Skocz do zawartości

Postać 3d - Izumi, Mariko


Selena

Rekomendowane odpowiedzi

hej

 

po godzinach robie projekt pewien, a to jedna z głównych postaci. Z włosami jeszcze nie daje sobie rady ale ogólnie uważam postać za skończoną:)

Dziewczyna nie miała być ładna bo żyje w trudnych czasach:D:D coś na wzór Fallouta, później dorobie jej jeszcze maczety.

izumif.jpg

31184241.jpg75399063.jpg

Edytowane przez Selena
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzięki wszystkim za komentarze:) i chciałabym się dowiedzieć jakie proporcje waszym zdaniem są dobre? o co chodzi z kosmiczną anatomią i za małą głową? no i druga sprawa... czy każdy model człowieka powinien być idealnie proporcjonalny? jak to jest?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien byc bo bedzie nienaturalnie. Jak zapchac gre modelami o idealnych proporcjach to bedzie miasto pelne manekinow. Ludzie sa grubi, chudzi maja glowy malutkie albo ogromne, maja czasem wielkie dlonie a czasem male - wszystko zalezy od osobnika. To takie zboczenie niegrozne - otwierac ksiazke i sprawdzac z kanonem postaci. Oczywiscie na poczatku kanon pozwala ci zalapac generalne zasady ale jesli zaczniesz robic postaci wylacznie wedlug kanonu to bedziesz tworzyc kukly - stada supermanow i wonder women...

 

Nie podoba mi sie jej twarz - ale moglaby miec taka - to jej cecha, taka po prostu jest, ma charakter. Faktycznie troszke przegieta jest gorna czesc przedramion w okolicach lokcia ale poza tym miodzik. Ubranko genialnie ci wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postać zrobiłam do mojego projektu o którym nie chce sie za bardzo rozpisywać dopóki go nie zrobię...ale ta postać będzie żyła w post apokaliptycznym świecie gdzie trudno o jedzenie i ogólnie trudno przeżyć (dlatego taka chuda, zmarnowana na twarzy):) każda z postaci będzie miała jakaś umiejętność które pomagają im przeżyć (ta włada świetnie maczetami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że palce i przedramiona troche zbyt potężne, a talia za wąska. Może taka miała być stylistyka. Nie widzieliśmy siatki, ale wydaje mi sie, że zabraklo loopa na ramieniu (barku) i coś sie tam dzieje niedobrego. Przy animacji ten obszar może nie wyglądać najlepiej. Poza tym to bardzo fajna postać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest całkiem fajny i w zaleznosci od przeznaczenia można powiedzieć ze mocno daje radę, przede wszystkim to nie pokazówka tylko konkretny element, jak sie domyslam, jakiegoś większego projektu.

 

Nie podoba mi sie jednak kilka rzeczy ktore w sumie w kilka minut mozna by naprawic bez problemu a efekt byłby jak sądze lepszy.

1- głowa jest zbyt ścisnięta w pionie, przez co jest trochę komiczna, jakby ją deczko rozciągnać byłaby całikiem git, sama facjata tzn rysy ,nie czepiam się, są spoko nie musi to byc urodziwa girlsa,

2 - elemmnt ktory razi to przedramię jest zbyt bąblowate,

3 - to ramiona , przy tej ilosci poly troche kłuje ich kanciatość, na siatce widac ze jest w tym miejscu praktycznie kant, przydałoby sie poprawadzic tam troche inaczej lopy i byłoby ok

 

Mysle ze warto by nanniesc te poprawki tym bardziej że to jest nieduza sprawa, wiekszosc z nich mozesz myknąc w zb a ramiona w maxie , uv specjalnie nie rozwali sie, te ramiona co najwyzej ale tam akurat na kolorze poza skorą nia ma nic wiecej wiec no problem.

 

Poza tymi 3ema rzeczami jest oki , fajnie wyszyły fałdy trzyma sie to kupy całosciowo i jesli ma być to elemnetem czegos większego nie ma co za duzo cudować tylko jechać dalej o ile starczy Ci zapału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MArioza - tak jest to jeden z elementów większego projektu. Dzięki za komentarz:) słuszne uwagi, poprawie te rzeczy jeszcze przed rigowaniem :) a co do zapału...no mam nadzieję że starczy:)

 

Fr3d3k - dzięki:D:D dopieszczałam tą dupcie specjalnie dla Ciebie:D wiem ze zwracasz uwagę na ten fragment ciała:D

co do UV jest na 1 stronie (tylko przód ;p)

teksturki 2048x2048

beznazwy1ei.jpgbeznazwy1hr.jpg

beznazwy1ei.jpg

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajne, i design i realizacja.

wydaje się że głowa jest za mała w stosunku do dziecinnej pucułowatości twarzy. albo pucułowatość za duża, zależnie ile ma tak naprawdę lat.

 

Ale może to wrażenie powodują mocno utylitarne ciuchy, które ją postarzają (i nadają ciekawego charakteru)

 

ręce ma chyba za solidne w okolicy łokcia, podobnie jak poprzedni model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Persh: dziekuje:)

Blejsoid: nie wiem dokladnie ile ma lat...przypuscmy ze mniej wiecej 11? a lokcie:) no coz..nie miala to byc postac realistyczna tylko lekko przerysowana:) dlatego chyba takie łokcie:) dziekuję:)

Kruku: jak sobie wyobraze na jakim ona świecie będzie żyć to myślę ze twarz jest ok:) a jesli chodzi o robocze elementy...tzn? siatkę?:) czy jak?

Bruneq: e tam.. powiedzmy ze nie chce mi sie..nie znam angielskiego dobrze, chociaż pomysł na model mam...już od roku;/...ale może wykonam go tak bez okazji:)

PIraT: i tak tez uczynię:) ponieważ włosy nie są do końca zrobione:)

Eric_Draven: wlosy tak jak pisałam wyżej:) niedokończone, chce poczekać az bede skinowac ją itd...a jeśli chodzi o twarz to może tak na tym renderze wyszla? w przybliżeniu widać nawet pory:D no i jest spocona...bedzie zyla w klimacie dosc cieplym..cos jak z filmu "The Book of Eli"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze te twoje postacie tak jak powiedział plasti możne nie aż tak mocno przypominają drewno

 

ja bym powiedział te ich ubrania to są z plastiku bo takie mocne te fałdy, wszystko takie pogniecione, to jest bolączka wszystkich charakter modelerów, zrobić dobrze fałdy żeby to było zachowanie realistyczne materiału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nasze oko lubi naturalne zachowanie materiałów, do którego możemy się odwołać w rzeczywistości

 

postacie jak najbardziej nie muszą być realistyczne pod względem stylistyki, ale w przypadku materiałów nawet w grach bardzo mocno wykręconych materiały są realistycznie przedstawiane przedmioty te sprawy, czyli metal blyszczy a tkanina to tkanina nie plastik

 

ogólnie pozytywnie oby tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności