Skocz do zawartości

WIZ:Akademiki


simonhc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Tym razem z taśmy produkcyjnej wstępne rendering dla akademików.

Soft 3dsmax2011oraz2012(mass FX dla kamyczków)

V ray 1.5sp5

PS CS5

Wiekszość w kwadratach po 3500x3500px

Troche nowych krzaków z onyxa, kilka wymodelowanych w poly (ivy)

 

Pozdrawiam serdecznie, więcej można obejrzeć na fb.

Zapraszam też na CGWORKSHOP

 

Pozdrawiam

S

 

7.jpg

8.jpg

9fog.jpg

10fog2_low.jpg

9c.jpg

11.jpg

12CR3.jpg

14_low.jpg

1.jpg

6.jpg

2.jpg

12cr2.jpg

3.jpg

4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja wymiękam . 5*

 

Edit : Postanowiłem coś dopisać , jednak żeby te komentarze nie były bez sensu.

1-obrazek, świetne odbicia w kałuży , textury podłoża, nieba , oświetlenie, shadery.

2- to samo tylko krawężnik wydaje się za duży.

3-Fajna mgiełka, bardzo artystycznie

4,5- znów popisowe kropelki na szybach :)

 

Reszta: Roślinność i textury , bajka.

Edytowane przez NV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję wszystkim za komentarze,

 

NV-słuszne tipsy

ola-f - dokładnie:)

Synuś - Francja, Bordeaux

Morphe- thx!

plasti-hehe, dzieki

Berger - postpro: duzo malowania brushami z dymem, korkta kolorów światła we wnętrzach, kontrasty i exposure etc.

W niektórych nie było postpro (np widok z góry na roslinki)

Neb- kocia choroba;) fura wyje faktycznie, roślinom nieco za mało refleksów dałem najwyrażniej

grzegerz - i7 3.0Ghz +24Gb ramu

jescze raz dzieki wielkie za poswiecony czas!

Pozdrawiam

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrz nocnej pory co widać po ilości i jakości. Dzienny ten na schody aż odstaje od reszty. Koty to ciekawa sprawa ale obrazek 4 trochę pogarsza mój odbiór przez niego i kałużę, która przypomina strużkę wody co kojarzy mi się raczej z innym typem dzielnicy. Piękny detal jak zawsze i dalsza postprodukcja. Jeżeli chodzi o negatywny odbiór to o ile jestem też zwolennikiem zabrudzeń to zaciekająca brudem szyba i porysowane drzwi nie wyglądają tutaj zachęcająco, tym bardziej, że nie żałowałeś na lampy i meble. Są materiały które w same w sobie mają urok i jak najbardziej jestem za używaniem ich, natomiast nie jestem za ich dewastacją przedstawioną w wizualizacjach. Także poza tymi rzeczami jest naprawdę super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super!

 

PS: Czym zrobić takie kropelki na szybach? Robione w realflow (rzucone na szybe) czy za pomoca mapki?

Zwykły bump, zmalowane w psie

 

Dziękuje za miłe słowa i wskazówki! Bede dalej walczyc z nocnymi klimatami.

Link do ostatnich pracek:

 

Pozdrawiam

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piernicze , człowieku. Szymek Ci dał wszystko na tacy, a Tobie mało. Napisał o 14 o stronie, na chłopski rozum zarejestrowanie to jakies max.10 min. Szybciej byś sie zarejestrował niż czekał na odp. (ehh wygodnisie , wszystko trzeba na tacy podać, co za ludzie...) O postpro masz w Sky Replacement.

 

Simonhc, co do renderków to miazga jak zwykle. Uwielbiam klimacik jaki tworzysz w swoich pracach, naprawde kawał dobrej roboty. Gdybym miał fundusze to bym z chęcią się na trening zapisał, ale niestety nie na mą biedną kieszeń ;) Ale i tak świetnie że uchylasz rąbka tajemnicy w swoich tutorialach, naprawde dużo mozna wynieść z nich.

 

Pozdrawiam , Karkosik. Dam 5* (choc lepiej byc nie moze , to chociaż statystyke podionse) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kogo pierniczysz ? :-) Nic nie pisał o 14 stronie. Zresztą na cgworkshop.org nie ma numerowanych stron więc mnie zgubiłeś.

 

A w ogóle to jesteś jego adwokatem czy jak ? Gdyby mu nie odpowiadało moje nastawienie to by mnie olał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności