Napisano 15 Lipiec 201311 l Fajną postać wykonałeś i interesujący klimat wokół niej powstał. Czy tego chcę, czy nie, wersje plakatowe jakiś czas pozostaną w mojej pamięci. Ogólnie bardzo ciekawa pracka. Mam tylko nadzieję, że stan wypaczenia do jakiego doprowadziłeś mój umysł nie będzie trwał zbyt długo;) Ładne oczy widzę w ostatnim renderze, trochę zbyt ładne, jak na kogoś doprowadzonego do takiego stanu, zwłaszcza po tym wpatrywaniu się w ekran;)
Napisano 15 Lipiec 201311 l Autor Dziękuję. Osobiście z modelu jestem powoli coraz mniej zadowolony, ale chce skończyć animkę. Tak więc poprawiam i poprawiam, by nie było wstydu. Muszę blendshape poprawić bo mi lewą powiekę ciągnie trochę. Trochę mnie już wqrzua ta postać. W sumie nie wiem czemu ale zdetachowal mi sie fur teraz, ale jutro sobie odtworzę muszę mapki podpiać z powrotem. Tu jeszcze takie ujęcie. Z powiek zdejmę potem trochę speculatra bo zbyt gładkie będą. Displacement plus RIG i animowanie to ból szczególnie jak się za rzadką siatkę zrobi. Jeszcze trochę i zbliżenie zasdtąpiłby kręcący się wentylator xD....
Napisano 15 Lipiec 201311 l Za bardzo się świecie, weź sfejkuj blura jakoś :P I zmniejsz te rowy w skórze ;)
Napisano 12 Sierpień 201311 l Autor Pozwoliłem sobie odświerzyć. Przy okazji robienia popiersia pod jedno ujęcie wykleciłem takiego golasa: Imageshack cos szwankuje zmienia adresy zdjec lub je wyrzuca reupload wiec: Edytowane 3 Wrzesień 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 4 Wrzesień 201311 l Autor RiG, pierwszy Maya muscle WiP: http://www.youtube.com/watch?v=tYeJqh4I8JE Nowe ulozenie miesni Maya muscle. Jeszcze kilku brakuje: Edytowane 20 Październik 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 25 Październik 201311 l brak krtani ? wygląda to średnio popracuj nad anatomią dla początkującego to i tak wygląda extra ale ta krtań trochę boli.
Napisano 26 Październik 201311 l Autor Nie do końca czuję kontent zdania. Prosiłbym o przeredagowanie. Szyję obczaję. Jeszcze walczę z całością. Update: Update: Pora na płeć piękną: Day1: Edytowane 29 Listopad 201311 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Listopad 201311 l Autor Trochę mało czasu na domowe sculpc'enie. Ciało plus pierwsze ciuchy
Napisano 30 Listopad 201311 l Piersi trochę jak banany, tak do góry stoją. Trudno mi uzasadnić, ale tył głowy wygląda niekobieco. Coś z kształtem czaszki jest nie tak. W półprofilu też ma zbyt kanciastą czaszkę. No ale z czapką już nie widać. Mięśnie naokoło łokcia za mocno zarysowane.
