Napisano 15 Luty 201312 l Pomyślałem ,że będę tu wrzucał co lepsze prace. Mam nadzieje ,że z czasem coraz lepsze. Na chwile obecną idę za ciosem i produkuję główki.
Napisano 17 Luty 201312 l Druga jest najlepsza ze wszystkich trzech. Staraj sie zbudowac dobra forme na base bedzie ci sie potem duzo lepiej pracowac nad detalem. Form>detal.
Napisano 17 Luty 201312 l Arnold też z grubsza siedzi. Mam na myśli pierwszą głowę. Skoro podobieństwo się przeniosło to tragedii nie ma. Oczywiście sporo do dopracowania tam, ale ogólny kierunek ok.
Napisano 17 Luty 201312 l Autor Dagonet: Wlasnie z drugiej jestem najbardziej zadowolony. Kris_R: Tak to Arni. Robilem na podstawie rzeźby gdyż mialem 2 rzuty plus persp. Dzis wymodzilem cos takiego, chyab jutro opuszcze mu w dół konciki ust będzie wredniejszy.: Jeszcze druga wersja: next one: Z refek. Nie jest idealnie, ale w sumie na koniec jest umiarkowo zadowlony.: http://img6.imageshack.us/img6/499/88862785.jpg Edytowane 3 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 22 Luty 201312 l Popracuj nad miejscem gdzie przebiega krtań nie wychodzi ci to trochę szczególnie z profilu widać. Pzdr :)
Napisano 22 Luty 201312 l Autor Nie do końca rozumiem. Nakreśl to. Chodzi Ci o grdykę? Ostatnią babkę starałem się dokładnie z rafką. Nad szyjami na pewno muszę jeszcze popracować na pewno nie tylko ;).
Napisano 22 Luty 201312 l Tak chyba tak się to nazywa w tych okolicach jakoś forma mi nie leży. No nic polecam spróbować czegoś nowego może panna z włosami albo jakiegoś chesta. Jakaś odmiana od głów ;)
Napisano 23 Luty 201312 l progres jest :) ale ciągle znajdzie się jeszcze parę błędów, które często popełniają początkujący - powieki czy nozdrza są duże grubsze niż nam się wydaje, spójrz na ten tut jak bardzo grube robi Rod Steffen: a jeśli chodzi o mięśnie wokół ust to jeżeli przescalptujesz sobie mięśnie na czaszce (jeden na drugim) to wtedy załapiesz jak należy robić końcówki ust (i dlaczego np góra warga nachodzi na dolną). Pinch wokół całych ust to zuuuooo :P ps. jeżeli się robi kobietę to warto zawsze dać chociażby prowizoryczne włosy (zaznaczenie ich objętości starczy)
Napisano 28 Marzec 201311 l Autor Taki speed tylko rozciagniety w czasie... Edytowane 3 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 28 Marzec 201311 l ładnie, szału nie ma ale ładnie ;) pamiętaj że nie ważne czy to kartoon czy co innego, wszystko opiera się na jakiejś tam anatomii, więc jak robisz coś co przypomina żuka to starasz się załapać anatomię żuka, jak robisz dmuchaną lale, to ... to jest słaby przykład... ale nawet jak robisz kartoonową buźkę to starasz się przemycić jakąś tam anatomię ludzkiej bani :D s.
Napisano 28 Marzec 201311 l Autor Mniej więcej tak było w refkach... Next: Update Tors. Próba Dynamesha: Edytowane 7 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Autor Rano spojrzę świerzym okierm czy nie zmienić proporcji głowy czy dłoni...
Napisano 7 Kwiecień 201311 l @Sebazx6r troszkę zbyt mocno odseparowane mięśnie klatki piersiowej. Rączki zdają się być zbyt małe. Uszy do poprawki. Pracuj dalej. Jest coraz ciekawiej... ;)
Napisano 8 Kwiecień 201311 l Autor Ucho potem... Możliwe ze po dynameshu detal się posypie. Poprawiłem dłonie i klatkę nieznacznie:
Napisano 8 Kwiecień 201311 l Autor Dynameshed : Teraz dół. Coś w stylu hard surface spodnie zrobie. Edytowane 8 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 9 Kwiecień 201311 l Fajnie wygląda, mega progres w porównaniu z poprzednimi:). Kciuk trochę koślawy.
Napisano 10 Kwiecień 201311 l Ten rowek na plecach chyba podchodzi za wysoko pod szyję. Tak to ładny model.
Napisano 10 Kwiecień 201311 l Autor Dzięki pokrzepiające słowa. Na fristiajło wymodziłem dól tak by się przyzwyczaić trochę do brushy.
Napisano 11 Kwiecień 201311 l za bardzo wysmoothowane te nóżki wyszły, przydało by się kilka ostrzejszych krawędzi, ale tak to bardzo fajnie :)
Napisano 11 Kwiecień 201311 l Pogubiłes proporcje z nóżkami. Krocze jest za wysoko przez co tułów robi się za krótki. Sróbuj zrobić najpierw normalne nogi/dupę a potem na tej podstawie bym robił mechaniczne zabawki.
Napisano 11 Kwiecień 201311 l Autor Poprzednie koncepcja: Zmiana konepcji dół do przebudowy. Nóżki pod zabudowę. Jednak Mafida ma racje będzie łatwiej.: Edytowane 15 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 15 Kwiecień 201311 l mafida zazwyczaj ma rację :) popatrz, i spróbuj się zastosować :D // aaa i rączki zrób jakieś normalne, te są obleśne s.
Napisano 15 Kwiecień 201311 l Autor Nie do konca rozumiem o co Ci chodzi z tymi rączkami. Dłonie same? Dzieki za rysunek przypasowuje mi pod druga opcje. Przy następnej postać bardzie zadbam o te proporcje by było podobnie. Buty doszly: Speed dla odmiany: Dodam ,że wykonane na podstawie tego konceptu: http://fc04.deviantart.net/fs11/i/2006/235/b/f/Zerg_Hydralisk_Redesign_by_CGZool.jpg Poprawione proporcje i tricek pewnie jeszcze cos poprawie przed odstawieniem na półkę. Edytowane 19 Kwiecień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Maj 201311 l Autor Podbije bo coś nowego speed 3h. Sagat street figjter z kulki... Edytowane 2 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Maj 201311 l No, dziwne rzeczy mu sie porobiły z anatomią. Ten Zerg z konceptu to bardzo ch... koncept wybrałeś;)
Napisano 3 Maj 201311 l Autor Tak ten Zerg potem się okazało, że to ktoś sobie przerysował swoją wersję, ale starałem się uchwycić podobieństwo. Odnośnie drugiego (Sagata) to bym prosił o wskazówki gdzie co nie tak. Dól przerysowałem trochę powiększyłem w grze miał ona taką wielką brodę. Czachę z tyłu bym poprawił. Ucha też leży... Barków nie komentuję hehe. Ogólnie speed więc następny będzie lepszy. Czy może chodziło Ci o postać? Już jej nie będę kończył biorę następny chyba ,że zabuduję nogi bo ich prawie nie rzeźbiłem. Łydki są tragiczne triceps mnie męczy. Mam zamiar jeszcze ze 2 główki porzeźbić i spróbuję ładnie ramiona wyrzeźbić jako oddzielny slowspeedSculpt.
