GrześDuro Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 Super Model i bedzie napewno super prezentował sie np. w scenie z bloorem;) choc render poki co żałobny i smutny(chromy plaskie, alu plastik). ps ten side wall jest tak czesto uzywany... dla mnie psuje caly wysilek wlozony w modeling
polka dot Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 świetny ten studyjny render. bardzo ładne odbicia
NV Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 chociaz raz ci wyszło to studio :) Do poprawy : Za ciemno Materiał Felg - zrób tu więcej 'chromu'. Zapisuj plik do png/raw 24/32bit zeby uniknąć tych schodków na gradientach, być może tym razem to wina kompresji jpeg ale dobrym monitorze strasznie to się rzuca w oczy. szyby - chyba sam wiesz ;) Doświetl światła z przodu vraylightem bez refleksów, same diffuse i spec. Ujęcie dobre, zostaw takie. Oponki, doświetl tak samo jak światła.
Berger Napisano 1 Marzec 2011 Autor Napisano 1 Marzec 2011 Dzięki wszystkim za rady, postaram się to poprawić przy następnych testach ;) Mały progress przy tyle, dużo zostało do poprawy i prostowania:
Berger Napisano 5 Marzec 2011 Autor Napisano 5 Marzec 2011 Kolejny test render, sporo rzeczy się 'pokaszaniło':
blinq Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Renderek całkiem ładny :) Tylko coś dziwnego z perspektywą się dzieje (widok ortographic?) i co to jest jasnego w środku? ;) Aaa i kolor mi się nie podoba ;) Ale to kwestia gustu :) pozdro
Smoku Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Moim zdaniem robisz za ciemne rendery, o ile nie mam źle skalibrowanego monitora. Np opony wychodzą tak czarno, że nawet nie widać sidewall`a. Sam kolor lakieru nie pasuje do merceda, ale o gustach się nie dyskutuje.
Deex Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Ja bym proponował czarny kolor i przydałoby się by felgi bardziej się świeciły. Nie wiem czy to złudzenie optyczne ale znaczek mercedesa wydaje się nie centralnie w tym kole i jest cofnięty do tyłu.
maciek.m Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Noo teraz wyglada naprade ladnie:) moze ciut wieksza poswiata na podlozu i bedzie git :)
Berger Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 Dzięki, wrzucam jeszcze wersje na panelkach:
Berger Napisano 7 Marzec 2011 Autor Napisano 7 Marzec 2011 polka dot: To na poprawę humoru masz jeszcze hi-res :D Hi-Res Trochę niestety AA poleciało.
hkropinski Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 ja bym poszedł raczej w stronę pierwszego rendera jaki pokazałeś - tego ciemnego, jest naprawdę dobry:) ma największy potencjał z tych wszystkich, pozostałe już nienajlepsze. pozdrawiam i czekam na update'y!
JohnZi Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Troszke na Hiresie wychodzi, ze model nie jest silky- smooth. Ale renderki spoko, pracuj nad tym:)
Berger Napisano 7 Marzec 2011 Autor Napisano 7 Marzec 2011 JohnZi: Dzięki, poprawiłem trochę maske na rogach, jeszcze wzmocnie przetłoczenie. Widzę też bugi na rogu grilla, jeśli byś coś znalazł to daj znać, byłbym wdzięczny :P Tutaj jeszcze nieco inna wersja: Hi-Res
chudy Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 ostatni render mega. oprócz tej dziwnej rejesteracji
Gość kakaku Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 jak dla mnie tez najlepsza ostatnia wersja. + to co wyzej;)
vision3d Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 tablica rocks :D ostatnia wersja fajna, koniecznie pusc jakies swiatlo na szybe, bo wyglada strasznie matowo.
polka dot Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 za jasne;) ogólnie weź poprawkę że każdy ma inny monitor. pilnuj wysokiego kontrastu i tyle. świetnie to wygląda pozdrawiam
maciek.m Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Mi się juz bardzo podoba. Nie jest ani za ciemnie ani za jasne :) Moze tylko bym zmienil to podloze z kamieni, nie wyglada to za ladnie.. i moze jak juz marudze to sprobuj ostre swiatlo dac na przednia szybe a nie takie rozmyte :) Ale i tak jest juz klasa :)
vision3d Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 progres jest, przod i bok auta bardzo ladnie poswiecone. Nie moge tylko patrzec na szyby;) przydalby sie tu jakis ladny gradient (podobnie nad tylny swiatlem, na tym wybrzuszeniu nic sie nie dzieje). Pozatym podlzoe jest mega low res, darowalbym je sobie, a tlo raczej mazalbym w shopie, gzie mozesz uzyskac ladniejsze/ subtelniejsze gradienty. Podbij tez AA bo wychodza schodki na bocznej listwie. do tej linni jest naprawde cacy:
m-z Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Tablica rejestracyjna bardzo razi. Koniecznie zmień podłoże bo nie pasuje. Poza tym świetnie :)
Berger Napisano 21 Marzec 2011 Autor Napisano 21 Marzec 2011 (edytowane) Inne ujęcie, na szyby chyba wsadzę inny pass, bo cały czas cienko: I nieco podrasowana wersja w PS: Edytowane 21 Marzec 2011 przez Berger
Pawlito Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Możesz powiedzieć czemu tylnie reflektory zawdzieczaja swój wygląd, tzn. to jest teksturowane czy modelowane?
Stachu Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 @up nie no raczej, że modelowane ;) a taki wyglad zawdziecza pewnie ustawieniu odpowiednio światła i materiałów @Berger ostatni renderek bajka :)
pecet Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Przydałby się chociaż zarys wnętrza, bo czarne nieprzezroczyste szyby psują efekt końcowy.
Berger Napisano 22 Marzec 2011 Autor Napisano 22 Marzec 2011 pecet: wnętrze jakieś proste będzie, ale to już na końcu. Trochę podłubałem przy modelu, kilka rzeczy jeszcze jest do poprawy:
Filippo Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Co tu dużo mówić - KLASA. Ostatni render wg mnie najlepszy:).
Smoku Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Biały najlepszy. Podzielisz się jak zrobiłeś tylne lampy (materiał)? Nigdy mi nie wychodzą tak fajnie
l337 Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 b fajne ale tło zamiast szarego jakies ciemniejsze bym dal
Berger Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Napisano 2 Kwiecień 2011 misiun: Dzięki, faktycznie za jasne, podmieniłem na nieco ciemniejsze:
Lucek Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Renderuj do 16 bitów bo masz ząbkowane gradienty:) To studio też niebardzo.
pirx Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 (edytowane) Hehe. To wygląda jakbyś wyciął samochodzik ze zdjęcia, wkleił do szopa i trzy leyery z chamską maską dał :P Edytowane 2 Kwiecień 2011 przez pirx
marcinW Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 ładnie to wygląda. chociaż nie podobają mi się te małe elementy pod światłami. to nie jest z jednej bryły chyba? też robię merola (choć nawet w połowie nie idzie mi tak dobrze jak Tobie) i miałem dość spore kłopoty ze zrobieniem tych wycięć. Ty tam dałeś po prostu dodatkowe elementy, tak? ja nie dałem rady z jednej bryły i w końcu zrezygnowałem. może to faktycznie jest sposób, tak jak u Ciebie. generalnie ładnie Ci wyszło.
polka dot Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 nie rób takich ostrych kontrastów w studio bo tło wychodzi Ci na pierwszy plan a samochód jest jak płaska plama. świetny lakier
Karkosik Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Jak dla mnie to troche z boku faluje - > Sam nie wierzę że Ci to mówię ale chyba coś w tym jest. Z resztą spójrz:
Berger Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Napisano 2 Kwiecień 2011 Klamka jest faktycznie krzywo po tym jak ją poprawiałem po wycięciu i wytłoczeniu, zobacze czy w ogóle się da wyprostować bo w viewporcie już tego poprostu nie widać. To na dole jest proste, tylko samo odbicie na boku jest w kształcie okręgu, stąd taki efekt, myślę, że tu w miarę widać:
polka dot Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 biały z postu #77 zwala z nóg, szczególnie w portfolio. szkoda tylko że cały jest tak równomiernie oświetlony. można było zaciemnić miejscami i zostawić same refleksy by bryła nie była tak oczywista
maciek.m Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Refleksy na autku wygladaja naprawde fajnie, widać ze masz juz nad nimi kontrole. Ale to co juz ktos zauwazyl te cienie pod autem, strasznie widac ze tlo jest dodane w szopie, szczegolnie widac to przy kolach.
Berger Napisano 18 Kwiecień 2011 Autor Napisano 18 Kwiecień 2011 Dzięki wszystkim, jak ktoś chce sobie go porenderować to może model pobrać: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=75898 Tylko tak jak tam napisałem, sporo jest do poprawy, biorąc pod uwagę fakt, że to nie był dobry projekt i nieco na siłę robiony co zresztą widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się