Cyanide Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Marvin Straszne mu zrobiłeś wory pod oczami, ucho jest zbyt płaskie i nie odstaje od głowy, nie powinno leżeć równolegle z głową, usta wyszły fajnie, przegiąłeś z grdyką, ma trochę za szeroką szczęką, która nie pasuje do reszty twarzy, nos na widoku z przodu nie wygląda na lepiej lekko rzecz ujmując. Dawaj następną główkę, i staraj się wyeliminować te błędy.
Marvin Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 ~Cyanide dzięki za opis błędów. Nie korzystałem z referencji. 3,5h speed z wczoraj. Tym razem trochę na podstawie zdjęć. Ale za cienki jeszcze jestem by złapać podobieństwo.
Lucek Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Podobieństwo złapałeś co chyba nie było trudne z racji charakterystycznej gęby. Dawaj dalej bo widać że nie czujesz jeszcze bryły.
Gość Morte Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Lucek -your avatar is creeping the hell out of me. Zmien go. ze dwie godzinki z nowa Z4. Chyba sie pokochamy, aczkolwiek jest kilka ktorych w niej nie lubie. Ale pozatym swietna jest, sexi:P
Lucek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Morte to jest screen ze zbrusha czy model z wypaloną mapą?
Gość Morte Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Zbrusik z BPR musze sie pobawic tym ficzerem, mozna z niego fajne rzeczy wyciagnac. Ej ale olales kompletnie moj komentarz o deine avateren. why?
Lucek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Dlatego że Lechiffre'a może zastąpić tyko Vesper. A Vesper ma Dunuś więc Lechiffre zostaje:) Poza tym właśnie pracuję nad jego ochydną mordą:D
Trybal Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Szyja nieproporcjonalnie mała do reszty głowy. W rzeczywistości by się chyba ugięła pod jej ciężarem ;>
Marvin Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 ja na razie skupiam się tylko na twarzy, uszy szyja itp. pomijam.
olaf Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 nom, mysle ze mozesz spokojnie zacząć od początku - w przypadku modelowania ludzi to nic niezwykłego - zbuduj sbie kilka brył pod rząd, tak łatwiej nabrać wprawy i uchwycić to coś, czego nie sposób poprawić na wypieszczonej pracy.
Marvin Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Rozumiem o co wam chodzi i się z wami zgadzam. W rysunku stosuję tą zasadę, że najpierw patrzę na całość a później się zagłębiem w szczegóły. Natomiast teraz w tych kilku speedach staram się badać anatomie tylko dla samej twarzy, co też po części jest zabawą i poznawaniem zasad działania narzędzi w ZB, bo dopiero co raczkuję w tym programie. Mam świadomość, że powinienem też zwrócić uwagę na głowę jako całość, relacje/proporcje pomiędzy pozostałymi częściami ciała. Na przyszłość obiecuję poprawę :D.
Cyanide Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 indian nie wiem czy w swoich sculptach chcesz wyciągnąć jak najbardziej realistyczny wygląd głowy, bo wyglądają one dziwnie, niby fajnie, ale dziwnie. Mają taki twój styl, są jakieś takie balonowate, a twarz człowieka taka nie jest. Może porób coś z fotek, no chyba, że nie zależy Ci na realności twoich gniotów :]. A co do twojego avatara lucek to i tak ten mapet czy coś z tym nochalem był najlepszy :p. Pozdrawiam Kuba.
Vega Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Całkiem fajny tylko usta jak u kaczora donalda :)
Simple_man Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 A ja w ramach dalszej nauki Sculptrisa dokończyłem swojego Zerga z minibitwy.
Lucek Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Ten sculptris działa tak jak zbrush czy na jakichś voxelach czy czymś podobnym? Fajne to ale gluty dalej.
Simple_man Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Nie mam pojęcia jak on działa. A gluty to raczej mój brak doświadczenia niż wina programu, chociaż fajnie mieć wymówkę. Inna sprawa, ze nie widziałem jeszcze pracy sculptrisowej bez glutów.
Gość Morte Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 sculptis jedzie na trojkatach, przy pocaignieciu brushem automatycznie dodaje topologie. Calkiem mila sprawa. Aczkolwiek jak jest GoZ to dla mnie sculptris jest tylko ciekawostka.
Simple_man Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 No ja narazie mam dołka finansowego, wiec sculptris jest przynajmniej na etapie nauki dobrym rozwiązaniem.
Simple_man Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Siedzę właśnie nad nową postacią w Scuplptrisie i wykumałem czemu powstają takie gluty. Winę ponosi to nie szczęśliwe dzielenie wszystkiego na trójkąty. Potem po użyciu narzędzia smooth te trójkąty zagęszczają się i już jest po zawodach. Można użyć co prawda narzędzia Reduce tool ale algorytm redukujący działa trochę z d..y. Często gęsto po redukcji zostają osierocone trójkąty przez co powstają dziwne artefakty. Innym wyjściem jest zagęszczenie siatki już na starcie i potem praca z narzędziami z wyłączonym detalowaniem, ale metoda ta nie sprawdza się przy rzeźbieniu z base mesha. Więc w dużej ilości wypadków zwyczajnie nie opłaca się zabawa sculptrisem.
Cyanide Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 No to klops... Raz włączyłem sculptrisa i to tylko na chwilę, bo przeraziła mnie odmienność tego programu od ZB :p. Po prostu się przyzwyczaiłem do niego. Ale siądę jeszcze do sculptrisa, poza tym pewnie go jeszcze poprawią bo jest chyba dosyć świeży prawda? Pozdrawiam Kuba.
Lucek Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Dobre! Oprócz dolnej wargi. Pokaż z innych ujęć.
Gość fishinthewater Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Wypasne! pokaz refke, no chyba ze z bani go robiles.
Simple_man Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Chyba zaczynam ogarniać powoli glutenozę w Scupltrisie.
Monio Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Takie tam. Mało korzystam ostatnio z zetki (bo katuje maya) to musiałem coś wyskrobać. ;)
Vega Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Całkiem fajne tylko ucho dziwne. Tzn. Jest jakby całe wypełnione w środku.
RaVirr Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Po ogromnej przerwie 4 podejście do zbrusha (modelowane zy kulky):
Monio Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Moja rada. Nie baw się na razie w ogóle w detale, pracuj nad bryłą na niskim zagęszczeniu siatki aż będzie wyglądała spoko. Zrób kilka rzeczy z referek, całe głowy bo widzę że elementy u ciebie z osobna by były okej ale razem nie trzymają się kupy. Proporcje.
Vega Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 Ravirr proporcje, anatomia, leżą :) Rób tak jak Monio radzi.
WilL Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 No i ja dziś po raz pierwszy pobawiłem sie w Scupltrisie :) Pracki traktuje bardziej jako swoisty "chrzest" i mam świadomość że są słabe/średnie. 1. 2. No to z mojej strony jak narazie tyle, mam nadzieje że nikt na widok prac nie ucierpi :E Pozdrawiam, WilL
nano Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Witam, Mając chwilę czasu próbuje swoich sił w modelowaniu, i pierwsze co udało mi się wyskrobać, na razie same główki, mam nadzieje że tym razem, dam radę ogarnąć więcej tematu.
Monio Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 (edytowane) Pierwsza najlepsza, jest bardzo spoko. Reszta na podobnym poziomie. Moje rady: Nie wchodź w detal do momentu aż główna forma będzie ciekawa. Główną formę rozumiem jako niski podział siatki, to ten staraj się na razie ćwiczyć bo jest najważniejszy w odbiorze pracy (a detalikami i zmarszczkami można sobie popłynąć jak kto lubi.) Przy modelowaniu obracaj kamerę żeby widziała główkę w ujęciu 3/4, to takie ujęcie najczęściej widzimy w realu. Podłub dla ćwiczeń trochę ludzkich główek z referencji. Duży plus za złamanie symetrii, przydałoby się żeby wszelakie robi nie były symetryczne, move tool na niskim podziale siatki i jazda. btw. To że pisze takie rzeczy nie oznacza że modeluje lepiej, po prostu wiem po czym jest progress. ;) Edytowane 7 Wrzesień 2010 przez Monio
lukanus Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 szybki (ok.40 min ) szkic. dłubane w sculptrisie.
Monio Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Świetne to jest! Zajebiście przerysowana i przy tym mega poprawna anatomia. Dlatego zassałem na dysk jako luźną referkę. ;) Gratulacje, MOAR!
lukanus Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 cieszę się, że się spodobało :) z tą anatomiczną mega-poprawnością, to bym się nie zapędzał :) jeszcze jedno szybkie dłubanko w sculptrisie, przed snem. pozdrawiam.
RaVirr Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 lukanus- oba fajne aczkolwiek pierwszy mi się bardziej podoba ;) Chyba ostatni okularnik, znowu z kulki, z początku posiłkowałem się konceptem, a później już poleciałem:
nano Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Monio - dzięki z uwagi, niby nie które rzeczy się kojarzy, ale lepiej docierają jako konkretne wskazówki. RaVirr - fajny koncept, ciekawie się prezentuje, ciekawe jak wyglądałaby cała postać. Dzisiejsza przymiarka, miała być wiedźma ale jakoś, niewiele ma to z nią wspólnego. Zbyt mało charakterna ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się