Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

 

po godzinach robie projekt pewien, a to jedna z głównych postaci. Z włosami jeszcze nie daje sobie rady ale ogólnie uważam postać za skończoną:)

Dziewczyna nie miała być ładna bo żyje w trudnych czasach:D:D coś na wzór Fallouta, później dorobie jej jeszcze maczety.

izumif.jpg

31184241.jpg75399063.jpg

Edytowane przez Selena

  • Odpowiedzi 50
  • Wyświetleń 6,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na piersiach i pod pachą coś dziwnego jest, buźka nie za mała?? A tak to super, ubranko w szczególności.

Napisano

ogólnie spoko, mam tylko zastrzeżenia do łokci, jakieś takie duże i grube.

Napisano

Włosy i twarz (za mała) takie sobie. Reszta naprawdę fajnie.

Napisano

heheh anatomia jest poprsotu kosmiczna ale model finalnie prezetuje sie calkiem spoko :-)

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za komentarze:) i chciałabym się dowiedzieć jakie proporcje waszym zdaniem są dobre? o co chodzi z kosmiczną anatomią i za małą głową? no i druga sprawa... czy każdy model człowieka powinien być idealnie proporcjonalny? jak to jest?:)

Napisano

Nie powinien byc bo bedzie nienaturalnie. Jak zapchac gre modelami o idealnych proporcjach to bedzie miasto pelne manekinow. Ludzie sa grubi, chudzi maja glowy malutkie albo ogromne, maja czasem wielkie dlonie a czasem male - wszystko zalezy od osobnika. To takie zboczenie niegrozne - otwierac ksiazke i sprawdzac z kanonem postaci. Oczywiscie na poczatku kanon pozwala ci zalapac generalne zasady ale jesli zaczniesz robic postaci wylacznie wedlug kanonu to bedziesz tworzyc kukly - stada supermanow i wonder women...

 

Nie podoba mi sie jej twarz - ale moglaby miec taka - to jej cecha, taka po prostu jest, ma charakter. Faktycznie troszke przegieta jest gorna czesc przedramion w okolicach lokcia ale poza tym miodzik. Ubranko genialnie ci wyszlo.

Napisano
  • Autor

dzieki Nezumi... i uważam tak samo jak Ty jeśli chodzi o proporcje i modele...co do twarzy miała taka być, chciałam aby była to kobieta przeciętna o nieprzeciętnych umiejętnościach ciachania ludzi

Napisano

Wg mnie swietnie wyszlo. Dzieki temu ze nie zrobilas z postaci pieknisi z przerostem piersi to ma charakter. Mi sie akurat morda podoba :)

Napisano
  • Autor

no to dorobiłam jeszcze jej obiecane maczety.. animacje będą później

 

maczeta2.jpg

maczeta.jpg

Napisano

idziesz jak przecinak :D Raczka w maczecie jest trohe zbyt ostro ucieta moim zdaniem.

Napisano

podzielam opinie że jest ok... tylko strasznie mnie te łokcie rażą. przyciągają uwage ponad wszystko. odcinają się od całości. tak jakby biceps był w miejscu łokcia. reszta bardzo fajna. twarz to rzecz stylistyki itp. pozdro

Napisano
  • Autor

Nezumi - racja...poprawie to:) chyba za bardzo chciałam być oszczędna

 

BLADE - hm.. nie wiem;/ chodzi o to ze są za szerokie? czy jak? ona ma trochę wiesz komiksowe i lekko przesadzone kształty..może przesadziłam;/

Napisano

Jest przesadzona, bufe ma nie powiem;p ale kozacko wygląda, ale wg mnie nadal twarz za malutka - chyba że tak to miało być więc wtedy nic nie mówię.

Napisano

A może kwestia gustu? Ja tam wole takie tyłki niż kościste kury na wybiegach więc mi pasuje.

Napisano
  • Autor

postać zrobiłam do mojego projektu o którym nie chce sie za bardzo rozpisywać dopóki go nie zrobię...ale ta postać będzie żyła w post apokaliptycznym świecie gdzie trudno o jedzenie i ogólnie trudno przeżyć (dlatego taka chuda, zmarnowana na twarzy):) każda z postaci będzie miała jakaś umiejętność które pomagają im przeżyć (ta włada świetnie maczetami)

Napisano

Wydaje mi się, że palce i przedramiona troche zbyt potężne, a talia za wąska. Może taka miała być stylistyka. Nie widzieliśmy siatki, ale wydaje mi sie, że zabraklo loopa na ramieniu (barku) i coś sie tam dzieje niedobrego. Przy animacji ten obszar może nie wyglądać najlepiej. Poza tym to bardzo fajna postać.

Napisano

faldki na tkaninach pierwsza klasa!

jestem zwolennikiem odbiegania od jaksi kanonow proporcji wiec trafione w moje gusta :)

Napisano

Każdemu będzie się coś podobać lub nie, ale ja bym trochę skórę jej rozjaśnił i nieco wygładził z tych "porów" ? na ramieniu oraz lekko zniwelować wszelkie cienie na skórze.

Tak to podoba mi się, fajne ma kształty ;p i twarz z CHARAKTEREM

 

Pozdro :)

Napisano

bardzo fajna postać - dobrze ze nie kolejna lala barbie

Napisano

spoko babeczka. nie jakaś ładna, ale widac towarzyska bo z wygladu to i popić i zjeść lubi ;) troche normale jak na moj gust za mocne ale wpisują się w surową stylistykę.

Napisano

nom, nawet fajna ta dzieweczka

pospolita z twarzy,slowianski typ urody bardziej, nie jest w ogole pociagajaca ale to dobrze.. bo nie wszystko musi sie przeciez krecic wokol seksu ;P ;P

Napisano

Model jest całkiem fajny i w zaleznosci od przeznaczenia można powiedzieć ze mocno daje radę, przede wszystkim to nie pokazówka tylko konkretny element, jak sie domyslam, jakiegoś większego projektu.

 

Nie podoba mi sie jednak kilka rzeczy ktore w sumie w kilka minut mozna by naprawic bez problemu a efekt byłby jak sądze lepszy.

1- głowa jest zbyt ścisnięta w pionie, przez co jest trochę komiczna, jakby ją deczko rozciągnać byłaby całikiem git, sama facjata tzn rysy ,nie czepiam się, są spoko nie musi to byc urodziwa girlsa,

2 - elemmnt ktory razi to przedramię jest zbyt bąblowate,

3 - to ramiona , przy tej ilosci poly troche kłuje ich kanciatość, na siatce widac ze jest w tym miejscu praktycznie kant, przydałoby sie poprawadzic tam troche inaczej lopy i byłoby ok

 

Mysle ze warto by nanniesc te poprawki tym bardziej że to jest nieduza sprawa, wiekszosc z nich mozesz myknąc w zb a ramiona w maxie , uv specjalnie nie rozwali sie, te ramiona co najwyzej ale tam akurat na kolorze poza skorą nia ma nic wiecej wiec no problem.

 

Poza tymi 3ema rzeczami jest oki , fajnie wyszyły fałdy trzyma sie to kupy całosciowo i jesli ma być to elemnetem czegos większego nie ma co za duzo cudować tylko jechać dalej o ile starczy Ci zapału.

Napisano

a poka jeszcze uv i teksture babeczki prosze :)

btw fajną dupcie ma

Napisano
  • Autor

MArioza - tak jest to jeden z elementów większego projektu. Dzięki za komentarz:) słuszne uwagi, poprawie te rzeczy jeszcze przed rigowaniem :) a co do zapału...no mam nadzieję że starczy:)

 

Fr3d3k - dzięki:D:D dopieszczałam tą dupcie specjalnie dla Ciebie:D wiem ze zwracasz uwagę na ten fragment ciała:D

co do UV jest na 1 stronie (tylko przód ;p)

teksturki 2048x2048

beznazwy1ei.jpgbeznazwy1hr.jpg

beznazwy1ei.jpg

Edytowane przez Selena

Napisano
  • Autor

wlasnie dlatego nie chcialam pokazywac tekstury za bardzo ;p ale zauwazylam to dopiero jak teksturowalam:)

Napisano
  • Autor

kolejna postać do animacji.

Jest to dziewczyna, będzie strzelać z procy..kamieniami, kulkami jakimiś, monetami...w sumie czymkolwiek co znajdzie na ziemi:)

mariko.jpg

Edytowane przez Selena

Napisano

O....jakie słodkie. Mała słodka dziewczynka. Jak dla mnie Okajka

 

Siatkę pokarz misiaczku i texturki

Napisano

bardzo fajne, i design i realizacja.

wydaje się że głowa jest za mała w stosunku do dziecinnej pucułowatości twarzy. albo pucułowatość za duża, zależnie ile ma tak naprawdę lat.

 

Ale może to wrażenie powodują mocno utylitarne ciuchy, które ją postarzają (i nadają ciekawego charakteru)

 

ręce ma chyba za solidne w okolicy łokcia, podobnie jak poprzedni model.

Napisano

Świetne wykonanie choć coś jakby brakuje tej... dziecinności taka trochę straszna bardziej XD. Możesz robocze elementy pokazać?

Napisano

Twarz z porcelany mi się nie podoba. trochę tu bym powalczył z materiałem bo nie wygląda naturalnie. Włosy też bym zagęścił. Reszta bardzo fajna.

Napisano
  • Autor

Persh: dziekuje:)

Blejsoid: nie wiem dokladnie ile ma lat...przypuscmy ze mniej wiecej 11? a lokcie:) no coz..nie miala to byc postac realistyczna tylko lekko przerysowana:) dlatego chyba takie łokcie:) dziekuję:)

Kruku: jak sobie wyobraze na jakim ona świecie będzie żyć to myślę ze twarz jest ok:) a jesli chodzi o robocze elementy...tzn? siatkę?:) czy jak?

Bruneq: e tam.. powiedzmy ze nie chce mi sie..nie znam angielskiego dobrze, chociaż pomysł na model mam...już od roku;/...ale może wykonam go tak bez okazji:)

PIraT: i tak tez uczynię:) ponieważ włosy nie są do końca zrobione:)

Eric_Draven: wlosy tak jak pisałam wyżej:) niedokończone, chce poczekać az bede skinowac ją itd...a jeśli chodzi o twarz to może tak na tym renderze wyszla? w przybliżeniu widać nawet pory:D no i jest spocona...bedzie zyla w klimacie dosc cieplym..cos jak z filmu "The Book of Eli"

Napisano

Nom standardowo siatkę/textury ;] ( i mam nadzieję że uv przy twarzy nie załatwiłeś tak jak przy w ostatniej postaci XD ).

Napisano

Po za świetnym wykonaniem to ma za pucołowatą twarz bardziej jak 5-6 latka niż 11, ale na tym etapie chyba już tego nie poprawisz . Ogólnie robi b. dobre wrażenie :)

Napisano
  • Autor

prosisz - masz..

a jak załatwiŁAM twarz w poprzedniej postaci? bo nie rozumiem

aha...gałkę oczną trzeba dokończyć na teksturze XD przy animacji wyjdzie babol:) ale to kwestia 5 minut

siatka.jpgmarikowe2.jpg

Napisano

imho ubrania maja za ostre normalki, nie wyglada to fajnie, mapka az w oczy kuje...

 

przez to model wyglada troche jakby wyryty z drewna :]

Napisano
  • Autor

:) normalki wyostrzyłam przy pomniejszaniu w photoshopie...do prezentacji, może niepotrzebnie i za bardzo :)

Napisano

no ok, ale ja mowie rozniez o modelu...

 

ogolnie b fajnie, ze wszystkimi poprawnymi standardami itp, tylko te normalki, i shader wyswietlania mnie troche razi :]

Napisano

jeszcze te twoje postacie tak jak powiedział plasti możne nie aż tak mocno przypominają drewno

 

ja bym powiedział te ich ubrania to są z plastiku bo takie mocne te fałdy, wszystko takie pogniecione, to jest bolączka wszystkich charakter modelerów, zrobić dobrze fałdy żeby to było zachowanie realistyczne materiału

Napisano
  • Autor

fałdy są tam gdzie powinny być:) o jakość ich bede się na pewno starać, i bedą coraz lepsze.

Jeśli chodzi o realizm - nigdzie nie napisałam że miały to być postacie realistyczne.

Napisano

ale nasze oko lubi naturalne zachowanie materiałów, do którego możemy się odwołać w rzeczywistości

 

postacie jak najbardziej nie muszą być realistyczne pod względem stylistyki, ale w przypadku materiałów nawet w grach bardzo mocno wykręconych materiały są realistycznie przedstawiane przedmioty te sprawy, czyli metal blyszczy a tkanina to tkanina nie plastik

 

ogólnie pozytywnie oby tak dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności