Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie !!!

Jako nowy na tym forum starałem się zapoznać z panującymi tu zasadami i mam nadzieję że ustrzegłem się błędów przy wystawianiu tu mojego pierwszego projektu.

Jak wszyscy widzą jest to M1 Abrams w wersji A2 wzbogacony o kilka dodatków ( dodatkowy pancerz i trał oraz pakiet do walki w terenie miejskim)

prace trwały jakiś miesiąc , budowa oparta była na modelach redukcyjnych powypożyczanych z trójmiejskich sklepów modelarskich (za co serdecznie dziękuję)

a także książek ,czasopism i walk-aroud'ów z mojej kolekcji :)

Do modelowania użyłem 3d Maxa 2010

textury również unwrap'owałem w Max'ie

Rendery wykonane w vray'u

i na koniec lekka postprodukcja w Photoshopie

 

i to by było na tyle . Mam nadzieję że się spodoba

 

 

http://img840.imageshack.us/img840/5528/final02.jpg

 

 

76469019.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez tweety
wielokkość obrazka: high res pokazuj za pomocą linku URL nie IMG
  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ło matko ile nad tym siedziales? 5 lat? :D masarnia takie szydelkowanie ale zawsze milo popatrzeć :) za cierpliwośc to ma sz 17 * ;)

Napisano

Super model wyszedł. Może rzeczywiście dałoby się go ładniej zaprezentować (otoczenie i światło głównie, bo materiały są w miarę ok), ale i tak robi wrażenie. Gratki.

Napisano

Jeszcze jeden komentarz odemnie ;) Twoja praca jest na tyle dobra, że zainspiruje na tym forum nie jednego wapniaka, aby zrobić coś równie dobrego! Nooo i nie jeden początkujący też napewno się napatrzy z marzeniem aby "kiedyś" uchwycić taki detal ;) pozdrawiam!

Napisano

Fajny modelik i super detal, choc rzeczywiscie fajnie by bylo jakbys go troche ciekawiej zaprezentowal i przydaly by sie bardziej zroznicowane tekstury, wiecej zadrapan, zabrudzen ale i tak jest git. Zastanawia mnie tyko czy te wszystkie lancuchy nie maja za cienkich ogniw, wygladaja jakby sie mialy zaraz zerwac. Ode mnie zasluzone 5*

Napisano

Model miazga, ale popracuj nad prezentacją. Dokończ tekstury, dodaj ślady walki, zużycie materiału, jakieś otoczenie (może być miejskie, skoro ma zestaw do walk w mieście) i dostaniesz dalsze 5*

Napisano

Faktycznie textury do poprawki ale takie lekko zamyte klient uznał za dobre i takie na razie muszą być :)

jak się znajdzie czas to się zrobi wersję 2.0

a do prezentacji to tak samo jak wyżej ,też bym wolał rendery na piasku czy na jakiejś arabskiej ulicy ale miało być tak i tak jest

jak będzie urlop to wypocę coś właśnie w tym stylu

Napisano

Model bardzo fajny tylko jedno mnie ciekawi skąd te płytki pancerza reaktywnego ?? Nigdy nie spotkałem się z kształtem przypominającym dachówki, ale być morze przez nie dopatrzenie nie znam ich, czołgami akurat średnio się ciekawię.

Napisano

Naprawde fajny model. Nie interesuje sie tymi zabawkami na tyle żeby śledzić to w fachowych publikacjach i samo oglądanie twoich obrazków z całym tym usrojstwem jest arcyciekawe. Jeśli nie masz ochoty albo czasu bawić sie z całą sceną to zrób chociaż jakąś powierzchnię z cieniem pod czołgiem (jakiś matte plane). To uczytelni całość w ogromnym stopniu, doda maszynie ciężaru i poprawi ogólny klimat oświetlenia. Pomijając czas na renderowanie to 8 minut pracy a efekt będzie o wiele lepszy (jeszcze lepszy)

 

Swoją drogą to ilość pracy jaką ludzie wkładają w zaprojektowanie narzędzi służących do zrobienia krzywdy innym ludziom naprawde zadziwia. Jeśli kiedyś przylecą do nas kosmici powinni odparować te planete bez pytania ludzi o zdanie

Gość Chrupek3D
Napisano

o w mortke jerza... niesamowite zboczenie :-)

Napisano (edytowane)

W końcu znalazłem trochę czasu żeby poduczyć się renderingu i postprodukcji, na razie ciężko mi to idzie (zawsze tylko modelowałem i odsyłałem model do dalszej obróbki) ale

postanowiłem mój pierwszy render wstawić jako zwięczenie

prac nad tym pojazdem.

Edytowane przez Pixel-Factory
Napisano

Nie no fajnie, i dlaczego od razu wywalę , ją się dopiero

uczę renderingu "w terenie" i każda sugestia jest dobra.

ten był pierwszy , zrobiony na podstawie tutków z sieci ,teraz może być tylko lepiej :D

Napisano (edytowane)

Nie wiem czy ktoś wcześniej kolegi się pytał ale cyz można ujrzeć siateczkę i ilość poli i czas renderingu i sprzęt na jakim był renderowany ów czołg ?

 

Model oczywiście świetny, aż mnie zainspirowałeś i bawię się w własny M1A2 Abrams ^^

 

Edit@ i może gdyby ci się jeszcze chciało to gdybyś mógł się podzielić ustawieniami Vray'a :)

 

Skombinowałem sobie lepszy sprzęt i dałem render na "blackman'ie" 8na64 i ta wartość po prawej 0.001 do tego rozdziałka 1920x1080 ale mimo to widać kwadraciki i wszystko jest jeszcze lekko poszarpane. Mógłbyś zdradzić jakie masz swoje ustawienia ?

Edytowane przez Zernat
Napisano

eee ten post Freedom Fightera za czarny jak dla mnie zdecydowanie. Wygląda jakby miał zła gamme

 

Jak dla mnie oryginał w tonach jest ok. może troche wiecej kontrastu ale bez przesady. Kompozycyjnie dym bardzo siedzi na tej "łopacie" i wygląda jakby to z niej sie dymiło a nie kilometr dalej.

Ja bym poszerzył kadr i dał troche wiecej treści. Teraz pustawo jest.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności