BLADE Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 pierwszy raz coś wrzucam jako speed.. ot taki chełm.. bez żadnych refek.. czas mniej niż 10 minut. zapomniałem dodać, modelowane w blenderze, rendery w maxie
Valery Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 niemiecki hełm m42. modelowany w maxie, render mental (nie wiem czemu zrobiły mi sie taki ciemne kwadraty na sietce :/) czas to jakies 15 minut
maczuga Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 fajnie, ale moze mi tu ktos powiedziec jak wyrenderowac siatke?
patry Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 xeav co to jest?? :P I tak samo jak maczuga chciałbym się dowiedzieć jak wyrenderować siatkę w mentalu.
AnyMan Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 Najprościej chyba ściągnąć jakiś plugin. Ja np. używam EdgeMap'a. Pozdrawiam.
Rafalf Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 Odpowiedz: http://www.jeffpatton.net/Tips/Wire-gradient.jpg
Valery Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 ja to robie jeszcze inaczej :) przełączam render na mental >> wybieram materiał composite>> zaznaczam drugi materiał i wybieram wire>> wracam do composite i ten wire przeciągam do slotu mat1 w composite. EDIT: przetestowałem metode podaną przez Santiego i stwierdzam wszem i wobec że jest lepsza :) można sobie regulowac grubość lini siatki
maczuga Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 w tym sposobie z VRayem na wire jest jeszcze lepiej, bo grubość siatki możesz zmieniać i będzie ona wszędzie tak samo gruba, a z tym gradient ramp już nie. Wolę VrayEdges czy jakoś tak :D
Veemo Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 Model/render w XSI. Chciałem dojść do tego jak zrobić szkło. Sporo siedziałem nad tym niestety nie udało mi się za bardzo. Enviroment z mapą HRDI niewiele pomaga tylko na szklance robi się kolorowa kupa. Użyłem niskiego samplingu co widać w pewnych miejscach.
patry Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 A mi się wydaje, że szkło jest "wporząsiu" tylko scena i oświetlenie psuje wszystko.
max_1989 Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Ja pierwszy raz w tym wątku :) Zrobiłem na szybko kurczaczka do większej scenki. 2-3h ;)
maczuga Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 taki jakiś pomarszczony :P ale mi przypomina kolege z klasy...
mort Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 http://img503.imageshack.us/img503/1666/kubek0fx.jpg jakieś 15 min. radioaktywny kubek, max8 render scanline (nie starałem sieza bardzo -zadanie domowe na animację :P ) pozdrawam!
arcade Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Siemanko jakieś 4-5 h dzisiaj robiłem. Z konceptu wyszukanego na conceptart.org, niestety nie potrafiłem znaleść autora. pozdro
nielot007 Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Witam!! fajnie ziomus :) pokaz siatke i koncept :) jak mozesz :)
arcade Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 dzięks koncept: http://img154.imageshack.us/img154/7341/wormcreature2js.jpg wzięty z tąd: http://conceptart.org/forums/showthread.php?t=2215&page=24 Siatka jest taka: pozdro
*NicoN_ Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 http://img204.imageshack.us/my.php?image=62tq.jpg _____
makbol Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Czy to taki speed jest to ja nie wiem. Męczyłem się z nim ok. 6h - 8h :P Przy okazji nauczyłem się wielu rzeczy może dlatego tak długo. Bardzo dziękuję Georgas'owi za pomoc :) Render Siatka C&c plz :D
maczuga Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 ładnie, ale trochę długo jak na kontakt. Czego się nauczyłeś? %-D
tweety Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 slajver: skrętka trochę inaczej się układa :] poza tym nie jest płaska w przekroju lecz owalna u podstawy (czyli cylindryczna). kontakt fajny ale już widzę problemy z materiałami przy zaślepce od skrętki: http://img512.imageshack.us/img512/3640/gniazdkortvtelsiatka24xm.jpg są tam takie dziwne plamy. nie wiem czy to wina samplingu ale po nałożeniu jakiegoś materiału, możę (nie musi) się wysypać i pojawią się jakieś dziwne artefakty. Pozdrawiam
makbol Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 @maczuga: Nauczylem sie min. tego jak zrobić (nie wiem czy mi wyszło :P), dobrze zrobic siatke by po ms kwadrat wygladał jak koło :) @tweety: Bardzo dziekuje za cenne uwagi :) Czy to skrętka jest to nie jestem pewien (skretka bodajze jest do LAN'u). Co do artefaktów. Chyba chodzi Ci o te 2 małe dziurki. Nie skonczyłem tego do konca poniewaz one tak naprawde przytrzymuja taki dings (wyciete i wygiete blaszki) Jak zrobie fotke wteczki to wrzuce :) Edit: Chyba ze chodzi Ci o kabel telefoniczny :P Troche się z nim nie postarałem.Trza bedzie w najblizszym czasie poprawić ;)
ArTooRo Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 Mój pierwszy zestaw z lego - dostałem jak miałem 4 lata ;) Taki tam speedzik, nie pamiętam ile robiem, ale krótko co z resztą widać. Wiem, że tekstura drewna jest do bani :D
maczuga Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 Ta pseudo skrętka jest dobrze zrobiona, bo to jest zwykły kabel telefoniczny, sam się przez taki do neostrady łącze :)
Obywatel Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 zeet: bardzo swobodnie sobie operujesz tym Z-Brush’em. Ładny model, ten i nie tylko!
makbol Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Tym razem opkaowanie na cd/dvd. Modeling ok. 2h. W najblizszym czasie wrzuce render z materiałami. Byłby juz teraz ale wysypała mi sie windows podczas renderingu :[ (materiały, ustawienie sceny itp) siatka: C&c plz Pozdrawiam
chveti Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 zeet - jesteś moim idolem :) Nakręć taką serię videotutoriali jak modelujesz taką Jolie ...wszystko od początku do końca :) Wiem że tutoriali jest dużo ale twoje postacie są świetne.
Huter Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 slajver -> Te płyty cd/dvd wyglądają jakby były połączone z opakowaniem, z tym bolcem czy jak to się nazywa :D ... chyba powinno tam być pare milimetrów wolnego ... ale ogólnie fajny modelik ;)
zeet Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Obywatel--dzięki:) Chveti -- to było pierwsze podejście do te pani :),modelowałem z spherki a to nie daje dobrego modelu,usta uszy wychodzą kiepsko. Muszę przygotować siatkę wyjściową w innym programie i z tego zrobię tutka. Pozdrawiam
chveti Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 :) dzięki. Mam jeszcze małe pytanko dot. Zbrusha ...niektórzy w tutorialach robiąc głowę do uszu , oczu , ust w fazie zsphere używają jakiegoś jakby 'ujemnego zsphere' jeśli wiesz gdzie to się włącza to byłbym wdzięczny :)
zeet Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 chveti -Nie za bardzo rozumiem zwrot 'ujemnego zsphere' chodzi o modelowanie w głąb modelu,wklęsłe? Wciśniety "Alt " i jedziesz w głąb modelu.
chveti Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Oj..niebardzo działa. Nie chcę spamować forum...jakbyś dał gg na PM'a to się odezwę.
makbol Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 zeet super !! Tylko 30 min ? Rzadzisz :) Ja natomiast wrzucam moje skromne wypocinki... Render - jakies 1.5 h Pozdrawiam
Vorek Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 rewelka. Teksturki robisz tylko w ZB czy ZappLinkujesz ?:)
zeet Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 Vorek -teksturki głównie w Zb,trzeba się tylko z narzędziami oswoić. Zapplink ,tylko do poprawek przy bardziej skomplikowanej teksturze . ---------------------- "Mini tutorial -jak zrobić uszy w Zbrush" http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=400435#post400435
zeet Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Taka mordeczka na dobranoc :) ,ZBrush jakaś godzinka
chveti Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 szarpnij się na jakąś większą pracę , człowieku ! :)
Ania Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 zeet, świetne modele a tu moje banany z speedchallenge na 3dkingdom "sliced fruit" (rozkrojony owoc) modeling godzina (bo był w tym falstart), w wings3d, a render vray. siatka:
Rekomendowane odpowiedzi