Szosz Napisano 7 Sierpień 2013 Napisano 7 Sierpień 2013 Studio razem z DOFem moim zdaniem świetnie pozwala się skupić na samej postaci, przy czym jest j utrzymane w podobnym tonie kolorystycznym jak sama postać, dla mnie harmonia. Ile czasu dziarałeś model w zbrushu? Wygląda na ogrom roboty.
Kusanagi Napisano 7 Sierpień 2013 Napisano 7 Sierpień 2013 Mi sie bardzo podoba ... az bym chcial to zanimowac/ jedynie warkocz jakos dziwnie sie zgina na koncu - troche mi to psuje cala poze reszta pierwsza klasa !!!
brave Napisano 8 Sierpień 2013 Autor Napisano 8 Sierpień 2013 dzięki,\ dziargane w sumie jakos ok 2 tyg w tym jedynie kilka powarzniejszych przysiadówek było a tak to po 3 4 godz w wolnych chwilach tu dziez nockach :)
brave Napisano 26 Sierpień 2013 Autor Napisano 26 Sierpień 2013 Dzięks! Wrzucam otexturowaną kobitke :) i nowego charaktera survivalovca . Pierwsza wersja to scuplt w zbrushu następna to render otexturowany i podmalowany w ps ie. Pozdrawiam i wielkie dzięki za komentarze !
brave Napisano 25 Listopad 2013 Autor Napisano 25 Listopad 2013 kilka nowych główek i postaci ... próbuje sobie czasem rózne rendery głównym to vray ale np dziewczynka renderowana w arnold facio w czapie w coronie - ostatni w vrayu. pozdrawiam [/img] [/img]
brave Napisano 5 Grudzień 2013 Autor Napisano 5 Grudzień 2013 kilka nowych charakterów - razem ze szkicem i scenką . Całosc w zbrushu i maxowym mentalu , na koniec złozone passy w ps ie. Tło w psie i cien pod nogami :) pozdrawiam dziwonogi - Fenio i OBO
Gość kakaku Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Bardzo ładne:) Skojarzyło mi się odrazu z "Move your imagination" :) http://dziennikturystyczny.pl/wp-content/uploads/2011/02/Move-Your-Imagination.jpg
brave Napisano 6 Grudzień 2013 Autor Napisano 6 Grudzień 2013 Dzięki ! swoją drogą swietny design wypracowali na potrzeby tej reklamówki :) !!
Ania Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Ostatni bardzo fajny. Dziewczyna w niebieskim wygląda jak ktoś kogo znam, bardzo żywa jak na taki cartoon. Pan z brodą ma bardzo nienaturalne włosy, taki stylizowany warkocz który ma pani w zbroi wygląda o niebo lepiej niż włosy u tego pana. Jak chcesz mieć pojedyncze włoski, musisz je chyba bardziej dopracować, tu wygląda na jakiś szybki test.
brave Napisano 6 Grudzień 2013 Autor Napisano 6 Grudzień 2013 dzięki Aniu :) włoski z fiber mesh i popusciłem z nimi masz racje czeba było dopracawac lepiej :P
brave Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Dzieki wszystkim za odwiedziny :) miło mi niezmiernie! do obalenia podsyłam kolejne 2 charaktery . Nad niedzwiedziem podsiedziałem troszke wiecej zastanawiając sie jaką ostateczną formę i wyraz mu nadac - wyszedł tak jak widac - render z zbrasha plus ps-owe docieplanie :) tło i maznięcia pozdrawiam!! iBW [/img]
Miłosz3ds Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 No, w końcu coś! I to jakie smakołyki. Śliczne rzeczy - tylko aż skoda patrzeć jak Ci tyle tego świetnego detalu pod teksturami ucieka! :) Pozdrawiam!
adek Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Niedźwiedź, jeszcze w tej kolorystyce przepięknie wyszedł!
brave Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 dzięki wielkie panowie ! moze zeczywiscie czasem przesadzam z tymi texturkami :) pozdrawiam
sammael_at Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 oo, jest świetny, zwłaszcza niedźwiedziowaty. mały bug - pazur w górnej ręce się zatracił (ma przerwe, tam na brzegu tekstury). pozatym super kolor i poza ;)
brave Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 aj aj aj dzieki samamael za dobre oko i trzezwe :) musiało mi to gdzies umknąc po drodze . poprawie na spokojnie w wolnym czasie - dzięki
mookie Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 Wspaniała kolorystyka, jak zwykle podziwiam wyobraźnię i swobodę w tworzeniu takich grafik, widać w tym ten brak ograniczeń, jaki osiągnąłeś, w sensie - robię tak jak chcę i to co chcę, nie ma czegoś takiego, jak niedostatki warsztatowe. Brawo, jesteś bardzo inspirującym grafikiem.
olaf Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 dla mnie stylistyka nieczytelna, ale warsztat swietny, czekamy na prace po detoksie :)
jaras Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 ładna sztuka .. albo inaczej - nice art! - po angielsku jakos tak ładniej to brzmi ;)
Kris_R Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 Odważnie i ze smakiem! Bardzo mi się podoba! :)
brave Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 dzięki wielkie za zajrzenie tutaj do teczuni :) i za kommentarze ! olaf - szukam szukam w stylu mam nadzieje ze z czasem będzie lepiej ') pozdrawiam
Mocnek Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Piekne rzeczy, swietny styl! Przychylam sie jednak do opinii Olafa, ze +5 do czytelnosci automatycznie daloby +50 do fajnosci. Miejscami ciezko rozczytac jak dana postac jest 'zbudowana' - szczegolnie widac to na misku, gdzie to ugiete ramie zlewa sie idealnie z cielskiej, a pazury kolorem ze skala. Takich 'tangentow' troszke jest, ladne, czyste sylwetki, gdzie nie nakladalyby sie na siebie poszczegolne partie ciala / obiekty, sporo by pomogly. Ale poza tym - mi sie te charaktery podobaja bardzo!
Ania Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Świetny niedźwiedź, kolorystyką mi się kojarzy z Pascalem Blanchem. Dziewczyna z guzikiem ma trochę zbyt trupi kolor twarzy jak na mój gust (pewnie przez kontrast z ciepłymi i ostrymi kolorami ubrań i tła), ale oprócz tego fajna.
brave Napisano 26 Luty 2014 Autor Napisano 26 Luty 2014 popełniłem go w przerwach konkursowych :) szkiełko dopicowane :) pozdrawiam
bolitic Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Bardzo fajne - widac wolnosc tworcza - ale u Ciebie ta wolnosc ma estetyczna plastycznosc. Slicznosci!
brave Napisano 8 Marzec 2014 Autor Napisano 8 Marzec 2014 (edytowane) dzięki bolitic ! niezle szarpiesz w game arcie ! Edytowane 8 Marzec 2014 przez brave
brave Napisano 25 Marzec 2014 Autor Napisano 25 Marzec 2014 cos bardziej do realistycznego podobne :) wszystko w zbrushu i texturki rączką poczynione - wszystkie rozdzialka większ - http://i.imgur.com/E9okcBT.jpg pozdrawiam low poly i szkic z którego wychodziłem z pomysłem
Tomasz G Napisano 28 Marzec 2014 Napisano 28 Marzec 2014 Postać sprawia wrażenie nadmuchanej. Widać to w kończynach - przedramionach i udach. Detal na przedramieniu wygląda jakby był przyklejony, jakby był monolitem(co za słowo;p) z ciałem. Nie wiem jak to napisać..Nie jestem też przekonany co do zmarszczek na spodniach. W sumie nie wiedomo, czy to potać realistyczna, czy nie. Ogólnie praca jest na na prawdę wysokim poziomie, ale to co widziałem we wcześniejszej Twojej działalności, przeglądając teczkę, bardziej do mnie przemawia. Jest konkretne, w konkretnym kieunku stylistycznym. Poza tym jeśli robi się w stylu bardziej kartonowym , kreskówkowym to można sobie pozwolić na pewne nie wiem, niedociągnięcia, czy wyolbrzymienia. To moja opinia. Nie każdy musi sie z nia zgadzać. Jestem bardzo ciekaw co dalej pokazesz Pozdrawiam
seblen11 Napisano 31 Marzec 2014 Napisano 31 Marzec 2014 (edytowane) Bardzo podoba mi się etniczność tej postaci. Brakuje mi tylko bardziej żywych kolorów, do których nas przyzwyczaiłeś :) Edytowane 31 Marzec 2014 przez seblen11
Rekomendowane odpowiedzi