Napisano 30 Listopad 201311 l Autor Aniu dzięki za uwagi. Z okolic łokcia nie jestem zadowolony, możliwe, że do nich wrócę. Mało łysych kobiet widziałem xD. W planie mam włosy pod czapkę. Jakiś warkocz. Odnośnie piersi. Kiedyś poznałem dziewczynę co miała takie cyckuszki. Sprawdzone naocznie i palpitacyjnie. Pamięć może mnie trochę zawodzić. Nie znaczy jednak ,że nie da się tego naprawić. Chciałbym dokończyć ciuszki. Jakiś czas temu wyszedłem z założenia ,że większy progres jest przy robieniu kolejnego modelu niż dłubaniu tego samego w kółko. Uwagi zawsze się przydają w następnych sculptach. Chciałbym wykonać jeszcze kobietę w stylizacji anime. Manga Freezing ma dość sporo referencji :). Cosik poprawilem te cyce lekko i wygladzilem w okolicach lokci: Dla odmiany główka 3-4h no moze 5 cieżko mi określić.: Jeszce pare tweakow przed snem i starczy. Postac z bitwy 3d: Rendery z konkursu: Funkcjonariusz wydziału antyimigracyjnego wyłamuje drzwi i dokonuje aresztowania. I pozabitewny: Odwrócona rola napastnika. Po przeszukaniu pomieszczenia okazało się, nie stwierdzono niczyjej obecności. Okazało się jednak, że ktoś się schował w tajnym schowku. Funkcjonariusz zostaje zaatakowany podczas wyjścia z pomieszczenia. W ostatniej chwili spostrzega napastnika... Oczywiście jest super och ach i gościa załatwi. Edytowane 2 Marzec 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Taki tam ?speed?. Dzis potweakow'ałem. Jeszcze szybkie poprawki przed snem bo stwiedzilem ze mi sie nie podoba xD... Edytowane 16 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Marzec 201411 l Autor Znalazłem fajną stronkę z której będę korzystał przy tworzyniu następnych główek.: http://www.humanbiologicaldiversity.com/Race_Face_Plates.htm Główki powstają ze sferki głównie dynamesh a następnie Zremesher plus projekcja. Staram się robić 1 główkę dziennie. Obecnie robię głównie z referencji. W sobotę się obijałem. Schodzi mi od 1,5 do 3/3,5h na główkę. Chyba wszystko zależy od dnia :). Przyznam ,że po miesięcznej przerwie dość średnio mi szło... up: Edytowane 26 Marzec 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Kwiecień 201410 l Fajny link, szkoda że slaba jakość. Mięśniak wygląda bardzo dziwnie, czytaj anatomia w nim nie gra. Mordki też nie równo, jedne lepiej drugie gorzej. Wiecej ćwiczeń.
Napisano 3 Kwiecień 201410 l Autor http://i.imgur.com/J5aetr1.png Edytowane 1 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 21 Kwiecień 201410 l Autor Postanowiłem podić: Doszły ciuchy i łańcuchy: Lancuch w Mayce. Przy okazji poduczam się Mel. Na IK splinie. http://i.imgur.com/6fxYu59.png Up: Widzę ,że prace przeszły bez echa na forum. Smoki Wip: Up: http://i.imgur.com/PpAknbn.png Edytowane 1 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Maj 201410 l Podoba mi się twoja teka. Fajnie ci wychodzi. Masz może trochę problemy z anatomią .. np: nogi, zwłaszcza od kolana w dół. Definiuj lepiej gdzie odznaczają się kości pod skórą/ Nie widać za bardzo głowy kości piszczelowej na kilku modelach, kolano nie jest zbyt dobrze zdefiniowane. plecy chyba najsłabiej ci wychodzą, nie można doszukać się łopatek (nawet obudowane mięśniami dadzą się namierzyć a u ciebie to nie gra - zwróć uwagę gdzie zaczyna się m. obły większy - bardzo ważny część pleców. na twoich modelach go nie ma lub jest źle umiejscowiony/scalony z innymi, mniejszymi mięśniami łopatki. popatrz na zdjęciach kulturystów jak to jest u nich z mięśniami wokół łopatki. Pamiętaj też, że zewnętrzna głowa tricepsa ma ogonek. Ubranka też niezbyt naturalne. ..ale nie jest źle bo rzeźby wyglądają ogólnie bardzo dobrze. A główki to już w ogóle mi się bardzo podobaj - mają charakter. Razem z propsami dają ciekawości do figur. Mniej symetrii dużo by pomogło. Radzę ćwiczyć też ciało w ruchu - pomaga zrozumieć anatomię. Nie znaczy to, że zrobił lub robię lepsze postaci od ciebie. Pozdro i działaj dalej.
Napisano 2 Maj 201410 l Autor Dzięki za uwagi! Następne będą lepsze... Myślę nad kupnem figurki anatomicznej akurat jest kick starter na opcja by mieć damską i męską w dość dobrej cenie :). Jak masz jakieś fajne linki to bedę wdzięczny... Potem updatene smoka bo dłubię odrobinę... Edytowane 2 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Maj 201410 l Masz tutaj kilka fajnych źródeł: Rey Bustos Scott Eaton A co to za figurka? edit. Fajnie ten smok wygląda. Szyja i łeb super! łapy może trochę grube lub zbyt krótkie?
Napisano 2 Maj 201410 l Nieźle się rozwinąłeś od kiedy widziałem twoje ostatnie sculpty. Mimo wszystko nadal jest dosyć nierówno. Czasami robisz model z dobra anatomia i spoko mordką a potem coś ze sporymi błędami i twarzą nie wyglądającą jak u człowieka. Polecam więcej ćwiczyć z refkami, w twoim przypadku najlepiej będzie jak wybierzesz jakiegoś rzeczywistego człowieka, przykładowo aktora czy piosenkarza. Ściągasz masę jego fotek i ciśniesz kilka dni tylko to do granic twojego postrzegania. Zamieść swój zestaw refek i wrzucaj progress sculptu żeby ludzie mogli ci podpowiedzieć to czego sam nie zauważasz. Dodatkowo przydałoby ci się wysculptować z refkami jakąś czaszkę. Nawet jak to kiedyś robiłeś to takie ćwiczenie warto powtarzać cyklicznie. Masz tablet jakiś? Jest kilka spoko appek do oglądania modeli anatomicznych. Te poniżej mają też wersje PC. http://www.anatronica.com/ http://www.visiblebody.com/index.html Keep going!
Napisano 2 Maj 201410 l Autor Oki dzieki za linki. Jak mam dluzsza przerwe to potrzebuje czasu by sie rozkrecic. Na codzień w robocie nie sculpce, ale patrzac na twoj ostatni post to chyba wiesz o co mi chodzi. I tak staram się cisnąć ile w lezie, nie przespane nocki. Dodam Tylko ,że muszę sobie często przypominac proporcje. Zamiast znanego aktora wolalby zdjecia osoby z jednego okresu. Narazie robie to co mi brakuje w folio. Koksow troche za duzo xD... Podsculpcilem Smoka jeszcze. podnioslem skrzydla do renderu, ale chyba ostatniecznie jak bede mial sily to zeskinuje w mayce albo sproboje ten rig z kulkiom. Zmiana Proporcji: | Dobra wersja końcowa. Może zrobie innego stwora teraz. Pewnie będzie lepszy: http://i.imgur.com/qc53lTf.png Edytowane 3 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 4 Maj 201410 l Autor Czemu nie poleci? Zrobi się Rig to poleci xD... Praw fiziki w to mieszać nie trzeba xD.... Alternatywna wersja...
Napisano 4 Maj 201410 l teraz poleci ramiona masywniejsze no zmnieniłes proporcje skrzydeł zamiast łap tam gdzie sa skrzydła wymodeluj cos takiego jak maja nietoperze
Napisano 4 Maj 201410 l Autor No akurat wzorowałem się na postacią Smoka z hobbita tak wiec nie widzę powodu by zmieniać...
Napisano 4 Maj 201410 l Zacna bestia! Ale wydaje mi się, że nie powinien mieć tego "palca" przy łokciu (to do napinania skrzydeł). Jak kiedyś próbowałem podejść do tematu smoka i robiłem przegląd konceptów itp. to na ogół tego nie było (prawdopodobnie próba urealnienia anatomii tego zwierza). Wydaje mi się, że najlepiej było by bazować na skrzydłach nietoperza lub pterodaktyla. http://paulmirocha.com/wp/wp-content/uploads/2011/11/bat_anatomy1.jpg http://blogs.scientificamerican.com/history-of-geology/files/2012/10/SOEMMERRING_1817_Pterodactylus_antiquus.jpg Zresztą zwierzak tego typu powinien mieć baaaardzo dużą powierzchnię skrzydeł, ale też nie ma co przesadzać :D
Napisano 5 Maj 201410 l Autor Skrzydła złożone. O palcach już pisałem. Opierałem się na pseudo dłoniach w najnowszym Hobbicie. Końcowa wersja.
