Skocz do zawartości

Blender 2.57


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A mnie na Linux+RadeonHD mrygają fragmenty mesha przy skulpcie. Czekałem też na powrót z 2.49 funkcji maskowania/ukrywania fragmentów przy skulpcie ale nie mogę tego znaleźć jak na razie. Ale fajnie że go wydali bo teraz może zaczną dodawać brakujące ficzersy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie pozytwnie zaskoczył taki drobiazg:

- miesiąc temu zgłosiłem błąd związny z obsługą OpenGL na najtańszej "karcie grafiki" Intela, stosowanej w notebookach

- przez ostatnie dwa tygodnie BF drążyła ten temat, coś tam poprawiali, ale nawet przedwczoraj, testując kolejne buildy programu wskazane przez developerów, miałem ciągle ten sam bład.

- dziś pobrałem 2.57 i spróbowałem także na niej, bez większej nadziei...

a tu TADAAM! działa! A bugtrackerze nawet nie napisali, że już poprawili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczuro, osz ty mały, nie marudź wiesz że będzie dopiero w 2.6 :D coś czuje że już w 2.60 go ujrzymy ^^

 

do marudzących na błędy, a zgłosiliście buga? gdybyście zgłosili wcześniej, było by naprawione na czas :B a radze się pospieszyć zanim wezmą się za 2.6x wtedy tempo naprawiania bugów zwolni i ustąpi miejsca dodawaniu nowych ficzersów :B następne wydanie to 2.58 więc macie jeszcze nie całe 2 miechy czasu

 

też mam GTXa i zero problemów

 

@Przybysz

co do sculptu, ukrywanie mesha i maski są w branchu, czekaj na 2.6x, choć może trafi się jakiś build na grafikalu

Edytowane przez n-pigeon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze raz przeczytam "czy jest juz b-mesh" to mi zylka peknie :D Od miesiecy wiadomo ze nie mialo byc w tej wersji...

Jeszcze nie testowalem ale widze ze sa juz opcje importu ktorych mi brakowalo. Ze splash screenem ladnie pojechali po bandzie :D

 

Fajnie ze juz jest stabilny. Teraz 2.58 i zacznie sie jaranie nowymi featuresami do 2.6. Moze mi ktos przypomniec co to byla za dziwaczna filozofia z numeracja? Cos tam bylo ze Blender3 to mial byc jakis ultimate killer czy tez ze mieli sie zblizac do numeru 3 ale go nie osiagac czy... Nie pomne - moze zmeczony jestem i opowiadam jakies bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności