Napisano 7 Kwiecień 201410 l No likaon wyszedł bardzo fajny. Tak z ciekawości te wersje z graficznymi znakami, kółkiem, kreską itd to pod jakiś specyficzny kontekst ? Fajnie to wyszło z likaonem ;)
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Bardzo fajne zwierzaki! Od siebie dodam że ja jakoś nie rozumiem tej mody na dodawanie chromatycznej aberracji ;) No ale to oczywiście kwestia gustu.
Napisano 13 Kwiecień 201410 l pierwssze dwa jakoś mi nie grają, pewnie kwestia jakiegoś złamania ogólnej kompozycji geometrią, ktora mi nie podeszła, ale ostatni mógłbym mieć na ścianie.
Napisano 16 Kwiecień 201410 l Autor Dzieki wszystkim! Kolsga hmm a taki przypływ chwili, chciałam poeksperymentować z figurami geometrycznymi w pracach, bo je bardzo lubię i tak wyszło mi :D Mruk ja za to ostatnio ją odkryłam i uwielbiam :) Olaf miło mi :D rosikowski okienka? Nie ma wiecej okienek :D Przy okazji zauwazyłam, że mi wcieło plik z herbalist hut bo podlinkowałam go z CGhuba, który to z dnia na dzien został zamkniety :/ Wrzuce wiec poprawiona wersję :)
Napisano 19 Kwiecień 201410 l ten domek ma potencjał :D Nawet mi się podoba tak jak jest, tylko trochę rzuca mi się w oczy że dach nie wystaje poza długość scian budynku. Zobacz na tą refkę (specjalnie wybrałam taką gdzie mocno widać dach wystający: http://www.plan2go.pl/Images/Photos/12_06_2012__13_59_uid_9_fc95b318-3841-4c96-9e22-d1034414f222.jpg )
Napisano 20 Kwiecień 201410 l Autor Dzieki :D No tak, teraz jak na to patrze to bym wszystko poprawiła :) Ale w produkcji juz następny więc mam nadzieje że będzie lepiej. Jak znajdę wolną chwilę (o którą ostatnio ciężko) to możliwe, że się zmotywuje do poprawienia tego :D
Napisano 1 Czerwiec 201410 l Autor Ostatnio, gdy mam wolną chwilę robię conieco w ramach grupy Virtual Plein Air na fb : ) To jeden z efektów:
Napisano 4 Czerwiec 201410 l Autor Wybrane koncepty jakie wykonałam do gry "Race To Mars" Ogólnie polecam tytuł bo zapowiada się fajnie :D
Napisano 4 Czerwiec 201410 l Awww! :3 Race to Mars! Dużo dobrego szumu słyszałam o tej grze :D Ale dla zasady poczekam aż wyjdzie z Early Access. Kupiłam ze dwie gry z wczesnym dostępem i mam traume :P Także pogram po oficjalnej premierze :3 A koncepciki fajne :D Takie male slodkie budyneczki. I jest pasek w tle! :DDD
Napisano 5 Czerwiec 201410 l Autor Ja też czekam na pełne wersje, chociażby dla faktu żeby sobie zabawy nie psuć. Jedynym wyjątkiem jest tutaj Kerbal Space Program:) Oprócz tego kupiłam jeszcze DayZ ze znajomymi, czego żałuję :/ Od gry tego typu wymagałabym więcej niż tylko Symulatora Biegania xD No ale RTM zapowiada się super i lada chwila premiere z tego co kojarzę - can't wait^^ A paski... wiadomo, muszą być! :D No i fakt, że wygląda to lepiej tak jak pisałaś^^
Napisano 6 Czerwiec 201410 l Jestem kolejna fanką zwierzaków:P Świetnie idziesz do przodu :) Pozazdrościć ;)
Napisano 6 Czerwiec 201410 l Race to Mars! O proszę. Ostatnio przeczytałem trochę na ten temat w prasie lokalnej (link: http://opole.gazeta.pl/opole/1,35106,15578569,Z_Opola_na_podboj_Marsa__WIDEO_.html). I byłem ciekawy kto coś od nas robi do tej produkcji. W końcu ktoś się odnalazł. Będę śledził!
Napisano 7 Czerwiec 201410 l Autor Piret Dziękuję^^ Ja to mam wrażenie jakbym się ślimaczyła strasznie :D Adek W końcu się wydało hehe :) Ale pewnie jeszcze jakiś grafik inny by się znalazł. Co do linka to wow, sensownie napisany w sumie, jak na nie-gamingową gazetę :D
Napisano 11 Lipiec 201410 l naprawdę fajnie to wygląda, może się skuszę na kupno kolejnego który zrobi :) możesz napisać o czym opowiada w tym który kupiłaś?
Napisano 11 Lipiec 201410 l Autor @takashmen w sumie opowiada o technikach jakie stosuje, jak pracuje i na co zwraca uwagę. Tutek kosztuje 5$ a koleś gada 3,5h więc wow - a co najważniejsze jakość jego głosu jest wysoka, tzn. jakość nagrania :) Mnie osobiście strasznie wkurza jak jakiś artysta gada i pierdzi mu mikrofon... no ludzie nie stać ich na lepszy? Mi by było wstyd xD
Napisano 12 Lipiec 201410 l Świetna ta nowej praca- dobre światło i oko od razu śmiga tam gdzie trzeba:D Jak już miałbym się czegoś czepić to na siłę bym poprawił stopy tego gościa bo wygląda jakby stał w "mule" a podłoże wygląda na twardy piasek. No i ewentualnie dodałbym parę części obok wraku bo tak dla mnie wygląda to za pusto jak na miejsce katastrofy lotniczej. Nie mniej jednak idealna praca do portfolio. Pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 201410 l też mam https://gumroad.com/sweeney1987 generalnie jest wysyp tych tutoriali takie osoby jak M. Kuciara, Dave Rapoza, Dan Luvisi, Anthony Jones, James Paick wypuścili swoje całą liste instruktorów można znaleźć na tej http://www.kiwijuice.net/ stronie każdy znajdzie coś dal siebie
Napisano 12 Lipiec 201410 l Nagły skok z takim efektem w ostatniej pracy nie może skutkować niczym innym jak uznaniem z mojej strony :) Niby nic skomplikowanego a sztuczki robią swoje ;) W końcu liczy się efekt końcowy , praca prezentuje się bardzo dobrze i o to w tym chodzi. Fajnie się rozwijasz :) może cię kiedyś dogonię ^^ jak przestanę malować dzbanki :P
Napisano 12 Lipiec 201410 l Bardzo Fajnie to wszystko wygląda , tylko zastanawia mnie skala Apache'a i postaci. jakas taka malutka jest porównując ją do zdjęć : co nie zmienia fakty że pracka świetna :) - - - Połączono posty - - - No i oczywiście gratki za fronta !!
Napisano 12 Lipiec 201410 l Autor rymin, thecrev, takashmen, Kalberos, motyl dzieki wielkie :D! SamaeL89 hehe no co Ty, ja też powinnam więcej dzbanków pomalować^^ Pixel-Factory Dzięki! Postać nie stoi tuż przy nim. Dodatkowo sprawdzałam wielkości różnych śmigłowców i postanowiłam go zrobić takiej wielkości :) A no i dziękuje za fronta :D
Napisano 16 Lipiec 201410 l Wiedzialem ze gdzies widzialem to ujecie apacha:) Jest w BotWars Teaser (32s)
Napisano 2 Sierpień 201410 l albo po prostu tutaj: http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=S6BjMBztGPgthM&tbnid=zTZ4_1awCd_rpM:&ved=0CAUQjBw&url=http%3A%2F%2Fst.gdefon.com%2Fwallpapers_original%2Fwallpapers%2F325552_krushenie_pustinya_irak_3008x1960_(www.GdeFon.ru).jpg&ei=Q17cU8-uEsjT0QX_-IGoCg&psig=AFQjCNHOxAah3X3gtYnG2QDDYx2oOKjhtQ&ust=1407037379355613 ;) EDIT: https://d2ip58kv7n8yjd.cloudfront.net/p/assets/images/images/000/146/860/large/jan-urschel-20130913-1920.jpg?1406526730 Cały dzień dzisiaj trafiam na ten sam helikopter. Edytowane 2 Sierpień 201410 l przez 5lim
Napisano 15 Wrzesień 201410 l Autor Po długim czasie pora na update! A więc 2 "speed- matte - paintingi" I fisherman set :) Izometryczny budynek to sama przyjemność ale 'kartonowe' character design to zdecydowanie wyjście poza moją comfort zone :>
Napisano 15 Wrzesień 201410 l Ten z helikopterem bardziej mi sie podobalo;). Wiecej takich, heh W sumie nie wiem co tutaj doradzic niby fajnie ale troche nudno. Ale to moja opinia.
Napisano 17 Wrzesień 201410 l Ale mi się podoba ta swoboda w mieszaniu fotografii z malunkiem Helikopter miażdży.
Napisano 24 Wrzesień 201410 l Autor Dzięki wielkie za komenty! :D 2 nowe pracki, takie bardziej na szybko wykonane: Wydaje mi się ze z tą panną coś "nie teges" ale sama już nei wiem co xD Wiking + zamek + śnieg do grupy Brainstorm
Napisano 24 Wrzesień 201410 l W tej lasce mogłeś pępek przesunąć w lewo to by było lepiej. Ale noga i tak wychodzi jakby zbyt bardzo ze środka ciała. Może udo jest zbyt długie i takie się ma wrażenie. Nie wiem . Ten wojownik bardzo fajny.
Napisano 24 Wrzesień 201410 l Babka - średnia. Anatomia i oświetlenie modelki ma błędy. Jakbym miał shotguna to bym się nie wahał;) Ruiny - Bdb. Bardzo mi się podoba może poza niebem, które jest zbyt monotonne w porównaniu do reszty obrazka. Ale rekomendacja leci.
Napisano 25 Wrzesień 201410 l Czemu na brzuchu tej dziewczyny nie odbija sie ten czerwony szalik czy co to tam se narzuciła? ogien tez poza lichutkim glowem nie rzuca za bardzo światla, niby nie powinien, bo wszystko jest tak rozproszone i w ogole, ale przez to mało efektownie wygląda, aż sie chce postawic jej na łapie czajnik i zagotowac wode. oprócz tego przydałyby się jej obojczyki i mostek, a także kolano i łokieć. ogólnie ona nie ma za dużo kości. na noge juz ci zwrócili uwage, wyrasta nie tam, sqnt trza c: a tak to w sumie fajnie yoyoyoy
Napisano 23 Październik 201410 l Autor Hej dzieki! :D Ok mały update :3 Szkice na challenge 12 i finałowe "szkicyki" nowe envirko w wolnej chwili :) i koncepty + pre finale do gry przy której pracowałam, zapraszam na strone projektu www -> http://www.brassgame.com
Napisano 20 Listopad 201410 l Autor ok, no to pora na mały update teczki :) Na pierwszy ogień dwie szybkie pracki wykonane po obejrzeniu opening cinematic do Wiedzmina 3 :) Mam od pewnego czasu przyjemność pracować przy Forlorn World: Exiled i tutaj troche starszy stuff jaki wykonałam do tego projektu :) I random prace:) Na koniec zaś mały bonus w postaci szkicu do trzeciego fanartu Wiedźmina :D
Napisano 20 Listopad 201410 l Wow, faktycznie bardzo dużo dobrego, no te inspiracje wiedźminem wygladają jak production paintingi z PI :O To przedostatnie zielone z bazą...
Napisano 22 Listopad 201410 l Autor Dzięki wielkie! :) blukazs Ciężko mi ocenić ale starałam się robić je szybko (bo jestem wolna jak muł^^) więc 1h maximum na jedno. To górne z lewej wiem, że zajęło mi jakieś 30min :)
Napisano 23 Listopad 201410 l Madzia no wypas ! Cóż więcej pisać ładnie się rozwijasz :) Ja na razie mam zastój i z lenistwa przerabiam swoje stare pracę , zamiast wziąć się za studium :D Może media tradycyjne zmuszą moje szare komórki do działania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto