adek Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Fundacja Blender oraz jego deweloperzy wydali właśnie Blendera w wersji 2.57. Jest to pierwsza stabilna wersja programu z serii 2.5. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1731
Gość Chrupek3D Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 no wreszcie... testujemy, testujemy :-)
n-pigeon Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 ej jakie "no wreszcie" jakby buk wie ile to robili, a przecież dostaliśmy całkowicie przepisany program "z dania na dzień " :P
olaf Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 n-pigeon ma racje pewnie większość błędów naprawił automatycznie kompilator pythona :) szacun dla chłopaków z BF.
Robertus Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 A ma ktoś jasieś linki jak postępuje i czy w ogóle idzie do przodu projekt integracji Vraya w Blendka?
mandragora Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 z tego co ja wiem w ten weekend mają być dostosowane do 2.57
Gość Chrupek3D Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 mnie tam już mrygajOM ekrany przy sculpcie, ale ja mam przecież wyklętą karte z serii GTX to się nie wychylam ;P
Przybysz Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 A mnie na Linux+RadeonHD mrygają fragmenty mesha przy skulpcie. Czekałem też na powrót z 2.49 funkcji maskowania/ukrywania fragmentów przy skulpcie ale nie mogę tego znaleźć jak na razie. Ale fajnie że go wydali bo teraz może zaczną dodawać brakujące ficzersy. :)
wjaworski Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 A mnie pozytwnie zaskoczył taki drobiazg: - miesiąc temu zgłosiłem błąd związny z obsługą OpenGL na najtańszej "karcie grafiki" Intela, stosowanej w notebookach - przez ostatnie dwa tygodnie BF drążyła ten temat, coś tam poprawiali, ale nawet przedwczoraj, testując kolejne buildy programu wskazane przez developerów, miałem ciągle ten sam bład. - dziś pobrałem 2.57 i spróbowałem także na niej, bez większej nadziei... a tu TADAAM! działa! A bugtrackerze nawet nie napisali, że już poprawili :)
Simple_man Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Dużo się zmieniło. Doszło parę nowych rzeczy, parę rzeczy zmieniło miejsce. BTW u mnie na GTX nic nie mryga.
le_chu Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Robertus, V-ray jest już z blenderem calkiem niezle zintegrowany. Warto śledzić stronę developera: www.blender.bevice.ru (z jakichś przyczyn strona dzisiaj leży)
Gość etam_ Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 strona nie leży tylko zmieniła adres na: vray.cgdo.ru a Vray pod Blendera ma sie calkiem stabilnie. Jest dobrze przemyslany i warto go potestować. Szybkie info o projekcie w PL jest tu: http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=9376.0
n-pigeon Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 (edytowane) szczuro, osz ty mały, nie marudź wiesz że będzie dopiero w 2.6 :D coś czuje że już w 2.60 go ujrzymy ^^ do marudzących na błędy, a zgłosiliście buga? gdybyście zgłosili wcześniej, było by naprawione na czas :B a radze się pospieszyć zanim wezmą się za 2.6x wtedy tempo naprawiania bugów zwolni i ustąpi miejsca dodawaniu nowych ficzersów :B następne wydanie to 2.58 więc macie jeszcze nie całe 2 miechy czasu też mam GTXa i zero problemów @Przybysz co do sculptu, ukrywanie mesha i maski są w branchu, czekaj na 2.6x, choć może trafi się jakiś build na grafikalu Edytowane 14 Kwiecień 2011 przez n-pigeon
Nezumi Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Jak jeszcze raz przeczytam "czy jest juz b-mesh" to mi zylka peknie :D Od miesiecy wiadomo ze nie mialo byc w tej wersji... Jeszcze nie testowalem ale widze ze sa juz opcje importu ktorych mi brakowalo. Ze splash screenem ladnie pojechali po bandzie :D Fajnie ze juz jest stabilny. Teraz 2.58 i zacznie sie jaranie nowymi featuresami do 2.6. Moze mi ktos przypomniec co to byla za dziwaczna filozofia z numeracja? Cos tam bylo ze Blender3 to mial byc jakis ultimate killer czy tez ze mieli sie zblizac do numeru 3 ale go nie osiagac czy... Nie pomne - moze zmeczony jestem i opowiadam jakies bzdury.
mandragora Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 @Nezumi a gdzie bmesh ?, uwaga na żyłkę
Przybysz Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 @n-pigeon W RC0 nie było mrygania mesha przy sculpcie więc nie zgłaszałem, ale widze że o 16:30 ktoś to zgłosił, a o 17:40 już to poprawili. :D Maskowanie odnalazłem w TODO więc mogę spać spokojnie i czekać. ;)
Robertus Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Uhm, pewnie dlatego nie mogłem się doszukać. Dzięki!
mandragora Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 atak na blendera http://www.blendernation.com/2011/04/15/blender-org-down-dos-attack/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+(BlenderNation)&utm_content=FaceBook
mallow Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 z blender.org można już pobrać wersję 2.57a, zawierającą 100 poprawek względem 2.57
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się