Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam Wszystkich,

Tym razem z taśmy produkcyjnej wstępne rendering dla akademików.

Soft 3dsmax2011oraz2012(mass FX dla kamyczków)

V ray 1.5sp5

PS CS5

Wiekszość w kwadratach po 3500x3500px

Troche nowych krzaków z onyxa, kilka wymodelowanych w poly (ivy)

 

Pozdrawiam serdecznie, więcej można obejrzeć na fb.

Zapraszam też na CGWORKSHOP

 

Pozdrawiam

S

 

7.jpg

8.jpg

9fog.jpg

10fog2_low.jpg

9c.jpg

11.jpg

12CR3.jpg

14_low.jpg

1.jpg

6.jpg

2.jpg

12cr2.jpg

3.jpg

4.jpg

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 10,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja wymiękam . 5*

 

Edit : Postanowiłem coś dopisać , jednak żeby te komentarze nie były bez sensu.

1-obrazek, świetne odbicia w kałuży , textury podłoża, nieba , oświetlenie, shadery.

2- to samo tylko krawężnik wydaje się za duży.

3-Fajna mgiełka, bardzo artystycznie

4,5- znów popisowe kropelki na szybach :)

 

Reszta: Roślinność i textury , bajka.

Edytowane przez NV

Napisano

Praca na 5 bez dwóch zdań, no i te kocie klimaty, które obaj lubimy :) Z czepialstwa to trochę zbyt "suche" materiały liści i biały rozmyty samochód troszkę wyje.

Napisano

Jak dla mnie wzór - 5*

Dla mnie miażdżysz detalami i klimatem - którego tutaj jest mnóstwo, świetne!

Gratuluje!

Pozdrawiam, Karkosik

Napisano
  • Autor

Dziekuję wszystkim za komentarze,

 

NV-słuszne tipsy

ola-f - dokładnie:)

Synuś - Francja, Bordeaux

Morphe- thx!

plasti-hehe, dzieki

Berger - postpro: duzo malowania brushami z dymem, korkta kolorów światła we wnętrzach, kontrasty i exposure etc.

W niektórych nie było postpro (np widok z góry na roslinki)

Neb- kocia choroba;) fura wyje faktycznie, roślinom nieco za mało refleksów dałem najwyrażniej

grzegerz - i7 3.0Ghz +24Gb ramu

jescze raz dzieki wielkie za poswiecony czas!

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

simonhc zazdroszczę tego masteringu obrazu, zawsze świetny klimat a shot z kotami to w ogóle gniecie do podłogi ;)

Napisano

Klimat po prostu MEGA a wykonanie, nawet nie wiem jakiego slowa uzyc. *****

Napisano

Fajny krosowy efekt, nie za mocny lecz w sam raz.

Mega dobre to, 5 gwiazdek w pełni się należy ;]

Napisano

Mistrz nocnej pory co widać po ilości i jakości. Dzienny ten na schody aż odstaje od reszty. Koty to ciekawa sprawa ale obrazek 4 trochę pogarsza mój odbiór przez niego i kałużę, która przypomina strużkę wody co kojarzy mi się raczej z innym typem dzielnicy. Piękny detal jak zawsze i dalsza postprodukcja. Jeżeli chodzi o negatywny odbiór to o ile jestem też zwolennikiem zabrudzeń to zaciekająca brudem szyba i porysowane drzwi nie wyglądają tutaj zachęcająco, tym bardziej, że nie żałowałeś na lampy i meble. Są materiały które w same w sobie mają urok i jak najbardziej jestem za używaniem ich, natomiast nie jestem za ich dewastacją przedstawioną w wizualizacjach. Także poza tymi rzeczami jest naprawdę super.

Napisano

Światło, detal i realizm powala na kolana. Jedno co mi nie pasuje to ilość kotów na pierwszym renderze :) i szyba brudna w tym uchylonym oknie, przesadzone to jest mocno. Poza tym miazga.

Napisano

Totalnie śliczny wypas! Niesamowity klimat.

Zazdroszczę klientów którzy nie czepiają się że trawa ma być soczysto zielona, drewno brązowe a ściana czysta kremowa ;)

Napisano
  • Autor
Super!

 

PS: Czym zrobić takie kropelki na szybach? Robione w realflow (rzucone na szybe) czy za pomoca mapki?

Zwykły bump, zmalowane w psie

 

Dziękuje za miłe słowa i wskazówki! Bede dalej walczyc z nocnymi klimatami.

Link do ostatnich pracek:

 

Pozdrawiam

P

Napisano

Witam, wiem że trochę późno ale czym mógłbym wiedzieć coś więcej o 11 renderku ?

Chodzi mi o to niebieskie światło w górnej części. Czy to jakiś efekt post ?

Napisano
  • Autor
Witam, wiem że trochę późno ale czym mógłbym wiedzieć coś więcej o 11 renderku ?

Chodzi mi o to niebieskie światło w górnej części. Czy to jakiś efekt post ?

 

Glow dodany w fotosklepie:)

Napisano

W takim razie niezły z ciebie magik bo glow który mi wychodzi nie jest nawet podobny do tego twojego :)

Napisano
  • Autor

Nie jest to filtr - tutaj glow jest podmalowany - obraz rozjasniony levelsami i niebieski tint plus maska miekkim brushem

Napisano

Czyli wyższa szkoła jazdy :). Masz może jakieś namiary na tutka opisującego tę technikę ?

Napisano
  • Autor
Czyli wyższa szkoła jazdy :). Masz może jakieś namiary na tutka opisującego tę technikę ?

 

Tak:)

cgworkshop.org

zapraszam

Napisano

A można prosić o jakiś dokładniejszy namiar ?

Tutki są ale żaden z nich (z nazwy) nie nawiązuje do postprocessing-u.

 

A jak mam się zarejestrować to w konkretnym celu ;-)

Napisano

Ja piernicze , człowieku. Szymek Ci dał wszystko na tacy, a Tobie mało. Napisał o 14 o stronie, na chłopski rozum zarejestrowanie to jakies max.10 min. Szybciej byś sie zarejestrował niż czekał na odp. (ehh wygodnisie , wszystko trzeba na tacy podać, co za ludzie...) O postpro masz w Sky Replacement.

 

Simonhc, co do renderków to miazga jak zwykle. Uwielbiam klimacik jaki tworzysz w swoich pracach, naprawde kawał dobrej roboty. Gdybym miał fundusze to bym z chęcią się na trening zapisał, ale niestety nie na mą biedną kieszeń ;) Ale i tak świetnie że uchylasz rąbka tajemnicy w swoich tutorialach, naprawde dużo mozna wynieść z nich.

 

Pozdrawiam , Karkosik. Dam 5* (choc lepiej byc nie moze , to chociaż statystyke podionse) :D

Napisano

Kogo pierniczysz ? :-) Nic nie pisał o 14 stronie. Zresztą na cgworkshop.org nie ma numerowanych stron więc mnie zgubiłeś.

 

A w ogóle to jesteś jego adwokatem czy jak ? Gdyby mu nie odpowiadało moje nastawienie to by mnie olał.

Napisano
  • Autor
Moje gratulacje w 3D Artist wyglada pieknie !!! ;)

Chyba jeszcze nie ma numeru 31?:)

Napisano

Dla mieszkania w takich akademikach, to mógłbym iść na studia :)

 

Brawo!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności