Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie !!! Jako nowy na tym forum starałem się zapoznać z panującymi tu zasadami i mam nadzieję że ustrzegłem się błędów przy wystawianiu tu mojego pierwszego projektu. Jak wszyscy widzą jest to M1 Abrams w wersji A2 wzbogacony o kilka dodatków ( dodatkowy pancerz i trał oraz pakiet do walki w terenie miejskim) prace trwały jakiś miesiąc , budowa oparta była na modelach redukcyjnych powypożyczanych z trójmiejskich sklepów modelarskich (za co serdecznie dziękuję) a także książek ,czasopism i walk-aroud'ów z mojej kolekcji :) Do modelowania użyłem 3d Maxa 2010 textury również unwrap'owałem w Max'ie Rendery wykonane w vray'u i na koniec lekka postprodukcja w Photoshopie i to by było na tyle . Mam nadzieję że się spodoba http://img840.imageshack.us/img840/5528/final02.jpg Uploaded with ImageShack.us Edytowane 9 Lipiec 2011 przez tweety wielokkość obrazka: high res pokazuj za pomocą linku URL nie IMG
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 (edytowane) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Pixel-Factory
Gość dekiel Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 ło matko ile nad tym siedziales? 5 lat? :D masarnia takie szydelkowanie ale zawsze milo popatrzeć :) za cierpliwośc to ma sz 17 * ;)
guffqa Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 piękne wykonanie! Będziesz na głównej ;) 5*!
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 COOO!!!??? 5 lat dokładnie 33 dni go męczyłem :) ten oraz następne projekty będą stanowić fronty opakowań modeli redukcyjnych BRONCO .
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 i raczej na główną nie wjadę bo wy tu poziom za wysoki macie :), ale dzięki !!!!
KaeMS Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 Jeśli o mnie chodzi to masakra detalu, po prostu powala. Piękna praca, front się należy jak nic. .
mafida Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 i raczej na główną nie wjadę bo wy tu poziom za wysoki macie :), ale dzięki !!!! Dobra,dobra,założymy się;) Model miażdży,super:)
mookie Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 Rzeczywiście imponujący model, choć jego prezentacja i tekstury nie są tak spektakularne. Niemniej gratulacje!
goral_44 Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 Wydawało mi się, że widziałem juz wszystko. A jednak nie. Piękna praca. Gratki i życzę Fronta bo ten model wart jest tego.
Predator Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 Gdybys wlozyl tyle serca w prezentacje modelu co sam modeling i odwzorowanie bylaby genialna praca ,a tak jest bardzo bardzo dobra ;). Gratulacje !, pozdrawiam.
Pixel-Factory Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 Wooow!!! Dziękuję za tak życzliwe przyjęcie na polskim forum!!
Hynol Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 Super model wyszedł. Może rzeczywiście dałoby się go ładniej zaprezentować (otoczenie i światło głównie, bo materiały są w miarę ok), ale i tak robi wrażenie. Gratki.
guffqa Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Jeszcze jeden komentarz odemnie ;) Twoja praca jest na tyle dobra, że zainspiruje na tym forum nie jednego wapniaka, aby zrobić coś równie dobrego! Nooo i nie jeden początkujący też napewno się napatrzy z marzeniem aby "kiedyś" uchwycić taki detal ;) pozdrawiam!
GrześDuro Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Tylko 33 dni modelowania, mega detal, efekt i jedynie 4 gwiazdki...?? aha odemnie zasłużone pięć!
lukasz1330 Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Podbijam, 5 się należy, świetny detal, i to w takim czasie :)
uncle Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 idealny, jedyna rzecz do ktorej moge sie przyczepic to ior szyb :P plaskie nie powinny zakrzywiac obrazu :D
Pawelkos Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Fajny modelik i super detal, choc rzeczywiscie fajnie by bylo jakbys go troche ciekawiej zaprezentowal i przydaly by sie bardziej zroznicowane tekstury, wiecej zadrapan, zabrudzen ale i tak jest git. Zastanawia mnie tyko czy te wszystkie lancuchy nie maja za cienkich ogniw, wygladaja jakby sie mialy zaraz zerwac. Ode mnie zasluzone 5*
pabulo Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 model świetny. Prezentacja wyszłaby o wiele lepiej przez sam sprytny zabieg postawienia go na ziemi
Pixel-Factory Napisano 23 Czerwiec 2011 Autor Napisano 23 Czerwiec 2011 no to fakt następny będzie już na ziemi :)
Pixel-Factory Napisano 23 Czerwiec 2011 Autor Napisano 23 Czerwiec 2011 JAAAA :P aż się obśliniłem , pierwszy model u was i jestem na głównej!!!!!! WIELKIE DZIĘKI!!!!
Shogun 3D Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Model miazga, ale popracuj nad prezentacją. Dokończ tekstury, dodaj ślady walki, zużycie materiału, jakieś otoczenie (może być miejskie, skoro ma zestaw do walk w mieście) i dostaniesz dalsze 5*
Pixel-Factory Napisano 24 Czerwiec 2011 Autor Napisano 24 Czerwiec 2011 Faktycznie textury do poprawki ale takie lekko zamyte klient uznał za dobre i takie na razie muszą być :) jak się znajdzie czas to się zrobi wersję 2.0 a do prezentacji to tak samo jak wyżej ,też bym wolał rendery na piasku czy na jakiejś arabskiej ulicy ale miało być tak i tak jest jak będzie urlop to wypocę coś właśnie w tym stylu
Altres Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 Model bardzo fajny tylko jedno mnie ciekawi skąd te płytki pancerza reaktywnego ?? Nigdy nie spotkałem się z kształtem przypominającym dachówki, ale być morze przez nie dopatrzenie nie znam ich, czołgami akurat średnio się ciekawię.
veti Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 Pancerz reaktywny jest za tymi "dachówkami" - ja jednym ze screenów to dobrze widać.
Pixel-Factory Napisano 25 Czerwiec 2011 Autor Napisano 25 Czerwiec 2011 dokładnie tak jak powiedział Veti dopancerzenie jest tu dwustopniowe na spodzie są kostki reaktywne a na wierzchu płyty z kompozytów z wkładką ceramiczną. dokładny opis jest w tej publikacji http://www.militarymodelling.com/news/article.asp?a=4320
pabulo Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Naprawde fajny model. Nie interesuje sie tymi zabawkami na tyle żeby śledzić to w fachowych publikacjach i samo oglądanie twoich obrazków z całym tym usrojstwem jest arcyciekawe. Jeśli nie masz ochoty albo czasu bawić sie z całą sceną to zrób chociaż jakąś powierzchnię z cieniem pod czołgiem (jakiś matte plane). To uczytelni całość w ogromnym stopniu, doda maszynie ciężaru i poprawi ogólny klimat oświetlenia. Pomijając czas na renderowanie to 8 minut pracy a efekt będzie o wiele lepszy (jeszcze lepszy) Swoją drogą to ilość pracy jaką ludzie wkładają w zaprojektowanie narzędzi służących do zrobienia krzywdy innym ludziom naprawde zadziwia. Jeśli kiedyś przylecą do nas kosmici powinni odparować te planete bez pytania ludzi o zdanie
Gość Chrupek3D Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 o w mortke jerza... niesamowite zboczenie :-)
Pixel-Factory Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 (edytowane) W końcu znalazłem trochę czasu żeby poduczyć się renderingu i postprodukcji, na razie ciężko mi to idzie (zawsze tylko modelowałem i odsyłałem model do dalszej obróbki) ale postanowiłem mój pierwszy render wstawić jako zwięczenie prac nad tym pojazdem. Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Pixel-Factory
FF Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Ja bym to bardziej tak widział: http://img263.imageshack.us/img263/3885/final02k.jpg jak cos to wywale. tylko ten dym nadal za czarny przez co gryzie sie z pierwszym planem. pozdro
Pixel-Factory Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 Nie no fajnie, i dlaczego od razu wywalę , ją się dopiero uczę renderingu "w terenie" i każda sugestia jest dobra. ten był pierwszy , zrobiony na podstawie tutków z sieci ,teraz może być tylko lepiej :D
Zernat Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 (edytowane) Nie wiem czy ktoś wcześniej kolegi się pytał ale cyz można ujrzeć siateczkę i ilość poli i czas renderingu i sprzęt na jakim był renderowany ów czołg ? Model oczywiście świetny, aż mnie zainspirowałeś i bawię się w własny M1A2 Abrams ^^ Edit@ i może gdyby ci się jeszcze chciało to gdybyś mógł się podzielić ustawieniami Vray'a :) Skombinowałem sobie lepszy sprzęt i dałem render na "blackman'ie" 8na64 i ta wartość po prawej 0.001 do tego rozdziałka 1920x1080 ale mimo to widać kwadraciki i wszystko jest jeszcze lekko poszarpane. Mógłbyś zdradzić jakie masz swoje ustawienia ? Edytowane 5 Lipiec 2011 przez Zernat
pabulo Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 eee ten post Freedom Fightera za czarny jak dla mnie zdecydowanie. Wygląda jakby miał zła gamme Jak dla mnie oryginał w tonach jest ok. może troche wiecej kontrastu ale bez przesady. Kompozycyjnie dym bardzo siedzi na tej "łopacie" i wygląda jakby to z niej sie dymiło a nie kilometr dalej. Ja bym poszerzył kadr i dał troche wiecej treści. Teraz pustawo jest.
Rekomendowane odpowiedzi