Napisano 3 Maj 201311 l no mało podobny ten ostatnio :) byle że z jakiegoś wymyślnego konceptu lecisz :)
Napisano 3 Maj 201311 l Autor Poprawilem by byl bardziej ludzki: A któregoś dnia może tak ładnie będę :) http://www.artbylowis.com/arts/sculptures/sagat.jpg Kilka drobnych zmian: EDIT: Stary jestem nie ma co się zatrzymywać trzeba iść dalej: Edytowane 5 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 6 Maj 201311 l Lepiej w stosunku do samego busta, ale wciąż jest dużo błędów. Przede wszystkim dłonie (a raczej ich brak) - przy posturze tego gościa, palce powinny być nieco krótsze, zaś powierzchnia dłoni jakieś półtora raza szersza od nadgarstka. Trochę nienaturalnie wygląda też samo przedramię - prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)) jest stanowczo zbyt masywny w stosunku do okalających go mięśni i wizualnie nie tworzy z nimi integralnej całości. Popracuj też nad samym przegubem pomiędzy ramieniem, a przedramieniem - u Ciebie biceps bezpośrednio przechodzi w przedramię; brakuje "dolinki" samego przegubu. Dziwnie wygląda pierś (niby muskularna, ale trochę obwisła, z rozstępami jak u - nabitego - pięćdziesięciolatka). Zgubiłeś też jeden mięsień prosty brzucha. Postaraj się przyłożyć większą uwagę do tego gdzie i jak rozmieszczasz żyły - np. w większości przypadków na bicepsie główne (a więc najbardziej widoczne) arterie przebiegają bardzie po górnej-wewnętrznej stronie mięśnia. Z plusów? gardło dużo lepiej się prezentuje - masywne i opływające szczękę; pasuje!
Napisano 6 Maj 201311 l uproszczając to co napisał kolega wyżej: zwaliłeś dłonie, przedramię, klatkę piersiową, + żyły poprowadziłeś z dupy :) keep it up!
Napisano 6 Maj 201311 l Autor QRde klata ma być zapadnięta :D... Nie no serio na razie mam tak. Żyły poprowadziłem na podstawie fot, ale przyjże się jeszcze raz i poprawię. Progres wrzucony jest sprzed przeczytania uwaga więc spoko. Przeczytam postaram się zastosować. Klatkę chcę taką zostawić, to suty chyba zdeka wyżej podciągnę. Pleców jeszcze zbytnio nie tykałem, ale wstępnie nie będę chciał robić jakiejś wielkiej separacji. Dzięki za uwagi. Odnośnie żył. Paul Dillet ak Frankenstein: Poprawiłem dłonie. Ogólnie traktuje ten model jako oddzielny od porzedniego cybercostam. Tylko baze skorzytalem by sie nie pierdzielic. INDIAN znajdziesz mi taki schemat po Polsku? Czy wam też chodzą po głowie: kij bejsbolowy dresy i adidaski :D może czapeczka z daszkiem? Edytowane 6 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Maj 201311 l a na co Ci taki schemat po polsku ? wpisując łacińską nazwę w google wyskoczy Ci więcej fajnych refelek ze stron, których byś nie znalazł wpisując łopatka, a znalazł byś wpisując scapula :D
Napisano 7 Maj 201311 l indian dobrze prawi. Anatomia -> medycyna -> łacina, tak najłatwiej znajdziesz. :)
Napisano 7 Maj 201311 l Autor prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;) po to :D... ale chyba skimnilem sam...
Napisano 7 Maj 201311 l Zdjęcia najogólniejszych ryciny z "Biologii" Solomona, Berga, Martina i Villee - generalnie cały rozdział 38 zawiera kilkadziesiąt dodatkowych rycin wnikliwie ilustrujących główne partie układu mięśniowego człowieka. Osobiście jednak uważam, że rzeźba organiczna to nie rysunek architektoniczny, gdzie rządzą ścisłe reguły i schematy. Tu wystarczy powierzchowna znajomość anatomii. Co z tego, że będzie się znało dokładne położenia mięśnia ramienno-promieniowego (muscle brachio-radia, czyli tego, o którego istnieniu często Seba zapominasz;)), skoro żaden podręcznik do anatomii nie zilustruje tego w jaki sposób ów mięsień się prezentuje w różnych stopniach deformacji. Dużo bardziej polecam zrezygnować z jednego lub dwóch wyjść na miasto i wybić na otwartą sesję z modelką/modelem (co kogo bardziej kręci;)). Kiedy rzeźbi się "na żywo' liczy się tylko światłocień, forma i płaszczyzny wynikające z pierwszego czynnika. Desperate measures lead to death:)
Napisano 9 Maj 201311 l Autor Na pewno kiedyś się udam. Tylko bobas mi podrośnie. Wcześniej jednak kupie sobie te zestawy do rzeźbienia i poćwiczę. Taki update. Zacząłem pracować nad dołem. Zastanawiam się nad proporcjami czy ramiona nie wyglądają lekko przykrótko. Poprawilem proporcje conieco: Upadete: Update: Jeszcze plecy: Dziękuję za minusy następnym razem poproszę o komentarz dokładniejszy komentarz. Jeszcze mała poprawka bo nie leżał mi środek. Edytowane 10 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Maj 201311 l dawaj updejta w nowym poście, bo nie mogę dać drugiego minusa do jednego posta :)
Napisano 20 Maj 201311 l Autor Dobra podsumowanie i biorę się za coś nowego... Next: Poprawki: Polypaint przerobionej postaci: Edytowane 3 Czerwiec 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Maj 201311 l Autor To nie shader xD... Tak zdesaturuję... To malowane w Zbrushu nie wiem czy nielepiej projekcje zrobić. Ba na pewno lepiej. Edytowane 29 Maj 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Maj 201311 l Bardzo ładne pracki, Arnolda rozpoznałem od razu, Sagata też, tam Indian marudził że niepodobny i dał screenshota z SF4 a to nie ta bajka, Sagat był z SF2 ten co Seba zrobił - takie moje skojarzenie. Pytanie do autora, długo trzeba rzeźbić żeby dojść do takiego poziomu? Jakaś szkoła plastyczna czy samouk?
Napisano 29 Maj 201311 l Autor Skrócę wypowiedź. Tak jestem samoukiem. Cenne są rady starszych stażem kolegów, ale i często tych młodszych. Ogólnie dużo patrzenia i tzw. dupogodzin. Ważnym etapem było przekroczenie granicy i krytyczne podejście do swoich prac. Update. Pierwszy Spotlight: Directx11 shader w Maya. Jak ktoś potrafi by Displacement z Zbrusha zadziałał to będę wdzięczny. Progress RiG'u: Edytowane 10 Czerwiec 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Autor Z "Ulkiem" finish. Postać po dynameshac qrremesh i projekcji. Czyli ma odtworzone subdivy.Teraz pora będzie zrobić coś bardziej o naturalnej zwykłej sylwetce. Edytowane 3 Czerwiec 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 4 Czerwiec 201311 l Autor Jedziemy następną. Zaczynam od główki. Jednak główka zdeczka nie pasowała pod założoną masę ciała wiec lekki remake: Testy shadingu postaci do animacji. Rig prawie na ukonczeniu. Odświeże. RIG: https://vimeo.com/68794966 Nowe testy. Zbrush, Maya 2014, MentalRay, PhotoShop: Czysty render: Scena z animacji którą robię.: Edytowane 21 Wrzesień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Lipiec 201311 l Autor No przenika cos tam niestety az takie kontroli nad Rigiem nie mam. Majtki będą :). Ncloth już to przymaskował :)... Akurat mi mayka crashnęła xD... Jak on mnie dzis wpienia... Wkońcu kobieta. Edit: Praktycznie czysty render. Kolor korekcja plus Dof: Staram się by scena była ciekawsza. Mam zamiar wstawić kibel za kotarką. Może małe okna u góry sufitu. Calos mam iejsc w pokoju w piwnicy... Update pomieszczenia: Edytowane 14 Lipiec 201311 l przez Sebazx6r
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto