Skocz do zawartości

Teczka Zbrush


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dagonet: Wlasnie z drugiej jestem najbardziej zadowolony.

Kris_R: Tak to Arni. Robilem na podstawie rzeźby gdyż mialem 2 rzuty plus persp.

 

Dzis wymodzilem cos takiego, chyab jutro opuszcze mu w dół konciki ust będzie wredniejszy.:

 

 

 

trollvr.png

 

Jeszcze druga wersja:

 

troll2v.png

next one:

 

man21.png

 

Z refek. Nie jest idealnie, ale w sumie na koniec jest umiarkowo zadowlony.:

 

http://img6.imageshack.us/img6/499/88862785.jpg

 

womant.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

progres jest :) ale ciągle znajdzie się jeszcze parę błędów, które często popełniają początkujący - powieki czy nozdrza są duże grubsze niż nam się wydaje, spójrz na ten tut jak bardzo grube robi Rod Steffen:

a jeśli chodzi o mięśnie wokół ust to jeżeli przescalptujesz sobie mięśnie na czaszce (jeden na drugim) to wtedy załapiesz jak należy robić końcówki ust (i dlaczego np góra warga nachodzi na dolną). Pinch wokół całych ust to zuuuooo :P

 

ps. jeżeli się robi kobietę to warto zawsze dać chociażby prowizoryczne włosy (zaznaczenie ich objętości starczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie, szału nie ma ale ładnie ;)

 

pamiętaj że nie ważne czy to kartoon czy co innego, wszystko opiera się na jakiejś tam anatomii, więc jak robisz coś co przypomina żuka to starasz się załapać anatomię żuka, jak robisz dmuchaną lale, to ... to jest słaby przykład... ale nawet jak robisz kartoonową buźkę to starasz się przemycić jakąś tam anatomię ludzkiej bani :D

 

s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca rozumiem o co Ci chodzi z tymi rączkami. Dłonie same? Dzieki za rysunek przypasowuje mi pod druga opcje. Przy następnej postać bardzie zadbam o te proporcje by było podobnie.

 

Buty doszly:

 

17040312.png

 

Speed dla odmiany:

 

zbrushdocumentux.jpg

22889323.png

 

54468876.png

 

Dodam ,że wykonane na podstawie tego konceptu:

http://fc04.deviantart.net/fs11/i/2006/235/b/f/Zerg_Hydralisk_Redesign_by_CGZool.jpg

 

Poprawione proporcje i tricek pewnie jeszcze cos poprawie przed odstawieniem na półkę.

 

79958319.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten Zerg potem się okazało, że to ktoś sobie przerysował swoją wersję, ale starałem się uchwycić podobieństwo.

 

Odnośnie drugiego (Sagata) to bym prosił o wskazówki gdzie co nie tak. Dól przerysowałem trochę powiększyłem w grze miał ona taką wielką brodę. Czachę z tyłu bym poprawił. Ucha też leży... Barków nie komentuję hehe. Ogólnie speed więc następny będzie lepszy.

 

Czy może chodziło Ci o postać? Już jej nie będę kończył biorę następny chyba ,że zabuduję nogi bo ich prawie nie rzeźbiłem. Łydki są tragiczne triceps mnie męczy.

Mam zamiar jeszcze ze 2 główki porzeźbić i spróbuję ładnie ramiona wyrzeźbić jako oddzielny slowspeedSculpt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej w stosunku do samego busta, ale wciąż jest dużo błędów. Przede wszystkim dłonie (a raczej ich brak) - przy posturze tego gościa, palce powinny być nieco krótsze, zaś powierzchnia dłoni jakieś półtora raza szersza od nadgarstka. Trochę nienaturalnie wygląda też samo przedramię - prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)) jest stanowczo zbyt masywny w stosunku do okalających go mięśni i wizualnie nie tworzy z nimi integralnej całości. Popracuj też nad samym przegubem pomiędzy ramieniem, a przedramieniem - u Ciebie biceps bezpośrednio przechodzi w przedramię; brakuje "dolinki" samego przegubu.

Dziwnie wygląda pierś (niby muskularna, ale trochę obwisła, z rozstępami jak u - nabitego - pięćdziesięciolatka). Zgubiłeś też jeden mięsień prosty brzucha.

Postaraj się przyłożyć większą uwagę do tego gdzie i jak rozmieszczasz żyły - np. w większości przypadków na bicepsie główne (a więc najbardziej widoczne) arterie przebiegają bardzie po górnej-wewnętrznej stronie mięśnia.

Z plusów? gardło dużo lepiej się prezentuje - masywne i opływające szczękę; pasuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

QRde klata ma być zapadnięta :D... Nie no serio na razie mam tak. Żyły poprowadziłem na podstawie fot, ale przyjże się jeszcze raz i poprawię.

Progres wrzucony jest sprzed przeczytania uwaga więc spoko. Przeczytam postaram się zastosować.

 

Klatkę chcę taką zostawić, to suty chyba zdeka wyżej podciągnę. Pleców jeszcze zbytnio nie tykałem, ale wstępnie nie będę chciał robić jakiejś wielkiej separacji.

 

Dzięki za uwagi.

 

progressx.png

 

Odnośnie żył. Paul Dillet ak Frankenstein:

 

pauldillet3.jpg

 

Poprawiłem dłonie. Ogólnie traktuje ten model jako oddzielny od porzedniego cybercostam. Tylko baze skorzytalem by sie nie pierdzielic.

 

updateky.png

 

INDIAN znajdziesz mi taki schemat po Polsku?

 

Czy wam też chodzą po głowie: kij bejsbolowy dresy i adidaski :D może czapeczka z daszkiem?

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na co Ci taki schemat po polsku ? wpisując łacińską nazwę w google wyskoczy Ci więcej fajnych refelek ze stron, których byś nie znalazł wpisując łopatka, a znalazł byś wpisując scapula :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia najogólniejszych ryciny z "Biologii" Solomona, Berga, Martina i Villee - generalnie cały rozdział 38 zawiera kilkadziesiąt dodatkowych rycin wnikliwie ilustrujących główne partie układu mięśniowego człowieka.

 

p1020399d.jpg

 

p1020400c.jpg

 

Osobiście jednak uważam, że rzeźba organiczna to nie rysunek architektoniczny, gdzie rządzą ścisłe reguły i schematy. Tu wystarczy powierzchowna znajomość anatomii. Co z tego, że będzie się znało dokładne położenia mięśnia ramienno-promieniowego (muscle brachio-radia, czyli tego, o którego istnieniu często Seba zapominasz;)), skoro żaden podręcznik do anatomii nie zilustruje tego w jaki sposób ów mięsień się prezentuje w różnych stopniach deformacji. Dużo bardziej polecam zrezygnować z jednego lub dwóch wyjść na miasto i wybić na otwartą sesję z modelką/modelem (co kogo bardziej kręci;)). Kiedy rzeźbi się "na żywo' liczy się tylko światłocień, forma i płaszczyzny wynikające z pierwszego czynnika. Desperate measures lead to death:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Na pewno kiedyś się udam. Tylko bobas mi podrośnie. Wcześniej jednak kupie sobie te zestawy do rzeźbienia i poćwiczę.

Taki update. Zacząłem pracować nad dołem. Zastanawiam się nad proporcjami czy ramiona nie wyglądają lekko przykrótko.

 

withlegs.png

 

Poprawilem proporcje conieco:

 

poprawkae.png

 

Upadete:

 

postacya.png

 

 

Update:

 

poprawkazd.png

Jeszcze plecy:

backzq.png

 

Dziękuję za minusy następnym razem poproszę o komentarz dokładniejszy komentarz. Jeszcze mała poprawka bo nie leżał mi środek.

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne pracki, Arnolda rozpoznałem od razu, Sagata też, tam Indian marudził że niepodobny i dał screenshota z SF4 a to nie ta bajka, Sagat był z SF2 ten co Seba zrobił - takie moje skojarzenie.

 

Pytanie do autora, długo trzeba rzeźbić żeby dojść do takiego poziomu? Jakaś szkoła plastyczna czy samouk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Skrócę wypowiedź. Tak jestem samoukiem. Cenne są rady starszych stażem kolegów, ale i często tych młodszych. Ogólnie dużo patrzenia i tzw. dupogodzin. Ważnym etapem było przekroczenie granicy i krytyczne podejście do swoich prac.

 

Update. Pierwszy Spotlight:

 

poprawki.png

 

Directx11 shader w Maya. Jak ktoś potrafi by Displacement z Zbrusha zadziałał to będę wdzięczny.

 

 

 

postacl.png

 

Progress RiG'u:

71099698.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziemy następną. Zaczynam od główki.

 

newys.png

 

Jednak główka zdeczka nie pasowała pod założoną masę ciała wiec lekki remake:

 

14766744.png

 

55112968.png

 

Testy shadingu postaci do animacji. Rig prawie na ukonczeniu.

 

kb39.png

 

Odświeże.

 

RIG:

https://vimeo.com/68794966

 

Nowe testy. Zbrush, Maya 2014, MentalRay, PhotoShop:

vq5.png

 

 

1i.png

 

6ep.png

 

iy0.png

 

5gx.png

 

 

 

Czysty render:

 

f6d.png

 

jq1.png

 

s8p.png

 

t05.png

 

izj.png

 

Scena z animacji którą robię.:

 

 

pd5o.png

 

 

 

1pic.png

 

cr0b.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przenika cos tam niestety az takie kontroli nad Rigiem nie mam. Majtki będą :). Ncloth już to przymaskował :)...

Akurat mi mayka crashnęła xD... Jak on mnie dzis wpienia... Wkońcu kobieta.

 

Edit:

Praktycznie czysty render. Kolor korekcja plus Dof:

Staram się by scena była ciekawsza. Mam zamiar wstawić kibel za kotarką. Może małe okna u góry sufitu. Calos mam iejsc w pokoju w piwnicy...

 

v1w.png

 

Update pomieszczenia:

 

icz.png

 

5789521_orig.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności