Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dobra, startuję z teczką, bo najwyższy czas zacząć się mobilizować i nauczyć w końcu solidnej roboty. Liczę na merytoryczne lincze i budujące komentarze. Wrzucać tu będę szkice, koncepty i ćwiczebne malunki. Do większych projektów linki będę zamieszczać poniżej. Dotychczas dałam się poznać poprzez:

 

Finished 2D: Casebook of Victor Frankenstein

Finished 2D: Wiedźma opiekunka

Finished 2D: Zawód: Wiedźma

Edytowane przez Milena Mlynarska
  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przeciętnie trochę. Wiesz...zapisz to, bo to jest takie, że w miarę od biedy może się do czegoś przydać.

Spróbuj pozmieniać coś. Nie wiem...zacznij od początku.

Tzn. wiesz...cenię Twoją pracę jaką włożyłaś...ale spróbuj jeszcze raz. Serio.

Napisano

kreskę masz świetną pod animację :) taki przyjemny miks mangi i disneya :D dawaj kobieto więcej tych rzeczy. nie wiem co Czakiemu sie stało że tak napisał xD

Napisano

No Milla fajnie pokazałaś się od innej strony, że poza dopieszczonym stylizowanym realizmem potrafisz też robić szkice właśnie takie pod animację. I to w różnej stylistyce :) Super

Napisano

Torturr - nie aktywowałam, ale chwalić się bezwstydnie będę ;P

Ortheza - spokojnie, urośnie :)

ICE - Keith Thompson? w sumie... hmm... ale moje ładniejsze XD

noiprox - dzięki :) no w stronę animacji chcę iść, ciągnie niesamowicie.

telthona - odnośnie Czakiego to... gdybyś wiedziała to, co ja wiem, to już nic by Cię nie zdziwiło ;]

Czaki - LOL - o żesz ty, a przyjdź no tylko do roboty... X]

Wojtek - THNX! :)

Napisano
telthona - odnośnie Czakiego to... gdybyś wiedziała to, co ja wiem, to już nic by Cię nie zdziwiło ;]

 

Chcesz powiedzieć, że Czaki skrywa jakąś... mroczną tajemnicę? Przerabianie kobiet na perfumy, te sprawy?

Napisano

noiprox - gorzej ;) więcej nie powiem, bo mnie jeszcze zbanuje hehe

sucharek - oj tak, Tangled mnie natchnął i to konkretnie :) - te wszystkie szkice, mimika i ruch postaci - Lubię to!

n-pigeon, Morbid Karbit, nao - dzięki za miłe słowa :) cieszę się, ze się ogólnie podoba.

 

A teraz uwaga - będzie golizna!

 

sexyix.jpg

Napisano

Kiedys jak Mi Lukasz Jaskolski mowil o co chodzi, to nie mialem pojecia o czym mowi, a teraz poradze ci , jak on mi. W ostatnim przydal by sie tu termin z 3D Ambient Occlusion.

 

A tak pzoatym to faktycznie ciekawe polaczenie disneya z czyms troche bardziej dojzalym.

Napisano
uzywalas jakiejs referencji czy z glowy?

Z głowy, tak jak i wcześniejsze szkice. W postaciach czuję się najlepiej, nie będę ukrywać :)

 

Kiedys jak Mi Lukasz Jaskolski mowil o co chodzi, to nie mialem pojecia o czym mowi, a teraz poradze ci , jak on mi. W ostatnim przydal by sie tu termin z 3D Ambient Occlusion.

Hmm, nie znam sie za bardzo na 3D, ale dobrze, że dziadek Google wie niemal wszystko ;) Rozumiem, ze chodzi o mocniejszy walor?

 

zdecydowanie lepsze d tego co pokazywałaś wczesniej - w kazdym razie pod kątem swbody twórczej. Baaardzo fajne.

Serio? no masz, nie pomyślałabym, miło słyszeć.

 

fajna ta ostatnia dziołcha

KhazadThard - tak myślałam, że się spodoba. Jak to mówią: sex sells ;)

Napisano
Hmm, nie znam sie za bardzo na 3D, ale dobrze, że dziadek Google wie niemal wszystko ;) Rozumiem, ze chodzi o mocniejszy walor?

 

Nie do końca walor. Raczej o miejsca zacienione które tworzą się kiedy dwie powierzchnie/obiekty stykają się ze sobą lub są bardzo blisko siebie. Dociera tam wtedy najmniej światła (głównego i odbitego) i w efekcie widzimy jakby takie hmmm "miękkie cienie"

Chodź powiem szczerze nie wiem czy jest sens stosować to przy tego typu malunkach z konturem. Ewentualnie zaznaczył bym te miejsca ciemniejszym odcieniem kolorku. Cheers!

Napisano

Ok, troche mnie tu nie było, więc czas się przypomnieć. Na pierwszy ogień "Nowy-Oby-Lepszy-Update" czyli kolejne postaci ze szkicownika. A niedługo jeszcze parę wipów w zupełnie innych klimatach, także jak to mówią : "Stay tuned!"

 

max3dchar.jpg

Napisano

Pracuję jeszcze nad taką scenerią i zastanawiam się, w którą stronę ją pociagnąć. Chciałam, by była szersza paleta barw, a mi wyszło, jak zwykle heh.. Także sugestie i konstruktywne porady mile widziane - zwłaszcza w kwestii kolorów.

 

Wipy:

 

vipymillacopy.jpg

Napisano

Jeżeli chcesz szerszą paletę barw to ją poszerz :] Na razie masz pomarańcz i zieleń w stosunku 50/50 (mniej więcej, nie liczyłem pikseli ;]). Moim zdaniem lepiej wygląda dominacja jednej barwy (ewentualnie +kilka sąsiadujących, pokrewnych) akcentowana innym kolorem, przekaż więcej terytorium pomarańczom, na przykład niebo. Możesz użyć triady zieleń, pomarańcz i różowe, fioletowe bądź niebieskie niebo, Możesz zrobić niebo żółto-pomarańczowe, zacienione części małpki potraktować chłodniejszą barwą... No co Ci będę nudził, możesz wszystko! :D Próbuj. Jeśli wyznaczyłaś sobie cel (szersza paleta) to dotrzyj do niego. Jeśli sprowadzi Cię na manowce, co z tego? Doświadczenie!

Napisano

Po części Mathias sam mnie do tego motywujesz - jak widzę, w jakim tempie wrzucasz nowe prace i szlifujesz skilla, to mi głupio, że sama tak niewiele robię heh A poza tym fakt, Nowy Rok => Nowe Postanowienia => Nowy Lepszy Komputer ;D O tak, na takim sprzęcie od razu chce się malować. Ethically i Telthona - dzięki za wsparcie :) Wrócę do tematu niebawem. WWWoj! :D Będzie więcej! Nowy Lepszy Szkicownik też mam. A póki co efekt ćwiczeń z pędzlami na bazie szkicu właśnie:

 

illumillushkanetwip.jpg

 

illumillushkanet.jpg

Napisano

wow, ekstra teczka. Masz taki styl, który kojarzy mi się z rysunkami francuskich artystów, jesli tak to można okreslić. Dużo w tym swobody :)

Napisano

To tylko preludium. Jako że nie udzielałam się tutaj ponad rok, to trochę się prac nazbierało. Także teraz większy update.

 

Na początek najświeższe ilustracje, które wykonałam dla Tequila Games do karcianki "EarthCore: Shattered Elements", której kampania ruszyła jakiś czas temu na Kickstarterze (i jakiś czas temu została wstrzymana, ale z tego co wiem, ma być wznowiona już niebawem w nowym lepszym kształcie). Muszę przyznać, że dopiero praca przy tej produkcji uświadomiła mi, jak daleko mi do poziomu, który bym chciała prezentować i że czas najwyższy solidnie przyłożyć się do podszlifowania warsztatu i wypracowania jakiegoś własnego stylu. Te eksperymenty po drodze widać w pracach, których poziom jest dość nierówny. Dlatego liczę na konstruktywny feedback.

 

Trójgłowy smok ognisty:

DRAGON_900.jpg

 

Basic fire warrior:

FIREWARRIOR_900.jpg

 

Basic ice warrior:

VIKING_900.jpg

 

Basic nature warrior:

junglewarrior_900.jpg

 

IxChell:

IXCHELL_900.jpg

 

Kruki Odyna:

CROWSS_900.jpg

Sleipnir (ośmionogi wierzchowiec Odyna):

SLEIPNIRR_900.jpg

Fiery Bird:

FIERYBIRD_900.jpg

 

Idun:

IDUNN_900.jpg

Olbrzym:

GIANT_900.jpg

 

Odyn z włócznią:

ODIN_900.jpg

 

Heidrun (święta koza wikingów ;):

HEIDRUN_900.jpg

Napisano

Milla odnoszę wrażenie, że dużo bardziej leży Ci malowanie zwierząt niż ludzi, bo są zrobione dużo lżej, pewniej, przez co bardziej cieszą oko :) Co do ludzi to buźki wychodzą Ci naprawę spoko, ale dłonie niestety sporo psują w całym rysunku:(. Zwróć uwagę, że każde zwierzątko ma na sobie dużo więcej kolorów, niż każda postać ludzka. Na zwierzątkach pożyczasz kolory z otoczenia na ludziach tego niema, tak jakbyś chciała mieć ich rysowanie już za sobą :p

 

Kruki i konio jak dla mnie rulez :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności