Skocz do zawartości

Nazi CAR FORCE ONE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 378
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Klimet to jest po prostu piękne. Pytałem o poly, dlatego, że pracuje nad pewnym autem. Mam teraz scenę, która osiąga ponad milion poly, ale daleko mi do twojego, powiedziałbym pedantycznego podejścia... Rewelacja. Nawet nie chodzi tu o sam pojazd i wykonanie. Wydaje mi się, że masz coś co można nazwać świetnym wyczuciem... chodzi mi o to, że całość sprawia wrażenie nieskazitelnego klimatu dopasowanego do obiektu, nad którym pracujesz. Po prostu MASTA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pierwszym na świecie przedstawicielem, prezesem, generałem i admirałem MODELINGU ATOMOWEGO (względnie molekularnego). To będzie do książeczki z serii "Podróże z mikroskopem" czy "Microcosmos"?

Gnieciesz, tak, że oddychać się nie da "jutrzenko nieskalanego polimodelingu". Miazgaaaa. 5*********************************************

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że klimet o tym nie mówi, i tego nie pokazuje, ale tam w środku profili stalowych jest rdza, w skrzyni wszelkie wałki, zębatki i trybiki, a w silniku olej w idealnym poziomie. Zapewne powietrze zamknięte wewnątrz metalu także wymodelował.... łącznie z temperaturą i ciśnieniem.

Nie mogę, po prostu nie mogę. Jak on to robi?

Im dłużej oglądam, tym bardziej mi się podoba...

 

Klimet. Silnik jest zapowietrzony. Zanim wyjedziesz na miasto, musisz go odpowietrzyć i trochę pod pompować. W odstojnikach, (filtrach paliwa przed pompą) wyraźnie jest powietrze.... Nie zapali na dotyk...

Edytowane przez m.arc.in
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A będzie jakieś low-poly jakiegokolwiek z elementów? Jestem ciekaw niektórych miejsc jak je rozwiązałeś, a chciałbym się czegoś nauczyć też :P

 

Jestem w szoku, bo to wszystko jest do zrobienia, ale ile by mi to czasu zajęło?! Dla mnie samym WIPem byłby silnik ze skrzynią biegów... albo jeszcze mniej... a wszystko krzywe xDDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazujesz klase, oj tak.

Przypominają mi sie czasy kiedy sie babrałem w takim detalu (no może nie az takim) i sie troche smutno robi że teraz juz prawie nic nie robie for fun dla siebie.

klimek nie robi tego for fun, tylko przygotowuje sie na wojne, teraz on sie bedzie takim mercem wozic;p

 

detal super, ale to juz przeciez kazdy wie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śledząc ten wątek w oczy rzucił mi się resor i jego praktyczne działanie i bardzo mnie dziwi ta konstrukcja niemiecka ponieważ np w pociągu czy też w pojazdach cywilnych starszego typu było to zorganizowane że pracował on o ugięciu góra dół i oś była na środku a tu widze a bardzie domyślam się że jest one przód góra dół tak?. Jakby autor mógł opisać jak on działa i w jaki sposób zmiękcza zawieszenie takowe urządzenie. Tak tylko pisze z ciekawości jakby co nie żebym chciał poprawić autora albo twórce pojazdu

 

małe foto:

7bpzw13fqmze9dc6yyc_thumb.jpg

r2vi76wphfn7ft5ey2z_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda bo jestem fanem motoryzacji a ten układ amortyzatorów mnie zaciekawił :) myślałem że ty mi zdradzisz na czym on polega no ale trudno. Trzymam kciuki za twój projekt wygląda a raczej jest bardzo dobrze od ilustrowane i świetnie wykonany oby jak najszybciej ujrzeć miejsce kierowcy i pasażera tego ekskluzywnego wozidła

 

h14.jpg

myśle że fajne ujęcie na końcowy rander

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne mosty finito, pozostał zbiornik paliwa, pojemnik na akumulator i jeszcze trochę drobniejszych szpejów. Następnie ściana rozdzielająca kabinę od silnika, ( na niej trzeba będzie zawiesić kilka dupereli ), i wreszcie będzie można zacząć dłubać karoserię.

109xp.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

110ph.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

112bi.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności