Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Fajną postać wykonałeś i interesujący klimat wokół niej powstał. Czy tego chcę, czy nie, wersje plakatowe jakiś czas pozostaną w mojej pamięci. Ogólnie bardzo ciekawa pracka. Mam tylko nadzieję, że stan wypaczenia do jakiego doprowadziłeś mój umysł nie będzie trwał zbyt długo;)

 

Ładne oczy widzę w ostatnim renderze, trochę zbyt ładne, jak na kogoś doprowadzonego do takiego stanu, zwłaszcza po tym wpatrywaniu się w ekran;)

Napisano

Dziękuję. Osobiście z modelu jestem powoli coraz mniej zadowolony, ale chce skończyć animkę. Tak więc poprawiam i poprawiam, by nie było wstydu. Muszę blendshape poprawić bo mi lewą powiekę ciągnie trochę. Trochę mnie już wqrzua ta postać. W sumie nie wiem czemu ale zdetachowal mi sie fur teraz, ale jutro sobie odtworzę muszę mapki podpiać z powrotem.

 

Tu jeszcze takie ujęcie. Z powiek zdejmę potem trochę speculatra bo zbyt gładkie będą. Displacement plus RIG i animowanie to ból szczególnie jak się za rzadką siatkę zrobi. Jeszcze trochę i zbliżenie zasdtąpiłby kręcący się wentylator xD....

 

4sl.png

Napisano (edytowane)

Pozwoliłem sobie odświerzyć. Przy okazji robienia popiersia pod jedno ujęcie wykleciłem takiego golasa:

Imageshack cos szwankuje zmienia adresy zdjec lub je wyrzuca reupload wiec:

 

9szm.png

 

xer6.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

brak krtani ? wygląda to średnio popracuj nad anatomią dla początkującego to i tak wygląda extra ale ta krtań trochę boli.

Napisano (edytowane)

Nie do końca czuję kontent zdania. Prosiłbym o przeredagowanie. Szyję obczaję. Jeszcze walczę z całością.

 

 

Update:

 

9m7j.png

 

 

Update:

9daw.png

 

Pora na płeć piękną:

 

Day1:

 

 

 

z9ub.png

 

o7i.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Piersi trochę jak banany, tak do góry stoją.

Trudno mi uzasadnić, ale tył głowy wygląda niekobieco. Coś z kształtem czaszki jest nie tak. W półprofilu też ma zbyt kanciastą czaszkę. No ale z czapką już nie widać.

Mięśnie naokoło łokcia za mocno zarysowane.

Napisano (edytowane)

Aniu dzięki za uwagi. Z okolic łokcia nie jestem zadowolony, możliwe, że do nich wrócę. Mało łysych kobiet widziałem xD. W planie mam włosy pod czapkę. Jakiś warkocz. Odnośnie piersi. Kiedyś poznałem dziewczynę co miała takie cyckuszki. Sprawdzone naocznie i palpitacyjnie. Pamięć może mnie trochę zawodzić. Nie znaczy jednak ,że nie da się tego naprawić. Chciałbym dokończyć ciuszki.

Jakiś czas temu wyszedłem z założenia ,że większy progres jest przy robieniu kolejnego modelu niż dłubaniu tego samego w kółko. Uwagi zawsze się przydają w następnych sculptach. Chciałbym wykonać jeszcze kobietę w stylizacji anime. Manga Freezing ma dość sporo referencji :).

 

 

Cosik poprawilem te cyce lekko i wygladzilem w okolicach lokci:

 

0b90.png

 

Dla odmiany główka 3-4h no moze 5 cieżko mi określić.:

 

v1x9.png

 

Jeszce pare tweakow przed snem i starczy.

 

2qfe.png

 

Postac z bitwy 3d:

og2r.png

 

Rendery z konkursu:

Funkcjonariusz wydziału antyimigracyjnego wyłamuje drzwi i dokonuje aresztowania.

 

I25Jq0n.jpg

 

I pozabitewny:

 

Odwrócona rola napastnika. Po przeszukaniu pomieszczenia okazało się, nie stwierdzono niczyjej obecności. Okazało się jednak, że ktoś się schował w tajnym schowku. Funkcjonariusz zostaje zaatakowany podczas wyjścia z pomieszczenia. W ostatniej chwili spostrzega napastnika... Oczywiście jest super och ach i gościa załatwi.

 

3ha2X3c.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Taki tam ?speed?. Dzis potweakow'ałem.

n4hp.png

 

Jeszcze szybkie poprawki przed snem bo stwiedzilem ze mi sie nie podoba xD...

 

xrgj.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

VVZBz9z.png

 

tYpdLIV.png

 

 

Znalazłem fajną stronkę z której będę korzystał przy tworzyniu następnych główek.:

http://www.humanbiologicaldiversity.com/Race_Face_Plates.htm

 

N1ubXAQ.png

 

K9X933x.png

 

N4xOxHi.png

 

SY58mrH.png

qNcdghR.png

 

mUEpo0H.png

 

fhPqsaa.png

 

AuAZbGs.png

 

Główki powstają ze sferki głównie dynamesh a następnie Zremesher plus projekcja. Staram się robić 1 główkę dziennie. Obecnie robię głównie z referencji. W sobotę się obijałem. Schodzi mi od 1,5 do 3/3,5h na główkę. Chyba wszystko zależy od dnia :). Przyznam ,że po miesięcznej przerwie dość średnio mi szło...

 

 

up:

GSucpXD.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Fajny link, szkoda że slaba jakość. Mięśniak wygląda bardzo dziwnie, czytaj anatomia w nim nie gra. Mordki też nie równo, jedne lepiej drugie gorzej. Wiecej ćwiczeń.

Napisano

Podoba mi się twoja teka. Fajnie ci wychodzi.

Masz może trochę problemy z anatomią ..

np: nogi, zwłaszcza od kolana w dół. Definiuj lepiej gdzie odznaczają się kości pod skórą/ Nie widać za bardzo głowy kości piszczelowej na kilku modelach, kolano nie jest zbyt dobrze zdefiniowane.

plecy chyba najsłabiej ci wychodzą, nie można doszukać się łopatek (nawet obudowane mięśniami dadzą się namierzyć a u ciebie to nie gra - zwróć uwagę gdzie zaczyna się m. obły większy - bardzo ważny część pleców. na twoich modelach go nie ma lub jest źle umiejscowiony/scalony z innymi, mniejszymi mięśniami łopatki.

popatrz na zdjęciach kulturystów jak to jest u nich z mięśniami wokół łopatki.

Pamiętaj też, że zewnętrzna głowa tricepsa ma ogonek.

 

Ubranka też niezbyt naturalne.

 

..ale nie jest źle bo rzeźby wyglądają ogólnie bardzo dobrze. A główki to już w ogóle mi się bardzo podobaj - mają charakter. Razem z propsami dają ciekawości do figur. Mniej symetrii dużo by pomogło. Radzę ćwiczyć też ciało w ruchu - pomaga zrozumieć anatomię.

 

Nie znaczy to, że zrobił lub robię lepsze postaci od ciebie.

Pozdro i działaj dalej.

Napisano (edytowane)

Dzięki za uwagi! Następne będą lepsze... Myślę nad kupnem figurki anatomicznej akurat jest kick starter na opcja by mieć damską i męską w dość dobrej cenie :).

 

Jak masz jakieś fajne linki to bedę wdzięczny...

Potem updatene smoka bo dłubię odrobinę...

 

oFe8Y7D.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Nieźle się rozwinąłeś od kiedy widziałem twoje ostatnie sculpty. Mimo wszystko nadal jest dosyć nierówno. Czasami robisz model z dobra anatomia i spoko mordką a potem coś ze sporymi błędami i twarzą nie wyglądającą jak u człowieka. Polecam więcej ćwiczyć z refkami, w twoim przypadku najlepiej będzie jak wybierzesz jakiegoś rzeczywistego człowieka, przykładowo aktora czy piosenkarza. Ściągasz masę jego fotek i ciśniesz kilka dni tylko to do granic twojego postrzegania. Zamieść swój zestaw refek i wrzucaj progress sculptu żeby ludzie mogli ci podpowiedzieć to czego sam nie zauważasz.

 

Dodatkowo przydałoby ci się wysculptować z refkami jakąś czaszkę. Nawet jak to kiedyś robiłeś to takie ćwiczenie warto powtarzać cyklicznie.

 

Masz tablet jakiś? Jest kilka spoko appek do oglądania modeli anatomicznych. Te poniżej mają też wersje PC.

http://www.anatronica.com/

http://www.visiblebody.com/index.html

 

Keep going!

Napisano (edytowane)

Oki dzieki za linki. Jak mam dluzsza przerwe to potrzebuje czasu by sie rozkrecic. Na codzień w robocie nie sculpce, ale patrzac na twoj ostatni post to chyba wiesz o co mi chodzi. I tak staram się cisnąć ile w lezie, nie przespane nocki. Dodam Tylko ,że muszę sobie często przypominac proporcje. Zamiast znanego aktora wolalby zdjecia osoby z jednego okresu. Narazie robie to co mi brakuje w folio. Koksow troche za duzo xD...

 

Podsculpcilem Smoka jeszcze. podnioslem skrzydla do renderu, ale chyba ostatniecznie jak bede mial sily to zeskinuje w mayce albo sproboje ten rig z kulkiom.

 

Rru2uuc.png

 

Zmiana Proporcji:

|

SHOXAs4.png

 

Dobra wersja końcowa. Może zrobie innego stwora teraz. Pewnie będzie lepszy:

 

http://i.imgur.com/qc53lTf.png

 

qc53lTf.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

teraz poleci ramiona masywniejsze no zmnieniłes proporcje skrzydeł zamiast łap tam gdzie sa skrzydła wymodeluj cos takiego jak maja nietoperze

Napisano

Zacna bestia! Ale wydaje mi się, że nie powinien mieć tego "palca" przy łokciu (to do napinania skrzydeł). Jak kiedyś próbowałem podejść do tematu smoka i robiłem przegląd konceptów itp. to na ogół tego nie było (prawdopodobnie próba urealnienia anatomii tego zwierza). Wydaje mi się, że najlepiej było by bazować na skrzydłach nietoperza lub pterodaktyla.

 

http://paulmirocha.com/wp/wp-content/uploads/2011/11/bat_anatomy1.jpg

http://blogs.scientificamerican.com/history-of-geology/files/2012/10/SOEMMERRING_1817_Pterodactylus_antiquus.jpg

 

Zresztą zwierzak tego typu powinien mieć baaaardzo dużą powierzchnię skrzydeł, ale też nie ma co przesadzać :D

Napisano

Powiem Ci ze najbardziej denerwujace w tym smoku są te pseudo ludzie ręce. Grupy mięsni które można ponazywać, ja bym je wygładził. A co do refek, to smok gadzina raczej inspiracji bym szukał w wężach waranach jaszczurkach. Ta sama historia z palcami

Napisano
Powiem Ci ze najbardziej denerwujace w tym smoku są te pseudo ludzie ręce. Grupy mięsni które można ponazywać, ja bym je wygładził. A co do refek, to smok gadzina raczej inspiracji bym szukał w wężach waranach jaszczurkach. Ta sama historia z palcami

 

dobrze gada ("gada" HAha). oprócz tego co napisał rice zauważyłem coś jeszcze mnie denerwuje to że miejsce "nadgarstka" jest źle umniejscowione

Napisano

Mi natomiast się podobają te ręce :D. Nie będę się wypowiadał na temat anatomii bo dopiero zacząłem się jej uczyć, więc wypowiem się na temat sculpt'ów. Smok mi się mega podoba. Co do innych, to poziom jest faktycznie trochę nierówny bo są prace, które mi się bardzo podobają, ale są też prace, które są gorsze. Ale na tym polega nauka :). Generalnie, moim zdaniem bardzo dobrze się rozwijasz.

Napisano

Trochę może i za masywne te łapki ale anatomicznie mi się podoba. Myślę że więcej kości (tam gdzie wystaje) a mniej mięśnia ogólnie dało by więcej realizmu, przy takich rozmiarach. Wogóle cała gadzina mi się podoba.

Dobra robota.

Napisano

zamiast tych palców zrób bardziej rozbudowane szpony ajeśli chodzi o smoki nto najlepszy do tej pory jaki widziałem to we władcach ognia był

Napisano

Dzięki Przemcio...

 

Po krótkeij przerwie.. Usiadłem dziś do Space Jam...

 

Tak więc na wstępie mam główkę którą będę rozbudowaywał.

 

9iCqJ0e.png

Napisano

Dzięki, tak wiem jeszcze długa droga przede mną :). Jak narazie lekko ponad roczek w Z-tce pękł. W sumie jestem w miarę zadowolony z postępów...

 

Lekki update:

mviMjYI.png

Napisano (edytowane)

Oki praca trafia do finished powiele tu rendery:

Zbrush, Postac render BPR. Podloga pilłka Maya.

 

FE0YZjm.png

 

vqwr5HP.png

 

JYXEbQe.png

 

llCogZS.png

 

Update_______________________________________________

Usiadlem dzis do wersji Mini:

 

ehGDD7h.png

 

ED0jlFU.png

 

gYt8gVe.png

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności