adek Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Fundacja Blender oraz jego deweloperzy wydali właśnie Blendera w wersji 2.57. Jest to pierwsza stabilna wersja programu z serii 2.5. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1731
n-pigeon Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 ej jakie "no wreszcie" jakby buk wie ile to robili, a przecież dostaliśmy całkowicie przepisany program "z dania na dzień " :P
olaf Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 n-pigeon ma racje pewnie większość błędów naprawił automatycznie kompilator pythona :) szacun dla chłopaków z BF.
Robertus Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 A ma ktoś jasieś linki jak postępuje i czy w ogóle idzie do przodu projekt integracji Vraya w Blendka?
mandragora Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 z tego co ja wiem w ten weekend mają być dostosowane do 2.57
Guest Chrupek3D Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 mnie tam już mrygajOM ekrany przy sculpcie, ale ja mam przecież wyklętą karte z serii GTX to się nie wychylam ;P
Przybysz Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 A mnie na Linux+RadeonHD mrygają fragmenty mesha przy skulpcie. Czekałem też na powrót z 2.49 funkcji maskowania/ukrywania fragmentów przy skulpcie ale nie mogę tego znaleźć jak na razie. Ale fajnie że go wydali bo teraz może zaczną dodawać brakujące ficzersy. :)
wjaworski Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 A mnie pozytwnie zaskoczył taki drobiazg: - miesiąc temu zgłosiłem błąd związny z obsługą OpenGL na najtańszej "karcie grafiki" Intela, stosowanej w notebookach - przez ostatnie dwa tygodnie BF drążyła ten temat, coś tam poprawiali, ale nawet przedwczoraj, testując kolejne buildy programu wskazane przez developerów, miałem ciągle ten sam bład. - dziś pobrałem 2.57 i spróbowałem także na niej, bez większej nadziei... a tu TADAAM! działa! A bugtrackerze nawet nie napisali, że już poprawili :)
Simple_man Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Dużo się zmieniło. Doszło parę nowych rzeczy, parę rzeczy zmieniło miejsce. BTW u mnie na GTX nic nie mryga.
le_chu Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Robertus, V-ray jest już z blenderem calkiem niezle zintegrowany. Warto śledzić stronę developera: www.blender.bevice.ru (z jakichś przyczyn strona dzisiaj leży)
Guest etam_ Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 strona nie leży tylko zmieniła adres na: vray.cgdo.ru a Vray pod Blendera ma sie calkiem stabilnie. Jest dobrze przemyslany i warto go potestować. Szybkie info o projekcie w PL jest tu: http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=9376.0
n-pigeon Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 (edited) szczuro, osz ty mały, nie marudź wiesz że będzie dopiero w 2.6 :D coś czuje że już w 2.60 go ujrzymy ^^ do marudzących na błędy, a zgłosiliście buga? gdybyście zgłosili wcześniej, było by naprawione na czas :B a radze się pospieszyć zanim wezmą się za 2.6x wtedy tempo naprawiania bugów zwolni i ustąpi miejsca dodawaniu nowych ficzersów :B następne wydanie to 2.58 więc macie jeszcze nie całe 2 miechy czasu też mam GTXa i zero problemów @Przybysz co do sculptu, ukrywanie mesha i maski są w branchu, czekaj na 2.6x, choć może trafi się jakiś build na grafikalu Edited April 14, 2011 by n-pigeon
Nezumi Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Jak jeszcze raz przeczytam "czy jest juz b-mesh" to mi zylka peknie :D Od miesiecy wiadomo ze nie mialo byc w tej wersji... Jeszcze nie testowalem ale widze ze sa juz opcje importu ktorych mi brakowalo. Ze splash screenem ladnie pojechali po bandzie :D Fajnie ze juz jest stabilny. Teraz 2.58 i zacznie sie jaranie nowymi featuresami do 2.6. Moze mi ktos przypomniec co to byla za dziwaczna filozofia z numeracja? Cos tam bylo ze Blender3 to mial byc jakis ultimate killer czy tez ze mieli sie zblizac do numeru 3 ale go nie osiagac czy... Nie pomne - moze zmeczony jestem i opowiadam jakies bzdury.
Przybysz Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 @n-pigeon W RC0 nie było mrygania mesha przy sculpcie więc nie zgłaszałem, ale widze że o 16:30 ktoś to zgłosił, a o 17:40 już to poprawili. :D Maskowanie odnalazłem w TODO więc mogę spać spokojnie i czekać. ;)
Robertus Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Uhm, pewnie dlatego nie mogłem się doszukać. Dzięki!
mandragora Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 atak na blendera http://www.blendernation.com/2011/04/15/blender-org-down-dos-attack/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+(BlenderNation)&utm_content=FaceBook
mallow Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 z blender.org można już pobrać wersję 2.57a, zawierającą 100 poprawek względem 2.57
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now