Napisano 3 Czerwiec 201113 l Pozostajemy w tematyce gier i tym razem chciałbym Was zachęcić do obejrzenia trailera gry Prey 2 specjalnie wydanego na tegoroczne targi E3. Targi w zasadzie jeszcze przed nami więc myślę, że jeszcze pozostaniemy w tym temacie jakiś czas i będzie o czym pisać. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1813
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Czekałem, czekałem i ... się zawiodłem :/ nie ten klimat co w 1. Klimat jak w DN :)szkoda, ale może gra znowu wprowadzi coś innowacyjnego i będzie frajda :)
Napisano 3 Czerwiec 201113 l trailer miazdzy suty, ale ma jedna wade... pod koniec filmiku nie ma znaczku "PC" :( wychodzi na to ze posiadacze blaszakow znowu zostali @#$*# w pupe Edytowane 3 Czerwiec 201113 l przez tr3buh
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Z jedynką chyba to NIC wspólnego nie ma ... trudno - zapowiada się niezła jadka!
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Cudeńko. Chromolić grę, cine jest boski. Tomb Raider nowy też polecam... ah no i za kilka dni najnowsze dziecko od DigicPictures będzie.
Napisano 3 Czerwiec 201113 l niezle i to bardzo, mnie zastanawia w jaki sposob uzyskali taka plynnosc i jakosc obrazu, nigdy wczesniej takiej plynnosci w zadnej animacji nie widzialem
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Autor niezle i to bardzo, mnie zastanawia w jaki sposob uzyskali taka plynnosc i jakosc obrazu, nigdy wczesniej takiej plynnosci w zadnej animacji nie widzialem Prawdę mówiąc mnie też to zaskoczyło. Mocap mocapem, ale tutaj faktycznie płynność jest niesamowita.
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Masakra :D kto to zrobił :O ? chyba trzeba czekać aż się pochwalą na cgtalku...
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Twarze recznie robione - morph target'y i kilka dodatkowych kontrolerow. MOVA uzylismy w trailerze do Lost Planet3, chyba jeszcze sie nie pojawil na sieci ( powinien wyjsc za pare dni na E3 ). Co do plynnosci animacji, ogolnie bardzo duzo pracujemy z 'gotowym' mocapem - stylizacja, wygladzanie. Czasem finalowa aniamcja to 20-30% mocapu a reszta to reczna robota :-). Ciesze sie, ze sie podoba bo deadline byl *(@$3!... h.
Napisano 3 Czerwiec 201113 l No czegoś takiego to przyznaje ze nie widziałem. Masakra totalna. Troche klimacik Halo z kosmitami i bronią (stylistyka z trailerów nie gry) ale jednak pomysł jedynego człowieka wśród obcych i to nadodatek łowcy nagród bardzo mi się podoba. Pozatym.... kurde prey 2? Gdzie jest jedynka? Nigdy o niej nie słyszałem.
Napisano 4 Czerwiec 201113 l A wlasnie. Czolem hubert. Pomylilem te dwa. Faktycznie o Lost Planet mowiles.
Napisano 4 Czerwiec 201113 l Generalnie miazga, choć dla mnie kamerka lata trochę za szybko. Po połowie musiałem zmniejszyć okno playera.
Napisano 4 Czerwiec 201113 l ...Pozatym.... kurde prey 2? Gdzie jest jedynka? Nigdy o niej nie słyszałem. Ciekawe, że mało kto o jedynce słyszał (słaba promocja?). Osobiście widziałem jedynki trailer gdzieś zupełnym przypadkiem na necie i nabyłem jak tylko u nas się pojawiło. W studiu ludzie nie wiedzieli o jakiej grze w ogóle mówię gdy jarałem się Prey'em - jedynka miażdzyła biust. Oczywiście trochę wody się ulało od jej premiery (2006 rok czy jakoś tak), ale jak to odpaliłem to dawno nie miałem tak dobrze zamarnowanego tygodnia.
Napisano 5 Czerwiec 201113 l Tak czy siak bedzie trzeba zagrać. Żelazna zasada gracza: "nie graj w dwójke jak jedynki żeś nie przeszedł". Przy Portalu zastosowana i jakoś nie żałowałem - tutaj pewnie tez nie pożałuje.
Napisano 5 Czerwiec 201113 l frame rate jest chyba podwyzszony co dodatkowo dodaje efektu płynnosci + wielka swoboda w operowaniu umiejetnym kamera. Ogolnie efekt swietny!
Napisano 12 Czerwiec 201113 l Wow jesli to wszystko to CG to miazdzy suty :D, animacje super naturalne :o. hubert rozumiem ze pracujesz w Blur. Mozesz powiedziec czym sie tam zajmujesz i w czym animujecie ? Z gory przepraszam za swoja ingnorancje ;)
Napisano 6 Lipiec 201113 l Pawelkos - heja, sorry za pozna odpowiedz. Jestem animation supervisor'em, czyli odpowiadam za animacje w projekcie, nadzoruje team od 3 do 10 animatorow( mniej wiecej ), a jak czasem rezyser rzuci jakis ochlap na pozarcie ( zwykle pick ups ) to na chwile siadam na krzeselku z napisaem 'direcotr' w studio mocap. Pracujemy na XSI, previz jest robiony na 3D max i Motion Builder. pozdro, h.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto