Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Studio razem z DOFem moim zdaniem świetnie pozwala się skupić na samej postaci, przy czym jest j utrzymane w podobnym tonie kolorystycznym jak sama postać, dla mnie harmonia.

 

Ile czasu dziarałeś model w zbrushu? Wygląda na ogrom roboty.

  • Odpowiedzi 83
  • Wyświetleń 28,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie bardzo podoba ... az bym chcial to zanimowac/

jedynie warkocz jakos dziwnie sie zgina na koncu - troche mi to psuje cala poze

reszta pierwsza klasa !!!

Napisano
  • Autor

dzięki,\ dziargane w sumie jakos ok 2 tyg w tym jedynie kilka powarzniejszych przysiadówek było a tak to po 3 4 godz w wolnych chwilach tu dziez nockach :)

Napisano
  • Autor

Dzięks!

 

Wrzucam otexturowaną kobitke :) i nowego charaktera survivalovca . Pierwsza wersja to scuplt w zbrushu następna to render otexturowany i podmalowany w ps ie.

Pozdrawiam i wielkie dzięki za komentarze !

 

qxn0.jpg

 

pfzf.jpg

 

3tna.jpg

Napisano
  • Autor

kilka nowych główek i postaci ... próbuje sobie czasem rózne rendery głównym to vray ale np dziewczynka renderowana w arnold facio w czapie w coronie - ostatni w vrayu.

pozdrawiam

 

boe7.jpg[/img]

 

j4fw.jpg

 

lgry.jpg[/img]

Napisano
  • Autor

kilka nowych charakterów - razem ze szkicem i scenką . Całosc w zbrushu i maxowym mentalu , na koniec złozone passy w ps ie.

Tło w psie i cien pod nogami :)

pozdrawiam

 

dziwonogi - Fenio i OBO

 

y4b4.jpg

 

w23o.jpg

 

lbtc.jpg

 

keo5.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki !

swoją drogą swietny design wypracowali na potrzeby tej reklamówki :) !!

Napisano

Ostatni bardzo fajny.

Dziewczyna w niebieskim wygląda jak ktoś kogo znam, bardzo żywa jak na taki cartoon.

Pan z brodą ma bardzo nienaturalne włosy, taki stylizowany warkocz który ma pani w zbroi wygląda o niebo lepiej niż włosy u tego pana. Jak chcesz mieć pojedyncze włoski, musisz je chyba bardziej dopracować, tu wygląda na jakiś szybki test.

Napisano
  • Autor

dzięki Aniu :)

włoski z fiber mesh i popusciłem z nimi masz racje czeba było dopracawac lepiej :P

Napisano
  • Autor

Dzieki wszystkim za odwiedziny :) miło mi niezmiernie!

do obalenia podsyłam kolejne 2 charaktery . Nad niedzwiedziem podsiedziałem troszke wiecej zastanawiając sie jaką ostateczną formę i wyraz mu nadac - wyszedł tak jak widac - render z zbrasha plus ps-owe docieplanie :) tło i maznięcia

pozdrawiam!!

 

4j1p.jpg

 

riar.jpg

iBW

rgie.jpg[/img]

Napisano

No, w końcu coś!

 

I to jakie smakołyki. Śliczne rzeczy - tylko aż skoda patrzeć jak Ci tyle tego świetnego detalu pod teksturami ucieka! :)

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie panowie ! moze zeczywiscie czasem przesadzam z tymi texturkami :)

pozdrawiam

Napisano

oo, jest świetny, zwłaszcza niedźwiedziowaty. mały bug - pazur w górnej ręce się zatracił (ma przerwe, tam na brzegu tekstury). pozatym super kolor i poza ;)

Napisano
  • Autor

aj aj aj dzieki samamael za dobre oko i trzezwe :) musiało mi to gdzies umknąc po drodze . poprawie na spokojnie w wolnym czasie - dzięki

Napisano

Wspaniała kolorystyka, jak zwykle podziwiam wyobraźnię i swobodę w tworzeniu takich grafik, widać w tym ten brak ograniczeń, jaki osiągnąłeś, w sensie - robię tak jak chcę i to co chcę, nie ma czegoś takiego, jak niedostatki warsztatowe. Brawo, jesteś bardzo inspirującym grafikiem.

Napisano

dla mnie stylistyka nieczytelna, ale warsztat swietny, czekamy na prace po detoksie :)

Napisano

ładna sztuka .. albo inaczej - nice art! - po angielsku jakos tak ładniej to brzmi ;)

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie za zajrzenie tutaj do teczuni :) i za kommentarze !

olaf - szukam szukam w stylu mam nadzieje ze z czasem będzie lepiej ')

pozdrawiam

Napisano

Piekne rzeczy, swietny styl! Przychylam sie jednak do opinii Olafa, ze +5 do czytelnosci automatycznie daloby +50 do fajnosci. Miejscami ciezko rozczytac jak dana postac jest 'zbudowana' - szczegolnie widac to na misku, gdzie to ugiete ramie zlewa sie idealnie z cielskiej, a pazury kolorem ze skala. Takich 'tangentow' troszke jest, ladne, czyste sylwetki, gdzie nie nakladalyby sie na siebie poszczegolne partie ciala / obiekty, sporo by pomogly. Ale poza tym - mi sie te charaktery podobaja bardzo!

Napisano

Świetny niedźwiedź, kolorystyką mi się kojarzy z Pascalem Blanchem.

 

Dziewczyna z guzikiem ma trochę zbyt trupi kolor twarzy jak na mój gust (pewnie przez kontrast z ciepłymi i ostrymi kolorami ubrań i tła), ale oprócz tego fajna.

Napisano
  • Autor

popełniłem go w przerwach konkursowych :)

RwJLdO2.jpg

 

szkiełko dopicowane :)

pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajne - widac wolnosc tworcza - ale u Ciebie ta wolnosc ma estetyczna plastycznosc. Slicznosci!

Napisano
  • Autor

dzięki bolitic !

niezle szarpiesz w game arcie !

Edytowane przez brave

Napisano
  • Autor

cos bardziej do realistycznego podobne :)

wszystko w zbrushu i texturki rączką poczynione - wszystkie

 

rozdzialka większ - http://i.imgur.com/E9okcBT.jpg

pozdrawiam

 

E9okcBT.jpg

 

low poly

9mgsH5J.jpg

 

i szkic z którego wychodziłem z pomysłem

eowv9Qk.jpg

Napisano

Postać sprawia wrażenie nadmuchanej. Widać to w kończynach - przedramionach i udach. Detal na przedramieniu wygląda jakby był przyklejony, jakby był monolitem(co za słowo;p) z ciałem. Nie wiem jak to napisać..Nie jestem też przekonany co do zmarszczek na spodniach.

W sumie nie wiedomo, czy to potać realistyczna, czy nie. Ogólnie praca jest na na prawdę wysokim poziomie, ale to co widziałem we wcześniejszej Twojej działalności, przeglądając teczkę, bardziej do mnie przemawia. Jest konkretne, w konkretnym kieunku stylistycznym.

Poza tym jeśli robi się w stylu bardziej kartonowym , kreskówkowym to można sobie pozwolić na pewne nie wiem, niedociągnięcia, czy wyolbrzymienia.

To moja opinia. Nie każdy musi sie z nia zgadzać.

Jestem bardzo ciekaw co dalej pokazesz

 

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo podoba mi się etniczność tej postaci.

Brakuje mi tylko bardziej żywych kolorów, do których nas przyzwyczaiłeś :)

Edytowane przez seblen11

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności