Napisano 16 Październik 201014 l hej po godzinach robie projekt pewien, a to jedna z głównych postaci. Z włosami jeszcze nie daje sobie rady ale ogólnie uważam postać za skończoną:) Dziewczyna nie miała być ładna bo żyje w trudnych czasach:D:D coś na wzór Fallouta, później dorobie jej jeszcze maczety. Edytowane 17 Grudzień 201014 l przez Selena
Napisano 16 Październik 201014 l Na piersiach i pod pachą coś dziwnego jest, buźka nie za mała?? A tak to super, ubranko w szczególności.
Napisano 16 Październik 201014 l ogólnie spoko, mam tylko zastrzeżenia do łokci, jakieś takie duże i grube.
Napisano 16 Październik 201014 l heheh anatomia jest poprsotu kosmiczna ale model finalnie prezetuje sie calkiem spoko :-)
Napisano 16 Październik 201014 l Autor dzięki wszystkim za komentarze:) i chciałabym się dowiedzieć jakie proporcje waszym zdaniem są dobre? o co chodzi z kosmiczną anatomią i za małą głową? no i druga sprawa... czy każdy model człowieka powinien być idealnie proporcjonalny? jak to jest?:)
Napisano 16 Październik 201014 l Nie powinien byc bo bedzie nienaturalnie. Jak zapchac gre modelami o idealnych proporcjach to bedzie miasto pelne manekinow. Ludzie sa grubi, chudzi maja glowy malutkie albo ogromne, maja czasem wielkie dlonie a czasem male - wszystko zalezy od osobnika. To takie zboczenie niegrozne - otwierac ksiazke i sprawdzac z kanonem postaci. Oczywiscie na poczatku kanon pozwala ci zalapac generalne zasady ale jesli zaczniesz robic postaci wylacznie wedlug kanonu to bedziesz tworzyc kukly - stada supermanow i wonder women... Nie podoba mi sie jej twarz - ale moglaby miec taka - to jej cecha, taka po prostu jest, ma charakter. Faktycznie troszke przegieta jest gorna czesc przedramion w okolicach lokcia ale poza tym miodzik. Ubranko genialnie ci wyszlo.
Napisano 16 Październik 201014 l Autor dzieki Nezumi... i uważam tak samo jak Ty jeśli chodzi o proporcje i modele...co do twarzy miała taka być, chciałam aby była to kobieta przeciętna o nieprzeciętnych umiejętnościach ciachania ludzi
Napisano 16 Październik 201014 l Wg mnie swietnie wyszlo. Dzieki temu ze nie zrobilas z postaci pieknisi z przerostem piersi to ma charakter. Mi sie akurat morda podoba :)
Napisano 16 Październik 201014 l Autor no to dorobiłam jeszcze jej obiecane maczety.. animacje będą później
Napisano 16 Październik 201014 l idziesz jak przecinak :D Raczka w maczecie jest trohe zbyt ostro ucieta moim zdaniem.
Napisano 16 Październik 201014 l podzielam opinie że jest ok... tylko strasznie mnie te łokcie rażą. przyciągają uwage ponad wszystko. odcinają się od całości. tak jakby biceps był w miejscu łokcia. reszta bardzo fajna. twarz to rzecz stylistyki itp. pozdro
Napisano 16 Październik 201014 l Autor Nezumi - racja...poprawie to:) chyba za bardzo chciałam być oszczędna BLADE - hm.. nie wiem;/ chodzi o to ze są za szerokie? czy jak? ona ma trochę wiesz komiksowe i lekko przesadzone kształty..może przesadziłam;/
Napisano 16 Październik 201014 l Jest przesadzona, bufe ma nie powiem;p ale kozacko wygląda, ale wg mnie nadal twarz za malutka - chyba że tak to miało być więc wtedy nic nie mówię.
Napisano 16 Październik 201014 l A może kwestia gustu? Ja tam wole takie tyłki niż kościste kury na wybiegach więc mi pasuje.
Napisano 16 Październik 201014 l Autor postać zrobiłam do mojego projektu o którym nie chce sie za bardzo rozpisywać dopóki go nie zrobię...ale ta postać będzie żyła w post apokaliptycznym świecie gdzie trudno o jedzenie i ogólnie trudno przeżyć (dlatego taka chuda, zmarnowana na twarzy):) każda z postaci będzie miała jakaś umiejętność które pomagają im przeżyć (ta włada świetnie maczetami)
Napisano 16 Październik 201014 l Wydaje mi się, że palce i przedramiona troche zbyt potężne, a talia za wąska. Może taka miała być stylistyka. Nie widzieliśmy siatki, ale wydaje mi sie, że zabraklo loopa na ramieniu (barku) i coś sie tam dzieje niedobrego. Przy animacji ten obszar może nie wyglądać najlepiej. Poza tym to bardzo fajna postać.
Napisano 16 Październik 201014 l faldki na tkaninach pierwsza klasa! jestem zwolennikiem odbiegania od jaksi kanonow proporcji wiec trafione w moje gusta :)
Napisano 17 Październik 201014 l Każdemu będzie się coś podobać lub nie, ale ja bym trochę skórę jej rozjaśnił i nieco wygładził z tych "porów" ? na ramieniu oraz lekko zniwelować wszelkie cienie na skórze. Tak to podoba mi się, fajne ma kształty ;p i twarz z CHARAKTEREM Pozdro :)
Napisano 18 Październik 201014 l spoko babeczka. nie jakaś ładna, ale widac towarzyska bo z wygladu to i popić i zjeść lubi ;) troche normale jak na moj gust za mocne ale wpisują się w surową stylistykę.
Napisano 18 Październik 201014 l nom, nawet fajna ta dzieweczka pospolita z twarzy,slowianski typ urody bardziej, nie jest w ogole pociagajaca ale to dobrze.. bo nie wszystko musi sie przeciez krecic wokol seksu ;P ;P
Napisano 25 Październik 201014 l Model jest całkiem fajny i w zaleznosci od przeznaczenia można powiedzieć ze mocno daje radę, przede wszystkim to nie pokazówka tylko konkretny element, jak sie domyslam, jakiegoś większego projektu. Nie podoba mi sie jednak kilka rzeczy ktore w sumie w kilka minut mozna by naprawic bez problemu a efekt byłby jak sądze lepszy. 1- głowa jest zbyt ścisnięta w pionie, przez co jest trochę komiczna, jakby ją deczko rozciągnać byłaby całikiem git, sama facjata tzn rysy ,nie czepiam się, są spoko nie musi to byc urodziwa girlsa, 2 - elemmnt ktory razi to przedramię jest zbyt bąblowate, 3 - to ramiona , przy tej ilosci poly troche kłuje ich kanciatość, na siatce widac ze jest w tym miejscu praktycznie kant, przydałoby sie poprawadzic tam troche inaczej lopy i byłoby ok Mysle ze warto by nanniesc te poprawki tym bardziej że to jest nieduza sprawa, wiekszosc z nich mozesz myknąc w zb a ramiona w maxie , uv specjalnie nie rozwali sie, te ramiona co najwyzej ale tam akurat na kolorze poza skorą nia ma nic wiecej wiec no problem. Poza tymi 3ema rzeczami jest oki , fajnie wyszyły fałdy trzyma sie to kupy całosciowo i jesli ma być to elemnetem czegos większego nie ma co za duzo cudować tylko jechać dalej o ile starczy Ci zapału.
Napisano 26 Październik 201014 l Autor MArioza - tak jest to jeden z elementów większego projektu. Dzięki za komentarz:) słuszne uwagi, poprawie te rzeczy jeszcze przed rigowaniem :) a co do zapału...no mam nadzieję że starczy:) Fr3d3k - dzięki:D:D dopieszczałam tą dupcie specjalnie dla Ciebie:D wiem ze zwracasz uwagę na ten fragment ciała:D co do UV jest na 1 stronie (tylko przód ;p) teksturki 2048x2048 Edytowane 26 Październik 201014 l przez Selena
Napisano 27 Październik 201014 l Autor wlasnie dlatego nie chcialam pokazywac tekstury za bardzo ;p ale zauwazylam to dopiero jak teksturowalam:)
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor kolejna postać do animacji. Jest to dziewczyna, będzie strzelać z procy..kamieniami, kulkami jakimiś, monetami...w sumie czymkolwiek co znajdzie na ziemi:) Edytowane 18 Grudzień 201014 l przez Selena
Napisano 1 Grudzień 201014 l O....jakie słodkie. Mała słodka dziewczynka. Jak dla mnie Okajka Siatkę pokarz misiaczku i texturki
Napisano 1 Grudzień 201014 l bardzo fajne, i design i realizacja. wydaje się że głowa jest za mała w stosunku do dziecinnej pucułowatości twarzy. albo pucułowatość za duża, zależnie ile ma tak naprawdę lat. Ale może to wrażenie powodują mocno utylitarne ciuchy, które ją postarzają (i nadają ciekawego charakteru) ręce ma chyba za solidne w okolicy łokcia, podobnie jak poprzedni model.
Napisano 2 Grudzień 201014 l Świetne wykonanie choć coś jakby brakuje tej... dziecinności taka trochę straszna bardziej XD. Możesz robocze elementy pokazać?
Napisano 2 Grudzień 201014 l Twarz z porcelany mi się nie podoba. trochę tu bym powalczył z materiałem bo nie wygląda naturalnie. Włosy też bym zagęścił. Reszta bardzo fajna.
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor Persh: dziekuje:) Blejsoid: nie wiem dokladnie ile ma lat...przypuscmy ze mniej wiecej 11? a lokcie:) no coz..nie miala to byc postac realistyczna tylko lekko przerysowana:) dlatego chyba takie łokcie:) dziekuję:) Kruku: jak sobie wyobraze na jakim ona świecie będzie żyć to myślę ze twarz jest ok:) a jesli chodzi o robocze elementy...tzn? siatkę?:) czy jak? Bruneq: e tam.. powiedzmy ze nie chce mi sie..nie znam angielskiego dobrze, chociaż pomysł na model mam...już od roku;/...ale może wykonam go tak bez okazji:) PIraT: i tak tez uczynię:) ponieważ włosy nie są do końca zrobione:) Eric_Draven: wlosy tak jak pisałam wyżej:) niedokończone, chce poczekać az bede skinowac ją itd...a jeśli chodzi o twarz to może tak na tym renderze wyszla? w przybliżeniu widać nawet pory:D no i jest spocona...bedzie zyla w klimacie dosc cieplym..cos jak z filmu "The Book of Eli"
Napisano 2 Grudzień 201014 l Nom standardowo siatkę/textury ;] ( i mam nadzieję że uv przy twarzy nie załatwiłeś tak jak przy w ostatniej postaci XD ).
Napisano 2 Grudzień 201014 l Po za świetnym wykonaniem to ma za pucołowatą twarz bardziej jak 5-6 latka niż 11, ale na tym etapie chyba już tego nie poprawisz . Ogólnie robi b. dobre wrażenie :)
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor prosisz - masz.. a jak załatwiŁAM twarz w poprzedniej postaci? bo nie rozumiem aha...gałkę oczną trzeba dokończyć na teksturze XD przy animacji wyjdzie babol:) ale to kwestia 5 minut
Napisano 4 Grudzień 201014 l imho ubrania maja za ostre normalki, nie wyglada to fajnie, mapka az w oczy kuje... przez to model wyglada troche jakby wyryty z drewna :]
Napisano 4 Grudzień 201014 l Autor :) normalki wyostrzyłam przy pomniejszaniu w photoshopie...do prezentacji, może niepotrzebnie i za bardzo :)
Napisano 4 Grudzień 201014 l no ok, ale ja mowie rozniez o modelu... ogolnie b fajnie, ze wszystkimi poprawnymi standardami itp, tylko te normalki, i shader wyswietlania mnie troche razi :]
Napisano 24 Grudzień 201014 l jeszcze te twoje postacie tak jak powiedział plasti możne nie aż tak mocno przypominają drewno ja bym powiedział te ich ubrania to są z plastiku bo takie mocne te fałdy, wszystko takie pogniecione, to jest bolączka wszystkich charakter modelerów, zrobić dobrze fałdy żeby to było zachowanie realistyczne materiału
Napisano 27 Grudzień 201014 l Autor fałdy są tam gdzie powinny być:) o jakość ich bede się na pewno starać, i bedą coraz lepsze. Jeśli chodzi o realizm - nigdzie nie napisałam że miały to być postacie realistyczne.
Napisano 27 Grudzień 201014 l ale nasze oko lubi naturalne zachowanie materiałów, do którego możemy się odwołać w rzeczywistości postacie jak najbardziej nie muszą być realistyczne pod względem stylistyki, ale w przypadku materiałów nawet w grach bardzo mocno wykręconych materiały są realistycznie przedstawiane przedmioty te sprawy, czyli metal blyszczy a tkanina to tkanina nie plastik ogólnie pozytywnie oby tak dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto