Napisano 23 Luty 201213 l trochę z innej beki :> Pierwszy hard surface XD, trochę rozlazłe miejscami.. się wydaje ale chyba z czasem ogarnąłem :P oby następny był lepszy XD.
Napisano 9 Kwiecień 201212 l Indian ty chyba masz tylko system przeglądarkę i ZB na kompie XD Świetne, coraz lepsze są twoje sculpty!
Napisano 9 Kwiecień 201212 l Kruku dzięki, no wiele się nie pomyliłeś... dodaj do tego battlefield'a 3, 3ds , photoshopa i to będzie tyle :) salut.
Napisano 11 Kwiecień 201212 l agent 47/Hitman mam nadzieję że podobny ;] sculpt z kulki Edytowane 12 Kwiecień 201212 l przez tr3buh
Napisano 14 Kwiecień 201212 l tr3buh całkiem podobny, fajne :) wip kobiety, wytykajcie błędy... salut.
Napisano 14 Kwiecień 201212 l ciąg dalszy, rzęsy i koncept włosów... salut. Edytowane 14 Kwiecień 201212 l przez indian
Napisano 15 Kwiecień 201212 l Indian coś mi się nie podoba z kształtem czaszki. Jest albo nieco za wysoka, albo za krótka. Szczególnie rzuca mi się to w oczy na widoku z boku, wygląda trochę jak gdyby ją rozciągnąć do góry. Dodatkowo coś nie gra w miejscu gdzie mięśnie karku łączą się z plecami. Ogólnie bardzo fajna główka. Spoko ten Hitman tr3buh. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 15 Kwiecień 201212 l indian- Dawno tu nie zaglądałem i trudno aż uwierzyć że tą laseczkę i prace sprzed pół roku robiła ta sama osoba. ;) Bardzo poszybowałeś z poziomem w górę. Gratulacje. Od boku góra czaszki powinna być stanowczo dużo szersza, szyja za długa. Usta a dokładniej dolna warga trochę za masywna w porównaniu do małego noska i chudego owalu twarzy. Coś dziwnego się dzieje w na łączeniu obojczyków. Wgłębienie między łopatkami powinno być niżej / delikatniejsze.
Napisano 15 Kwiecień 201212 l dzięki panowie :) trochę poprawiłem, ale pewnie jeszcze sporo znajdziecie: p.s render w zbrushu rwie dupę, jest zajebiście szybki i łatwo się z niego korzysta :):) salut.
Napisano 20 Kwiecień 201212 l trochę poprawiłem i dodałem co nieco... wersja bez tekstur... EDIT: kolejne poprawki: salut. Edytowane 21 Kwiecień 201212 l przez indian
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Super Indian większość sculptów jakie robisz nie przypadła mi do gustu lecz są dobrze zrobione natomiast pani powyżej jest naprawde fajna, pozostaje mi brać przykład i wziąć się do roboty :). A by niebyło bez obrazka coś odemnie.
Napisano 4 Maj 201212 l Witam, odświeżę troszkę wątek może... moja 2 i 3 praca w zetce ( w którą wprowadził mnie Monio, za co dzięki) 2- joker - można uznać za wip. zeszło się ze 2 godzinki 3- ork - około 4 godzin, ponieważ w 2 sesjach robionych i musiałem jakoś się rozruszać. Pozdrawiam i czekam na opnie.
Napisano 14 Maj 201212 l Witam Jako że to moje początki początków w Zbrushu to załączam screena pod krytykę.
Napisano 19 Maj 201212 l Hej. Indian - widząc poprzednie Twoje prace, ten misiek jest mocno średni... Patrząc na łapki to jest to jakiś pluszak, patrząc na zarys łopatek i tyłka na plecach ciężko wyobrazić sobie, że to pluszak.. wg mnie - albo realizm, albo stylóweczka. Sam design do mnie nie przemawia. Jeśli miał to być misiek, do którego chce się przytulić to dałbym mu głowę niżej, lekko wygiął w dół kąciki ust.. Widziałem lepsze Twoje prace. sylwex - pod złym kątem kciuk, który i tak ma dziwny kształt. Palec wskazujący jest jakby spuchnięty (a wymiarowo powinien być podobny do serdecznego). Żyły na ręce są zdecydowanie za bardzo widoczne i w złym miejscu. Palce wydają mi się za krótkie. Niefortunnie dobrałeś kąt ustawienia kamery - ciężko sprawdzić wymiary.
Napisano 23 Maj 201212 l Charlie_89 dzięki za ocenę. To jest mój drugi(w miarę poważny) projekt.Moze być sporo niedociągnięć
Napisano 28 Maj 201212 l indian :nie przesadzasz? duzy progres widze. :P a ja z racji ze w koncu mam nowy sprzet.postanowilem pocisnac troche sculptow.co by sie anatomii poduczyc. jakies rady dla poczatkujacego? wskazowki? pozdro.
Napisano 28 Maj 201212 l indian - bardzo fajny model tej kobiety, ale przeskaluj ją do skali 1,1 w X i 1,1 w Z. Będzie znacznie lepiej. No i ucho trochę wyżej powinno być. http://www.luki3d.com/duperele/indian.jpg
Napisano 13 Czerwiec 201212 l Indian, ten gość ma jakieś dziwne skośne ,wklęsłe paski na czole PZDR. - - - Updated - - - Wrzucam pod ocenę i krytykę
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Trudna sprawa. Teoretycznie wszystko niby jest na miejscu ale jakbym zobaczył coś takiego na ulicy to bym pobił rekord biegu na setkę. Główna bryła leży. Owal głowy wygląda jak balon a nie jak coś zbudowanego na ludzkiej czaszce. Bez głównej bryły wszystkie proporcje się nie zgadzają i daje to takie dziwaczne wrażenie. Ucho całkiem dobre ale za mocno oddalone od twarzy. Polecam ci razem z refkami wymodelować czaszkę (żuchwa jako oddzielny element). Sporo się nauczysz o anatomii.
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Poprawione: *zmniejszona czaszka z tyłu; *przybliżone ucho do lica; *lekko poprawiona powieka; *płat skroniowy został przesunięty troszkę do wewn.; *policzki majstrowałem lekko, ale mi się nie podobają( będą zmiany jeszcze) Jeszcze w miarę nabieranie umiejętności i wprawy będą detale (zmarszczki,faktura skóry, itd.)
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Zmarszczki, fakturę skóry itd. zostaw sobie na później, najpierw zajmij się samą bryłą... Obczaj to sobie http://fc01.deviantart.net/fs12/f/2006/340/8/b/Face_Patterns_Tutorial_by_Snigom.jpg , powinno Ci trochę pomóc . Daj większy obrazek bo mało widać :) Chyba nie warto już kończyć tego , zabierz się za coś innego, znajdź sobie jakąś fotkę i z niej rób, nauczysz się więcej niż robienie z bani... chociażby ja tak miałem :) salut.
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Dzięki za linka. Tak jak Monio wspomniał bryła to u mnie leży, chciałem to dziś w Zetce poprawić ale mi się sypnął Zbrush i dałem sobie spokój ;/ Zaraz biorę się za męską twarz. A wiesz co najlepsze Indian, że ten model był robiony z refki :) Ale z czasem będzie lepiej. ...Indian, ja Ciebie podziwiam- uparta z Ciebie bestja. Prześledziłem cały wątek sculpt i widziałem z jaką determinacją się chcesz nauczyć .
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Ja polecam zamiast wracać do starych sculptów robić nowe od zera, najlepiej z boxa czy tam z dynameshem na niskiej rozdzielczości. Jakby dało się spojrzeć na prace nie swoimi oczami to każdy potrafiłby robić zajebiste sculpty bo wszyscy dokładnie wiemy jak wygląda człowiek, problem w tym że jak się tworzy coś własnoręcznie to nie zauważa się swoich błędów. Poprawiając starą pracę twój mózg tłumaczy sobie błędy które popełniłeś i rozbieżność od rzeczywistości z czasem staje się co raz większa. Robiąc nowy sculpt masz świeży umysł i łatwiej ci spojrzeć na twoją pracę w taki sposób jak faktycznie ona wygląda. Ta zasada najmocniej dotyczy właśnie głównej bryły. Dodatkowo trenujesz szybkość bo powtarzasz wykonywanie tych samych elementów od początku. Oczywiście prędkość tworzenia również wpływa na ogląd modelu jako że mózg przyzwyczaja się do niego tym mocniej im więcej czasu nad nim siedzisz.
Napisano 14 Czerwiec 201212 l Dzięki za zainteresowanie i rady-postaram się je wykorzystać w przyszłych glutach, dziś zabieram się za gostka nowego.
Napisano 17 Czerwiec 201212 l speed z Z-kulki, potem leciutkie retopo w maxie i dalej w zibraszu, jakoś 1-1,5h się zeszło, będę kończyć jutro :) salut.
Napisano 20 Czerwiec 201212 l bom bom obydwa świetne :) Lucek lece z bani, nie mam żadnej refelki, trochę podpowiadam sobie w temacie anatomii jakimiś zdjęciami... :) Dalsza część tego gościa: salut.
Napisano 20 Czerwiec 201212 l Taki tam wip... narazie takie 3 dni. Edytowane 20 Czerwiec 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 21 Czerwiec 201212 l dzięki wielkie Matys :) biorę się za poprawki... Lucek wiem wiem, jak miałbyś czas napisać dokładniej co jeszcze nie tak, to nie pogardził bym, przeciwnie był bym zachwycony :) salut.
Napisano 23 Czerwiec 201212 l Od szyi w dół popraw w zasadzie wszystko bo jest strasznie płasko :) Musze Cie pochwalić tak czy siak, mimo, że już chwile nic nie robiłem to przyglądam się od czasu do czasu co się tutaj dzieje i ta twoja ostatnia praca w końcu jest całkowicie inna od wszystkich poprzednich, gubisz stare nawyki co jest + :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto