ze mną) - za mało bryły, za szybki detal lub złe jego wykonanie. Tyle ode mnie, pozdrawiam.
Bany1991 Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Dzięki za komentarze. Faktycznie trochę za szybko chciałem skończyć. Od nowa nie będę zaczynał ale postaram się każda część zrobić na nowo. A to pierwsze zmiany:
Quentin Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 W moim wątku nikt nic nie pisze to wrzucę tutaj, ponieważ zależy mi na czyimś świeżym spojrzeniu. :D Rzeźbione z kulki, potem retopo i na nowej topologii jeszcze trochę zmian...
No]2 Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Szyja za gruba i nie podobają mi się łuki brwiowe tzn ściśnięcie mięśni łuku w okolicach nosa. Poza tym bardzo fajnie! A i na następny raz dawaj jasne zdjęcia front, 3/4 i profil :)
indian Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 (edytowane) gostek 3,5h: salut. Edytowane 7 Październik 2011 przez indian
Bany1991 Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 (edytowane) Edytowane 7 Październik 2011 przez Bany1991
indian Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Bany1991 ucho troszkę za duże, a tak to fajna facjata :) obczaj to może trochę pomoże : http://4footlevel.files.wordpress.com/2011/07/face-proportions-for-carving.gif gostek 3-4h: salut.
Lucek Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Ten facet połknął podkowę;) A tak na serio to kości jarzmowe do wymiany.
indian Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 (edytowane) Lucek mógłbym prosić ciebie albo kogokolwiek innego o szybki over, tak chyba łatwiej skapuje co robię nie tak :) Postaram się mu wyjąć tą podkowę z ust, ale over zawsze bezcenny :) update: salut. Edytowane 9 Październik 2011 przez indian
No]2 Napisano 10 Październik 2011 Napisano 10 Październik 2011 Propozycja ode mnie : - obszary z biała otoczką - za bardzo zarysowane lub jak w przypadku oczu, źle wykonane o czym później, - czerwone linie to zarys wg mnie jak powinien iść. Generalnie leża okolice łuku brwiowego i kości jarzmowych, o których wspomniał Lucek. Ponadto uszy są za duże, troszkę w złym miejscu ( zarysowałem Ci liniami gdzie mniej więcej powinny być ). Cofnij też szczękę, jest za bardzo wysunięta. Jeśli chodzi o oczy to całkowicie zrąbana jest płaszczyzna ;) Popatrz na foty, jak wygląda skóra i mięśnie do około oczodołów. Pozdrawiam 1
indian Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 No]2 dzięki, rep + facjata, z lekkim zezem..... salut.
Cyanide Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Bardzo fajnie indian, ale mam dwie uwagi. Zdaja mi się, że kość jarzmowa o ile dobrze ją nazywam w miejscu gdzie jest granicą boczną oczodołu za bardzo odstaje do zewnątrz, pchnął bym ją trochę to wewnątrz bo zdaje mi się zbyt gruba. Do tego usta chyba zbyt płaskie, kąciki ust na widoku z profilu powinny iść głębiej według mnie. Teraz tak spojrzałem i nie wiem czy szczęka nie jest za krótka względem długości czaszki z profilu. Ale ogólnie bardzo fajnie, jedziesz dalej. Pozdrawiam, Cyanide.
indian Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 (edytowane) Cyanide dzięki wielkie za wskazówki :) nowy gostek, jakoś z 4-5h, z nowej bazy... baza: salut. Edytowane 14 Październik 2011 przez indian
bakteria Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 Siema, Mój pierwszy cały człowieczek. Bazę robiłem w maya i kupa błędów zaowocowało męczeniem się w zbrushu, no ale człowiek uczy się na błędach. Konstruktywna krytyka mile widziana :)
No]2 Napisano 15 Październik 2011 Napisano 15 Październik 2011 @indian cofnij jeszcze szczękę troszkę do tyłu bo wystaje za bardzo jak u neandertalczyków :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się