Napisano 5 Maj 201410 l Powiem Ci ze najbardziej denerwujace w tym smoku są te pseudo ludzie ręce. Grupy mięsni które można ponazywać, ja bym je wygładził. A co do refek, to smok gadzina raczej inspiracji bym szukał w wężach waranach jaszczurkach. Ta sama historia z palcami
Napisano 6 Maj 201410 l rice napisał: Powiem Ci ze najbardziej denerwujace w tym smoku są te pseudo ludzie ręce. Grupy mięsni które można ponazywać, ja bym je wygładził. A co do refek, to smok gadzina raczej inspiracji bym szukał w wężach waranach jaszczurkach. Ta sama historia z palcami dobrze gada ("gada" HAha). oprócz tego co napisał rice zauważyłem coś jeszcze mnie denerwuje to że miejsce "nadgarstka" jest źle umniejscowione
Napisano 6 Maj 201410 l Mi natomiast się podobają te ręce :D. Nie będę się wypowiadał na temat anatomii bo dopiero zacząłem się jej uczyć, więc wypowiem się na temat sculpt'ów. Smok mi się mega podoba. Co do innych, to poziom jest faktycznie trochę nierówny bo są prace, które mi się bardzo podobają, ale są też prace, które są gorsze. Ale na tym polega nauka :). Generalnie, moim zdaniem bardzo dobrze się rozwijasz.
Napisano 6 Maj 201410 l Trochę może i za masywne te łapki ale anatomicznie mi się podoba. Myślę że więcej kości (tam gdzie wystaje) a mniej mięśnia ogólnie dało by więcej realizmu, przy takich rozmiarach. Wogóle cała gadzina mi się podoba. Dobra robota.
Napisano 6 Maj 201410 l Autor Dzięki chłopaki wygląda jak wygląda... Ogólnie myślę ,że jest spoko. Powoli zaczynam myśleć o smoczym cartoonie.
Napisano 6 Maj 201410 l zamiast tych palców zrób bardziej rozbudowane szpony ajeśli chodzi o smoki nto najlepszy do tej pory jaki widziałem to we władcach ognia był
Napisano 12 Maj 201410 l Autor Dzięki Przemcio... Po krótkeij przerwie.. Usiadłem dziś do Space Jam... Tak więc na wstępie mam główkę którą będę rozbudowaywał.
Napisano 13 Maj 201410 l Hehe, robisz tego matoła prawa? Fajny temat na figurkę. Na razie zapowiada się spoko, tyle że kolejny mięśniak. Powodzonka!
Napisano 13 Maj 201410 l Autor Tak tempok ze Space Jam... Update. Wywaliłem stare by nie zawalać: Edytowane 14 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 15 Maj 201410 l Nie no fajnie to Ci wychodzi - widac ze opanowujesz juz bryle - jeszcze musisz sie podszkolic w detalach, ale idzie bardzo dobrze :)
Napisano 15 Maj 201410 l Autor Dzięki, tak wiem jeszcze długa droga przede mną :). Jak narazie lekko ponad roczek w Z-tce pękł. W sumie jestem w miarę zadowolony z postępów... Lekki update:
Napisano 16 Maj 201410 l o kurde Kosmiczny Mecz :D:D moja ulubiona bajka z dziecinstwa :D, elegnacko wyszedl monstar!!!
Napisano 17 Maj 201410 l Autor Oki praca trafia do finished powiele tu rendery: Zbrush, Postac render BPR. Podloga pilłka Maya. Update_______________________________________________ Usiadlem dzis do wersji Mini: Edytowane 18 Maj 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 19 Maj 201410 l Postaci świetne, ale ta piłka to mocno średnia. Powinna mieć "gęsią skórkę" i napisy wklęsłe, a nie wypukłe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto