Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no wreszcie... testujemy, testujemy :-)

Napisano

ej jakie "no wreszcie" jakby buk wie ile to robili, a przecież dostaliśmy całkowicie przepisany program "z dania na dzień " :P

Napisano

n-pigeon ma racje pewnie większość błędów naprawił automatycznie kompilator pythona :)

szacun dla chłopaków z BF.

Napisano

A ma ktoś jasieś linki jak postępuje i czy w ogóle idzie do przodu projekt integracji Vraya w Blendka?

Napisano

mnie tam już mrygajOM ekrany przy sculpcie, ale ja mam przecież wyklętą karte z serii GTX to się nie wychylam ;P

Napisano

A mnie na Linux+RadeonHD mrygają fragmenty mesha przy skulpcie. Czekałem też na powrót z 2.49 funkcji maskowania/ukrywania fragmentów przy skulpcie ale nie mogę tego znaleźć jak na razie. Ale fajnie że go wydali bo teraz może zaczną dodawać brakujące ficzersy. :)

Napisano

A mnie pozytwnie zaskoczył taki drobiazg:

- miesiąc temu zgłosiłem błąd związny z obsługą OpenGL na najtańszej "karcie grafiki" Intela, stosowanej w notebookach

- przez ostatnie dwa tygodnie BF drążyła ten temat, coś tam poprawiali, ale nawet przedwczoraj, testując kolejne buildy programu wskazane przez developerów, miałem ciągle ten sam bład.

- dziś pobrałem 2.57 i spróbowałem także na niej, bez większej nadziei...

a tu TADAAM! działa! A bugtrackerze nawet nie napisali, że już poprawili :)

Napisano

Dużo się zmieniło. Doszło parę nowych rzeczy, parę rzeczy zmieniło miejsce. BTW u mnie na GTX nic nie mryga.

Napisano

Robertus, V-ray jest już z blenderem calkiem niezle zintegrowany. Warto śledzić stronę developera: www.blender.bevice.ru (z jakichś przyczyn strona dzisiaj leży)

Napisano

strona nie leży tylko zmieniła adres na: vray.cgdo.ru

a Vray pod Blendera ma sie calkiem stabilnie. Jest dobrze przemyslany i warto go potestować. Szybkie info o projekcie w PL jest tu: http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=9376.0

Napisano

szczuro, osz ty mały, nie marudź wiesz że będzie dopiero w 2.6 :D coś czuje że już w 2.60 go ujrzymy ^^

 

do marudzących na błędy, a zgłosiliście buga? gdybyście zgłosili wcześniej, było by naprawione na czas :B a radze się pospieszyć zanim wezmą się za 2.6x wtedy tempo naprawiania bugów zwolni i ustąpi miejsca dodawaniu nowych ficzersów :B następne wydanie to 2.58 więc macie jeszcze nie całe 2 miechy czasu

 

też mam GTXa i zero problemów

 

@Przybysz

co do sculptu, ukrywanie mesha i maski są w branchu, czekaj na 2.6x, choć może trafi się jakiś build na grafikalu

Edytowane przez n-pigeon

Napisano

Jak jeszcze raz przeczytam "czy jest juz b-mesh" to mi zylka peknie :D Od miesiecy wiadomo ze nie mialo byc w tej wersji...

Jeszcze nie testowalem ale widze ze sa juz opcje importu ktorych mi brakowalo. Ze splash screenem ladnie pojechali po bandzie :D

 

Fajnie ze juz jest stabilny. Teraz 2.58 i zacznie sie jaranie nowymi featuresami do 2.6. Moze mi ktos przypomniec co to byla za dziwaczna filozofia z numeracja? Cos tam bylo ze Blender3 to mial byc jakis ultimate killer czy tez ze mieli sie zblizac do numeru 3 ale go nie osiagac czy... Nie pomne - moze zmeczony jestem i opowiadam jakies bzdury.

Napisano

@n-pigeon

W RC0 nie było mrygania mesha przy sculpcie więc nie zgłaszałem, ale widze że o 16:30 ktoś to zgłosił, a o 17:40 już to poprawili. :D

 

Maskowanie odnalazłem w TODO więc mogę spać spokojnie i czekać. ;)

Napisano

z blender.org można już pobrać wersję 2.57a, zawierającą 100 poprawek względem 2.57

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności