Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No likaon wyszedł bardzo fajny. Tak z ciekawości te wersje z graficznymi znakami, kółkiem, kreską itd to pod jakiś specyficzny kontekst ? Fajnie to wyszło z likaonem ;)

  • Odpowiedzi 444
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne zwierzaki! Od siebie dodam że ja jakoś nie rozumiem tej mody na dodawanie chromatycznej aberracji ;) No ale to oczywiście kwestia gustu.

Napisano

pierwssze dwa jakoś mi nie grają, pewnie kwestia jakiegoś złamania ogólnej kompozycji geometrią, ktora mi nie podeszła, ale ostatni mógłbym mieć na ścianie.

Napisano

Dzieki wszystkim!

 

Kolsga hmm a taki przypływ chwili, chciałam poeksperymentować z figurami geometrycznymi w pracach, bo je bardzo lubię i tak wyszło mi :D

Mruk ja za to ostatnio ją odkryłam i uwielbiam :)

 

Olaf miło mi :D

 

rosikowski okienka? Nie ma wiecej okienek :D

 

Przy okazji zauwazyłam, że mi wcieło plik z herbalist hut bo podlinkowałam go z CGhuba, który to z dnia na dzien został zamkniety :/ Wrzuce wiec poprawiona wersję :)

Herbalist_hut_concept-art_pumax.jpg

Napisano

Dzieki :D No tak, teraz jak na to patrze to bym wszystko poprawiła :) Ale w produkcji juz następny więc mam nadzieje że będzie lepiej.

Jak znajdę wolną chwilę (o którą ostatnio ciężko) to możliwe, że się zmotywuje do poprawienia tego :D

Napisano

Awww! :3 Race to Mars! Dużo dobrego szumu słyszałam o tej grze :D Ale dla zasady poczekam aż wyjdzie z Early Access. Kupiłam ze dwie gry z wczesnym dostępem i mam traume :P Także pogram po oficjalnej premierze :3

A koncepciki fajne :D Takie male slodkie budyneczki. I jest pasek w tle! :DDD

Napisano

Ja też czekam na pełne wersje, chociażby dla faktu żeby sobie zabawy nie psuć. Jedynym wyjątkiem jest tutaj Kerbal Space Program:)

Oprócz tego kupiłam jeszcze DayZ ze znajomymi, czego żałuję :/ Od gry tego typu wymagałabym więcej niż tylko Symulatora Biegania xD No ale RTM zapowiada się super i lada chwila premiere z tego co kojarzę - can't wait^^

 

 

A paski... wiadomo, muszą być! :D No i fakt, że wygląda to lepiej tak jak pisałaś^^

Napisano

Piret Dziękuję^^ Ja to mam wrażenie jakbym się ślimaczyła strasznie :D

 

Adek W końcu się wydało hehe :) Ale pewnie jeszcze jakiś grafik inny by się znalazł. Co do linka to wow, sensownie napisany w sumie, jak na nie-gamingową gazetę :D

Napisano

@takashmen w sumie opowiada o technikach jakie stosuje, jak pracuje i na co zwraca uwagę. Tutek kosztuje 5$ a koleś gada 3,5h więc wow - a co najważniejsze jakość jego głosu jest wysoka, tzn. jakość nagrania :) Mnie osobiście strasznie wkurza jak jakiś artysta gada i pierdzi mu mikrofon... no ludzie nie stać ich na lepszy? Mi by było wstyd xD

Napisano

Świetna ta nowej praca- dobre światło i oko od razu śmiga tam gdzie trzeba:D Jak już miałbym się czegoś czepić to na siłę bym poprawił stopy tego gościa bo wygląda jakby stał w "mule" a podłoże wygląda na twardy piasek. No i ewentualnie dodałbym parę części obok wraku bo tak dla mnie wygląda to za pusto jak na miejsce katastrofy lotniczej. Nie mniej jednak idealna praca do portfolio. Pozdrawiam

Napisano

Nagły skok z takim efektem w ostatniej pracy nie może skutkować niczym innym jak uznaniem z mojej strony :)

Niby nic skomplikowanego a sztuczki robią swoje ;)

W końcu liczy się efekt końcowy , praca prezentuje się bardzo dobrze i o to w tym chodzi.

 

 

Fajnie się rozwijasz :) może cię kiedyś dogonię ^^ jak przestanę malować dzbanki :P

Napisano

Bardzo Fajnie to wszystko wygląda , tylko zastanawia mnie skala Apache'a i postaci.

jakas taka malutka jest porównując ją do zdjęć :

AH-64D-Longbow-Apache-Avalon-CKopp-1999-4S.jpg

co nie zmienia fakty że pracka świetna :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

No i oczywiście gratki za fronta !!

Napisano

rymin, thecrev, takashmen, Kalberos, motyl dzieki wielkie :D!

 

SamaeL89 hehe no co Ty, ja też powinnam więcej dzbanków pomalować^^

 

Pixel-Factory Dzięki! Postać nie stoi tuż przy nim. Dodatkowo sprawdzałam wielkości różnych śmigłowców i postanowiłam go zrobić takiej wielkości :)

 

 

A no i dziękuje za fronta :D

Napisano (edytowane)

albo po prostu tutaj: http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=S6BjMBztGPgthM&tbnid=zTZ4_1awCd_rpM:&ved=0CAUQjBw&url=http%3A%2F%2Fst.gdefon.com%2Fwallpapers_original%2Fwallpapers%2F325552_krushenie_pustinya_irak_3008x1960_(www.GdeFon.ru).jpg&ei=Q17cU8-uEsjT0QX_-IGoCg&psig=AFQjCNHOxAah3X3gtYnG2QDDYx2oOKjhtQ&ust=1407037379355613

 

;)

 

 

 

EDIT: https://d2ip58kv7n8yjd.cloudfront.net/p/assets/images/images/000/146/860/large/jan-urschel-20130913-1920.jpg?1406526730

 

Cały dzień dzisiaj trafiam na ten sam helikopter.

Edytowane przez 5lim
Napisano

Po długim czasie pora na update! A więc 2 "speed- matte - paintingi"

 

darkwood_by_pumax001-d7x4ckw.jpg

castle_black_pumax.jpg

 

I fisherman set :) Izometryczny budynek to sama przyjemność ale 'kartonowe' character design to zdecydowanie wyjście poza moją comfort zone :>

tumblr_nbycvqstSn1srz2p9o1_1280.jpg

 

building_colored_magdalena_mudlaff.jpg

character_design_Magdalena_Mudlaff.jpg

Napisano

Dzięki wielkie za komenty! :D

 

2 nowe pracki, takie bardziej na szybko wykonane:

 

Wydaje mi się ze z tą panną coś "nie teges" ale sama już nei wiem co xD

magdalena-mudlaff-guardian-of-the-temple-pumax.jpg?1411060608

 

Wiking + zamek + śnieg do grupy Brainstorm

challenge9_vikings_and_castle_speed.jpg

Napisano

W tej lasce mogłeś pępek przesunąć w lewo to by było lepiej. Ale noga i tak wychodzi jakby zbyt bardzo ze środka ciała. Może udo jest zbyt długie i takie się ma wrażenie. Nie wiem .

Ten wojownik bardzo fajny.

Napisano

Babka - średnia. Anatomia i oświetlenie modelki ma błędy. Jakbym miał shotguna to bym się nie wahał;)

Ruiny - Bdb. Bardzo mi się podoba może poza niebem, które jest zbyt monotonne w porównaniu do reszty obrazka. Ale rekomendacja leci.

Napisano

Czemu na brzuchu tej dziewczyny nie odbija sie ten czerwony szalik czy co to tam se narzuciła? ogien tez poza lichutkim glowem nie rzuca za bardzo światla, niby nie powinien, bo wszystko jest tak rozproszone i w ogole, ale przez to mało efektownie wygląda, aż sie chce postawic jej na łapie czajnik i zagotowac wode. oprócz tego przydałyby się jej obojczyki i mostek, a także kolano i łokieć. ogólnie ona nie ma za dużo kości. na noge juz ci zwrócili uwage, wyrasta nie tam, sqnt trza c: a tak to w sumie fajnie yoyoyoy

Napisano

ok, no to pora na mały update teczki :)

 

Na pierwszy ogień dwie szybkie pracki wykonane po obejrzeniu opening cinematic do Wiedzmina 3 :)

magdalena-mudlaff-witcher3-inspired-art-pumax.jpg?1414349781

witcher3_inspired_art_field_pumax.jpg?1414528049

 

Mam od pewnego czasu przyjemność pracować przy Forlorn World: Exiled i tutaj troche starszy stuff jaki wykonałam do tego projektu :)

abb98ac8ddd4a6fe6934c1b874e65720.jpg

957c66fdedb37b17b85cabdd42760463.jpg

eea9fb5ec06ab03e557d9a22b2c36ca6.jpg

 

I random prace:)

tumblr_netubys1px1srz2p9o1_1280.jpg

tumblr_nf7b51KwXn1srz2p9o1_1280.jpg

10733846_741581785878011_1603533159632721404_o.jpg

 

Na koniec zaś mały bonus w postaci szkicu do trzeciego fanartu Wiedźmina :D

10468125_737956032907253_1177840110278435010_o.jpg

Napisano

Dzięki wielkie! :)

 

blukazs Ciężko mi ocenić ale starałam się robić je szybko (bo jestem wolna jak muł^^) więc 1h maximum na jedno. To górne z lewej wiem, że zajęło mi jakieś 30min :)

Napisano

Madzia no wypas !

 

Cóż więcej pisać ładnie się rozwijasz :)

Ja na razie mam zastój i z lenistwa przerabiam swoje stare pracę , zamiast wziąć się za studium :D

Może media tradycyjne zmuszą moje szare komórki do działania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności