Napisano 1 Listopad 201113 l Witamy, kolejna nasza praca. Soft: 3ds Max, V-Ray, Photoshop. Pozdrawiamy.. be3 Edytowane 1 Listopad 201113 l przez be3
Napisano 1 Listopad 201113 l piekne, jedyne co mnie ciekawi to wysokosc poreczy przy schodach i wysokosc stopnia :)
Napisano 1 Listopad 201113 l Autor dzięki serdeczne :) szczawik_wysokość stopnia 17cm... a poręcz liczona od góry policzka 110cm czyli po normowemu :p jedynie strop nad schodami może za daleko wychodzić... sugerowaliśmy się dostarczonymi rysunkami... pozdrawiamy......... Edytowane 1 Listopad 201113 l przez be3
Napisano 1 Listopad 201113 l Wnioskuję, że to domek więc po normowemu jest 90cm :P Piękne światełko....
Napisano 1 Listopad 201113 l Ładnie rozjaśnione, ale za blisko granicy przepalenia moim zdaniem. Mimo to ładnie wyszło. :)
Napisano 1 Listopad 201113 l Wnioskuję, że to domek więc po normowemu jest 90cm :P Piękne światełko.... nie mniej niż 90
Napisano 1 Listopad 201113 l Ładnie, kolorowo...Klient pewnie jest zadowolony. no.1- firanka chyba została mocno wykrochmalona. Jak chcecie żeby wyglądało, że wieje wiatr to niech wygląda tak że wieje wiatr. Liscie przepapierowe:) no.3 brakuje konsekwencji w oświetleniu wnętrze i krajobraz(drzewko) chyba, że to na innej planecie:) Ogolnie ładne everowe modele everowe landskejpy, nie narobiliscie sie! Niektóre materiały dają radę ale ogolnie można takie wizki zrobić w wiekszości w photoshopie:) Po co te kolorowe filtry?
Napisano 2 Listopad 201113 l Kuchnia fajna, reszta mniej. To szklane krzesło w kuchni jest od everów?
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor _Orion_: ghost nie jest "od everów" azinsky: 1. konsekwencja akurat w tej kwestii nie była warunkiem koniecznym.... natomiast efekt wrażeniowy już tak :) 2. gotowe modele to jedynie dodatki do wnętrza.... cała reszta powstała od podstaw wg projektu.... 3. oczywiście zdajemy sobie sprawę z niedociągnięć.... ale jak widzimy w Twoim portfolio też ich nie brakuje....... także po co ta piana :) 4. nie przesadzałabym też z ilością Photoshopa............ filtry posłużyły nam jedynie do wzmocnienia efektu jaki chcieliśmy osiągnąć..... tego typu plastyka renderów trafia w naszą estetykę.... i nic więcej nie mamy na swoją obronę..... :) pozdrawiamy.... :)
Napisano 2 Listopad 201113 l _Orion_: ghost nie jest "od everów" pozdrawiamy.... :) zawsze chciałem zrobić takie krzesło tylko jakoś umiejętności mi nie starczało. Można zobaczyć siatkę (moze być na priva, zeby nie zaśmiecać wątku).
Napisano 3 Listopad 201113 l ładne roślinki. :) resztę "już gdzieś widziałem"* *znaczy że kolejna wizka która nie wyróżnia się niczym specjalnym :P
Napisano 3 Listopad 201113 l *be3 - Kochani jaki koń jest każdy widzi:) Moje portfolio nie jest żadnym wytłumaczeniem:) Nie napisałem nic obraźliwego i nieprawdziwego. Ej nie obrażajcie się:) Wrzucając te prace tutaj z założenia decydujecie się na pewnego rodzaju ocenę. Zakopmy topór,otwórzmy serca:) PS. Moje portfolio mi się nie podoba:) Edytowane 3 Listopad 201113 l przez azinsky
Napisano 5 Listopad 201113 l witam, a mnie interesują krzesła przy stole w jadalni, co to za krzesła? Bardzo fajne i czesto sie pojawiaja w projektach.. pozdrawiam
Napisano 6 Listopad 201113 l tego typu plastyka renderów trafia w naszą estetykę.... i nic więcej nie mamy na swoją obronę..... :) Pięknie sformułowany argument. Mój ulubiony argument:) Bardzo ładnie, bardzo ładnie się to prezentuje! Ale o ile przepalenia można podciągnąć pod zamiar artystyczny, to przesadzoną o pixel aberracje już nie. To jedyne co mnie tu w oczy kuje.
Napisano 9 Listopad 201113 l Dla mnie bomba, zawsze chcialem takie cuda robic, i dopiero powoli do tego dochodze, wiec gratuluje :) Tylko nurtuje mnie taki detal zenie widze klamek w oknach :P
Napisano 9 Listopad 201113 l Mi też się bardzo podoba, przesadzona aberracja tylko się nie podoba. Gratuluje materiału na Ghosta, ja ostatnio gdzieś wstawiałem i nie mogłem sobie z tym dać rady. Ładne bo blisko fotoreala i jednocześnie takie plastyczne i kolorowe. Gratuluje!
Napisano 20 Listopad 201113 l Autor Bazil: bo to dom bez klamek jest ;) Dzięki bardzo wszystkim za uwagi/komentarze/wyróżnienie.............. Pozdrawiamy.......... :) be3.
Napisano 21 Listopad 201113 l Można prosić o zrzutke z rozmieszczeniem świateł i ustawieniem renderu?
Napisano 20 Wrzesień 201311 l Bardzooo mi się podobają twoje wizualizacje :) mam pytanie, jakich filtrów użyłeś w photoshopie ? :)
Napisano 20 Wrzesień 201311 l jak dla mnie za duza aberacja Powiedziała osoba która jak wejdzie się na link z podpisu to ma aberacje taką że w 3D można oglądać pracę. Co do pracy, to ja osobiśćie nie lubię aberacji nie mamy lat 90'tych. :>
Napisano 20 Wrzesień 201311 l -koszmarna aberacja -nienaturalnie przepalone -na drugim ujęciu to coś na podłodze to co to jest plastik czy guma na dodatek lewituje, aa na nim się też wywaliło -te krzesełka to niby kogo mają utrzymać na tych drucikach? tu też aa leży -ogólnie aa ci się wyłożyło w wielu miejscach wyłażą ząbkowane krawędzie -miedziany wkład wewnątrz kominka ? i biała tylna ściana?brak promieniowania barwy z kominka na zewnątrz przy tak sporym ogniu powinno być coś widać u ciebie całe ciepło koloru siedzi w kominku -Kuchnia światło całkowicie do poprawki w oknie wybuch atomowy na ścianie lekko zmiękczone cieniowanie, jak się robi coś w bieli to sienie daje super czystej bieli jako kolor tylko coś z zakresu 200-215 szczególnie że nie panujesz nad color mappingien i przepaleniami, nie mówię już o tym czymś za oknem bo to jakaś pomyłka albo wasz żart. To na frontach w zabudowie to co to ma być imitacja skóry bo zasadniczo laminaty nie mają noisa w materiale, a i jeszcz dosyc dziwnie wygląda krawędź od wyspy od strony okna jakaś poszarpana nierówna - ogólnie wnętrza wyglądają tak jak by został zastosowany materiał override na podłodze z gi ustawionym na pełną biel pozabijane naturalne cienie obiektów - jak używasz gotowców to warto w nich poprawić materiały np w kuchni na dzbanku pięknie ci szumi materiał :) + materiały podłogi i okładziny na ścianie przy kominku